Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Еуратек в София - коментари от недоволни клиенти


Recommended Posts

Колеги,

явно е доста относително, защото колкото и пъти да съм ходил (не един-два)

винаги оставям всичко + някой лев (умишлено) и никой нищо не пипва smile049

А за жалбата, както препоръчва колегата Storm - Чехите :smt017

Поздрави smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

chant, с ЕТ имаме (първо баща ми, а сега и аз) взаимоотношения още от 95г., когато купихме първата нова за нас Шкода. И тогава щипваха по сервизите, но в последните години това беше изключено и звучеше невероятно. Колата е минавала с това оборудване няколко пъти и никога не е имало проблем. До завчера не е имало повод да се съмнявам в ЕТ. Колата навършва след няколко месеца пет години, платена е кеш и затова време е сервизирана само в ЕТ. Преди две седмици беше за боядисване на задна врата и калник. Е тогава я разтворих и добре, че го сторих защото по всички вътрешни капаци на отделения имаше бели следи от пръсти.

Завчера я оставих в 8 сутринта и отидох на работа. Следобеда отидох платих, взех от магазина един филтър с активен въглен и на тръгване погледнах дали секретния болт е на мястото си. И в момента в който вдигнах мокета на багажника, вътрешно ме прободе едно остро чувство на тревога, че нещо не е както трябва. Поогледах навсякъде и нищо не видях и накрая мярнах липсата на едно гаечно ключе от фабричната кутия. Върнах се при приемчика, ако не се бъркам Вангелов, пита ме човека има ли колата секретен ключ и посъветва да видя в кутията, да не е паднало. О.К. беше под крика и си тръгнах. Пред гаража си смених филтъра на купето, защото при сваляне пада много прах и предпочитам да подложа нещо и сам да си го сменям. През цялото време това вътрешно чувство ме глождеше. И погледнах още веднъж в багажника и се усетих. Аз държа в организатора зад резервната гума аптечката, триъгълника, въже, лампа, ремъци за багаж и други неща подредени по определен начин. А бяха разместени и когато си ги подреждах по моя си начин, се усетих че липсва тресчотката. Върнах се в ЕТ, говорих пак с Вангелов, човека беше много любезен, помолих да провери да не би да са ги вадили за нещо. Провери, каза механика е вадил само секретния болт. Претърсихме и с него багажника, ядец. Чух се с бащата и той ме посъветва иди и търси началника да ги намерят. Вангелов ме заведе при Миков, изслуша ме провери в компа, кой е работил по колата и отиде да провери. Като се върна ми каза няма нищо, ще проверя на камерите и утре ще ви се обадя. До този момент нито аз, нито ЕТ са проявявали неуважение. Като се върнах и прибрах колата се усетих, че при тресчотката бяха и торксовете, а тях ги купух специално за колата и винаги стоят там.

На другия ден (вчера) звъня от офиса на бащата и го пускам на говорител за да слуша и той. Миков казва няма нищо на камерите и като чу и за торксовете ми вика “ Ми то Вие може да кажете, че сте имали десет милиона лева в багажника и тях сме ги свили.” И оттам здравата се ядосах и аз му изкрещях към микрофона, че ще си говорим в очи след половин час.

Отиваме в ЕТ, заставам пред приемчиците и Вангелов като ме вижда грабва едни листа и на бегом буквално към сервиза. Врътнах се и при жената която записва поръчките с тон който не търпи възражение, веднага искам да видя управителя на сервиза. Жената отиде, него го нямаше и точно когато говорихме с нея, го виждам да се задава. Отидохме при началника на следпродажбено обслужване или както там се води на втория етаж. Изложихме проблема и понеже Миков все се мъчеше да ме сече, накрая го контрирах да спре да говори за проверка на налягането на резервна гума, защото на четирите гуми налягането се различава, а и знаех от предния ден от Вангелов че са “пипали само секретния болт”. И понеже Миков се мъчеше да извърти неща, че ние сме виновни, аз съм оставил 400 стотака и ще се правя на хахо за едни пикливи инструменти, за мен продължаването на срещата беше безмислено.

