Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Въпрос за парно на О2.


dentist

Recommended Posts

  • Отговори 239
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • vvarbanov

    33

  • Цецо75

    24

  • turbobiit

    22

  • bojan

    19

Най-много писали в темата

Връткаш 2-те зони на Hi и трябва да тръгне. Ще познаеш, че работи и по моментния разход. При мен е около 0,8-1,0 л/ч и оборотите са около 1000.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако сте с климатроник май-лесно в сервизен режим да влезете и с лявата врътка на 20 а с средната на 2 и ще ви покаже амперите на ел. Печката

 

Видео за сервизния режим

 

Линк към кодовете...

http://www.my-gti.com/224/volkswagen-climatronic-diagnostics

Редактирано от NikolayCenov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Връткаш 2-те зони на Hi и трябва да тръгне. Ще познаеш, че работи и по моментния разход. При мен е около 0,8-1,0 л/ч и оборотите са около 1000.

Днес проверих моментния разход на запалена студена кола и ми даваше в началото даже 1,5. После стигна до 1,1 на място като забелязах, че се влияе от силата на духане, след което в последствие като я покарах си стигна до 0,6-0,7л/ч.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един тъп въпрос-има ли значение от къде е колата,за да има вградена печка?Примерно моята е внос от Италия...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един тъп въпрос-има ли значение от къде е колата,за да има вградена печка?Примерно моята е внос от Италия...

Има голяма вероятност да нямаш. Има значение от къде е колата. Ако климатът е топъл - няма печка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята е италианка и нямаше... Взех от мегапартс смарт печка (крайна буква Е с управление по CAN) за 35лв от голф5 (за голф има много печки) и от моргата дебели кабели от инсталация за още 5лв и 5 лв букси и накрайници. Монтажа отнема около 4 часа и много гъзене. И накрая обучението с vcds

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бензините по принцип нямат. Поне на О2 в БГ.

 

То и за чии им е, то безнин без печка загрява по - бързо от дизел с печка. :)

Редактирано от Цецо75
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен днес при първо палене 1,2.После си падна на 0,7.Проверката с климатроника стартира с близо 80 ампера и падна до 56 и така в продължение на 20 км.Температурата на водата достигна 68 градуса(заседнал ми е термостата,ще го оправя през уикенда).Печката я демонтирах за ремонт на прословутите елементи.Не съм проверявал с ваг ком дали дава грешка,но щом има консумация значи ремонта е успешен.Но до кога работи нагревателя?Не трябва ли до достигане на някакви градуси,климатроника да я спре и да разчитаме на топло от парното?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 месеци по-късно...

С риск да направя реклама, понеже моята Octavia 2 facelift 2.0tdi 140hp няма печка и загрява ужасно бавно - миналата седмица си взех капаци за решетките. Двата капака са по 46 лв. Полски са, но имат вносител в България - Калокомерс и сега загрява доста бързо. Единственият недостатък е с датчика за външната температура - капака на долната решетка няма дупка пред него и като загрее колата лъже в температурите, а и понеже е отзад дава отклонение с +2 градуса. Хубавото обаче е, че след като я чаках да загрее за около 8-10 км. в студеното време, сега при последния сняг загрява за около 2-3 км., а и топлото се усеща 2-3 минути след тръгване. Мисля да пробия капака заради датчика, но като цяло съм доволен. Лятото ще гледам да й сложа една печка и да си реша проблема, но пък и тия пластмаси вършат работа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А аз забелязах,че при +10 гр печката пак работи.Теста го правих на 20 канал на климатроника 2 подменю.Моля колеги да проверат дали при тях е така.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Здравейте,

Благодарности за темата и на колегите които са описали как са решили проблема с повреденият нагревател. При мен се оказа същото. Видими студени спойки и повдигнати елементи.

