Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Въпрос за парно на О2.


dentist

Recommended Posts

След като е добавен този модул се проверява за грешки. Ако в скана модула го има и пише че няма грешки значи всочко е наред и колегата има инсталирана работеща печка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 239
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • vvarbanov

    33

  • Цецо75

    24

  • turbobiit

    22

  • bojan

    19

Най-много писали в темата

Наско пак ще я закачаме.Тоя път зареди батерията на лаптопа.

Редактирано от turbobiit
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мойта заводски беше без печка, същия матор като твоя, но CAN модул не съм сменял. Вързахме го и го активирахме без проблем. В последствие изгоря естествено (те всички горят след време), ама не ми се разглабя вече да го правя и карах без него зимата....

 

Ако мога мога да видя номера на CAN gateway-я, ама без да разглабям много - кажи да го погледна. Излиза ли на VAG-a номера на модула?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Незнам.По запознатите трябва да кажат.Аз със разглобяване го видях.Не е проблем и да заменя модула(40 лв втора ръка,къде не съм ги дал)но четох една тема от руски форум.Всички настройки трябва да се направят на ново, а за аматьори като нас това е доста смущаващо.А защо не я ремонтиряш или замени елемента?Опроводена веднъж 1 час работа с кафето.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според VAG кома, в колата ми има следното:

1К0 907 530 F (КАН)

1К0 963 235 Е (PTC)

 

В кан гетуея като влезна си има бутон за инсталации и излиза точно менюто, което е показал по-горе колегата. А хитера ми явно е вързан защо рапортува изгорял елемент. Демек конфигурацията ти е ОК, КАН модула ти подържа хитер.

 

Поговорих с брат ми и той каза, че е силно вероятно да сте объркали Кан-магистралата. Те по принцип са няколко, със сигурност НЕ е тази която отива в ЕКУ-то.  По-скоро е тази на която е вързан климатика. Ако има колега с Аутодата или Елза да даде окабеляването по цветове, ако не - аз ще погледна и ще ти кажа утре.

 

Та или не целите нещо по менютата на VAG кома или не сте уцелили кан кабелите. Или си попаднал на тотално умряла печка, но това е малко вероятно, все процесора и щеше да се обажда.

Редактирано от Цецо75
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В линкове публикувани в темата имаше една от руски форум.Тя е за печка без електроника.Другия линк англииски е за наще.Там пише омотани двойка кабели оранжево кафяв пин 1,оранжево зелен пин 2.Пиша по памет,може и да бъркам добавките на оранжевото.Наистина махайки изолацията на кабела,имаше омотана една единствена двойка оранжеви жици,които от своя страна отговаряха по светове на самата букса на елемента(беше ми пратена с кабели около 7см).Вързах цвят с цват по пътя на логиката.По скоро мисля,че не се справихме с vag com активацията.Сега дали ще тръгне е друг въпрос.Надявам се да е наред,но за части втора ръка гаранция никс.Ще закачаме кабела пак и ще се пробваме.Важното е че комбинацията КАН РТС е възможна.Наско зареждай батерията и почваме.Вече ще имаме опит при монтажа на твойта.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-напред в темата има снимка на която се личат цветовете. Наистина е важно да се вържат със същите цветове защото, както е написал колегата има няколко CAN магистрали и ако е вързана за грешната нищо няма да стане. Друго важно е двойката жици да я пуснете усукана, това е задалжително за CAN  окабеляването.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Активирах ме я някакси,естествено с помощ от колеги.При теста даде 2 грешка 00361 и за буксата не помна номера j583 май беше.Както и да е.Ще се демонтира и презапояване на резисторите.Ако не стане друга.Тук е момента да благодаря на всички отзовали се колеги за помоща,която оказаха по телефона,във форума и естествено на човека зад кабела,който заряза своята работа да помага.Благодаря ви от все сърце и нека силата бъде с вас.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 8 месеци по-късно...

Много як материал, наистина!!! Свалих си мненията, да мога да ги погледна, ако някога се наложи :) Благодаря!!!

