Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Шкода -тролейбуси


Recommended Posts

През 60-те г на миналия век бяха доставени тролейбуси Шкода за градския транспорт в София.Някои колеги от форума може и да не знаят затова,а по-възрастните вероятно ще си спомнят.

Ето и един интересен материал за тролейбусна линия с такива тролейбуси между Симферопол и Ялта,дълга 86 км.

 

http://www.vasi.net/community/jeto_inte ... _godu.html

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не съм много възрастен, но си спомням, че като малък освен на икарусите по няколко линии още се возехме и на шкодите. Бяха ми интересни с това, че свирукаха много специфично. Преди няколко години за последно видях такава Шкода в Пловдив, но не знам дали и там още се движат. За разлика от тези в Ялта у нас бяха с 3 врати.

 

Сега гледам имат и някакви доста по-грозни явно тяхно производство:

http://www.world66.com/europe/ukraine/c ... pol_interc

 

Ето ги и в руските новини:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не съм много възрастен, но си спомням, че като малък освен на икарусите по няколко линии още се возехме и на шкодите. Бяха ми интересни с това, че свирукаха много специфично. Преди няколко години за последно видях такава Шкода в Пловдив, но не знам дали и там още се движат. За разлика от тези в Ялта у нас бяха с 3 врати....

Шкода 9 Tr с трите врати свирукат, щото имат някаква електроника за плавно потегляне. С двете врати, имаше и от тях. В началото на 80те години ги бракуваха. Те са по-стар модел и не свирукат. Тръгваха много рязко, с тласък.

В момента в Пловдив все още се движат Шкода 14 Tr

post-4842-138453369148_thumb.jpg

 

И "аварийната" Шкода 706 RTO е в добро здраве и все още дърпа закъсали тролеи и автобуси от градския транспорт.

/на снимката: тегли руски тролейбус ЗиУ/

post-4842-138453369212_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-старите тролейбуси се управляваха с релета и затова не свиреха и тръгваха резко,а на по-новите имаха тиристорно управление ,което позволяваше плавно движение,но дразнеше с този звук,а при преминаване покрай къщи пречеха на радио и телевизионните приемници.В София са били само с три врати,което е за улесняване на качване и слизане на пътниците.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 години по-късно...

Здравейте, малко да повдигна темата с една молба.
Приятел ме помоли да пусна това тук: http://trolleybus.bgtransport.org/en/%D0%BE%D1%82%D0%BA%D1%83%D0%BF%D1%83%D0%B2%D0%B0%D0%BC%D0%B5-%D0%B5%D0%BC%D0%B1%D0%BB%D0%B5%D0%BC%D0%B0%D1%82%D0%B8%D1%87%D0%B5%D0%BD-%D0%B7%D0%B0-%D1%81%D0%BE%D1%84%D0%B8%D1%8F-%D1%82%D1%80%D0%BE/
Идеята е да се съберат средства за закупуването на тролейбуса, а тъй като сме фенове на марката, мисля че темата си е на мястото. Поздрави! :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.