Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Recommended Posts

Публикувано
Здравейте... Да драсна в темата набързо... какво и как... Понеже много хора ме питат за дневните светлини и отговарям на всеки персонално :)

 

Ето какво имаме отпред като цяло:

 

 

ПП2: Дневните светят, когато фаровете са изключени на 0, когато се пуснат на габарит или къси - не светят. Т.е. ключа трябва да е на 0, не съм сигурен, дали светят, когато е на Auto.

Светят,докато фотоклетката не подаде сигнал за включване на късите или продължително време карате с висока скорост!
  • Отговори 159
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • plamendev

    11

  • bega4kata

    10

  • PRR

    9

  • shaft

    8

Най-много писали в темата

Публикувано
И на тази позиция, на която леко цъкваш, пише "Cancel"...

 

Точно така! Но има и малка вероятно да не пише :roll: макар самата функция "Cancel" да си я има и в двата случая

 

IMG_2438.JPG

Публикувано

Такива не съм виждал...... , което не значи, че няма де! smile049

Публикувано
Такива не съм виждал...... , което не значи, че няма де! smile049

Не си виждал,но моето е такова :lol:.Колкото до темпомата-удобна е функцията,но за магистрала.Аз по-често пътувам Пловдив-Карлово и предпочитам там аз да боравя с газта да не се изшибам някъде smile048

Публикувано

О2 ли е?

Публикувано

И моята е О2 и е като на снимката. А пилота и в София си го ползвам.

Публикувано
Такива не съм виждал...... , което не значи, че няма де! smile049

 

Точно в тая дилема съм аз в момента. Искам да сложа на мойта темпомат. На чешкия сайт от темата на Ivo Dinkov има и двата вида ръчки (с и без Cancel). И незнам коя да взема за мойта. за едните пише от "2004 - 2006" за другите "2006-". А мойта като е точно 2006, в коя група съм???

 

Някой знае ли дали има някаква разлика във функционалността? В смисъл ако взема "грешния" вид да не иска да тръгне въобще или няма значение коя от двете ще забуча?

 

post-6105-138453410852_thumb.png

Публикувано

Като гледам и двете са еднакви.

Като допълнение след като е вклучен пилота и като цъкнеш Res и сркосорта се увеличава с +2 км/ч. Ако го задържиш се увеличава докато го пуснеш. Ако натиснеш Set и намалява с -2км/ч и като го задържиш намалява докато го пуснеш. Затова и на двете пише + и -. Бутона отгоре го има и изглежда че всичко трябва да си работи по един и същи начин. Вече не знам дали има разлика в закрепването

Публикувано

Мен точно закрепването ме притеснява, не се вижда добре на снимките дали куплунзите и щипките са идентични на двата.

Публикувано

Лостчето ми е като долното (на снимката), а Октавията я купих септември 2006 (беше на склад).

Публикувано

Moйто лостче е като първото пък . 2007 -

Мисля си, че и двете са еднакви , просто рисунъка е различен . Първото лостче може да е с фейстлистов рисунък :)

Публикувано

Второто лостче е старото, което е склонно към откази.

Първото е без проблеми, но не е фейслифтово (аз съм с него).

Публикувано
Второто лостче е старото, което е склонно към откази.

Наистина, отначало имаше няколко отказа, но последните 3-4 г. е без грешка :D

А го ползвам всеки ден от последния светофар на Ботевградско до караулката. Пу да не му е уроки :D

Публикувано
Такива не съм виждал...... , което не значи, че няма де! smile049

Не си виждал,но моето е такова :lol:.Колкото до темпомата-удобна е функцията,но за магистрала.Аз по-често пътувам Пловдив-Карлово и предпочитам там аз да боравя с газта да не се изшибам някъде smile048

Да О2 комби 2006 накрая 1,9 tdi!

Публикувано

Мойто е като първото. Колата е регистрирана 2008 г., но мисля, че е произведена 2007 г., защото и аз я взех от наличните на склад.

Публикувано

ей,темата е за дневни светлини

  • 2 седмици по-късно...
Публикувано

Реших проблема с дневните светлини. Минах през ЕТ и ми ги активираха сега кагато ключа е на положение 0 светят дневните а не късите.

Покрай фаровете обаче се разделих с още 1400 лв. Направо ме запари главата. Бяха ми останали 400 км. до сервизната лампа и си викам така и така съм там да оставя колата да я сервизират. Оставих я сутринта следобед ми се обадиха и ми поискаха откуп 800 лв. Аз допълнително купих 4 тенекиени джанти за зимата и тасове за тях и ги заформих на 1400 лв.