 

Да не използвам друга тема, да питам в тази... от няколко седмици/месеци имам един проблем - актуатора на клапата, която е на парното нещо забивал - предполагам, че се е напълнило с прахуляк там и не може да се движи... Избива ми грешка, че двигателчето умирало и не можело да премести клапата - винаги седи на едно положение... От време - на време просто забива... Може ли някой да ми каже, ако се е сблъсквал с такъв проблем, какво да свалям, за да стигна до моторчето и клапата - да видя какво й е... да я изчистя - нещо такова...

 

Благодаря!

 

Поздрави

 

ПП: Като въртя врътката на позицията - прозорци, човек-глава, крака и т.н. - чува се ужасно скърцане отзад, откъм парното и пукане също. Предполагам, че се е задръстила и да не изгоря моторчето да я изчистя някак...

Здравей колега,ползвам цитата за да попитам за решението на проблема ти...цитата е от 2013 и предполагам си го решил.Аз имам подобен проблем с моторчето на клапата за регулиране на температурата,движи се само в първата половина на скалата /от 18 до 22/

във втората половина няма никакво движение или промяна на температурата...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти,

 

Не съм правил нищо по моторчето или клапата, но трябва или да го свалиш и почистиш, или да пробваш с VCDS да го раздвижиш и да видиш ще стане ли работата... Трябва си сваляне, според мен, за да го почистиш и т.н.

 

:)

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти,

 

Не съм правил нищо по моторчето или клапата, но трябва или да го свалиш и почистиш, или да пробваш с VCDS да го раздвижиш и да видиш ще стане ли работата... Трябва си сваляне, според мен, за да го почистиш и т.н.

 

:)

Благодаря за бързия отговор,продължавам да действам...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...
santa123 Благодаря

Явно и аз имам нагревател. Бях решил да монтирам дизелова печка, сега се чудя дали има смисъл. Вижда се, че това е модела без платката. Предполагам, че ще заработи. Мисля, че стария собственик не е и подозирал, че колата има нагревател....

Редактирано от mravcho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

mravcho, а при разчитането на кодовата таблица кой код ти дава за печката ? имаш или няма по нея?

Ще проверя и ще ти кажа. Аз мисля, че има модели на които е монтиран нагревател, но не е активиран, и не го пише като код. Това си е мое мнение. Но пък защо ще слагат нещо на колата, което да го има а да не е активно?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега гледах в книжката и декодирах пак... Еми няма нищо по кодовете. Не пише нищо. Но е факт, че е монтирана на колата. И понеже днес сутринта пробвах и не стана, предполагам, че трябва активация с Вагком. Това ще направя неделя и ще споделя...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, при мен се оказа, че нагревателя е с буква F накрая. Не чувам релета сутрин. От темата прочетох, че се драйви от ЕКУ-то. Как да активирам печката, или как да разбера дали всички други компоненти(релета, бушони и т.н.) са на колата? Възможно ли е да трябва да се активира само с Вагком?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бушон 100 ампера отпред до акумолатора имаш ли?Тя почва да работи под 5 градуса.Тест и направи с ваг кома.Трябва да взема и аз да завърша моя проект,че идва зима.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Здравейте колеги!

Прочетох цялата тема, но така и не разбрах как се активира работата на тези реотани за бързо подгряване на кола с климатроник?

Видях само на колите с климатик описано как се прави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги!

Прочетох цялата тема, но така и не разбрах как се активира работата на тези реотани за бързо подгряване на кола с климатроник?

Видях само на колите с климатик описано как се прави.

Автоматично се активира. При мен дори и да е на 21-22 градуса настроен, а навън е около 0 или надолу градуса се включва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги!

Прочетох цялата тема, но така и не разбрах как се активира работата на тези реотани за бързо подгряване на кола с климатроник?

Видях само на колите с климатик описано как се прави.

Най-лесно става така :

слагаш температурата на Hi  и  светодиода на ECON да не свети .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.