Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

105GL Оранж - пълна реставрация - работим без проект :-)


Galliard33

Recommended Posts

Майстора на флекса:
post-15-0-80442400-1488294759_thumb.jpg

post-15-0-38453600-1488294760_thumb.jpg
Наложихме новото:

post-15-0-89933100-1488294760_thumb.jpg
Започва да прилича на истинско - в точката е истината!

post-15-0-92544600-1488294840_thumb.jpg
post-15-0-45977800-1488294761_thumb.jpg

Финал!

post-15-0-99989500-1488294761_thumb.jpg

P.S. Изглежда лесно и бързо, но е бавно и труудно! Благодарности за Макси, стабилно рамо удари и голямо търпение извади за да нагласим детайла да пасне перфектно! smile126
От другата страна (вече) ще е по-лесно!

Редактирано от Galliard33
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 339
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • Galliard33

    116

  • maxrpm

    57

  • joro-120L

    33

  • anastas

    19

Най-много писали в темата

Абе, не е всичко само моя заслуга, ако бях само аз, отдавна да съм се отказал, пък и галиарда много добре умее да борави с чуковете по ламарина, а и заварките са 80-90% негови. Не че аз не мога, I fear nothing, но ако и двамата заваряваме много майстори ще станат на 1 клон :mrgreen:

 

Относно кръгчето, аз вече я карах около 2 метра- движи се s_flag ,ще я хвана пак, ще я разходя... :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Горе ъгалчето измислихте ли го ? там е малко като зелка на която тря да и закърпиш вътрешния лист :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Горе ъгалчето измислихте ли го ? там е малко като зелка на която тря да и закърпиш вътрешния лист :lol:

Измислихме го - иначе си много прав - неудобно е, и още как...Ето това оставихме от старата ламарина - вижда се сравнително здрава е: (ръждивата отзад е друга бира :-)

post-15-0-20526700-1488295088_thumb.jpg

съответно новия калник там получи нужната форма, за да се пъхне.

Редактирано от Galliard33
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето колко четки ни бяха нужни, за да стигнем до тук (25+):

post-15-0-50681900-1488295177_thumb.jpg
А ето и какво следва:
post-15-0-07961900-1488295178_thumb.jpg

P.S. Отпред вътрешните калници вече са на колата! smile152

Редактирано от Galliard33
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...
Публикувано (Редактирано)

Малко ъпдейт:

Отпаднаха старите прагове:
post-15-0-16463600-1488295429_thumb.jpg

По оригинала си изработихме тези елементи от по-дебела ламарина (за укрепване), падат се между пода и задния вътрешен калник, под втория ред седалки:
post-15-0-74309300-1488295429_thumb.jpg

Новите калници дойдоха без това и трябваше да го местим от старите - 2 часа борба, но стана!
post-15-0-31346600-1488295430_thumb.jpg
Лъс, лъс, облеп:
post-15-0-91822100-1488295430_thumb.jpg
Пръс - пръс:
post-15-0-49461100-1488295431_thumb.jpg
Следва монтаж! smile096

Редактирано от Galliard33
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

благодаря, мани ти ама и нас ни обхваща апатията вече, тея калници началото на миналата седмица мислех да са горе, а все излизат малки работи, търкания с флекса. Мазането с вюрт или грундирането заключва 24часа за съхнене. Оня ден застанах до задния калник без план, ядосах се и му изрязах почти половината арка, огъването на нова ламарина и монтажа ми отне 4 часа :? . По едно време маркера се затри, после изрязах ламаринка, тя се оказа малка и накрая вече крещяхме и 2 мата как искаме да сглобяваме механика... Добре, че е Косьо, като правя нещо и като ми писне, той след мен доиспипва, а и отделно доста неща прави. Това ако е един човек няма да издържи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...
Публикувано (Редактирано)

След много борба, пот, изпита кола и изяден шоколад можем да се похвалим, че края му се вижда! \ :D/ Всички ключови ламарини са по колата, че даже и малко бонуси като новите задни джобове. \ :D/
Ето как се получиха те от парче шкодова ламарина и шаблон...
post-15-0-26920300-1488295617_thumb.jpg
Готовия елемент:
post-15-0-90471500-1488295667_thumb.jpg

Пасна като ръкавица:
post-15-0-83674000-1488295617_thumb.jpg

Ако се съди по физиономията Сашко е уморен и мръсен, но щастлив и радостен, че този дъъълъг етап най-после приключи. Ето я и култовата снимка:
post-15-0-41379900-1488295618_thumb.jpg

А тук се вижда Хоригиналния надпис от оригиналната врата. Genuine spare part SKODA.
post-15-0-58389800-1488295619_thumb.jpg

И понеже не харесваме такива ръждиви ламарини - взехме, та я лъснахме:
post-15-0-97388700-1488295618_thumb.jpg

И така...бутаме проекта с всички сили! Почти сме готови за боя!