Сега съм пуснал старото Ауди за 1500 лв. да избием загубите. :)

Публикувано
...Покрай фаровете обаче се разделих с още 1400 лв. Направо ме запари главата. Бяха ми останали 400 км. до сервизната лампа и си викам така и така съм там да оставя колата да я сервизират. Оставих я сутринта следобед ми се обадиха и ми поискаха откуп 800 лв. Аз допълнително купих 4 тенекиени джанти за зимата и тасове за тях и ги заформих на 1400 лв.

Сега съм пуснал старото Ауди за 1500 лв. да избием загубите. :)

 

Моите съболезнования :) От там не се пазарува... Друг път ще си знаеш :) Всичко това, което си го описал, само да знаеш, възлиза на едни 400-600лв реална цена в магазин различен от Еуратек...

 

800лв това са ти 4 смени на масло и всички филтри - демек 4х 15 000км = 60 000км...

 

Джанти и т.н. - продавалника, а и на много други места, е пълно с чисто нови за по 50-60лв джантата (15-ки), а и ако не си видял Sportivebg от форума продава запазени лети джанти на много добри цени (около 400-500лв с гуми)... За зимата не ти трябва нищо хубаво, че всичко се троши тогава.

 

Единственото, което е по-скъпо са тасовете - това няма откъде да го купиш, според мен... 75лв бройката? Някакви такива стари спомени имам за цената на оригиналните тасове.

 

Та, като гледам така, около едни 800-1000лв си им ги дал подарък. :)

 

Поздрави

Публикувано

Сервиза съм задължен по договор да го правя при тях защото колата е лизингова.

 

Единствено джантите можеше да се помисли за нещо друго ама ще знам за друг път.

Публикувано
Сервиза съм задължен по договор да го правя при тях защото колата е лизингова.

 

Единствено джантите можеше да се помисли за нещо друго ама ще знам за друг път.

 

Хах... Явно са се изхитрили :) Моята лизингова, не съм задължен при тях - правя си я сам, дори като беше в гаранция си я правех сам. Слава Богу, не ми е трябвало да ходя при тях да връщам нещо дефектно. По принцип никакъв начин нямат да разберат дали си си сменил сам маслото и т.н. :) Стига да не си нулираш интервала... Филтрите, които слагаха бяха MAN-HUMMEL - поне такива имах аз, след инспекцията при тях. Аз си слагам Hengst, които били подразделение на MAN-Filter :) Та... доволен съм - трета смяна с тия филтри правя (200лв на смяна - всички филтри /горивен, въздушен, маслен, в купето и масло 5 литра - 2 часа работа, без да бърза човек).

 

Аз мислех да ти напиша, да не би да си направил вноска за Citigo, без да знаеш, ама сега го пиша, носиш на майтап - супер е това!

 

Поздрави

Публикувано

Здравейте,

Имам питане относно DRL на Шкода Октавия 2

2006 г, 1.9 TDI PD/105.мод.Амбиенте.

Може ли да се активитат DRL на късите с 40-50% светлина.Ако може,

къде мога да направя това.../изключвам Еуратек/...ако не може...здраве да е...

Хубав и успешен ден на всички!

Публикувано

Мисля, че това не може да стане, но нека все пак по-големите гурута да потвърдят. Аз все още само съм се возил в Шкода. ;)

Публикувано
Мисля, че това не може да стане, но нека все пак по-големите гурута да потвърдят. Аз все още само съм се возил в Шкода. ;)

 

Може може... Нашите - фейслифтовите - са облагодетелствани с отделените DRL, но и при нас може :)

Ето една снимка на екрана от който се прави:

CentElec-byte20-100percent.png

Забележка: Да не се взема буквално екрана - различен е при всяка кола :)

 

Там където пише 100 х 1 = 100 - това са 100%... можеш да ги променяш със стъпка 1% :) 50-60% е добре.

 

Преди няколко седмици го направих на една О2 2004/5 от първите. На 60% ги пуснахме фаровете и си светят :)

 

Поздрави

Публикувано

Може да се направи през късите светлини или през фаровете за мъгла, като процента на свете се избира. Трябва да имаш VCDS програмка и кабел и става за по-малко от 5 минути. Вариантите за късите са 2. Единят е при подаване на контакт се палят дневните светлини, другият е само при свалена ръчна спирачка работят.

post-8598-138453416839_thumb.jpg

Публикувано

Това според Вас как би се отразило на живота на крушката?

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.