Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Recommended Posts

Публикувано

В неделя вдигам щеката на маслото при студен двигател и констатирам, че същото е под минимума на щеката. Доливам останалите ми около 200-220 мл. от бутилката и нивото се качи до малко под максимума на щеката.

 

   Добре, ама на 2.0TDI-PD разликата м/у мин. и макс. на щеката за маслото е 1 литър. Как е било малко под минимума и след 200-250 милилитра става малко под максимума.

Публикувано (Редактирано)

Не знам дали има значение, но колегата не е с PD а с CR... Както и да е - не е това важното в случая.

Редактирано от kokarosta
Публикувано (Редактирано)

Написах горното, не за да бъде подлагано от някой под съмнение, а с намерението да бъде прочетено както от всички Вас, така и от някой от Еуратек. Първоначално си мислех  да отида в понеделник и да искам обяснение за случилото се от началника на сервиза, но впоследствие прецених, че е по-добре да дам отзвук тук. А до там, пак се налага да отскоча - за литър Castrol на цена 44лв., да си имам за евентуално доливане.

 

PD/ CR......не е възможно двигателят ми да е с 4.5 литра масло в момента, както на практика излиза в случая.

 

Поздрави на всички

Редактирано от mill888
Публикувано

А до там, пак се налага да отскоча - за литър Castrol на цена 44лв., да си имам за евентуално доливане.

А защо трябва да го купиш точно от там?

Публикувано

А защо трябва да го купиш точно от там?

И аз това се чудя!

Публикувано

Защото ситуацията е ”Имал - дал”.

 

Поздрави

Публикувано

Една събота през ноември посетих Еуратек София за смяна на двиг. масло, маслен и поленов филтри. Тъй като разполагах с литър неразпечатано масло Castrol Longlife, реших да доплатя за 3,5 литра наливно масло от същата марка. Тъй като двигателят ми побира 4,2-4,3 л.(Yeti 2.0 Tdi CR) пресметнах, че ще ми останат 200-250 мл. за доливане. Така и стана, но....до сутринта на другия ден.  В неделя вдигам щеката на маслото при студен двигател и констатирам, че същото е под минимума на щеката. Доливам останалите ми около 200-220 мл. от бутилката и нивото се качи до малко под максимума на щеката.

 

Според "специалистите" в Еуратек, двигателят ми в момента е с 4,5 литра двиг. масло! Силно се съмнявам за което.

Правете си изводите сами.

Следващия път само с предварително закупено бутилирано масло и по възможност да ми се осигури пряка видимост до автомобила по време на процеса на обслужване. Както между другото е в повечето нормални европейски държави.

 

А дали тук няма да намериш отговор  :eusa_think:

Публикувано

А дали тук няма да намериш отговор  :eusa_think:

 

То отговора е на щеката на колегата. По-малко масло са му налели. Може би са го направили по норма, обаче след като са я запалили са забравили да долеят, щото и масления филтър се пълни. И това не е от незнание. Както и да е. Факт е, че работата е недогледана.

Не мога да си представя как клиента ще стои на главата на механика докато сменя маслото/или каквото е там/ и накрая му казва - я да видя щеката колко си налял, за проверка. Мисля е невъзпитано и изнервящо. Сега, че се греши, греши се. Честно ви казвам, аз не бих го направил.

Публикувано

Не само невъзпитано, а и безсмислено. Ако ще им стоя на главите, то по-добре сам да си сменя маслото...

Публикувано

Тъпо е за им де стои на главите на хората.Като им нямаш вяра,просто не ходи там.

Публикувано

Тъпо е за им де стои на главите на хората.Като им нямаш вяра,просто не ходи там.

 

Да, абсолютно съм съгласен! :doubleup:

Публикувано

Хайде и аз да се включа с едно не много положително мнение за ЕТ. Имах записан час за тази сутрин за смяна на ангренажен комплект. Приемчикът започна да проверява какво са ми писали в офертата и изведнъж установява, че нямат налична водна помпа. В крайна сметка пуснаха поръчка за нова и след 10 дни ще им я карам отново. Надявам се да няма други изненади след смяната.

Публикувано

Хайде и аз да се включа с едно не много положително мнение за ЕТ. Имах записан час за тази сутрин за смяна на ангренажен комплект. Приемчикът започна да проверява какво са ми писали в офертата и изведнъж установява, че нямат налична водна помпа. В крайна сметка пуснаха поръчка за нова и след 10 дни ще им я карам отново. Надявам се да няма други изненади след смяната.

 

Поне е сигурно, че ще чакаш за оригинална помпа! Щото помпи има във всеки магазин за части  ;)

Публикувано

Колегата PRR беше със същия случай.

