Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Recommended Posts

Публикувано

Аз лично карам така от година и половина и досега не ми е изгаряла крушка

  • Отговори 159
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • plamendev

    11

  • bega4kata

    10

  • PRR

    9

  • shaft

    8

Най-много писали в темата

Публикувано
Това според Вас как би се отразило на вижота на крушката?

 

Според мен е +... Загледай крушка, когато изгори да й видиш жичката как е, сякаш е изтъняла максимално и се чупи в един момент от друсване в дупка, дори да не работи - просто едно силно сътресение я чупи - така горят крушките. Ако свети наполовина - по-дълго ще свети - не я мъчиш по този начин. Затова Осрам найтбрейкър +90% светлина гърми по-често, че там е насилена да свети почти двойно на нормалната, а предполагам, че жичката е еднаква с много малкоа промяна...

 

Поздрави

Публикувано
Това според Вас как би се отразило на живота на крушката?

 

Зле. При понижено напрежение халогенната крушка не работи в режим и стъклото почернява. Ето

можеш да го видиш нагледно.

 

PS: Като цяло живота на крушката ще се увеличи, но вечер ще си с кандила, а не с фарове!

Публикувано

В Манастирски ливади...под Националния Исторически Музей

Публикувано

Хаха, ние там ще се събереме егати групата - и ohisp също е там :). Ако не те бърка вечер след 10-10:30 да ти ги пусна, давай телефон на ЛС. Може примерно неделя вечер

Публикувано
Хаха, ние там ще се събереме егати групата - и ohisp също е там :). Ако не те бърка вечер след 10-10:30 да ти ги пусна, давай телефон на ЛС. Може примерно неделя вечер

 

Неделя съм на работа до 18:00,след това мога,но 20:00-22:30 ми идва малко късно.Извинявам се,но аз съм възрастен човек и след 20:00 съм вече на салатка и ракийка...Пращам ти GSM личния.

Публикувано

Гледам, Еуратек реагират адекватно на необходимостта да светим постоянно

http://www.skoda-auto.bg/BGR/service/services/Pages/paketidnevnisvetlini.aspx

 

Някой има ли идея какво представлява:

Сервизен пакет „ДНЕВНИ СВЕТЛИНИ“

 

Skoda Оригинален аксесоар + монтаж

Фабия 2 и Румстер – 94,99 лв. с ДДС

Октавия 1 – 92,99 лв. с ДДС

Супърб 1 – 97,99 лв. с ДДС

Публикувано

Допълнително реле. На контакт светват габаритите, при запалване и късите, без осветление на таблото и бутоните. Ключа на фаровете е на нула, при положение габарити, късите изгасват, светва таблото, при къси...

Публикувано

Здравейте! Искам да питам относно включването на дневни светлини през късите при октавия II преди фейслифта, дали отзад светят габарити и дали светят уредите на таблото. Доколкото разбрах при активирането на тая функция ключа за светлините не се пипа и фаровете светват с подаването на контакт, гаснат по време на паленето и отново светват след това. Ще ми се да не свети нищо отзад и по таблото, защото няма смисъл.

Публикувано
Здравейте! Искам да питам относно включването на дневни светлини през късите при октавия II преди фейслифта, дали отзад светят габарити и дали светят уредите на таблото. Доколкото разбрах при активирането на тая функция ключа за светлините не се пипа и фаровете светват с подаването на контакт, гаснат по време на паленето и отново светват след това. Ще ми се да не свети нищо отзад и по таблото, защото няма смисъл.

 

Светят само късите отпред (както си го описал, без да пускаш нищо от копчето - само на контакт), лампата на таблото за къси светлини и абсолютно нищо друго :) Имаш опция да ти светят и отзад габаритите или поне при Facelift-a имам такава опция - дневни долу и габарити отзад.

 

Поздрави

Публикувано

Както написах, 2 са опциите за дневни светлини

При първата, при подаване на контакт се запалват директно късите светлини, както и предни и задни габарити.

