Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Recommended Posts

Публикувано

Окабеляването е 30 лв за темпомата. и не искам да си сменям лостчето. Просто ми трябва схемичката на лостчето да видя кои кабели активират темпомата. Другото с спирачката и съединителя си го правя както трябва да е

Публикувано

Благодаря на колегата който ми изпрати няколко линка , хората са го реализирали с тъпото копче и 4 жилен кабел. Ще си търся някакъв джойстик за cd или хубаво копче и почвам :)

Публикувано

И защо да не си го направиш като заводско ,тоест с лостче,ами трябва да има цигански изпълнения,тип бакшишка кола с ц-ка ключета на всякъде....

Публикувано

Не ми се разглобява много :) а и като гледах VW  клуба как са си го реализирали може да не е бакшишко :D

Реално трябват две копчета: едно за задаване на скороста (и увеличаване при задържане ) и друго за временно отменяне на темпомата(или намляне на скоростта при задърждане) ,второто не е задължително

 

 

Това бакшишко ли е?

004756494-big.jpg?r=0

Публикувано

Всъщност "SET" служи за намаляване на скоростта, а "RESET" за възстановянае на заданието и увелчаване на скоростта. За отмяна има едно положение между "ON" и "OFF".

Второ, искаш да си играеш със собствения си живот и този на другите на пътя. При нас кабела е 6 жилен. Има причина за положение он/офф за пълно прекъсване на веригата ако нещо се обърка.

И трето - присъединяването на кабела е много по-сложно и съпроводено с повече разглобяване от смяната на лоста.

Публикувано

Колега cdrecordable, виждам, че си твърдо решен да си направиш темпомат, давам жокер

;)

Публикувано (Редактирано)

Така гледах и форума на Seat и Audi и там са си го правили по същата схема. Някой все пак си слагат копче ON/OFF но при бушоните, така или иначе се изключва при съединител или спирачка.

 

До ECU то ли е 6 жилен кабела защото никъде не го споменават това.

2 си ги има попринцип на буксата и добавяш 4.

Ето я схемичката:

http://www.vwclub.bg/forum/download/file.php?id=291947&t=1

 

Като за SDI, са други пиновете които се използват.

пин 10 -- за бутон SET 
пин 21 -- за бутон RES 
пинове 19, 35 -- единия е за прекъсвача ON/OFF , а другия за подаване на +12 през контактния ключ

За сега мисля да си пусна един FTP кабел до мястото където ще са ми копчелаците и да си тествам.

 

 

Ето още едим manual: http://store5.data.bg/pboss/Audi/cruise_control_A3_Golf_IV_TDI.pdf

Редактирано от cdrecordable
Публикувано

FTP не е добра идея.

Ако искаш да ползваш подобен, по-добре многожилен пач кабел.

В автомобилите има достатъчно вибрации и  поради това се използват многожилни кабели. Аз поне едножилни не съм виждал.

Едно на ръка, че сега масово евтините кабели са от помеднен алуминий...

 

ПП. Нямам идея как стои въпроса с тока в тези вериги, а сечението на тези кабели е съвсем малко.

Публикувано

Човек, Фабията е напълно различна от Голф 3. При нас темпоматът е вързан към централ електрик. Исята е качил схемата на свързване на предната страница. XS3 е порт на централ електрик и ограничаването на темпомат го правят като слагат централ електрик без поддръжка на темпомат. Кабел към ЕКУ-то не се прокарва. Всичко е вътре. Схемата е една и съща за всички Фабии 1 и бензинови и дизелови.

