Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Recommended Posts

Публикувано

Здравеите колеги

Изразявам небивал интерес към О1 , но все още не съм се ориентирал какъв мотор да избирам като доиде момента .

Има огромно колебание какъв двигател да е , а именно 1,8И или 2.0И или 1,9 ТДИ (90 или 110 кс.) . В темата не ви питам конкретно да се коментират двигателите кои е по здрав (разбира се бих се радвал и на тези коментари ) , колкото до обслужването им . Общо взето ми писна "специалисти" които не са карали дизел да ми обясняват колко е скъпо и ...... Моля споделете цените на комплект ремъци и ролки , както и цената на периодичнатта поддръжка като масла и филтри . порових се малко в интернет , но колкото магазини за части има , толкова и различни цени .... и то с не малки разлики . ходовата част няма да я коментирам ....

Публикувано

Ето колега,прочети това viewtopic.php?f=2&t=24255&start=15.А ако искаш нещо повече да питаш или да тестваш дизел(не се продава) 0897965678 петър .

Публикувано

мерси колега.

за дизеите разбрах .само не ми е ясно защо на по старият мотор е по скъпо обслужването от на по новото 1,9 ????. как стоят нещата с бензиновите мотори ?

Публикувано

Здравей колега, от съвсем скоро съм в клуба, така че мнение относно здравина и поддръжка не мога да изразя, единственото с което мога да помогна е да ти кажа какво ми струваше обслужването:

1. масло + 3те филтъра - около 120лв

2. всички възможни ремъци, ролки и обтегачи - около 420лв

3. труд - 110лв

...или тотал ~ 650лв

мотора е 1.8Т, друго за момента не съм сменял/ремонтирал, както казах съм съвсем нов "шкодаджия" s_flag

Ако мога с друго да помогна съм насреща, единственото което мога да те посъветвам, щом нямаш категорично мнение бензин или дизел, вземи възможно най-запазения екземпляр, защото какъвто и да е мотора, ако е проблемен, може да те разори! Успех в избора ти желая и задължително "очите на четири" s_flag

 

Поздрави!

Публикувано

Колеги, аз голяма разлика не мога да видя :)

Въпроса е да имаш малко повече късмет и да попаднеш на здрав двигател . Май до там се свеждат нещата . И в крайна сметка кое е по изгодно да се кара - бензин на газ или дизел (визирам О1)

Публикувано

и кой мотор с кой маховик е ?? има ли успешна замяна да демферен маховик с обикновен и какви са резултатите ?

Публикувано

Въпроса газ-бензин или дизел не го задавай въобще, все едно да питаш Левски или ЦСКА пред стадиона :)

 

Иначе като подръжка са почти идентични като цена, всичко е въпрос на това в какво състояние ще купиш колата.

 

Маховиците на всички дизели са демпферни от завода. Може да се мине на плътен при смяна. На бензиновите незнам.

Публикувано

има ли "готов" плътен маховик за дизелите или трябва да се прибягва до търсене от друго мпс. някои подменял ли е демфера с плътен ? споделете резултати ако има налични .колко струва един комплект съединител и плътен маховик ?

Публикувано

Както каза колегата, единствения "легитимен" вариант за смяна с плътен е комплект на Valeo. Но е безмислено, защото целия комплект е от същия порядък като демпферен сакс комплект, а може и да е по-скъп. И има смисъл, чак на следващата смяна, тогава маховика няма да се сменя, ама ти едва ли я купуваш тая кола да я караш 500 000км...

 

Другия вариант за плътен маховик е това, което ползват тунингованите коли - слага се плътен маховик от 1Z мотор (по моргите е 30-50лв.) и съединител който да пасва на него (228мм). Аз на мойта съм такава комбинация, съединителя ми е от VR6, обаче мойта е О2. При тази комбинация обаче има едно ромолене в скоростите, незнам дали само на О2 се появява, може на О1 да го няма. А и незнам дали с Valeo комплект за О1, също няма да ромоли. Просто нямам наблюдения. Като цяло плътен маховик слагат хора, на които са им засилени колите и това е единствената алтернатива при 5 скоростните кутии. Такава една комбинация може би може да се върже около 400-500лв. за части (според зависи какви връзки по магазините имаш). Според мен ако човек няма да подсилва колата - просто си слага демпферен и това е! В момента демпферен комплект на Сакс може да се вземе под 800лв, с труда да иде на 1000лв. Безмислено е човек да прави изгъзици, за да спести едни 200-300лв.

Публикувано

Цецо75 казваш че демферен маховик и комплект съединител мога да взема за 800 лева в момента ????просто ми се вижда нереално . маховика на волвото на баща ми е 1800 лева. комплект съединител около 400 и хидравличният лагер е около 250 лв. и това е без труда . просто 800 лева ми се вижда почти безплатно .

Публикувано

Мда, ако сравняваш части за волво с такива за шкода, нереално изглежда, вервам ти! smile091

Публикувано

останах много доволен от последният линк. е как да не си купи О1 човек :)))))))

Публикувано
останах много доволен от последният линк. е как да не си купи О1 човек :)))))))

Особено в Асеновград, където има кой да ти помогне!!! :smt017

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.