При втората, светват само късите светлин без никакви габарити и то само когато ръчната спирачка е свалена.

И при двата варианта таблото не свети, свети само индикатора за къси светлини.

Публикувано

Мен ме интересува скандинавския модел, тоест при контакт да светят късите и отзад да не свети нищо. Просто използвам ръчната рядко и при определени условия и не съм свикнал при всяко спиране и тръгване да я дърпам и свалям.

Поздрави!

Публикувано

Това, дет те интересува, ти пали всички габарити. При американския модел нищо не те задължава да си дърпаш постоянно ръчната.

Публикувано

E нали по амер. стандарт като спреш и дърпаш ръчната. После палиш и чак при освобождаването на ръчната фаровете се пускат. На мен ми трябва другото с паленето да се включват, но без да свети нищо отзад.

Публикувано

Къв е тоя стандарт бре, хора? Аз лично за първи път чувам подобно нещо... Нещо нелогично ми се вижда да дърпам ръчна при положение, че има позиция P на скоростите и ако не е там лоста не мога да си извадя ключа... За кво ми е тая ръчна...?

Публикувано

Имате две възможности за активиране на автоматични светлини. Едната е те да светват след включването на контакт, другата е те да светват едва след пускането на ръчната спирачка. Така като аз винаги използвам ръчната избрах вторият вариант, това става като се избере от байт 0 бит 4 Daytime running light(North America).

 

Това съм го копирал от: viewtopic.php?f=46&t=14105&start=45, само не ми стана ясно дали може при скандинавския вариант да не свети нищо отзад.

 

Относно скоростите, тези които са с ръчни нямат никокви позиции на лоста.

Публикувано
...Относно скоростите, тези които са с ръчни нямат никокви позиции на лоста.

 

Така е - прав си! Ама от друга страна, тези с ръчни скорости...нямат позиции на пазара в Америка изобщо. Или айде - да не е точно така, но сигурно са под 1%! От VAG освен GTI-то не мисля, че има друг автомобил с ръчка. А за останалите - да не говорим...

Публикувано

Просто си активирай (North America) и толкова, няма значение дали ползваш ръчна спирачка или не. Така или иначе докато се движиш ръчната е свалена и ще ти светят късите. Ако си паркирал и не ползваш ръчната, като подадеш на контакт ще се запалят светлините веднага. Основната разлика между двата стандарта за мен е че при единя вариант светят и габаритите на колата, а при другия не.

Публикувано

да, като не ползвате ръчната нямате ядове, пак светват фаровете като дадете на контакт. Просто при дърпане на ръчната късите гаснат и при пусната ръчна светят. Нищо сложно

  • 1 месец по-късно...
Публикувано

Здравейте,

 

С O2 съм (преди фейслифта) и имам фабрични ксенонови къси светлини. Тъй като не искам да ги ползвам като дневни, има ли възможност да се настроят дългите (те не са ми ксенонови) да светят на 30% и по този начин да играят ролята на дневни?

 

Предварително благодаря.

Публикувано
Здравейте,

 

С O2 съм (преди фейслифта) и имам фабрични ксенонови къси светлини. Тъй като не искам да ги ползвам като дневни, има ли възможност да се настроят дългите (те не са ми ксенонови) да светят на 30% и по този начин да играят ролята на дневни?

 

Предварително благодаря.

да може
Публикувано

Благодаря за отговора :) А през VAG Com-а ли става или по друг начин?

Публикувано
Благодаря за отговора :) А през VAG Com-а ли става или по друг начин?
с ваг ком мисля че само къси и халогенни може,за дълги не съм сигурен нека колегите кажат,но с допълнителен drl модул не е проблем
Публикувано
Благодаря за отговора :) А през VAG Com-а ли става или по друг начин?
с ваг ком мисля че само къси и халогенни може

:smt017

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.