 

 Имах грешка, която беше: 

"Climate (Parking/ extra heater (Parking/extra heater) - Electrical powered

heater)
DTC Description
00361 - Heater element auxiliary heater
- Faulty

- Permanent"

 

Отделно през климатроника не отчиташе преминал ток на канал 20-2. В началото на темата е описано точно какво се прави. Ще допълня само 2-3 неща дано са полезни на някой. 

 

Буксата на ОБД-то се маха с плоска отверка като трябва да се оцели зъбчето. На снимката ясно се вижда къде е и как се пада. Това ви е необходимо за да махнете кората под волана. По напред в другите мнения видях че пише, че не се маха, защото било трудно да се разкачи буксата от кората. Не си го представям да направя процедурата без да махна кората.

 

038600298.jpg?r=0

 
Другото важно е да оставите климатроника в положение "HI" преди да започнете процедурата за да ви е максимално лесно да извадите нагревателният елемент. В противен случай, има едно бяло лостче, което мърда някаква клапа и ще ви пречи. 
След сглобяването се зарадвах на това, което ми видяха очите, което беше съпроводено и с миризма на изгоряла прах. 
 
038600296.jpg?r=0
 
Съответно и през климатроника на канал 20-2 имаше различна стойносто от "00".
 
При мен се появи и следният проблем: Лампата на таблото кoрмило и поднасяща кола(ЕСП) светнаха и не изгаснаха. През диагностиката даде грешка 778: 
 
038600297.jpg?r=0
038600299.jpg?r=0
 
Първосигнално си помислих, че аз съм прецакал нещо докато съм ръчкал под кормилото. Проблема се оказа че е от откачането на акумулатора и трябва да се инициализира "steering angle sensor" - Грешка 00778. Инициализирането е при запален двигател въртиш на ляво до максимално положение и задържаш, след това надясно пак задържаш и минаваш 20 метра в права посока. Лампите ми изгаснаха и всичко е ОК. 
 
Редактирано от corropt
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

Тази консумация кога е засече,сега или зимата.Щом отчита близо 26 ампера консумация това са близо 300 вата,значи нещо работи.Печката с кай начин на управление е?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отчетох я сега. Включвам максимално топло и давам на AUTO. Колата е с двузонов климатроник. Не съм я отварял да видя с каква е, но по рама излиза да е вградена тази 1K0 963 235 E. Понеже гледам на колегата corropt консумира 71А и 25А ми се виждат малко.

Редактирано от georginn
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега би трябвало и да няма,защото какво да нагрява.После ще видя при мен как е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Отчетох я сега. Включвам максимално топло и давам на AUTO. Колата е с двузонов климатроник. Не съм я отварял да видя с каква е, но по рама излиза да е вградена тази 1K0 963 235 E. Понеже гледам на колегата corropt консумира 71А и 25А ми се виждат малко.

Ще пробвам тия дни на включа на ауто и на макс топло да видя какво ще ми отчете 20-2. Живея с някаква мисъл или съм го прочел някъде, че тази печка е се включва ако околната температура е над 5-10 градуса. Това е причината на топло да не съм го пробвал до сега, като аз си правих експеримента като му давам сигнал да се включва през диагностиката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробвах днес на околна температура 22градуса. Врътката за вътрешна температура на "HI". на 20-2 ми показа 77А

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 месеци по-късно...

Здравейте,

 

Имам елемент 1К0 963 235 F.

Може ли да ми кажете къде са релетата които го управляват, защото не работи.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

 

Изчетох темата и имам един въпрос. Колата ми е с климатик - няма ECON бутон има само АС. Когато запаля и врътката за къде да духа е към предния прозорец ми святка сама лампата на АС бутона (без да го натискам - ако врътна леко вляво или вдясно изгасва). Темп. навън беше към 0 градуса. Реших да карам така да видя какво ще стане, защото прочетох, че при някакви условия трябвало да изгасне. Карах доста време и двигателя загря до 90 градуса, а АС още си светеше. Като натисна бутона и си изгасва. Та въпросът е така ли да карам със светещо АС или да си го изключвам ръчно?

 

Предварително благодаря за отговорите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.