Ядоса ме не толкова кражбата, колкото поведението на служителите на ЕТ , Вангелов и Михов. Единия че бяга от мен, другия че за една вечер се врътна 180 градуса и се мъчи да прехвърли вината на нас. Михов го хващам в лъжа, той продължава да ме гледа в очите и да отстоява позицията, че каквото пише за сервизното обслужване е изпълнено.

chant и Миков ме пита дали съм ходил при тях преди. И като ме посъветва, че аз сам трябва да се грижа за сигурността на колата си, аз ще се погрижа, като ЕТ не я видят повече.

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами, най-вероятно щом са погледнали на камерите и са видели "кой и как" , вместо да се извинят и уволнят работника си,

са предпочели да се направят на ненормални и да го покрият и изкарат теб(клиента) виновен :smt0344

и несигурен за това какво точно си носиш в колата, но са ударили на камък. smile043 Класическа схема

Ясно е, че не си за 15-20лв, но това да те правят на ненормален smile105 smile041

Бизнеса е доверие, а веднъж изгубено много трудно се възстановява

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Подай жалба в полицията, особено ако имаш твой човек. Ако не друго поне ще ги поразкатае малко. Не бива нещата да се оставят така. Такива боклуци рушат авторитета на фирмата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 година по-късно...

Големи простаци са тия от ЕТ. За всичките тези години не се научиха, че клиентът е над всичко! За нищо на света няма да отида при тях. Едвам ги отраях докато колата ми беше гаранционна. Преди време, като си приключвах лизинга им викам - край - повече няма да ме видите тука - нито сервиза Ви става, нито лизинга - продавате най-скъпия лизинг в БГ, имате хиляди автомобили, а сервиза Ви не може да поеме и 5 коли нормално. Срамота!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За съжаление и аз ще трябва да пиша в тази тема.

Преди време направихме няколко ожулвания, като най-лошото беше на предния капак - 30см деруга до ламарина (за близо година не се появиха дори и признаци за корозия \:D/ ).Другото бяха леки деруги по броните и леко чукнат калник от вътрешната страна към калника.

Срам ме е да Ви кажа на какво е приличаше колата, но няма как... ](*,)

Минахме преди два месеца през Алианц - невероятно добро отношение, бе направо са за пример! smile126

На 08.02.11 и 09.02.11 на два пъти се пробвахме да се свържем със сервиза на Шкода по телефона, но никой не вдигаше.На 10-и майка ми е успяла да се свърже и се разбират петък (11-ти) да им я остави сутринта (предложи ли са още на 10-ти да я остави, но тогава беше в мен и нямаше как да им я оставя.).Казват че за сряда трябва да е готова и, че ще се обадят преди това.

Става сряда, но те не се обаждат.Викаме си, не е готова нормално е да се забавят, все пак не си е малко работа.Решаваме в четвъртък да се обадим и от ЕТ ни казват, че в петък 18-и на обяд, ще е готова.Майка ми отива да я вземе към 5:30 след обяд.Колата е в два пръста кит на прах от вън и от вътре, смърди на лак и боя в купето, та чак да ти прилошее и да се надрусаш като цигане!Малкото лични вещи който бяхме оставили подредени, бяха разпръснати (не знам какво са търсили по джобовете на вратите?).Мръсните пръсти по таблото, волана и скоростния лост няма да ги коментирам.

От ЕТ се извинили с това, че автомивката не им работела.Егати късмета, прахосмукачката и водоструйката да им се развалят по едно и също време, а?Дори и наистина да им се бяха развалили, мисля, че да бяха махнали малко прахта с една метличка от колата (така, че да не правиш прашна завеса на колите зад теб), да я бяха полели с една кофа вода и да я бяха минали с един парцал от вътре, щях да съм доволен.

Поне се надявам да са я оправили както трябва!

Поздрави! И една голяма топла бира за ЕТ! smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

И аз да се включа в темата.

 

Бях при тях за смана на масло и филтри (маслен, въздушен, горивен и поленов)

 

Докато ми работиха по колата, дойде приемчика, за да ми каже че имам проблем

 

с водния радиатор, защото ми бил пробит и губил антифриз. Аз му казах, че нямам такъв проблем,

 

защото не губя течност и отказах да ми сменят радиатора.