Публикувано

Уви, въпреки, че специално ги предупредих, че за това отивам. Поне имам "оборотна" помпа за рециклиране ;)

Публикувано

Аз в края на ноември се уговорих чак за днес, понеже имали супер много работа и това беше първата възможна дата. Пратих им VIN номер и номер на мотора, за да знаят точно какви части ще трябват, но явно не е достатъчно. Надявам се след това поне да монтират всичко както трябва и да нямам повече проблеми.

Публикувано (Редактирано)

Уви, въпреки, че специално ги предупредих, че за това отивам. Поне имам "оборотна" помпа за рециклиране ;)

Петре, нормално ли е това след 10 дни?! Пада ми шапката направо! Какво е това? Много време е това бе, братче! 

Редактирано от stivi797
  • 3 седмици по-късно...
Публикувано

Здравейте,

Ето още един недоволен клиент от еуратек. Моята кола беше една от жертвите на градушката в София. След солидно чакане, миналия месец оставих колата на ремонт в еуратек. След 3 седмици чакане си я взех. Днес се загедах и видях някакви пръски по боята, но се оказа, че боята е почнала да се надува. Не знам какво да ги правя тези. Да оставим настрана, че има боя къде ли не по колата и загубата на време. Надявам се, че ще работят в понеделник и ще отивам да се карам - това на нищо не прилича.

  • 2 седмици по-късно...
Публикувано

Здравейте,

Ето още един недоволен клиент от еуратек. Моята кола беше една от жертвите на градушката в София. След солидно чакане, миналия месец оставих колата на ремонт в еуратек. След 3 седмици чакане си я взех. Днес се загедах и видях някакви пръски по боята, но се оказа, че боята е почнала да се надува. Не знам какво да ги правя тези. Да оставим настрана, че има боя къде ли не по колата и загубата на време. Надявам се, че ще работят в понеделник и ще отивам да се карам - това на нищо не прилича.

Колега провери в кой точно сервиз я е ремонтерал и ако имаш възможност говори да я оправят във Ветек.

Публикувано

Благодаря за идеята колега. Точно това смятам да направя. Чакам малко да се пооправи времето и да я измия, за да се вижда по-добре каква са я свършили и отивам. Но не е само боята. Просто са си оставили ръцете.

  • 1 месец по-късно...
Публикувано

На път съм да оставя и положително мнение за сервиз Еуратек София (изчаквам само да мине известно време да не излезе нещо - покрай тази кола ше стана суеверен :) ). Това че не беше добре свършена работата първия път е факт. Също е факт, че си загубих времето и колата ми седя още 11 дни при тях, но реакцията им беше точно каквато би следвало да е. Един от служителите им огледа колата, когато отидох и веднага извика началничката си (съжалявам но имена не помня). След това без типичните Бг изпълнения ме попитаха кога мога да я оставя. А колата я получих в перфектен вид - всичко от предишния дърводелски ремонт изглежда е отстранено. Прави добро впечатление и фактът, че въпросната дама звънна преди няколко дни, за да попита дали всичко е наред.

  • 1 месец по-късно...
Публикувано

   Здравейте,

   Пускам ви връзка към темата, в която съм описал поредното разочарование от бояджийските умения на подизпълнителите на ЕТ:

   http://skodaclub.bg/forum/index.php?/topic/49888-за-качеството-на-работата-на-българските-боядж/

  • 2 седмици по-късно...
Публикувано

Здравейте,

 

Не съм се оплаквал досега от Еуратек, въпреки че е имало защо, но днес вече няма как да не го направя.

 

Та отидох аз в Еуратек-София на бул.Тотлебен преди 2-3 седмици, когато беше стартирала пролетната промоция за масла, филтри, чистачки и си купих на промоция 4-литрова туба с масло Castrol Magnatec 505.01 (подходящо за помпа-дюза). Вместо 100 и кусур лева - за 80 лева (или нещо от този порядък). Какъв беше ужасът ми днес, когато отидох при едни мои приятели майстори, за да ми сменят маслото и след отвиване на капачката на тубата се оказа, че запечатващата алуминиева лепенка на гърлото на тубата е разлепена. Не става въпрос за недобре залепена лепенка, а за умишлено разлепена лепенка, която беше доста омачкана. Капачката иначе беше здрава, но майсторите ми обясниха, че това не е важно, тъй като капачките лесно се сваляли без да се къса ръба им и лесно с натискане могат да бъдат върнати обратно. Явно е имало някаква интервенция върху съдържанието на тубата. Сещам се за няколко възможности:

  1. Тубата така е била доставена в Еуратек от доставчика им (т.е. някой извън Еуратек е направил магарията);
  2. Някой в Еуратек е направил магарията;
  3. Еуратек е използвала празни туби от съответното масло, които ги пълни с наливно масло и ги продава като промоционално масло в рамките на промоцията.

Последното ми се струва свръхидиотско, но далеч не невъзможно. Аз все пак не съм си купил наливно масло и ако ми е продадено такова, най-малкото би трябвало някой да ми каже, че всъщност купувайки си туба получавам наливно. Едва ли тогава щях да го купя.

