Jump to content

skoda-club-bulgariaskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

След смяна на бензинова помпа..


momcheto_s_favorita

Recommended Posts

Колеги от около близо година колата не работеше на бензин, поради причината, че беше изгоряла помпата. Смених я, обаче се появи проблем.. като тръгна с малко повечко газ и забива предницата, също и на свободен ход като и подам по рязко газ и глъхне, опитва се да гасне. С плавно натискане на газта всичко е наред. Сутришно време първата 1 седмица като не беше стегнало времето чак толкова от първия път, втория най - много палише.. след това постепенно все повече се увеличаваше броя на въртенето на празно и неще и тва си му е, а има към 7-8 кила най - малко в резервоара. Колебая се между замърсени дюзи, бензинов филтър или нещо по инжекцията, вие какво ще кажете ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колебая се между замърсени дюзи, бензинов филтър или нещо по инжекцията, вие какво ще кажете ?

Кви дюзи? Най вероятно е филтъра. Сигурно няма да е лошо да си изчистиш първо резервоара, че може да има батак вътре и новата помпа да го е набила о филтро.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам, само предположих. А филтъра отдолу под купето ли да го търся ? И какви са вариантите за чистене на резервоара, трябва да го свалям ли ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо разкачи акумулатора за 10 мин. след което закачи и запали само на бензин и направи едно кръгче , ако се оправи закачаш едно реле , което да гаси постоянното захранване на компа ... ако пак хълца и забива муцуна , изчисти дюзата на УЗ и чак на финала е филтъра - намира се отзад в ляво над лапата на моста ... сменя се много терсене на място и за това аз го извадих заедно с маркуча към резервоара (отвих го от сондата) , след което го върнах ... държи се на една скоба , но има предпазна ламарина , която ппречи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за съвета, ще видя някой от предстоящите дни да се позанимая малко с нея. :mrgreen:

И за да не правя нова тема, имам и още един проблем с първия старт.. (сутришното палене) Като е изгася вечерта като се пребирам и сутринта се кача в нея, прехвърля е на бензин цъкна контакт, изчакам помпата да качи бензина и върна пак контакт и пак цъкна изчакам и неще и неще, няма симптоми на запалване.. а на газ абсурд. (мембраните на изпарителя са сменени, само филтърчето на газовия клапан не съм гледал) След което е прехвърлям на средно положение- газ-бензин и е върта поне по минимум 10 пъти. Тъкмо препука и в момента в който запали гасне на секундата.. и така няколко пъти до като запали и с триста зора като и подам газ се изфорсира и веднага е прехвърлям на газ и няма ядове. Така всеки първи старт от как застудя времето, някакви идеи ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Опитай да я оставяш на бензин от вечерта - преди да загасиш я прехвърли и я остави да поработи 3-4 минутки. Освен това сутрин не щракай бензин/газ преди да си запалил - задавяш я.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И така съм опитвал, същата работа е. Като е завърта на бензин, напразно върти едно такова. Средно положение като дам, пак първите 2-3 пъти даже не препуква, след това вече по - малко по - малко се опитва...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Току що, за първи път от както времето е клинч запали на ГАЗ от ПЪРВИЯ ПЪТ ! Не мога да си обясня какво се случва...

 

П.П: да кажа, че колата е пребирам в гараж (малко или много има разлика в температурата)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Току що, за първи път от както времето е клинч запали на ГАЗ от ПЪРВИЯ ПЪТ ! Не мога да си обясня какво се случва...

 

П.П: да кажа, че колата е пребирам в гараж (малко или много има разлика в температурата)

 

Случват се съвсем нормални работи като зарежеш колата за година само на газ...Фаворита моно ли е?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моно е, да и е Форман, (в последствие разбрах) ама май няма голяма разлика :mrgreen:

Прав си, доста време карана на газ си дава отражение, но до миналата година беше същото положение, даже не работеше на бензин тогава и на четвърт как и покажа ключа палеше на -22 градуса ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.