 

След като си взех колата и си тръгнах от ЕТ на един сфетофар ми светна лампата

 

за течност в радиатора и започна да излиза пара от капака.Аз веднага спрях

 

и отворих предния капак и от казанчето излизаше пара, като капачката беше наполвина

 

развартяна :evil: .

 

 

Според вас нарочно ли са ми я отвили или някой Олигофрен е забравил да я завие?

 

 

П.С

 

След като си долях антифриз и си завих капачката до край собственоръчно, нямам никакви

 

проблеми и не ми се губи течност.

 

П.С 2 Предния капак на колата ми се отваря само когато е в ЕТ за смяна на масло или когато аз си

 

сипвам течност за чистачките. Няма кой друг да ми пипа там.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да се включа и аз тук. Един познат с неговата шкода октавия трябвало да сменя маслото и отишъл в ЕТ, не за друго а щото колата била още гаранционна. Сега вече не е и не стъпва там. Та той нямал време и пратил жена си. Сменили маслото и когато жената се прибрала, той загледал дисковете- предните и кво да види ръждиви и изтънели, въобще не били неговите. Явно, че са ги подменили.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да се включа и аз тук. Един познат с неговата шкода октавия трябвало да сменя маслото и отишъл в ЕТ, не за друго а щото колата била още гаранционна. Сега вече не е и не стъпва там. Та той нямал време и пратил жена си. Сменили маслото и когато жената се прибрала, той загледал дисковете- предните и кво да види ръждиви и изтънели, въобще не били неговите. Явно, че са ги подменили.

 

Колега, при цялото ми уважение и предвид факта, че и аз съм имал ядове с ЕТ, супер несериозно е да се пускат негативни мнения, основаващи се на "един познат ми каза", "чух еди какво си" и тн. Ако имаш да споделиш твои реални впечатления от сервиза - направи го, това е идеята на темата. Ако не - няма смисъл да си чешеш пръстите и да разпространяваш слухове. smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да се включа и аз тук. Един познат с неговата шкода октавия трябвало да сменя маслото и отишъл в ЕТ, не за друго а щото колата била още гаранционна. Сега вече не е и не стъпва там. Та той нямал време и пратил жена си. Сменили маслото и когато жената се прибрала, той загледал дисковете- предните и кво да види ръждиви и изтънели, въобще не били неговите. Явно, че са ги подменили.

Извинявай колега ма мисля че това са дивотии.А и ''Явно са ги подменили" ми звучи малко ''Не съм гладен "-явно съм вечерял. smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да се включа и аз тук. Един познат с неговата шкода октавия трябвало да сменя маслото и отишъл в ЕТ, не за друго а щото колата била още гаранционна. Сега вече не е и не стъпва там. Та той нямал време и пратил жена си. Сменили маслото и когато жената се прибрала, той загледал дисковете- предните и кво да види ръждиви и изтънели, въобще не били неговите. Явно, че са ги подменили.

 

smile091 smile091 smile091

 

За кражба на стари спирачни дискове не бях чувал. Уникална разработка. Предполагам и накладките са му взели =D>

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами така каза човека, който е на възраста на баща ми (50+) няма за какво да лъже. А аз там с мойта шкода не съм ходил и нямам впечатление. И аз останах много изумен, ма все пак сме в България, всичко е възможно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А аз там с мойта шкода не съм ходил и нямам впечатление.

 

Така си и мислех :^o ;).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След последния ми положителен пост в тази тема, се налага отново да пиша негативно мнение:

Отивам за пореден път за смяна на тампони - предницата се разтропва на всеки 10-15к км и всеки път сменят тампони и спира да тропа - писал съм вече за това. Този път имам и оплакване от спирачките - звук и вибрация след като се угаси колата от към педала на спирачката. Оставям колата, казват ми, че ще се обадят след като я прегледат. След половин-един час се обаждат и казват - има тампони за смяна, а зукът от към педала е от едно блокче с вакууми. Питат ме да ли да сменят. Аз казвам да сменят тампоните и да не пипат блокчето - не можаха адекватно да ми обяснят какво е това блокче и защо издава звуци. Звуците щели да престанат, ако се смени. Подчертавам, че изрично съм питал колко струват тампоните(около 300лв) и съм казал да ги сменят.

