Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Recommended Posts

Публикувано

Здравейте,

 

Отново започна да става по-тъмно и респективно карам по тъмно колата. Започнах да виждам, че левия фар, откъм шофьора, гледа за къртици в земята и не мога да видя какво има вляво на повече от 10 метра, което не е добре, даже е зле! Мислех да отида на реглаж на фаровете, но се зачетох в briskoda и видях, че има няколко положения на фаровете... Нещо не ми става ясно, затова пиша тук, ако някой има идея нека сподели...

 

Гледам темата тук: http://www.briskoda.net/forums/topic/20 ... try2417034

 

На последната снимка фаровете светят много яко:

IMG_20110609_230351.jpg

 

Интересно ми е, каква е разликата между двете неща на схемата:

hellainstructions.jpg

 

Моите в момента са като С1 от схемата. Чудя се какво се постига като се направи това от горната тема, дали ще заслепявам, ще свети ли по-яко или?

 

Ето я разликата:

33383-aiming-headlights-how-high-too-high-29_1378361_13200510331am.jpg

025390067.jpg

 

Моите са като втория тип в момента. Чудя се дали да не ги направя по-плоски, като първия тип - лошо ли е? Гледам, че в Ивропата по-голямата част от хората карат с първия тип.

 

Благодаря!

 

Поздрави

Публикувано

Нагласяш си го от врътките десния фар да се изравни с левия и си готов.После от копчето пак се вдигат и свалят,но си е друго да вървят заедно.Моите са малко по-високо,но не са ми светкали че ги заслепявам.

Публикувано
Нагласяш си го от врътките десния фар да се изравни с левия и си готов.После от копчето пак се вдигат и свалят,но си е друго да вървят заедно.Моите са малко по-високо,но не са ми светкали че ги заслепявам.

 

Аз това съм писал, понеже искам да си ги направя сам... Бях се замислил да ходя да ми ги направят на стенд/машинка там както се правят, но още се чудя... И първо искам да си изпробвам да видя как ще е с преместване на щитчето, което е описано в горната тема от бришкода. После, ако не ме кефи ще отида да ми ги настроят качествено. Иначе врътките, така и не успях да разбера кое се промена като ги въртя... Сигурно днес или събота/неделя ще изляза вечерта да си играя - тъкмо ще драсна една темичка със снимки за други колеги, които се чудят или някога ще се чудят кое-какво прави (височина, хоризонтално...) и т.н.

 

В момента не знам кое болтче какво променя. Пуснах една темичка в бришкода, да видим дали ще ми отговори някой, ако не - ще пусна направо отговора тези дни, след като ги разбъркам солидно и готово... Искаше ми се да го избегна, защото десния ми свети качествено добре - слизах и гледах колата отдалече - светят еднакво двата фара и не заслепяват, но левия свети малко по-долу и върви по-към средата на колата... Трябва ми хоризонтално и леко вертикално преместване, а не знам кое е болтчето за целта:

https://lh6.googleusercontent.com/-z0cn ... C00280.JPG

 

Също така се замислих, дали да не ги направя плоски, а не такива с чупка нагоре :)

 

Поздрави

Публикувано

Аз знам, че левия винаги свети малко по-ниско, за да не заслепява насрещно движещите се. Ако се чудиш къде да ти ги регулират на стенд, аз съм най-доволен от Друмник. Мисля си, че даже да си гуру на самоделния реглаж, пак няма да го направиш както на стенд. smile049

Публикувано

Врътките се разгадават най-лесно срещу някоя стена.На моята за нагоре и надолу са отстрани на фара,а не отвътре-там предполагам са за хоризонтално регулиране.Пробвай пък като не ти хареса винаги можеш да направиш реглаж...

Публикувано

Понеже и моите бяха така, и ми ги регулираха преди няколко дни - та да кажа и аз нещо по въпроса.

И моя ляв биеше доста ниско - къртиците ли търсеше, зайците ли.... Не знам.

Но ги махнах старите крушки, изкараха 2 години - и сложих нови. И отидох да ми ги регулират.

И окончателно ми ги настроиха - по първата схема. След като преди това опитах и втората - да ме питате защо.... Но просто исках малко да поекспериментирам.

Та, какво забелязах - по първия начин когато е настройката, банкетът отдясно се осветява много по-добре. Което никак не е за пренебрегване, особено през зимата - когато може и някой дядо да излезе на пътя, и дете да претича, и куче....

Докато при втория начин - банкетът се осветява по-слабо. И тая схема е явно за много прави шосета - като тия в Щатите. :mrgreen:

Само че тук не сме в Щатите.

Отделно че първата освещава добре и част от завоя - при ляв завой. Което също е за предпочитане.

Абе, направо с новите крушки и настройка - все едно имам още едно око! :smt004

Тъй че ЗА - първата!

И един съвет - сменете си крушките! Дори и да светят - ако са изкарали повече от 3-4 години, светимостта им доста е намаляла. И със сигурност не бият на 80-90 метра - както когато са били нови. А през зимата всеки метър видимост в повече - е от голямо, дори бих казал, от критично значение!