 

 

post-508-0-63861400-1399232133_thumb.jpg

  • 1 година по-късно...
Публикувано

Здравейте колеги купих си комплект лост и кабели да си сложа на фабия1 sdi прочетох темата но моя сноп кабели е с букса от ръчката и после трябва да ги свържа явно в еку-то всички пинове някой може ли да помогне къде да свържа пиновете ?

http://img31.olx.bg/images_prodavalnikcom/76978826_7_800x600_tempomati-swag-topran-aic-za-audi-vw-skoda-seat-.jpg

  • 1 месец по-късно...
Публикувано

Някой от

Форума дали е постявал темпомат на дизел ми се струва че схемата е различна

Публикувано

И ако някои знае каде може в софия да го довършим да ми пише или да се обади на този телефон 0888918412

Публикувано

Можели някои ако скоро си е сложил темпомат на шкода фабия да ми пише или да каже каде е тази пиновата букса

  • 4 седмици по-късно...
Публикувано

Виж по-назад в темата е показано точното свързването има и снимков материал. Но кабела трябва да е точно за Шкода от Фолксваген не стават. За Шкода куплонгите са два единия влиза на ключа за мигачите,където са и бутоните за темпомата  и е черен цвят. А другия в таблото отдолу на букса XS3 и е кафяв цвят. Има и два свободни кабела единия се хваща заедно със синьо-червен кабел за стоп машинката а другия на него трябва да е пинчето под таблото на стената зад мотора почти на горния край  има три букси едната е бяла тя е връзката с компютъра. За да я извадиш има заключваща пластинка избутваш я на ляво. Кабелчето има пинче което трябва да вкараш на първия ред отгоре в средата. Преди да вкараш пинчето буксата има ключалка лилава е на цвят и е отдолу на буксата.Издърпваш я вкарваш пинчето и обратно закопчаваш. Мястото е малко тясно и не удобно но не е и невъзможно.  След това отиваш на WAG да активираш темпомата. Позиция 1 електроника на мотора в графата круиз контрол се изписва кода 11467 и се потвърждава с Q. УСПЕХ.

  • 2 седмици по-късно...
Публикувано

На мен ми го свързаха в един сервиз за аларми в Младост. Сервиза се казва ПроАрм. От нета може да му се извадят контактите.

  • 2 седмици по-късно...
Публикувано

Здравейте, искам да попитам дали може да се сложи темпомат на фабия 1 1.4 тди 75 коня и от лъде мога да си купя комплекта лост плюс кабели. Благодаря

Публикувано

Могжеда се сложи. Купува се от Еура тек или от обяви.

Публикувано

В ЕТ могат направо да ти го инсталират!

  • 1 година по-късно...
Публикувано

Здравейте,аз имам следния проблем,имам кабел за темпомат, който е с 5бр. кабела-2сини,1червен,1черен и един бял.Но нямат букса и са само на шишчета има само за горе ръчката.Та въпроса ми е при това положение как да вържа системата

Публикувано

Здравейте,имам следния проблем.Тази седмица купих лостче с темпомат и кабели към него,но уви забелязах проблем,а именно кабелите са с различен цвят от този, който виждам тук на снимките и този от клипа.Може ли някой да ми каже спрямо схемата на моя адаптер кой кабел като цвят отговаря на оригиналния. http://dox.bg/files/dw?a=accd7322df

Публикувано (Редактирано)

Благодаря колеги, явно няма да стане с кабела който са ми дали.

Редактирано от BigTymers
  • 1 месец по-късно...
Публикувано

https://youtu.be/iW_9iTq7H44

Колеги, моля запознатите да коментират края на клипчето относно свързването на еденичния кабел на пин 10 в бялята букса. Тук в клипчето е казано, че въпросното кабелче след 2006г не се свързва в пин 10 а в някаква съседна букса. Също кабела който е от лоста за темпомата към стоп машинката само се привързва към синьо червения на стоп машината, без да се реже.

Публикувано (Редактирано)

http://picbg.net/pic.php?u=48572E9NgY&i=867097

След като проучих нещата се оказа, че на червената букса Т11b на пин 6 се свързва само за двигател с код ATD 2005г.

За останалите двигатели си се връзва на бялата букса T11a на пин 10.

Темпомата е съвместим само с бордови компютри с кодове 6Q1 и 6Q0.

Редактирано от felicialx

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.