Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Еуратек в София - коментари от недоволни клиенти


Recommended Posts

Не искам да заемам ничия страна...

просто ще споделя мнението си за ЕТ:

Нормално е да имат резерви,когато някой си потърси "Гаранция" за нещо което не винаги зависи от тях....

Разбира се мисля че могат да се опитват да застават по често и на страната на клиентите..,за да ги запазят.

Относно приемчиците... мисля че и на тях не всички клиенти им харесват.....:))) ,но от друга страна това им е работата... и ако също опитат да са по-често и на страната на клиента,може би ще им е по-лесно и ще имат повече приятни от колкото неприятни разговори с клиентите....

аз лично се разбирам с един от приемчиците много добре и се опитвам когато ходя ,да попадам при него....

нищо лично към другите,просто с него най-добре се разбирам.

За "истинските" сервизи.... склонен съм да вярвам на тези от тях,които са готови да поемат гаранция за работата която вършат, за същия срок какъвто поема ЕТ....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...
[-X smile168 :smt033 smile159 На приемчиците в ЕураТек София заслужават това: smile150 smile175

 

Обоснови си мнението! Иначе поста ти е чист спам!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами един път си бях закарал Фаворита в ЕТ София за един ремонт, впрочем за смяна на ангренажна верига и за оглед ходова част,казаха ми цена за труд и части до 100лв,а те ми се обаждат да дойда да си взема колата,че ми е готова и аз отивам да си я взема, и те ми обаждат цена от 270лв :o Казаха ми,че освен веригата съм имал за смяна маншони на карета и рейка, разбита кормилна шанга,разбити тампони на носачите и макферсоните и те са ми ги сменили без мое знание,така че си заслужават smile150 :smt034

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

Колега ти си в правото си да си недоволен....

А те не ти ли се обадиха да те питат дали иска да ги сменяш тези неща.

Апропо в случай със толкова много сменени части и техните цени си минал доста тънко за ремонт на почти цялата ходова част.А и тези модели не ги тачат много там..... =D>

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да продължа и аз почти по темата:

Досега не ми се е случвало нито веднъж да ходя в Еуратек и да остана доволен. Всички мои надежди бяха разбивани навреме от Еуратек в Надежда :mrgreen:

Последните случаи:

1. Фабия на 1500км с проблем в педала за газта. Симптомите бяха колата влиза в авариен режим и педалът не реагира - поддържа 1100 об/мин - леко неприятно за каране. След рестарт се оправя за 1-2км макс.

В Еуратек ни приемат много любезно, казват, че вече имат няколко такива случая и оставяме колата. Изненадата на другия ден - от Еуратек ни молят да отидем да си приберем колата, защото те нямали място на паркинга, а частта щяла да дойде след 2 седмици. Чудничко, какво толкова - една 30 километрова разходка до другия край на София и обратно с кола, която се кара ... да кажем трудно.

След смяната на частта всичко е наред, но се оказва, че разходката до Еуратек иобратно сме я правили ЧЕТИРИ пъти за смяната на една част, три от които с проблемна кола, придружавана от друга кола. Наистина прекрасно.

2. Решаваме да монтираме блутут хендсфри Парот на две от служебните коли ...

Тук е моментът да вмъкна, че Еуратек слагат над 10% надценка на устройствата в сравнение с цената, на която я дават Авител. Да са живи и здрави - така се печелят клиенти.

Запзаваме си час и отиваме навреме. Всички са много любезни и ни казват да отидем след около два-три часа за да вземем колите. Записват си телефоните, за да ни осведомят, ако стане по-рано. Какво сме правили през тези 2-3 часа няма да описвам, но пътят до офиса и обратно е почти 2 часа, а около Еуратек е "най-приятното" място за разходка. Както и да е, уплътнихме си времето и отиваме след около два часа, надявайки се, че това ще бъде първият случай, в който ВСИЧКО ще мине нормално. Приемчикът ни посреща с леко притеснена усмивка, от което на мен ми се вдига кръвното на момента. Оказва се, че ТОЧНО ТОЗИ модел Парот го нямали в наличност. Току-що били разбрали. Някак преодолях желанието да му забия главата в клавиатурата, преглътнах си загубеното време, нерви и пари и му пожелах приятен ден.

 

Понеже тук повечето сте фенове на Еуратек, очаквам с интерес коментарите ви. На имащите свободно време мога да препоръчам да прочетат темата ми за спирачните дискове.

 

Приятен ден!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

Понеже тук повечето сте фенове на Еуратек, очаквам с интерес коментарите ви. ...

 

Колега,

 

Наистина неприятни случки и си в правото си да бъдеш недоволен. Би било добре да споделиш и кой/кои са били приемчиците. Стискам палци да не ти се повтарят тези "приятни" емоций.

 

Що се отнася до феновете - не искам и няма да се превръщам в защитник на ЕТ! Но безпочвени обвинения, като тези на колегата, просто няма да се толерират. От другата страна е твоето мнение което ясно описва проблема. Надявам се, че разбираш моята, че и на доста от останалите колеги позиция.