Пък и като карате по дупките, които през зимата почти не се виждат - е по-вероятно старите крушки да дадат фира, отколкото ако сте сложили нови.

Затова ги сменете - още повече че не струват толкова скъпо.

20, 30 или 40 кинта.... Не е чак толкова много.

Но ако избегнете някоя критична ситуация благодарение на добрите светлини - ще видите, че си е струвало!

Публикувано
.... Но просто исках малко да поекспериментирам.

Та, какво забелязах - по първия начин когато е настройката, банкетът отдясно се осветява много по-добре. Което никак не е за пренебрегване, особено през зимата - когато може и някой дядо да излезе на пътя, и дете да претича, и куче....

Докато при втория начин - банкетът се осветява по-слабо. И тая схема е явно за много прави шосета - като тия в Щатите. :mrgreen:

Само че тук не сме в Щатите.

Отделно че първата освещава добре и част от завоя - при ляв завой. Което също е за предпочитане.

Абе, направо с новите крушки и настройка - все едно имам още едно око! :smt004

Тъй че ЗА - първата!

...

 

А... това ме интересуваше много силно :) Благодаря! Ето, аз си получих отговора, иначе ще се ходи явно да ми ги настроят, че много ме дразнят така! Още повече, че така нищо не виждам и последните няколко дена като карам вечер, направо ме хващат нервите и не ми се шофира (а това не е било никога)...

 

Благодаря, момци!

 

Поздрави

Публикувано

Абе, просто две вечери експериментирах - защото момчето от сервиза ми предложи и двете възможности. И си рекох - еееее, не мога да преценя как са нещата. И следователно - трябва да пробвам, за да кажа. И първо опитах втората схема, а после първата - и при нея нещата заспаха!

Разходих се до Ботевград - за да видя как се осветяват завоите.....

И придобих впечатление кое е за предпочитане.

Сегаааа - ако си с тир, може би става и втората! smile091

Защото и тирове имаше пред мен - та и тяхното осветление го загледах.

Но ние не сме с тирове - а сме с лееееки коли. С лимузини! s_flag

Публикувано
Абе, просто две вечери експериментирах - защото момчето от сервиза ми предложи и двете възможности. И си рекох - еееее, не мога да преценя как са нещата. И следователно - трябва да пробвам, за да кажа. И първо опитах втората схема, а после първата - и при нея нещата заспаха!

Разходих се до Ботевград - за да видя как се осветяват завоите.....

И придобих впечатление кое е за предпочитане.

Сегаааа - ако си с тир, може би става и втората! smile091

Защото и тирове имаше пред мен - та и тяхното осветление го загледах.

Но ние не сме с тирове - а сме с лееееки коли. С лимузини! s_flag

Може да споделиш и къде са ти извършили интервенцията....

Публикувано

Та, какво забелязах - по първия начин когато е настройката, банкетът отдясно се осветява много по-добре. Което никак не е за пренебрегване, особено през зимата - когато може и някой дядо да излезе на пътя, и дете да претича, и куче....

Абсолютно :smt017

На къси, заводските настройки на 120-ката са такива. Даже осветява и няколко метра в страни от банкета. А това е само от полза.

п.п. Нощно време се движете близо до осовата линия на двупосочните пътища.

Публикувано

по плоски няма как да ги направиш

това не се регулира-зависи от фара-ксенон или не

Публикувано

С1 е халоген, независимо дали е с лупа или не.

С2 е оригинален ксенон с лупа.

 

При лупата лъчът става напълно хоризонтален ако се превключи лоста на лупата в положение за каране в страни с обратно движение. За Фабиите важи за всички лупи, били ксенонови за 1цата или халогенови за 2ката. За Октавията предполагам е същото. Но за нормално каране това е умишлено осакатяване на лъча, съответно се лишавате от далечина на светене на късите отдясно. По принцип е предвидено защото на лупа не може да лепнеш ленти за ограничаване на потока.

Публикувано

Много ми е странно,как някои хора незнаят или не се съобразяват с важни елементарни неща.КОГАТО СЕ СЛОЖИ АФТЪРМАРКЕТ КСЕНОН НА ФАР С ЛУПА-ЗАДЪЛЖИТЕЛНО СЕ ПРЕМЕСТВА БЛЕНДАТА ЗА ДА СЕ ИЗРАВНИ ЛИНИЯТА НА ОСВЕТЯВАНЕ.ЗАЩОТО СВЕТЛИНАТА СТАВА МНОГО СИЛНА И МНОГО ЛОШО ЗАСЛЕПЯВАТЕ ДВИЖЕЩИТЕ СЕ ПРЕД ВАС АВТОМОБИЛИ В ДЕСЕН ЗАВОЙ!!!!!!СЪЩО ТАКА ГИ ЗАСЛЕПЯВАТЕ ОПАСНО В МОМЕНТА В КОЙТО ГИ ИЗПРЕВАРВАТЕ ИЛИ КАРАТЕ В СЪСЕДНОТО ПЛАТНО ЗАД ТЯХ!!!!!!!!!

