Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Темпомат: Въпрос по инсталацията


BlackPearl

Recommended Posts

Здравейте. От седмица съм собственик на Фабия 1.4 бензин 100 коня, 2004 година. Имам желание да я оборудвам с автопилот, но не знам дали е съвместима с лостовете, които се продават. Колата е с електронна газ. Гледам има два вида лост-единия е с едно странично копче, другия е с две странични копчета. Общо взето съм се насочил към втория вариант тъй като е по удобно управлението с него. Изгледах различни клипове в нета, четох форуми, но гледам че се ползват някакви букси, а лостовете които се продават в олх с с няколко кабела завършващи с пинове.От Казанлък съм, ще съм благодарен ако някой ми даде съвет и насоки как да си направя нещата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, лостовете в олх с пиновете са за голф. За фабия трябва да се купи и кабел с букса който се продава отделно и струва повече от лоста в БГ. Темпомата е съвместим ако колата е с компютър с кодове 6Q1 или 6Q0. Този код е изписан на кутията на компютъра, а компютъра се намира в ляво над педала за съединителя и за да се види трябва да се свали долната лява четвъртина на таблото. В ЕТ кабели с букса и лост оригинални комплект са 260лв.

Редактирано от felicialx
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма голямо значение. Това уж беше подобрен модел. За управлението, няма такава разлика, тъй като не натискаш толкова често бутоните.

Редактирано от ID A
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз от този модел по ги харесвам. На баща ми на Октавията е от стария модел и работата е по-трудна, затова съм се насочил към този модел. Въпросът е дали ако го взема ще стане да се монтира? Гледах едни руски клипчета, че включват някаква кафява букса от темпомата в ляво от педала на съединителя, на друг клип имаше и някаква байпас връзка със стоп машинката на спирачката, на друго място пък заголиха кабел (червено-син) на стоп машинката и го включиха.

А този лост има кабел, но без допълнителни букси. Би ли могъл да стане?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има я схемата на първа страница. Оригинално нищо не се запоява. Кабелния сноп обаче е различен за различните модели и марки. Обаче някакъв правен кабел, без букси, там няма да имаш други възможности освен да режеш и запояваш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лоста е същия и ще стане от олх, но кабела с буксите е различен за шкода. Кабел продават и то точно в една казанлъшка фирма с поръчка от Чехия, но искат за кабела повече от колкото струва лоста в олх.

Аз лично имам възможност и си взех направо от Чехия оригинален кабел и лост за 110лв вместо за 260 колкото искат в ЕТ. Все още не мога да го подкарам обаче, някъде правя нещо не както трябва. Всичко е въпрос на търсене и късмет.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

И така, вече съм с работещ темпомат. С малко чужда помощ и корекция на едно грешно свързано пинче всичко вече е ок. Ако някой има въпроси да пита докато имам пресни спомени. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

Здравейте. Сдобих се с оригинален кабел и лост свалени от Фабия. Днес разглобих таблото на моята Фабия и всичко беше точно до свалянето на въпросната Т11 букса. Първо беше супер трудно, много е гадно мястото и второ след като я свалих (бялата букса Т11а) установих че ПИН 10 е зает. Фабията е произведена 10.2004 година с двигател 1.4 16v 100 коня. Откачих и червената букса и там ПИН 6 е свободен. Дали е възможно да трябва точно на нея да свържа белия кабел от автопилота?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте отново. Вече съм с действащ темпомат :) . Наблюденията, които имам са следните. Фабията ми е 2004 година 1,4 бензин 100 коня и се оказа, че белият кабел трябваше да се включи към ПИН 6 на букса Т11б. Другото важно е, че синьо-червения кабел задължително се включва към спирачката, понеже аз го бях пуснал към съединителя :). Активацията се оказа елементарна с ВАГ комп.

Поиграх си да нарисувам как са разположени кабелите в буксата към лостчето на темпомата (10 пинова букса) и жълта букса към компютъра XS3 (6 пинова). Понеже срещнах доста голяма трудност да ги намеря оригиналните букси, та някой ако решии да преправя нещо да го има под ръка. TempomatyA367ZlByooiccAZIqNT1521441389.j

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 години по-късно...

Здравейте колеги, автомобила ми е Шкода Фабия 1  combi 2004 г. 1.4 16v 75 к.с. бензин с ГИ и много бих искал да монтирам темпомат.

Но имам затруднения и ще се радвам много, ако може да помогнете. По точно ме интересува въпросната букса "C" която би трябвало да бъде в комплекта с кабела.

В нея влиза един проводник от букса T10g и след това от същото място излиза втори (по къс) който е с женски пин.

Питането (чуденето) ми е дали вътре в тази букса двата проводника са запоени на един пин (мъжки) за да може да се свърже с пина от буксата на машинката на спирачките.

Въпросната букса я нямам и това чудо е почти невъзможно да се намери в Бг и затова ми е питането да опитам да пригодя друга букса.

 

Благодаря предварително :)

Поздрави Краси

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това ти е педала на спирачката. Оригинално късия проводник е там, мисля бяха 2 и 3 пин на буксата. Късия се вадеше от 2 и на негово място се вкарава единия, а другия край на късия проводник на другия проводник от снопа. Ключето на спирачката е с два контакта НО и НЗ. НО е за стоповете, а НЗ за темпомата.

 

след 2004IMG-930a3f9eca1ad30a12a4e4de265aab89-V.thumb.jpg.46e45770d701e87ffa13ec106ca0d8ef.jpg

 

преди май 2004

IMG-3fcb8f7857b4a494b6880f969916fbf5-V.thumb.jpg.ff02a49a53c8df31769d1ad1e32556cb.jpg

 

  • Благодаря 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много благодаря за инфото.

Ще се опитам сам да монтирам всичко, но този кабелен сноп който имам малко ме притеснява с тези 2 кабелчета на един пин и също така единия пин е малко по голям от другите, дали трябва да е така незнам, но ще гледам схемите и ще опитам да ги вържа правилно.

Отново голямо Благодаря.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.