Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Еуратек в София - коментари от недоволни клиенти


Recommended Posts

Ужас... Иначе, да, питай ги - може да кажат каква е ситуацията... Ако е второто - сменяй пак и да ти е спокойно. Много говеда напоследък се навъдиха, знае ли човек...

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Говорих днес с Еуратек (бул.Тотлебен). Казаха ми, че за пръв път някой се оплаква с такъв проблем (разпечатана туба с масло). Маслото го вземали директно от вносителя, за да няма съмнения в качеството му. Според тях става въпрос за фабричен дефект при запечатването на тубата :). Аз пък знам как изглеждаше запечатващата лепенка и тя съвсем не изглеждаше като фабричен дефект :). Лошото е, че всички масла от серията Castrol Professional били зелени на цвят, включително и 10W40, поради което у мен остават основателните съмнения какво всъщност е имало в тубата. Дано да не скапя мотора с това масло. А пък и да го скапя, колата вече е на 10 години и няма да е световен проблем. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Говорих днес с Еуратек (бул.Тотлебен). Казаха ми, че за пръв път някой се оплаква с такъв проблем (разпечатана туба с масло). Маслото го вземали директно от вносителя, за да няма съмнения в качеството му. Според тях става въпрос за фабричен дефект при запечатването на тубата :). Аз пък знам как изглеждаше запечатващата лепенка и тя съвсем не изглеждаше като фабричен дефект :). Лошото е, че всички масла от серията Castrol Professional били зелени на цвят, включително и 10W40, поради което у мен остават основателните съмнения какво всъщност е имало в тубата. Дано да не скапя мотора с това масло. А пък и да го скапя, колата вече е на 10 години и няма да е световен проблем. 

Абе братле

Според мен цвета не е проблем.И наистина маслото ти е нормално.(по спецификация нито хубаво нито лошо)Просто е от наливното и цялата работа е заради парите.Няма да скапиш мотора.По скоро си ги спонсорирал с едни мангизи.И наистина го взимат от вноситела на варели.Обикновенно истината е някъде посредата. Ей голяма вяра имате в името... направо се изкушавам и аз тъй да го подкарам

Редактирано от mishoo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 година по-късно...

Аз ходих за реглаж на фаровете на Шкода Фабия 2 (H7, оригинални с лупи с афтърмаркет ксенон). Сутринта бях там, преди работа. Горе долу бързо ме приеха. Приемчика каза, че до макс 30 минути трябва да е готова.

Минаха известно време, приемчика ме видя и каза, заповядай малко те позабравих. Случва се, след мен супер много хора се появиха, няма проблем. Платих, човека ми я искара. Попитах го всичко както трябва ли беше - положителен отговор, всичко е нагласено само при единия фар, колегата си е поиграл и не е могло да стане като с фабричен ксенон, но са добре (тук сега се сещам, че за Фабия, като моята май не се и предлага фабричен ксенон).

Аз доволен, качвам се и потеглям. При първия случай в който карах нощем, положението беше трагично... След втори реглаж, разбира се не в ЕТ (и за 10 минути максимум) сега всичко е перфектно. Бяха ми регулирали старите Н4 фаровете в ЕТ и бяха супер, сега нямам идея какво е станало.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 6 месеци по-късно...

4 часа чакане за смяна на масло... помолих да ми сложат от рекламните им табли под номера.. каза няма проблем и ми туриха табелки"суперб кола на годината за 2016" на колата ми която е октавия и по-късно видях,че това ми е струвало 10 лв. Демек правим реклама на еуратек и това ни струва пари..

Десния ми фар се поти леко след автомивка,направих си устата и за това и ми отговориха,че ако няма вода вътре значи,че няма да ми го признаят.

Добре,че дилъра който ми продаде колата е свестен и каза да му звънна през седмицата и ще оправим нещата.. Адмирации за Иван Милов..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като вдигнеш щеката какъв цвят е маслото? Иначе много смях за табелите... Да си беше взел клубни, по-хубави са! А времето, там имат много работа и е така. Фара, мини го на каско, по-лесно е!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Още не съм го видял маслото ..вече беше тъмно. Утре ще го погледна,а в понеделник ще им звънна за да им покажа колко много мръсни думички знам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Повдигнах и тази тема(няколко пъти) казах им да не се правят на Улави,че няколко човека от форума пищят,като заклещени и очевадно не съм първия случай..Сега трябва да оставя колата да нощува при тях,да я запалят сутринта и да чуят звука на срама,но силно се съмнявам,че някой ще чуе нещо,което не иска да чува.. и за тва трябва да им се виси на главата,а преди новата година това няма как да се случи.. За това оставям драмите за 2017.

