Jump to content

skoda-club-bulgariaskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Чистене на AGR-а 1.9 SDI


sfr

Recommended Posts

Здравейте колеги,

Имам малко проблеми с колата и започнах от чистене на АГР-а, като мизерията е доста голяма като се има на предвид че за 350000 км не е чистен. Обаче сега като е почистен как върви не е истина- все едно възкрънаха 10 коня smile168 . Ще пусна и малко снимки да се види нагледно за какво става въпрос. Проблема с претрисането на мотора когато е на оборити се оправи, остана проблема със страното малко горене, и също така ми направи впечатление че на всеки 5-10 сек. всякаш се затормозява нещо по работата му и кутията на въздушния филтър започва да вибрира за около 5-6 секунди е това и се повтаря както казах в интервал 5-10 сек. Чакам идеи, препоръки, съвети и т.н. Заел съм се да си оправя колата. Искам само да отбележа, канала на въздушния колектор, който провежда изгорелите газове обратно в цилиндрите за доизгаряне беше запушен на 3 и 4-ти цилиндър. А канала за маслените пари беше запушен на 1 и 2-ри цилиндър. Какви последствия може да има от това, освен че маслените пари за изгаря предимно във 3-ти и 4-ти цилиндър, а газовете са доизгаряли във 1-ви и 2-ри цилиндър. Налягането, на маслените пари е било по-голямо (предполагам) и от там си обяснявам леко омазнената ми глава на мотора отгоре( може би са избивали и навън). smile012

post-6796-138453408417_thumb.jpg

post-6796-13845340846_thumb.jpg

post-6796-1384534085_thumb.jpg

post-6796-138453408542_thumb.jpg

post-6796-138453408577_thumb.jpg

post-6796-138453408603_thumb.jpg

post-6796-138453408628_thumb.jpg

post-6796-138453408682_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това последното 0.1 как го постигаш :o ? Мойта от 0.4 по надолу не пада.

 

Ами то на тези цени, на скодичката и става неудобно да гори повече. smile021

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

трябва диагностика ? може би е центровката кога е сменян ремъка може да не са я направили добре

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

трябва диагностика ? може би е центровката кога е сменян ремъка може да не са я направили добре

Ами днес я закарах, в момента ги чакам. Дано си свършат работата както трябва, че аман вече ](*,)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това последното 0.1 как го постигаш :o ? Мойта от 0.4 по надолу не пада.

При мен се е случвало 0,2 на кръстовище и то за 40-50 секунди , на следващото пак и на третото си отиде на 0,4

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това последното 0.1 как го постигаш :o ? Мойта от 0.4 по надолу не пада.

При мен се е случвало 0,2 на кръстовище и то за 40-50 секунди , на следващото пак и на третото си отиде на 0,4

Обаче проблема при мен е, че като загрее и си гори по толкова, не е да се случи моментно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен постоянно е 0,6-0,7 а на голяма надморска височина е 0,5 не зная защо.

При мен нормалното беше 0.3; 0.6-0.7 беше с включен климатик.

 

Ето и резултатите от тестването:

 

Diesel (ASY-SDI-MT/AT)

DTC Description

65535 Manifold temperature sensor, open/short circuit to positive

Intermittent

 

Instrument( Instrument- Diagnose)

DTC

65535 System OK( If MIL is active, check ECU)

 

 

AC (Climate control-Climatic)

DTC

01596 Positioning motor, fresh air and circulation damper

Blocked or no voltage

Intermittent

 

Immobiliser ( Immno/Instr- Diagnose)

DTC

01596 System OK( If MIL is active, check ECU)

 

Restraints (Airbag- Diagnose)

DTC

00532 Voltage supply

Signal too low

Intermittent

 

Multifunction (Central electronics- Central electronics)

DTC

01117 Alternator Load

Faulty signal

Permanent

 

00778 Steering angle sensor

No communication

Permanent

 

01044 Ecu faulty coded

No symptom

Permanent

 

01598 Battery voltage

Signal too low

Intermittent

 

Multifunction (K- CAN ( Diagnostic for data-bus) - Diagnostic for data-bus)

DTC

00778 Steering angle sensor

No communication

Permanent

 

01044 Ecu faulty coded

No symptom

Permanent

Multifunction (steering assistance- diagnose)

DTC

65535 System ok ( If MIL is active, check ECU)

 

