Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Recommended Posts

Публикувано

Хайде и аз да се оплача.

 

От седмица насам, шкодето не иска да запали когато е студено - температури около 0. +2 до -2 и надолу.

Оставя ли я нвън - няма палене. Стартера върти, но искра няма.

Като влезе в гараж след 20мин вече пали.

 

Бобината е сменена. Старата се прецака и работеше на два цилиндъра(1 и 4).

 

Съмненията за:

- датчик колянов вал;

- бобина(пак);

- темп. и други датчици;

 

При проверка с vag-com показва

- грешка в датчика на разпределителния вал;

- грешка в контрола на празен ход(въпреки това като запали държи норвални обороти - 1100-1200 студена, при загрял мотор 750-800).

- грешка в подгрева на ламбда сондата.

 

За датчика на коляновия вал не съм сигурен дали беше в списъка грешки;

Публикувано

С какво масло си и на колко км е приблизително? smile048

Публикувано

Маслото е Mobil1 10w40, на 3000км., но вчера сутринта изтече през семеринга на охладителя на маслото.

Публикувано
Маслото е Mobil1 10w40, на 3000км., но вчера сутринта изтече през семеринга на охладителя на маслото.

 

Ще може ли да поясниш? smile048

Публикувано

Масления филтър се завива към охладителя на маслото, който от своя страна е прикрепен към блока. Между блока и охладителя има семеринг - О-пръстен, но не точно. Този семеринг се се скъсал под въздейстивето на годините, времето и многократните опити да се запали двигателя. В следствие на това маслото започна да капе, първоначано, а след това и потече като градинска лейка.

Сега си имам приятно мазно черно петно пред входната врата.

 

smile048 smile048

Публикувано

На мен от това което написа ми стана ясно само едно - тоя двогател няма компресия.

Запали и му махни капачката за доливане на маслото и форсирай. Ако духа хубаво и сиво работата е ясна. smile048 smile048 smile048

Публикувано
На мен от това което написа ми стана ясно само едно - тоя двогател няма компресия.

Запали и му махни капачката за доливане на маслото и форсирай. Ако духа хубаво и сиво работата е ясна. smile048 smile048 smile048

 

 

Въпроса е в това, че като е студено навън НЕ ПАЛИ. Като е в гараж няма проблем. Компресия има. Не духа нито от капачката, нито от щеката. При форсиране, от отврора за на маслото пръска по малко. Не вярвам заради компресията да не пуска искра.

Публикувано

О-пръстена на охладителя на маслото е сменен. Вече няма теч.

 

Сменен и импулсния датчик на маховика. Довечера, като застудее ще се види редултата.

Стария дава връзка между пин 2 пин 3(или 1, не запомних) .

Публикувано

Не иска да запали!!!! ](*,) smile012

Публикувано

Ново 20.

Снимки на куплунзите и ЕКУ-то:

post-8777-138453347393_thumb.jpg

 

post-8777-138453347415_thumb.jpg

 

post-8777-138453347423_thumb.jpg

И ето тази красота:

post-8777-138453347432_thumb.jpg

Публикувано

Е верно ли това ще се окаже ](*,) ... виж да няма течове върхо него!

Публикувано

Оффф, като видях снимките се сетих за събор 2009г. Някои сигурно помнят случката преди тръгване,когато всички се бяха насъбрали над моята кола(1.8 20V),която не щеше да запали и даваха акъли.

Излезе същия проблем, клемите на ЕКУ-то бяха позеленели от слаба връзка.След почистването всичко се оправи.

Дано и при тебе да се оправи проблема.

Успех!

Публикувано

Проблема е от лошите връзки.

 

Някой да е разглобявал буксата, случайно?

Публикувано
Проблема е от лошите връзки.

 

Някой да е разглобявал буксата, случайно?

защо ти е да разглобяваш буксата?

напръскай клемите с някакъв препарат и няколко пъти ги отвори/затвори.Аз ги почистих с WD40 .

Моите клеми бяха същите ,защото нямах гумен уплътнител на едната и за това се мокреха постоянно.

Даже бях си купил от "морга"друга клема,но ме посъветваха да не отварям буксата.

Публикувано

Емииии,

ЗАПАЛИ и на -6!!!

 

smile159 smile159

 

Сега си имам две бобини и два датчика на маховика.

Публикувано

така е ,като не отидеш първо при майстор

Публикувано

 

Сега си имам две бобини и два датчика на маховика.

 

Аз смених датчика за позиция на коляновият вал преди месец, но преди това бях на ясно, че не пали от него! Само дето при мен не палеше понякога когато е загряла!

Освен грешката която записва, проверката беше следната - когато е загряла и не пали го поливаш със студена вода и пали!

 

smile049

Публикувано
така е ,като не отидеш първо при майстор

 

 

От опит с предишните ми автомобили, като ходих при майстор, се почваше:

 

"може да е от това или това; да сменим това, пък ако не е от него - друго"... и т.н.

 

На диагностиката показваше, че няма сигнал от датчика.

 

Защото, майсторите ми казваха, че само бобината прави тези проблеми и срещу 120лв за китайска или 260лв. за маркова ще се оправи. А ако не се оправел - нов компютър.

 

Преди повече от месец запали на 2 цилиндъра. След смяна на бобината изчезна. И преди седмица почнаха проблемите с студено време. Казаха ми пак бобина.

 

Предпочитам сам да се набутам със 100-200лв. от колкото да ме набутат 500лв и пак нищо на не е както трябва.

 

Колко от майсторите се изказаха за проблема? Колко споменаха за слаби връзки? Всеки казва: "сменяме".

 

Кой от майсторите щеше да разглоби за да види дали няма зацапани връзки и колко щеше да ме таксува за почистване на контактите?

 

Ако ги бях послушал щеше да следното:

нови кабели: 180лв

свещи:52лв.

бобина: 250лв.

датчик:140лв.

труд: според зависи - примерно 50лв.

Цената минава: 600лв.

 

П.С. Поне, темата ще полезна на други след мен, който може да изпадне в подобна ситуация.

Публикувано

Те между майстори с опит и без такъв...правиш ли разлика.Не ми се спори.

Важното е че ти се е оправила колата.

  • 1 година по-късно...
Публикувано

Update от последните няколко дни.

 

Пак почна да прави същите мизерии, но се оказа че не е буксите на компа,

а ето тук.

post-8777-138453434554_thumb.png

 

Въпросната букса при мен лиспва, кабелите са омотани по този начин, без да са запоявани, а само обвити с изолирбанд.

 

post-8777-13845343463_thumb.jpg

 

 

В следствие на което, влиза влага и всичко беше позеленяло. Малко контактен спрей и запояване, както трябва... резултата е на лице.

 

За да се достигне до тези кабели трябва да се свали кутията за въздушния филтър.

 

Кабела е черен/лилава лента.

Тръгва от релето на помпата(черен, пин 3) -> предпазител 29 ->

-> T6a/1 (кафявата букса, в кутията под механизма на чистачките)

и

-> към въпросната букса (t01f/8)

 

от T6a/1 - пин 76 на ECU-то.

от T10f/8 - пин 2 на буксата на бобината.

Публикувано

Твоята да не излезе като моята! :D

Той bega4kata знае какво искам да кажа!

А интересно това което липсва на схемата ,какво е точно ,как се нарича?

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.