На първо четене мисля да се занимавам с фара (който според тях,било нормално да се запотява цитирам в "нормата"

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Всички нови фарове се потят- видях го и на А8 на няколко километра, видях го и на Кайен. Забавното е, че от 2008- ма основния подход за решаването на конденза е слагане на тобичка силика гел на гърба капачката на фара- виждал съм дори такава кръгла, с принтирани марките на ваг по нея- пълен смях.

Редактирано от Ivo_Dinkov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трудно е да се бориш с природата и естествените сили и явления... :)

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, обаче, колега със С2 фейс, след третата гаранционна смяна на "потящи се" фарове, получи от ЕТ "оферта" за безплатно гаранционно обслужване, до края на гаранцията - пак е нещо ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Такаааа, дойде време да добавяя и аз едно мнение за последните ми 2 посещения при ЕТ (в последните 2 седмици).

 

1) Уговорен час за проверка/актуализация на софтуера, защото 2-3 пъти ми блокира екрана на парктроника при включване на задна предавка.

Закарах колата по обяд, в запазения ми предварително час. Изрично уточних, че ще изчакам, понеже работя в другия край на Сф и поради това държа автомобила да бъде вкаран веднага в сервиза. След около 2 часа погледнах какво става и установих, че няма никой, който да работи/актуализира нещо по колата ми, както и че няма никой в сервиза. Попитах какво става - вдигане на рамене.Монтьорите започнаха да се завръщат след още около половин час с бавна крачка (след заслужена почивка). След още 30-40 мин. попитах приемчика какво става и той влезе да се поинтересува. След още половин час (сумарно вече 3-3,5 часа) дойде при мен и ми каза, че нямало никакви грешки и актуализацията тръгвала, стигала донякъде и се прекратявала автоматично връщайки съобщение, че софтуерът ми бил най-актуалната версия. Друг е въпросът, дали отне 3 часа на компютърса да го установи това, за да ме забавят толкова ?!

 

2) Отстраняване на драскотини по боята.

Оставих колата в понеделник, 12.12 и помолих да бъде отремонтирана във Ветек. Цяла седмица не получих обратна връзка и следващия понеделник се обадих да видя докъде са. Отговорът ме шокира - "колата ви е готова от четвъртък миналата седмица, звъннали сме ви - било е заето." И така са решили проблема - в следващите 4 дни никой не е решил да пробва да ме потърси отново. На въпроса ми - толкова ли е трудно/скъпо да опитате да ми звъннете втори път - вдигане на рамене. На повторния ми въпрос това ли е разбирането им за обслужване на клиенти и дали колата ми е щяла да остане там безкрайно, ако не съм се обадил да проверя - отговорът отново беше многозначително вдигане на рамене.Подчертавам - за отговор и на двата ми въпроса не беше използвана дори една дума - само жестът с раменете. Понеже пак бях в работно време и не ми се занимаваше/губеше още време, им теглих една наум и си тръгнах.

 

Повече няма да обяснявам, че пак се нервирах, като се сетих. Не мога да разбера едно - как може колите да са толкова добри, а официалния дилър/сервиз - толкова зле?!

Редактирано от Lachezar
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А пък това,което ти се е случило е под абсолютно всякаква критика.. аз имах същия проблем..не били получили възлагателното писмо от застрахователя ми и няма как да ми дадат ремонтираната кола,но никой не ми звъни да ме уведоми за възникналия проблем..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Навсякъде е така- на времето, като беше модел на 4 месеца Suzuki Wagon R+, колежката на мой приятел беше взела служебната им кола и я беше бухнала в една тераса при опит да я паркира под балкона си. Та дойде след месец новия прозорец, смениха му го и Сашо отиде да прибере колата. Дават му ключа- не пали. Казали му, че може би е паднал акумулатора, но в описанието на проблема пишело счупено челно стъкло, не пишело нищо за зареждане на акумулатор! Изродите я бяха избутали от халето до паркинга и ни лук яли, ни лук мирисали. Стана грандиозен скандал тогава, Сашо беше гонил приемчика около сервиза за да го ошамари :ranting:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 година по-късно...

