Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Skoda 1202


anastas

Recommended Posts

  • Отговори 73
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • anastas

    17

  • Krankenstein

    10

  • Skoda_Estelle

    8

  • maxrpm

    6

Най-много писали в темата

Не мога да повярвам, че влизат отзад в калниците, при това с поне 30 мм преходни фланци... тия баничарки явно са били супер преоразмерени :o Аз в случая по-бих се зарадвал на нещо полирано, но все пак сме в БГ та трябва да се радваме и на "малкото" :mrgreen: Всъъщност на последната снимка хич даже не изглеждат зле, остава да пръснеш броните и решетката в същия цвят и ще заспи работата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Kaжи си плановете за смяната на номерата, турбото и климата. Не случайно ги вметнах, защото знам, че ако има човек в България, който да има мерак да го направи на 1202, това си ти :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Язък за редния класически автомобил [-X

Ходи се повози в ръждивото МБ на анастас, и ще си промениш мнението. Или при мечката в рапида, мания е и там. А и стила му много ме кефи - Отвън прилича на ла**о, качиш ли се веднъж, цял ден с усмивка, все едно си еб**, ама държи цял ден!

 

На анастас лъскавото МБ му стига. ;) То си е оригиналче.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имах и реставрирах за 1202-ката ме изпревари иначе ходих да я гледам,но до като събера пари и замина.Имаме с баща ми 3 Шкоди ,а с МБ-то за жалост трябваше да се разделя.Много по-ценно е да си караш старото желязо в нормалния му вид още повече когато е толкова рядък модел.Като му навреш мотор от друга кола вече не е Шкода.Жалко,че не успях да взема аз тази Шкода.Щеше да бъде реставрирана като нова.Пак казвам язък за рядката кола.Като не Ви харесват как вървят старите шкодички вместо да избивате комплекси и да ги тъпчете със други,мощни мотори си купете нещо яко и пилете.Все пак ако решиш да я продадеш преди да е станала НЕшкода ми пиши,а аз ще се опитам да я запазя в оригинален вид.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имах и реставрирах за 1202-ката ме изпревари иначе ходих да я гледам,но до като събера пари и замина.Имаме с баща ми 3 Шкоди ,а с МБ-то за жалост трябваше да се разделя.Много по-ценно е да си караш старото желязо в нормалния му вид още повече когато е толкова рядък модел.Като му навреш мотор от друга кола вече не е Шкода.Жалко,че не успях да взема аз тази Шкода.Щеше да бъде реставрирана като нова.Пак казвам язък за рядката кола.Като не Ви харесват как вървят старите шкодички вместо да избивате комплекси и да ги тъпчете със други,мощни мотори си купете нещо яко и пилете.Все пак ако решиш да я продадеш преди да е станала НЕшкода ми пиши,а аз ще се опитам да я запазя в оригинален вид.

Това мнение повече подхожда на teenproblem.net Не виждам какъв ти е проблема с мотора на "старото желязо" при положение, че дори и твоя не е оригинален. Недей говори, нищо стойностно не казваш. Недей само обижда напразно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не мисля,че обиждам,а ако имам проблеми няма да пиша тук.Просто за мен класиката трябва да си остане класика.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Просто за мен класиката трябва да си остане класика.

 

Мисля, че с това трябваше да започнеш и да приключиш по темата. Всеки с вкуса си. smile027 Иначе, мисля че всички знаем на какво е способен Анастас. :smt017

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Слай, всеки си има вкус и собствени разбирания. Намери същия модел и го направи по твой вкус. Анастас прави, каквото го кефи него, негова си е колата, негово си е решението... smile049

Ние бихме се кефили със същия ентусиазъм и на твоята оригинално реставрирана 1202-ка. Не се сърди и не критикувай колеги без основателни причини. Без лоши чувства! smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За мен лично , всяка една Шкода коята е върната към "активен живот" е смислено начинание и заслужава уважение . Наистина всеки си има различен поглед и фантазия , но когато Тя е на платното всички й се радваме smile049 . (в темата "изоставени - Шкода" има достатъчно кофти гледки)

И тъй като темата едва ли е "за" и "против" еди какво си , а и самия модел е интересен може да се Up-не с малко нови инфо и снимки от @anastas smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи съм 100% комплексар

То това си е ясно :lol: Виж от Стефан не очаквах такъв коментар, като човек с широка автомобилна култура трябва да е наясно с хот-род и рат-род идеята... особено като се вземе предвид, че и неговата GLS има някои неоригинални тунинг елементи, присадени от други модели шкоди.

Знаете ли колко такива шкоди струва примерно тоя модел на ФВ? http://adavenautomodified.blogspot.com/ ... -body.html дайте сега да ги бием, че са "окепазили" така ценните коли smile150 Всеки си има право на мнение - за мен, както казах и по-горе, макар и да съм фен на 100% оригиналност е съвсем приемлива идеята за смяна само на мотора и джантите /те са консуматив/ при запазване оригиналната визия на купето. А най-важното Наско си го знае - тия коли не ги правим за аплодисменти и купи от събори и ралита, а за собствен гъдел и целта е да ни кефят самите нас.

п.п. затова не пускам тук тема за моя проект, чак като стане готов ще го покажа, тогава ако го харесате добре, а на който не му харесва - жив и здрав да е...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 7 месеци по-късно...

Дончо ми е показвал такъв в гаража на кака Пена , ама това беше преди сума години smile021

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дончо ми е показвал такъв в гаража на кака Пена , ама това беше преди сума години smile021

Забрави ако имаше досега да беше у варна./ не се здържах. сори за поста wse o]e ne sa me zatrili скоро ще съм в кричим/

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наистина имаше такъв мотор у Дончо, показа ми го когато тъкмо го беше купил от София... но това беше доста отдавна, а сега къде е вероятно само той има представа. А за линейки ТАЗ може би и Франц да има някакво инфо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.