 

Поздрави и безаварийно

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В по-неприятните случаи приемчикът беше с черна къса коса - него определено вече не го харесвам никак. Този с дългата светла коса се държи много по-адекватно - някак успява да съобщи неприятните новини по някакъв по-лесен за приемане начин. Но тоя с черната коса направо ми вдига кръвното само като го видя - в случая със спирачния диск почти се опита да изкара, че те имат много работа, а аз само им давам зор. Единственото нещо, което изисквах от него беше да си спази обещанието. Което той, разбира се, не направи. Не съм му давал зор, нито съм искал да ми се обърне внимание веднага. Просто когато ми кажат "Елате след час и половина да си вземете колата" очаквам колата ми да е готова или да чуя основателна причина, ако не е готова. Когато видях, че не е мръднала от мястото, където я оставих, направо откачих. И накрая оня ми обяснява, че не можали да видят диска, защото много съм бързал ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В по-неприятните случаи приемчикът беше с черна къса коса - него определено вече не го харесвам никак. Този с дългата светла коса се държи много по-адекватно - някак успява да съобщи неприятните новини по някакъв по-лесен за приемане начин. Но тоя с черната коса направо ми вдига кръвното само като го видя

 

хахахаха, това ми звучи като след посещение при психолог :lol::lol::lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес:

Вчера колата беше закарана за боядисване на врата от колегата, който пропуснал да ми каже, че жълтото листче е МНОГО важно и просто ми го оставил на бюрото. Съответно днес младежът на гишето каза "без жълтото листче не мога да ви дам колата". Но все пак прояви разбиране и срещу пълномощното ми да управлявам точно тази кола и лична карта ми я даде. На пръв поглед вратата е боядисана добре - в тоя сняг не гледах кой знае колко. Бяха монтирали и блутут хедсфрито и работеше чудесно. Радост!

Изненадата:

Пепелникът вече не се отваря и затваря лесно. Трябва да се натиска по няколко пъти и то по-силно. Да ми е честито!

 

Допълнение към същия случай:

При сравняване на фактурите за едно и също нещо - монтаж на хендсфри - има разлика в цената. След разговор с приемчик - обяснението е, че "колегата ВЕРОЯТНО е забравил да начисли отстъпката, която е договорена".

Повръща ми се от тая фирма.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Още малко камъни в градината на Еуратек:

Колата влиза за смяна на предно стъкло и монтиране на хендсфри. Когато отиваме да я вземем, се оказва, че касиерката е в обедна почивка и се налага да я изчакаме малко повече от 30мин за да можем да си вземем колата. Не е много приятно, че няма кой да я замести, но си чакаме - има си работно време на стъклото. Отиваме след 30мин, тя е там, но - ИЗНЕНАДА - приемчикът го няма. Една любезна жена хукна да го търси, събра се опашка, появи се след 10-15мин и си взехме колата. И вместо да пробваме хедсфрито на място(голяма грешка), тръгнахме към офиса, че вече закъснявахме за среща.

Ще го кажа направо - хендсфрито не работи. Не е болка за умиране, но никой няма да ми компенсира времето нервите и разходите за поредната безсмислена визита в Еуратек София.

Според мен е недопустимо да не се интересуваш дали работата свършена от теб е постигнала търсения ефект.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз не съм доволен от магазина понякога ходя за части и винаги се сблъсквам с некадърните им продавачи, даже им нося свалената част за да се ориентират но не им е лесно и им отнема поне 30 минути да разберат от къде е тази част, да ми кажат имат ли я в наличност и колко струва

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз не съм доволен от магазина понякога ходя за части и винаги се сблъсквам с некадърните им продавачи, даже им нося свалената част за да се ориентират но не им е лесно и им отнема поне 30 минути да разберат от къде е тази част, да ми кажат имат ли я в наличност и колко струва

Е тука лъжеш като "дърт циганин"!!! ... ходил съм много пъти за части и въобще няма такова нещо..! КОГАТО ЗАНЕСЕШ СВАЛЕНА ЧАСТ- НА НЕЯ СИ ИМА НОМЕР И МОЖЕ ДА ТИ КАЖАТ ВЕДНАГА ДАЛИ Я ИМАТ!!! smile150

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не не лъжа повярвайте нося им маркуча който отива от казанчето на антифриза до радиатора свален директно от колата те се чудиха от къде от какво е и накрая ми викат нямаме ама можеме да поръчаме ама не сме сигурни че този където ще поръчаме ще стане ](*,) като чух това им благодарих и от надежда отидох в фолксваген бг там им трябваха точно 2 минути за да го намерят това е професионализъм според мен вярно беше малко по-скъп но всичко беше точно

 

п.п за какво да ви лъжа каква изгода имам ,за жалост беше точно така както ви го описвам

