Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Питане за болтове М14...М16 .


димон

Recommended Posts

Болтовете на джанта/главина са М14x1,5x еди си колко...Някой знае ли продават ли се болтове М16x1,5x еди си колко ? Не че не мога да си направя , но ако има готови е по-добре . :)

Трябват ми за да си оправя развалена резба в главината вследствие на ..... smile150 - гумаджии . Мисля да разпробия развалената 14мм резба и да нарежа 16.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой гумаджия да ти отговори. Предполагам става дума за един болт. Според мен можеш да се довериш на добър стругар. Дано да си бил компенсиран за повредата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Намери стругар да ти оправи резбата и си купи нов болт! И като сменяш гуми пак ги карай да ги завиват на ръка първо и после с пистолета да затягат! Ако е станало при развиване на болта, значи преди това е завлякла резбата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой път на ръка натягат повече ,отколкото на пистолет.Маджо знае моя случай на Октито със секретния болт,преди година! smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми нали туй питам - отде да си намеря нов болт М16, понеже стария е М14. Или трябва да се прави и той . Аз поне не знам някоя кола да е с болтове М16. :-k

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Димоне , болта скъса ли се или просто се е изронила резбата ?

Ако е скъсан разпробии го с 4 , 6 , 8 и 10 и като се изтъни стената ще можеш да извадиш остатъка и тогаз вземаш болт и мечек и си ти (трябва да внимаваш да не ти избяга центъра) , ако се е изронила или е повлечена резбата тогаз е проблем , ам пак може да се поправи без да се минава на по-големи болтове :-k

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема е , че е развалена резбата на един от отворите в главината. Останали са само 2 здрави витки най-вътре. Миналата година бях оставил колата да ми сменят гумите , оставих и 20 мм-ви фланци за отзад. Обаче гумаджийчето не сложило дългите болтове за фланци, а пак късите. И нали знаеш как стягат с онея кръстачки....Вледствие на което по-голямата част от резбата в главината не е налична .Пак добре, че само на един от 5 отвора. Затова мисля да и пусна метчик 16 мм , да си намеря ( направя) съответния болт, който да има същата глава , само резбата му да е 16 мм. Това ми е идеята.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж първо дали М16 болт ще мине през отвора на джантата и фланеца! Проверил съм М16 автомобилен болт няма!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сигурно ли е това за резбата? При мен на предното Ауди изглеждаше размазана, но се оказа, че болта се е намазал отгоре и се прокара с метчик. Главината е мноого здрава и обикновенно болта заминава, а не главината.

И аз бях жертва на мързелив гумаджия- купих секретни болтове и ги сложи без да вдига колата на крик ](*,)- това в Радиал до Лидл в Хаджи Димитър (не съветвам никой там да ходи).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Две , две ... прокарай я с мечек и сложи един малко по дълъг болт (стига да не опре някъде отзад) и си карай така ... болта ще държи и на тях , освен това имаш още 4 болта .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз бях жертва на мързелив гумаджия- купих секретни болтове и ги сложи без да вдига колата на крик

 

Това не го разбрах?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Домързя го да вдига колата, отви по един болт от джанта както си е на пътя колата, нави новите, затегна ги и каза, че 'вървели малко тегаво' като ги навивал.

Стана ми ясно, че ще имам ядове, купих си 4 болта, на три от главините секретите бяха със замазана резба, на четвъртата изглеждаше, че е заминала главината.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наистина се оказа, че отвора на джантата и диска са 15 мм , което значи , че 16 мм болт няма да мине през тях. Остават 2 възможности или да карам така или да завия 16 мм шпилка в главината , като 16 мм да е само частта в главината , а навън да си е 14 мм, като отгоре се завива глуха гайка с имидж на болт.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Домързя го да вдига колата, отви по един болт от джанта както си е на пътя колата, нави новите, затегна ги и каза, че 'вървели малко тегаво' като ги навивал.

Стана ми ясно, че ще имам ядове, купих си 4 болта, на три от главините секретите бяха със замазана резба, на четвъртата изглеждаше, че е заминала главината.

 

Това е много странно! Не вижам проблем да развия един, два болта от колата както е на място и да ги завия после пак. Да не е била резбата на секретите различна?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам съмнения, че беше охлабил и другите 3 болта на всяко колело, но по някаква причина реши да не вдига на крик колата и джантите бяха застанали леко накриво, което е довело до подвеждането накриво на новите болтове.

Иначе си пишеше Ауди/ФауВе на кутийката и бяха със същата стъпка, ние ги сравнявахме с един отвит преди да ги платя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам съмнения, че беше охлабил и другите 3 болта на всяко колело, но по някаква причина реши да не вдига на крик колата и джантите бяха застанали леко накриво, което е довело до подвеждането накриво на новите болтове.

Иначе си пишеше Ауди/ФауВе на кутийката и бяха със същата стъпка, ние ги сравнявахме с един отвит преди да ги платя.

 

OK!

 

 

Наистина се оказа, че отвора на джантата и диска са 15 мм , което значи , че 16 мм болт няма да мине през тях. Остават 2 възможности или да карам така или да завия 16 мм шпилка в главината , като 16 мм да е само частта в главината , а навън да си е 14 мм, като отгоре се завива глуха гайка с имидж на болт.

 

smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наистина се оказа, че отвора на джантата и диска са 15 мм , което значи , че 16 мм болт няма да мине през тях. Остават 2 възможности или да карам така или да завия 16 мм шпилка в главината , като 16 мм да е само частта в главината , а навън да си е 14 мм, като отгоре се завива глуха гайка с имидж на болт.

 

Това ми се вижда добър вариант. Може шпилката леко да се капне за главината за да не се отвива, а и не виждам защо гайката да е глуха, само трябва да е със същия конус. :smt017

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Димоне,

 

нека да ти дам предложение как проблема може да се отстрани професионално:

 

Система за възстановяване на резби от ВЮРТ:

 

Wuerth-Time-Sert

 

Тази система наистина е здрава - няма нищо общо с подобни такива, при които в отвора се пъха някаква пружинка, която щяла "да държи"...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само дето този комплект ще му излезе по скъп отколкото да си смени главината. Това си е оферта за професионално ползване.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наистина се оказа, че отвора на джантата и диска са 15 мм , което значи , че 16 мм болт няма да мине през тях. Остават 2 възможности или да карам така или да завия 16 мм шпилка в главината , като 16 мм да е само частта в главината , а навън да си е 14 мм, като отгоре се завива глуха гайка с имидж на болт.

 

Това ми се вижда добър вариант. Може шпилката леко да се капне за главината за да не се отвива, а и не виждам защо гайката да е глуха, само трябва да е със същия конус. :smt017

 

За по-лесно - има лепила за метал. Например Loctite 638 - дават го за лепене на зъбни колела към силови валове. Би трябвало да се справи с една шпилчица.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само дето този комплект ще му излезе по скъп отколкото да си смени главината. Това си е оферта за професионално ползване.

 

Не е нужно да си го купува - трябва да намери сервиз, който има системата и да отиде да му поправят резбата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ех, де да има такива сервизи. Силно ме съмнява някой да е инвестирал в Бг в това, но дано. Според мен това е подходящо само за алуминиеви отвори. Дължината на резбата в главината е много къса, а и усилието с което се затягат болтовете е голямо. Варианта шпилка капната за главината и гайка според мен е най-надежден и най-евтин. Иначе има различни комплекти http://www.buy.com/prod/m10-x-1-25-perm ... 06437.html а мисля и конструктивно го има на места със стоманената спирала, поне съм срещал при корпус на скоростна кутия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.