 

Всякакви въпроси се родиха в главата ми. Тъй като, обаче, маслото в тубата беше със същия зелен цвят като това в едно отделно 1-литрово шише, което имах отпреди и тъй като старото ми масло вече беше източено и изхвърлено, аз нямах много други опции освен да налея в колата маслото от въпросната туба.

 

Утре ще звъня в Еуратек, за да се изясним. Ще се раздвам, обаче, ако някой друг тук във форума може да отговори на следните ми въпроси: 

  • Някой имал ли е подобен проблем с разпечатани туби масло?
  • Има ли други масла с такъв зелен цвят, така че да съм сипал някаква куча марка масло (с каквото е било подменено съдържанието на тубата ми), което да прецака мотора ми?
  • Има ли Еуратек практика да продава по този начин наливно масло?

Поздрави на всички. 

Публикувано (Редактирано)

Митко, аз нерядко съм разказвал как ми смениха първото масло, по-точно с какво :) Донесоха тубите оляти целите в масло, личеше си, че е наливано в тях - отвориха ми капачките пред мен, изщракаха (такива капачки могат да се намерят лесно и да се натискат отгоре на тубата бързо) и не са отлепяли никакви други неща - направо наливаха. От тогава, като видях тая работа и реших, че не искам да ходя там да ми се сменя маслото с масло, което струва сигурно 3-4 пъти по-малко от цените, които му искат - от тогава, поръчвам си го сам от Германия за 100 и кусур лева, пък вече 4-5 години я правя тая "хитрост" и за щастие съм супер доволен! Сервизна книжка нямам, но ако някога (недай си Боже) да си продам "първата кола любов" - ако някой плаче много за сервизна книжка - ще му напечатам една, както правят 99.5% от джамбазите, защото знам, че колата е чук отвсякъде и не е преправяна от джамбаз, колкото да се продаде (това го казвам иронично, защото ми е много смешна тая работа със сервизните книжки - виж, историята при дилъра е друга работа, моята спира на 11 ххх км - след това има само боя, боя, боя и това е).

 

Така, че... :) Аз съм имал такъв проблем с тях. С маслото не съм имал проблем, но не съм го траял много да седи в колата. на 11 000км смених първото от завода, след това на 20-22 000 налятото (според мен също е наливно - не е ясно дали е шел или кастрол - каквото и да е не е супер зле - кара се до следваща смяна). От тогава 63 000км карам с Mobil 1 ESP Formula 5w30 507 00 и не доливам повече от 100-тина грама на 13-тина хиляди километра (толкова някъде изкарвам с една смяна).

 

Така че, или се разправяй (няма смисъл според мен, но може и да има някаква съмнителна файда, обаче освен загуба на твои нервни клетки не вярвам нещо друго да постигнеш), или я карай по-малко и си го смени пак. Маслото, което наливам аз има цвят зелено-карамелено/жълтеникаво. Чисто зелено никога няма да посмея да налея (преди да разбера, дали става) :)

 

Такова на цвят никога не съм го виждал (маркетингов трик, разбира се, но тубата е същата):

e31b19781d6ea409.JPG

 

Поздрави

 

ПП: Това, което наливам от Немско е мааалко по-тъмно от това:

http://images.wisegeek.com/motor-oil-being-poured-out.jpg

Такова е някакво зеленикаво-кафяво, но не е напълно жълто.

Редактирано от shaft
Публикувано (Редактирано)

Здрасти Венци,

 

Аз нямам намерение да се разправям (в смисъл на карам се) с Еуратек, а просто искам да разбера как стоят нещата, т.е. дали те официално го правят това нещо с продажба на наливно масло или пък някой тарикат там е тафил маслото от тубата и е налял в нея незнайно какво. Ако е първото, ще съм донякъде спокоен, че маслото в тубата ми не е било някакво неясно какво, а ако е второто, то си е направо за притеснение какви може да са последствията, ако не е било масло по спецификация 505.01 (за помпа-дюза).

 

Иначе аз и без това си сменям маслото на 7500-10000 километра, а не на 15000, така че от тази гледна точка няма да имам проблем, тъй като не разчитам да карам с него цели 15000 км.

 

Между другото, досега все от Еуратек съм си купувал масло, винаги Castrol, и никога не съм имал такъв проблем. Купувал съм и през предишни промоции и не е имало проблем. Може би трябваше да приключа с Еуратек още след първото посещение в сервиза им, когато ми откраднаха отверката от багажника (онази прословута отверка на VW) или пък след като ми скъсаха 2 болта на кората под двигателя (понеже идиотите ги завиват с пневматичния пистолет !!! въпреки изричната ми забележка) или пък след като ми откраднаха запалката. Българска работа, с извинение.

 

Поздрави.

Редактирано от mitko0511

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.