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е тука лъжеш като "дърт циганин"!!! ... ходил съм много пъти за части и въобще няма такова нещо..! КОГАТО ЗАНЕСЕШ СВАЛЕНА ЧАСТ- НА НЕЯ СИ ИМА НОМЕР И МОЖЕ ДА ТИ КАЖАТ ВЕДНАГА ДАЛИ Я ИМАТ!!! smile150

 

За съжаление тук съм съгласен с колегата. Вчера бях в ЕТ за да си взема застраховката. Така и така бях там хванах Миро (пак изказвам благодарностите си към него за мигновенната реакция и адекватното поведение!) да ми свали задната чистачка, че ме беше страх да не я потроша. От там в магазинчето. И 10 мин по часовник докато намерят чистачката (търсене в компа, след това търсене в склада). Накрая я намериха и аз проявих нелагоразумието да попитам за крушката за осветление на климатика (1.2w). Повече от 15мин ровене в компа докато я намерят! И още 10мин в склада. Айде, в склада е нормално. Крушката е такава въшка, че замалко да я загубя, но в компа....

 

Накратко - ако трябваше да намеря 10 нестандартни части ми трябваха 3-4 часа! Това не е нормално. Иначе може да са добри момчетата, но лично аз не бих ги държал като мои служители...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това за магазина го потвърждавам и аз. Отне ми 20 минути да си купя задна чистачка наскоро и още толкова за предни калобрани(грозно, но полезно нещо :mrgreen: ).

 

До stefan l - дилърите на VW за София:

 

ПОРШЕ СОФИЯ ИЗТОК

бул. Околовръстен път 360

1186 София

тел.: 02 8073400

факс: 02 8073411

info@porschebulgaria.bg

 

САКАР АУТО ООД

VW Център - София

ж.к. „Овча купел”

ул. „Бойчо Бойчев” 16

1614 София

тел.: 02 8187705

факс: 02 9550400

sakarauto@sakarauto.bg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, вчера сменях зимните с летни гуми и отидох в ЕТ. :mrgreen: Направо си отидох с комплекта гуми+джанти и работата е ясна-да се развъртят болтовете и баланс. За цялата "процедура" 1 час, а нямаше никой и ми вкараха колата веднага... Другото, което ме подразни е, че ме помолиха да излезна понеже имало забрана от шефовете, клиенти да седят в сервиза, а при миналата смяна(ноември 2008г.) си бях при гумаджията и си лафихме. Та, имали такова нещо като забрана или не? Иначе момчетата бяха любезни, но... :smt032

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Още малко камъни в градината на Еуратек от вчера:

Приемчикът беше много любезен(Миро, вече му знам името и занапред ще гледам винаги при него да ходя). Само една забалежка към него - неприятно ми стана, че се опита да ме прати в сервиза на Авител още преди да са погледнали колата - проблемът беше, че не работи микрофона на хендсфри-то още от поставянето му в Еуратек. Ако бях някой доверчив будала, щях да си взема колата и да си тръгна без даже да я погледнат в Еуратек. Настоях да си огледат за прекъснати кабели и в сервиза бяха така "мили" да ме осведомят, че при монтажа колегата не е вкарал някаква букса докрай. На забележката ми беше отговорено, че колегата, който е монтирал е нов и немога да му се сърдя. Извикаха ме сам да тествам дали работи(работеше), защото той не знаел как.На въпроса ми дали не тестват извършената от тях работа беше отговорено нещо в стила, че не е негова работа да го тества.

Нямаше даже намек за извинение. Нито за грешката им, нито за опита да ме пратят директно в друг сервиз. Загубените време и нерви отново за моя сметка, а горивото за сметка на фирмата.

Изводът - учат се на нашите коли без никакъв контрол. Дали при проблем с окачването или спирачките пак щеше да се оправдаят с новия колега?

Коментарът ми - само една дума: СЕЛСКО

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм много недоволен вече.Не стига че ми взеха 500лв.уж за разглобяване на ударена кола,А като си взех колата нищо не беше разглобено.Забелязах че са ми сменили и ключа за фаровете с такъв който не работи.Гледам днес няма ми годишната винетка.Кво ли са си казали колата е тоталка за кво му е винетка?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 месеци по-късно...

На мен пък ми дадоха грешен ангренажен комплект. Когато поисках да го върна, се оказа че този, който е за моя модел го няма и не се знае кога ще има :-k Наложи се да преправям, наличния. Ще се замисля сериозно преди да отида пак при тях.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен пък ми дадоха грешен ангренажен комплект. Когато поисках да го върна, се оказа че този, който е за моя модел го няма и не се знае кога ще има :-k Наложи се да преправям, наличния. Ще се замисля сериозно преди да отида пак при тях.

 

Как така да преправяш наличния?!?!?А това, че точно този, който ти трябва на теб го няма - не си ли взе парите обратно и да им оставиш тяхния комплект? Все пак - това е тяхна грешка! Това просто не е истина smile012

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.