Jump to content

skoda-club-bulgariaskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Моля за съвет


CaSPeR

Recommended Posts

Вчера карах колата да и сменя маслото (Фабиа 1.4 ТДИ 80 коня) и след като махнаха кората се видя омасляване по маркуча излизащ от долната част на интеркулера човекът започна да ми обяснява как поради нещо което не можах точно да разбера турбината всмуквала това масло и го изхвърляло през интеркулера ... каза ми да отида да я видят някъде защото ако това масло не изтичало щяло да се събере и ако влезело в двигателя щяло да стане мазало. Дотук с лошото значи колата е гледана в еуратек София преди да бъде закупена през февруари тази година от там нищо не казаха за това въпреки че си имаше масло там турбината си работи ок по интересно е че и нивото на маслото в двигателя за 15000 километра беше слязло със не повече от 200мл. на 4,3л което ми се струва нормално при положение, че в книжката пише че било нормално да гори масло. Та ако може да ми дадете съвет какъв би могъл да е проблема и какво да предприемам

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам как е при Фабията но на един колега на Октавия 1 заради подобен маркуч и масло хвърли турбина и сваля главата на мотора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и на мен това ми казаха че може да се случи но незнам от къде идва маслото и какво да им кажа като отида в сервиза да гледат торбината или не знам

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами нямам идея само споделих какво се случи с колегата. Някакъв маркуч за маслени пари или там нещо такова при което се събирало масло и после през турбината и станало мазало. 1000 лева за турбина и за главата даде сумати пари. Изчакай някой разбираш на тия турбинирани мотори да ти даде конкретен отговор според мен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз за никъде не съм се разбързал тъй като когато сменях маслото човекът там ми каза че имам късмет че маслото изтичало на вън а не към мотора и в такъв случай можело да стои едва ли не така освен това аз съм почти на 100% сигурен че това е от поне 20000км. (от толкова колата е при мен) и идеята ми е да разбера точно какво е и да отида с конкретен проблем за да не давам безбожно много пари на някой за да експериментира върху колата

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.