НИКАКВО ОРЯЗВАНЕ НЕ СЕ ПОЛУЧАВА -НАПРОТИВ НЕОБХОДИМО Е-КАКВО ЩЕ СИ ОСВЕТЯВАТЕ В ХРАСТИТЕ В ДЯСНО-ЧЕ И НАВИСОКО smile011

Публикувано

Ограничава светлинния поток и е опасно нощем на неосветен път, защото късно ще се види пешеходец или велосипедист, а в БГ е пълно с нинджи в черно, които се разхождат по пътя.

Публикувано

По-високото светене вдясно е също така и за осветяване на знаци и табели.

Публикувано

И тези които са с оригинален ксенон са набутани-не виждат табели и блъскат пешеходци ;)

Публикувано

Аз говоря по принцип, независимо от технологията.

Фабричният ксенон си свети в тази посока достатъчно.

Афтърмаркет варианта даже прекалено.

Публикувано

Онзи ден си регулирах фаровете. Сега всичко е наред. Оставих ги на вариант С1, че най-добре ми се стори. Иначе, има едно щитче, преди лупата, което се върти и стават плоски.

 

Като въртях врътките - двете най-отзад местят вертикално късите (не знам защо и двете??? но така работи) - другото, самичкото за дългите - нагоре/надолу дългите. И друго не съм пипал. Станаха добре, тествах дали заслепяват - не заслепяват - дори много яко изглежда колата като идва насреща! Трябва да пусна тези дни, как точно изглеждат фаровете на стена и на пътя...

 

Поздрави

Публикувано

Щом си свършил работа, и си доволен - това е най-важното! s_flag

Публикувано

Мда... Аз гледам да не преча на другите, както искам да не ми се пречи и на мен. Искам да ми е всичко точно(товарищ Димончук знае за какво говоря), изрядно и работещо, че иначе никаква работа не ми върви.

 

Поздрави

Публикувано

Поствам снимки на регулираните фарове... Много зле са тези крушки, но това е положението... Osram H7 - най-обикновените (2 за 12-15лв).

 

С1 или С2, че вече се замислям кое е (това си е по подразбиране така - не е сменяно)?

20121015_220324.jpg

 

Осветености (първата е по-червено-жълта светлина, заради баланса на бялото от камерата на телефона...)

20121015_220502.jpg

20121015_220559.jpg

 

И с пуснати дълги (Osram NightBreaker +90% H1 на 2 години и половина):

20121015_220605.jpg

 

Ужасно изглежда на снимките... на живо е по-добре... доста поносимо добре. Разликата между обикновена и найт-брейкър... не ми се коментира :) Огромна е!!!

 

Поздрави

Публикувано

И по тоя повод, за настройката на фаровете - вчера един направо щеше да ми извади очите! На къси караше - но толкова високо биеха, та просто никой от шофьорите на насрещните автомобили нищо не би могъл да види!

Баварче 3 ка, сравнително ново.....

За щастие, малко по-надолу го спряха полицаите - защото и те го видяха. И специално дойдох наблизо, за да чуя разговора.

Казват му :

- Господине, нас ни заслепихте, не са ви настроени светлините!

- Ауууууу, ама не знаех бе! Не съм видял!

Какво не е видял?! Половината коли му примигват с фаровете - а той не бил видял! Лелееее, щях да падна!

Вече за наказанието - не знам как са го санкционирали. Но дано да е било подобаващо!

Защото тоя беше направо опасен за насрещното движение!

Публикувано

Мда... 'сек'ви ги има... Сутринта, като идвах към офиса (9:20ч), в насрещното идва едно ауди А6 2003 година с DRL през дългите - заслепи ме по светлно, нищо, че и светлините му бяха хипер жълто-оранжеви (почти като мигачи). Ама няма оправия... и наказание не е имало - дал е хартийката с нарисуван катаджия на нея и айдее... казал си е "к'во... утре пак така - нищо не могат да ми направят" :)

 

Поздрави

Публикувано

Колеги,дайте координати на сервизи в София и магазини за читави кружки H7.

Благодаря ви предварително... smile126

Публикувано

КруШки Н7 можеш да намериш във всяка бензиностанция (всички тук препоръчваме Osram Night Breaker +). Монтажът става за 2-5 минути без каквито и да било инструменти. Вдигаш предния капак, развиваш пластмасовата бяла гайка на задната страна на всеки фар; от вътрешната страна (откъм решетката) на фаровете има малко лостче - натискаш го надолу и дърпаш фара напред, за да го извадиш. Внимавай да не дърпаш много силно, за да не скъсаш кабелите, след като си извадил вече фара. След това разкачаш буксата на кабелите и в ръцете си държиш целия фар (на буксата има малко зъбче, което трябва да се натисне, за да освободи - можеш да го натиснеш с ключа за колата - пасва идеално). На задната страна на фара има един гумен и един пластмасов капак - отваряш пластмасовия капак като избутваш настрани скобите, които го придържат. Вътре ще видиш фасунката на крушката, свързана с букса - издърпваш буксата и разкопчаваш теловете, които държат крушката на мястото й. Вадиш крушката и слагаш новата като внимаваш да не пипаш крушката по стъклената й част, защото след това гори много бързо. Сглобяваш всичко по обратния ред и си готов.

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.