Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Recommended Posts

Публикувано

Привет. О2 Скаут 2.0 TDI PD. 210х.км.Сменям масло на скорости на 60х. -от нова.Използвам само VW G 051 171 A2. Кутията работи като нова.

Сега предстои смяна и не мога да намеря тази спецификация!!!

Моля за помощ някой ако знае с какво е заменена гореспоментата спецификация.

И за четящите - маслото не е само вискозитет, но и присадки,които са специфични за конкретната скоростна кутия, в зависимост от металите,които се използват в нея. 1 грешна присадка и ....

Публикувано

А защо държиш да е оригонално? Не допускаш ли смяна с алтернативна марка, отговаряща на спецификацията?

Публикувано
Преди 4 часа, stoianovm написа:

Сменям масло на скорости на 60х. -от нова.

Често го сменяш. На 120к е нормално.

Публикувано
Преди 1 час, joro-120L написа:

Често го сменяш. На 120к е нормално.

За съжаление не пазя моето, оригиналното, точно на 120к, да видиш колко мътно беше като го източих. 60-80к, мисля че е добър интервал за смяна.

Публикувано

Може и на 10к да го сменяте. Ваша воля.

Публикувано

Може да погледнеш Castrol V, 75W за ръчни кутии на VW и е GL4, може би е добър избор.

Публикувано

Чакайте, че се замислих... 

На старата Октавия смених веднъж масло, някъде около 200К, а колата ще удари скоро 500К и е в перфектно здраве. На сегашната кола, вече 265+ не съм сменял и нямам никакви проблеми. Преди години и един бензинов Сеат имах и не помня да съм сменял масло на скоростна кутия.

Баси, как съм неглижирал нещата...

Публикувано

Сменям на толкова , защото маслото е минерално и си има живот,дори да не е помътняло...Но не искам да влизам в спорове.Държа да е оригинално, заради специфичните присадки,които всеки производител добавя за изделието си,когато поръчва маслото за него.

Порових,попрочетох по други форуми и това,което дават като заместител от официалните сервизи на VW и Skoda(дори и в чужбина) е :G 052 527. До тук добре,но се натъкнах и на оплаквания за това масло,че веднага след смяната,при студено време 1ва и 2ра влизат трудно!

Имах същия опит,когато именит майстор на Шкоди ми сложи заместител и при първия студ и аз трудно вкрвах 1ва и 2ра.....Последва незабавна смяна с оригиналното и всичко си дойде на мястото.

От друга страна , няма оплаквания от Fuchs Titan Sintofluid FE 75W. Да,но него го дават да отговаря на толкова много VW стандарти,че не знам дали има правилните присадки...

До тук изводите са-не сменям,поне още 70х.км. а от там нататък, ще проверя как се представя Fuchs в дългосрочен план.

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.