Много накратко, че ми причернява само докато пиша:

1. Надраха боята на колата при смяна на задното фиксирано прозорче, заради отчекната хром лайстна.

2. Строшиха здрав амортисьор докато сменяха лагерче на макферсона, от което си мислиха, че се получава припукването при въртене на волана. Накрая се оказа дефектна кормилна рейка...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 седмици по-късно...

Нека и тук го има. Всеки път е това. Никога не са си свършили работата от раз!

А какъв клип имам когато ми строшиха здравия амортисьор...айде, него ще го пусна на ЛС, ако някой полюбопитства...

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Просто отиди в някакъв нормален сервиз за да диагностицират и отстранят проблема като хората. Като казвам нормален, имам предвид някой, който издава документи и прочие. :)

Редактирано от sauber
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 21 минути, sauber написа:

Просто отиди в някакъв нормален сервиз за да диагностицират и отстранят проблема като хората. Като казвам нормален, имам предвид някой, който издава документи и прочие. :)

Не е в това въпросът. Проблемът ми е, че това се случва всеки път, а не, че нямам читав алтернативен сервиз. Иначе всичко е ясно - не са заключили добре волана при реглажа след смяната на стабилизиращата щанга и затова е накриво. И докато в петък бях в отпуск, за да си губя времето на "Ханко Брат", то в понеделник ще съм на работа и всичко ми се усложнява благодарение на поредния еурашпекски майстор...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мда...Както обикновено, гъзуцелуването е до момента, в който платиш колата/подпишеш лизинга. След това кучета те яли. Това се наблюдава при всички марки/вносители :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 месеци по-късно...

Привет! :)

 

На фона на негативните отзиви от сервиза на Еуратек, аз пък мислех да оставя един положителен. Уви, останах си само с доброто намерение.

 

Имах една щета по каско, няма да ви занимавам с подробности, но накратко в близък двубой с един бордюр, Шкодко беше победен и резултата беше леко сгънат праг. Буквално на следващия ден щетата вече беше регистрирана и от застрахователната компания ми пратиха нещо като входящ номер, с който да си запиша час в Еуратек. Там пък се оказа, че мога да я закарам още утре. След 3-4 дена ми звъннаха, че мога да си взема колата ремонтирана. Дотук всичко беше наред, а аз бях силно изненадан от организацията и колко бързо се предвижиха нещата. Огледах прага и в интерес на истината е като нов.

 

Нo...

 

Четейки коментарите тук видях, че доста хора накрая стигат до заключението, че в този сервиз ако оправят един проблем е твърде вероятно да създадат друг. И почнах да оглеждам колата на второ четене:
 

4AXnzfU.jpg

 

Мисля, че коментарът е излишен. Колата пали с бутонче, ключа ми го върнаха отворен. Някой много е искал да запали по "стария" начин.

 

Според вас мога ли да имам някакви претенции или да се оплача само на арменския поп и да пия една студена вода? Много ме притеснява това, че трябва да си доверявам следващите 4 години колата на тези мърлячи. Другия път може би ще донеса снимка на всеки пластмасов детайл по интериора в един каталог и ще накарам приемчика да ми се разпише, че е приел колата в този вид. Не знам какво друго да направя...

 

Ще си позволя и малко офтопик: Някой има ли идея как поне малко да зaлича тези грозотии?

Редактирано от alexander80
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако си подписал протокола , свирено (съгласил си се , че получаваш колата във вида , в който си я предал).

Колкото до драскотините - ако не е боядисан панела (само черна пластмаса) с водна шкурка и полиране ще стане , а може да се гланцира панела и с пистолет за горещ въздух.

Успех!

 

П.П. Когато ти се обадят за проучването на качеството на ремонта , кажи им забележката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За жалост го подписах. Нали отивам за тенекиджийски ремонт, как да се сетя, че трябва да си гледам и по таблото какви поражения са нанесли... А тази процедура с шкурката - можеш ли да ми препоръчаш човек/сервиз, защото аз съм с две леви ръце?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Недей се хвърля на шкурката, първо пробвай с пистолет за горещ въздух. Обдухваш така, че леко разтича повърхностния слой.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.