Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Темпомат: Въпрос по инсталацията


BlackPearl

Recommended Posts

Окабеляването е 30 лв за темпомата. и не искам да си сменям лостчето. Просто ми трябва схемичката на лостчето да видя кои кабели активират темпомата. Другото с спирачката и съединителя си го правя както трябва да е

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на колегата който ми изпрати няколко линка , хората са го реализирали с тъпото копче и 4 жилен кабел. Ще си търся някакъв джойстик за cd или хубаво копче и почвам :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И защо да не си го направиш като заводско ,тоест с лостче,ами трябва да има цигански изпълнения,тип бакшишка кола с ц-ка ключета на всякъде....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не ми се разглобява много :) а и като гледах VW  клуба как са си го реализирали може да не е бакшишко :D

Реално трябват две копчета: едно за задаване на скороста (и увеличаване при задържане ) и друго за временно отменяне на темпомата(или намляне на скоростта при задърждане) ,второто не е задължително

 

 

Това бакшишко ли е?

004756494-big.jpg?r=0

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всъщност "SET" служи за намаляване на скоростта, а "RESET" за възстановянае на заданието и увелчаване на скоростта. За отмяна има едно положение между "ON" и "OFF".

Второ, искаш да си играеш със собствения си живот и този на другите на пътя. При нас кабела е 6 жилен. Има причина за положение он/офф за пълно прекъсване на веригата ако нещо се обърка.

И трето - присъединяването на кабела е много по-сложно и съпроводено с повече разглобяване от смяната на лоста.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така гледах и форума на Seat и Audi и там са си го правили по същата схема. Някой все пак си слагат копче ON/OFF но при бушоните, така или иначе се изключва при съединител или спирачка.

 

До ECU то ли е 6 жилен кабела защото никъде не го споменават това.

2 си ги има попринцип на буксата и добавяш 4.

Ето я схемичката:

http://www.vwclub.bg/forum/download/file.php?id=291947&t=1

 

Като за SDI, са други пиновете които се използват.

пин 10 -- за бутон SET 
пин 21 -- за бутон RES 
пинове 19, 35 -- единия е за прекъсвача ON/OFF , а другия за подаване на +12 през контактния ключ

За сега мисля да си пусна един FTP кабел до мястото където ще са ми копчелаците и да си тествам.

 

 

Ето още едим manual: http://store5.data.bg/pboss/Audi/cruise_control_A3_Golf_IV_TDI.pdf

Редактирано от cdrecordable
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

FTP не е добра идея.

Ако искаш да ползваш подобен, по-добре многожилен пач кабел.

В автомобилите има достатъчно вибрации и  поради това се използват многожилни кабели. Аз поне едножилни не съм виждал.

Едно на ръка, че сега масово евтините кабели са от помеднен алуминий...

 

ПП. Нямам идея как стои въпроса с тока в тези вериги, а сечението на тези кабели е съвсем малко.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Човек, Фабията е напълно различна от Голф 3. При нас темпоматът е вързан към централ електрик. Исята е качил схемата на свързване на предната страница. XS3 е порт на централ електрик и ограничаването на темпомат го правят като слагат централ електрик без поддръжка на темпомат. Кабел към ЕКУ-то не се прокарва. Всичко е вътре. Схемата е една и съща за всички Фабии 1 и бензинови и дизелови.

 

 

post-508-0-63861400-1399232133_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 година по-късно...

Здравейте колеги купих си комплект лост и кабели да си сложа на фабия1 sdi прочетох темата но моя сноп кабели е с букса от ръчката и после трябва да ги свържа явно в еку-то всички пинове някой може ли да помогне къде да свържа пиновете ?

http://img31.olx.bg/images_prodavalnikcom/76978826_7_800x600_tempomati-swag-topran-aic-za-audi-vw-skoda-seat-.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

И ако някои знае каде може в софия да го довършим да ми пише или да се обади на този телефон 0888918412

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Можели някои ако скоро си е сложил темпомат на шкода фабия да ми пише или да каже каде е тази пиновата букса

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 седмици по-късно...

Виж по-назад в темата е показано точното свързването има и снимков материал. Но кабела трябва да е точно за Шкода от Фолксваген не стават. За Шкода куплонгите са два единия влиза на ключа за мигачите,където са и бутоните за темпомата  и е черен цвят. А другия в таблото отдолу на букса XS3 и е кафяв цвят. Има и два свободни кабела единия се хваща заедно със синьо-червен кабел за стоп машинката а другия на него трябва да е пинчето под таблото на стената зад мотора почти на горния край  има три букси едната е бяла тя е връзката с компютъра. За да я извадиш има заключваща пластинка избутваш я на ляво. Кабелчето има пинче което трябва да вкараш на първия ред отгоре в средата. Преди да вкараш пинчето буксата има ключалка лилава е на цвят и е отдолу на буксата.Издърпваш я вкарваш пинчето и обратно закопчаваш. Мястото е малко тясно и не удобно но не е и невъзможно.  След това отиваш на WAG да активираш темпомата. Позиция 1 електроника на мотора в графата круиз контрол се изписва кода 11467 и се потвърждава с Q. УСПЕХ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

На мен ми го свързаха в един сервиз за аларми в Младост. Сервиза се казва ПроАрм. От нета може да му се извадят контактите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Здравейте, искам да попитам дали може да се сложи темпомат на фабия 1 1.4 тди 75 коня и от лъде мога да си купя комплекта лост плюс кабели. Благодаря

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 година по-късно...

Здравейте,аз имам следния проблем,имам кабел за темпомат, който е с 5бр. кабела-2сини,1червен,1черен и един бял.Но нямат букса и са само на шишчета има само за горе ръчката.Та въпроса ми е при това положение как да вържа системата

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,имам следния проблем.Тази седмица купих лостче с темпомат и кабели към него,но уви забелязах проблем,а именно кабелите са с различен цвят от този, който виждам тук на снимките и този от клипа.Може ли някой да ми каже спрямо схемата на моя адаптер кой кабел като цвят отговаря на оригиналния. http://dox.bg/files/dw?a=accd7322df

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря колеги, явно няма да стане с кабела който са ми дали.

Редактирано от BigTymers
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

https://youtu.be/iW_9iTq7H44

Колеги, моля запознатите да коментират края на клипчето относно свързването на еденичния кабел на пин 10 в бялята букса. Тук в клипчето е казано, че въпросното кабелче след 2006г не се свързва в пин 10 а в някаква съседна букса. Също кабела който е от лоста за темпомата към стоп машинката само се привързва към синьо червения на стоп машината, без да се реже.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://picbg.net/pic.php?u=48572E9NgY&i=867097

След като проучих нещата се оказа, че на червената букса Т11b на пин 6 се свързва само за двигател с код ATD 2005г.

За останалите двигатели си се връзва на бялата букса T11a на пин 10.

Темпомата е съвместим само с бордови компютри с кодове 6Q1 и 6Q0.

Редактирано от felicialx
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.