Редактирано от Galliard33
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хайде и аз да се изкажа по темата като един тежък мазохист.

Когато купих 100с (и не само нея) си казах "малко заварчици и е готова".Да ама не няма стара кола която да стане качествена без да се бутне всичко до чист метал. Когато се изчисти така там където се събират две или повече ламарини се появява ръжда което води до рязане. Адаша има невероятният късмет да намери огромна част от детайлите по купето (които са обичайните дантели) което осмисля труда му. За мен неговата кола ще стане много истинска. Моите уважения към труда на Миро и майсторите му но си мисля че тази кола ще надмине творението Lenka.

 

 

Надявам се мнението ми да не пали повече пожари просто реставрацията не е работа за два месеца иска се много търпение умения време и пари (явно за това не всеки реставрира качествено)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Брей,брей, събрахме се само master of skoda и модератори тук, бравус!

Между другото днес няма да има снимки, само малък ъпдейт - предното окачване подлежи на ревизия - довечера ще му се случи тотално разчастване и подмяна на де що може да се подмени - от гумени тампончета през селенови? втулки та до лагери главина. А, да, замалко да забравя новите дискове и апарати... Кормилната кутия също очаквам да получи една обезмаслителна баня плюс ревизия - очаквайте снимки! Плана е туй да се случва едва ли не паралелно с пръскането на грунд по пода отдолу и отгоре...ще видим дали ще се получи smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Косьо, ако оригиналните лагери на главините са добре, не ги сменяйте! Измийте ги и гресирайте.

Незнам Шкодите да страдат от предни лагери.

Незнаеш на какви ментаци ще попаднете.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Косьо, ако оригиналните лагери на главините са добре, не ги сменяйте! Измийте ги и гресирайте.

Незнам Шкодите да страдат от предни лагери.

Незнаеш на какви ментаци ще попаднете.

Слушам и изпълнявам! smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Косьо, ако оригиналните лагери на главините са добре, не ги сменяйте! Измийте ги и гресирайте.

Незнам Шкодите да страдат от предни лагери.

Незнаеш на какви ментаци ще попаднете.

Слушам и изпълнявам! smile027

Не бе Косьо, просто съвет. Тези лагери искат само едно обслужване/в което въобще не се съмнявам, че ще направите/ и ще карат още хиляди км.

А и в по- горния пост се беше наточил да ги сменяш, та затова. smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Късмет с начинанието колеги - завиждам Ви за мерака - не е за всеки работа.

Само гледайте най-накрая да не останете с нещо такова :lol:

post-10817-138453376016_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... а от 10.1982-ра до 09.1983-та кодът на жълтия цвят е 6512 - охра златна (okr zlatý).

Благодаря за информацията - оказа са точно този цвят, излезе им по кода точния цвят - ето го и с наложено картонче:

post-15-0-77982600-1488296054_thumb.jpg

 

за инфо - ето и кода според mobihel/Helios

post-15-0-17273600-1488295858_thumb.jpg

А иначе ето какво се случва с колата - голямо чистене, обезмаслител, грунд и херметик/уплътнител на фуги:

Преди:

post-15-0-76207100-1488295858_thumb.jpg

След:

 

post-15-0-32537700-1488295859_thumb.jpg

Преди:

post-15-0-91411000-1488295859_thumb.jpg

След:

post-15-0-47907700-1488295860_thumb.jpg

 

Ето как станаха праговете отдолу - отляво на снимката се виждат точковите заварки и как съм загънал долната ламарина (от това съм особено горд ), а отдясно се вижда как намазах с херметик фугата.

 

post-15-0-69402500-1488295898_thumb.jpg

Следва:

Отдолу на пода: Шегрен и боя

Отгоре на пода: битумна изолация и боя. Още не съм намерил правилната изолация, но търся активно!