Специалистите са наред. Аз има доста предположения, но ще изчакам вас първо да кажете :-k

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

нормално е да е между 3 и 9

колкото по малко е -толкова по-богата е сместа

Добре от какво може да се получава тази обогатена смес, явно компютъра се опитва да я нормализира като ми намалява подаването на гориво. Какво мога да направя сега за да разбера къде е проблема. Тея като са тествали колата са я тествали на изгасен мотор. Така, че нямам никакви дани пр запален мотор. Много ме притеснява грешката 01044. Дайте да ги разясним малко тея грешки. 00778- ще проверя бушоните първо и после датчика, но на мен не ми свети лампата за сервото, а само за мотора. 65535- тая грешка означава доста неща, като едно от тях беше с вакум системата на автомобила. Аз си мисля че наистина има някакъв проблем там, защото както бях обеснил, на интервали започва да вибрира кутията на въздушния филтър, и единствената причина за мен е тоя вакум.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

нормално е да е между 3 и 9

колкото по малко е -толкова по-богата е сместа

Добре от какво може да се получава тази обогатена смес, явно компютъра се опитва да я нормализира като ми намалява подаването на гориво. Какво мога да направя сега за да разбера къде е проблема. Тея като са тествали колата са я тествали на изгасен мотор. Така, че нямам никакви дани пр запален мотор. Много ме притеснява грешката 01044. Дайте да ги разясним малко тея грешки. 00778- ще проверя бушоните първо и после датчика, но на мен не ми свети лампата за сервото, а само за мотора. 65535- тая грешка означава доста неща, като едно от тях беше с вакум системата на автомобила. Аз си мисля че наистина има някакъв проблем там, защото както бях обеснил, на интервали започва да вибрира кутията на въздушния филтър, и единствената причина за мен е тоя вакум.

 

 

Още един въпрос!!!

Така няма да стане, ще си купя VAG-COM. Тези които разбират да кажат коя версия да бъде, предпочитам да е работещ, не мога да си позволя принципа проба-грешка. става въпрос за големи суми пари които ще нарина за доставка и т.н Повтарям не съм в България.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямам време да ти анализирам грешките,обърни внимание в колко часа ми остава време да пиша.

Центровката на помпата добре ли е?

Капака отгоре добре ли е центрован според милиграмите-не е правилно софтуерно да се правят-нищо че има възможност

Вижте дали няма мръсотии около бубината.

Датчика в помпата кава темп.дава

в долната част на помпата е авансатора-работи ли-има тефлоново покритие и е долу и събира боклуци -с вак ком се вижда

ел клапана на авансатора който регулира налягането работи ли,цедката му чиста ли е

и т.н. и т.н. нестава във форума за съжаление да се поправя

доста неща трябва да се гледат и анализират

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямам време да ти анализирам грешките,обърни внимание в колко часа ми остава време да пиша.

Центровката на помпата добре ли е?

Капака отгоре добре ли е центрован според милиграмите-не е правилно софтуерно да се правят-нищо че има възможност

Вижте дали няма мръсотии около бубината.

Датчика в помпата кава темп.дава

в долната част на помпата е авансатора-работи ли-има тефлоново покритие и е долу и събира боклуци -с вак ком се вижда

ел клапана на авансатора който регулира налягането работи ли,цедката му чиста ли е

и т.н. и т.н. нестава във форума за съжаление да се поправя

доста неща трябва да се гледат и анализират

Ок мерси ще ги проверя тея работи и ще пиша. Ще си поръчам и система за диагностика и така ще давам по- пълноцении дани.

А иначе относно писането ти в тея късни часове... оценявам го и когато имам възможност ще ти го демонстрирам лично.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...
и май някой си е играл с вак кома...ама който не знае какво пипа...

Да предположа ли, че мислиш така заради грешка 01044.