 

Ето и една снимка за доктор Евгени! (Няма никаква миризма с тази маска, направо чудо!)

post-15-0-15511600-1488295898_thumb.jpg

Редактирано от Galliard33
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След грунда напръсках шегрен:

Това е продукта:
post-15-0-88748700-1488296273_thumb.jpg

Ето ефекта на калника:
post-15-0-80518200-1488296272_thumb.jpg

По-отблизо(който разбира да каже дали е ОК, че не съм сигурен):
post-15-0-32950300-1488296273_thumb.jpg

Ето пода преди:

post-15-0-43032000-1488296274_thumb.jpg
и след:
post-15-0-94210200-1488296274_thumb.jpg

И сега изненадата:
Чешка битумна изолация 4-5мм, 4кг на м2, на 99% като оригинала, положен в завода:
post-15-0-43152200-1488296275_thumb.jpg
smile021

Редактирано от Galliard33
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако тази Škoda усети някак какво си направил за нея, ще ти е вярна както умно куче е вярно на стопанина си. БРАВО!!!

А това с чешкия битум :smt017 ... без думи... =D>

Дано те чуе Шкодата :-)

 

А иначе..ето малък ъпдейт за истинските ценители и любители на ретро...неща ;-)

 

post-15-0-14807800-1488296402_thumb.jpg

post-15-0-68147900-1488296402_thumb.jpg

Редактирано от Galliard33
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пак да се обадя... :) Що не ги занесете на песакоструй.Много по лесно,бързо и качествено.

Много е вредно да го дишате тоя "терминатор",смивка.Проветрявайте.

Какъв цвят ще са?

Иначе май наистина ще я направите тая кола :smt017

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пак да се обадя... :) Що не ги занесете на песакоструй.Много по лесно,бързо и качествено.

Тоз терминатор го взех само да пробвам - и по-лесно от това няма как да бъде. Нито търся песъкоструй, нито се чудя дали и колко ще ги наранят като ги чистят...Намазах джантата и я оставих навън към половин-един час. След туй старата боя беше набъбнала и падаше доста лесно... Между другото - пробвах го и на други бои - с различен ефект ги набъбва. На 30 годишната оригинална боя дори въздейства - след половин час можеше да се види метала тук-таме, надигна се боята към 2-3 мм...

 

 

Така...Въпросче за Шкодата - някой да знае лепило за Воалит/битум? С нагряване не хваща много силно, пробвах...Като изстине и се отлепя лесно, съответно вибрациите ще го отлепят след време, ако не е залепен стабилно...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В Негован имаше цех за производство и магазин за тез изолации ... мисля , че продаваха в баки по 5 кг. май бе най-малката разфасовка на водна основа беше лепилото - мажеш там де ще лепиш , чакаш да изсъхне и после грееш двете заедно .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ъъъ, нещо без греене? Боди 999?

 

Пробвах ПВХ лепило - не става, тъй като размеква битума и той си остава мек...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако имаш парче за проба опитай с "Битуменка" (или сроден продукт) - използва се за хидроизолация и се нанася с четка. Не се грее. Разрежда се с бензин. Би следвало да я намериш в магазините за строителни материали, но не мога да ти кажа цена и разфасофки.

Успех :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най е вероятно да са сиви. Ако не са, то ще са бели или черни.

Аполо! Браво! Направете ги в оригиналния цвят. smile126

Това е най-добрия вариант за тези джанти, според мен. Това са моите, ето как изглеждат:

/дори и без полиране на алуминия, пръснати са със сребърен металик/

post-4842-138453377847_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мечо Клечо обеща, че ще ви даде неговите купички. Същите са.

Почти неупотребявани, само 2-3 пъти е правил крем карамел в тях. Не са много загорели :smt030

п.п. Чисто нови са, но може и да не станат/мечо не ги е пробвал на джантите/. В последствие разбрах, че централния отвор на моите джанти е престърган на по-голям диаметър до половината отвътре. Мислех, че оригинално са така. Затова конуса на купичките пасва. Джантите бяха на Фолксваген Бийтъл. Явно за там се е налагало това престъргване, за да легнат на барабана. Както и да е, пробвайте ги.

В София е пълно с магазини за домашни потреби. Мятате една джанта в багажника и тръгвате да мерите. Сигурно има купички с друг диаметър и форма.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.