 

 

Така, малко да поясня по темата. След като смених датчика за температурата на входящия въздух, който се намира в кутията на въздушния филтър, лампата за проблем с двигателя не угасна. Лампата угасна след като си смених акумулатора!!! smile152 От грешките, които съм приложил по-нагоре в темата се вижда, че има доста които са следствие на недостиг на ток до контролерите. Така че сами си правете извода. Относно горенето 0.1/0.2, когато работи на място мотора, още нямам отговор, чакам си системата за диагностика за да закача колата и да получа реални данни. Колегата бегачката на когото съм много благодарен за съветите има някои предположения и ще започна да ги изследвам след като събера информация за работата на мотора. Засега толкова. smile159 Очаквайте продължение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Да продължа по темата, че тя стана историческа вече. Пристигна ВАГ-а и се оказа, че нямам label file за ASY мотори. Някакви предложения от къде да си го намеря. Иначе си работи, закакаче се без проблеми, поне засега. Но проблема е с този файл, заради който в момента ми изкарва данни но незнае кои какви са.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След като си намерих етикетен файл за ASY мотор, забелязах че моето IQ е 1.6mg/stroke. Още в началото Бегачката ми беше дал малко информация и след като поразучих Ваг-кома снощи си поиграх и нагласих числото на 2,6mg/stroke. В момента борд компщтъра си ми показва 0.3 както си беше от както съм си купил колата. По- важното е, че мотора много се промени. Спря да работи като кораб, спря да тресе когато работи на място. Признаците изчезнаха, които бях описал по-горе в темата. Следващото нещо, което ще направя е да регулирам тази стойност от помпата както ме посъветва Бегачката. При мен явно се е получила много голяма разлика незнам защо, но от компютъра повече от това не мога да променя, не и докато не преместя капака на помпата. Искам да Благодаря отново на Bega4kata, за информацията, която ми даде и ме насочи още от начало. smile027

Вчера забелязах нещо друго. Когато мотора работи на обороти AGR-a е отворен. Това нормално ли е? Някъде бях чел, че той се отваря сле определни обороти а не още докато запаля.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

нормално е да се отваря

ти може да си го запушиш като извадиш маркучето и сложиш съчма в него-няма да ти запише грешка

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

нормално е да се отваря

ти може да си го запушиш като извадиш маркучето и сложиш съчма в него-няма да ти запише грешка

Аз си го мислех само, че незнаех дали ще ми даде грешка до преди да си взема ВАГ-а. Малко ме изпревари с жокера преди да пробвам, но сега вече ще го направя. Изкочи ми нова грешка. Какво и става на тая кола. Всичко си беше наред до преди 30000 км. Сега стана така, че колкото по го буташ едно ла..о толкова по мирише ](*,) . Много мряза колата ми да не работи правилно. А грешката е: Address 09: Cent. Elect. Labels: 6Qx-937-049-C.lbl

Control Module Part Number: 6Q1 937 049 D

Component and/or Version: 0000 BN-SG. 1S34

Software Coding: 09224

Work Shop Code: WSC 13765

VCID: 3C7BB7F32F6BA7E31FB

2 Faults Found:

 

00778 - Steering Angle Sensor (G85)

49-00 - No Communications

01117 - Generator Terminal DF Load Signal

27-00 - Implausible Signal

 

Ето инфо за грешката: 01117 - Generator Terminal DF Load Signal

 

01117 - Generator Terminal DF Load Signal: Implausible Signal

Possible Symptoms

Malfunction Indicator Light (MIL) active

Engine Pre-Heating inoperative

Possible Causes

Wiring from/to Generator faulty

Voltage Regulator faulty

Generator faulty

Possible Solutions

Check Wiring from/to Generator

Check Voltage Regulator

Check Generator

 

MIL не е свети, остава да има проблем с подгряването или с генератора.

Някакви идеи, някой да се е сблъсквал с тази грешка.

 

А въпрос към Бегачката! Беше ми казал да проверя авансатора на помпата чрез ВАГ-а, Можеш ли да обесниш как да го направя.

Вчера пусках Basic settings, за предварение и закаснение. Видимо както съм чел при работен режим на закъснение мотора е значително по-тих. Само че моя мотор от известно време насам си има шум точно на работен режим на предварение. Дали не е от Авансатора. Или май най накрая да взема да махан капака на ремъка и да проверя там какво става. Ремъка е сменян във Варна в Сервиз S & H. По принцип съм много доволен от тях и не съм имал проблем, но може и да са объркали нещо момчетата. Но да не навлизам в друга тема. Ще ме извиняват администраторите. Като стана въпрос за сервизи май ще го сменям с тоя на Бегачката, че ми хареса как ми помага!!! smile159 А относно тая грешка дали не се получи от бъзикането на датчика за регулиране на движещия плунжер по електронен път, а не от помпата? Както ще го направя след като си купя малко инструменти.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.