След няколко часа се обаждат, че колата е готова. Отивам и приемчикът ми обяснява как свалили тампоните, преценили, че са ОК и пак ги сложили. Питам го дали си спомня, че съм пожелал да ги сменят. Казва, че да, но тампоните били ОК, те тествали колата из квартала и не тропала. Имайки пред вид предишния ми опит с ЕТ, не споря, а просто си тръгвам. Даже не бях ядосан - вече съм свикнал.

Колата наистина тропаше по-малко след техните интервенции. След 1-2 дни си се разтропа както преди, а сега - около месец по-късно си тропа съвсем официално и звучно на поти всяка неравност - на павета е някаква лудница.

Сега трябва да ходя пак. Загубеното време от предното ходене никой няма да ми отчете. Но пък колата вече не е гаранционна - мисля повече да не я водя там.

За малко да забравя. Опитаха се да ми издадат фактура за труд - неуспешно. Търпеливо чаках около 10 миннути колежката да се пребори с програмата и да накара някой по телефона да и съдейства. След като и казах да изпрати фактурата по пощата или с куриер, тя ми каза "Ааааа, те куриерите искат пари. Ще чакате." Няма "Извинете!" или "Съжалявам за забавянето!". Отговорих, че може да ме наблюдава как си тръгвам, а фактурата да я прваи каквото си иска. Тествах колата из квартала, върнах се да проверя дали е успяла да издаде фактурата - още не беше успяла. Приемчикът се намеси и каза, че ще я изпратят по някой - все пак имаме над 50 коли и често някой ходи до ЕТ.

smile035

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...
След последния ми положителен пост в тази тема, се налага отново да пиша негативно мнение:

Отивам за пореден път за смяна на тампони - предницата се разтропва на всеки 10-15к км и всеки път сменят тампони и спира да тропа - писал съм вече за това. Този път имам и оплакване от спирачките - звук и вибрация след като се угаси колата от към педала на спирачката. Оставям колата, казват ми, че ще се обадят след като я прегледат. След половин-един час се обаждат и казват - има тампони за смяна, а зукът от към педала е от едно блокче с вакууми. Питат ме да ли да сменят. Аз казвам да сменят тампоните и да не пипат блокчето - не можаха адекватно да ми обяснят какво е това блокче и защо издава звуци. Звуците щели да престанат, ако се смени. Подчертавам, че изрично съм питал колко струват тампоните(около 300лв) и съм казал да ги сменят.

След няколко часа се обаждат, че колата е готова. Отивам и приемчикът ми обяснява как свалили тампоните, преценили, че са ОК и пак ги сложили. Питам го дали си спомня, че съм пожелал да ги сменят. Казва, че да, но тампоните били ОК, те тествали колата из квартала и не тропала. Имайки пред вид предишния ми опит с ЕТ, не споря, а просто си тръгвам. Даже не бях ядосан - вече съм свикнал.

Колата наистина тропаше по-малко след техните интервенции. След 1-2 дни си се разтропа както преди, а сега - около месец по-късно си тропа съвсем официално и звучно на поти всяка неравност - на павета е някаква лудница.

Сега трябва да ходя пак. Загубеното време от предното ходене никой няма да ми отчете. Но пък колата вече не е гаранционна - мисля повече да не я водя там.

За малко да забравя. Опитаха се да ми издадат фактура за труд - неуспешно. Търпеливо чаках около 10 миннути колежката да се пребори с програмата и да накара някой по телефона да и съдейства. След като и казах да изпрати фактурата по пощата или с куриер, тя ми каза "Ааааа, те куриерите искат пари. Ще чакате." Няма "Извинете!" или "Съжалявам за забавянето!". Отговорих, че може да ме наблюдава как си тръгвам, а фактурата да я прваи каквото си иска. Тествах колата из квартала, върнах се да проверя дали е успяла да издаде фактурата - още не беше успяла. Приемчикът се намеси и каза, че ще я изпратят по някой - все пак имаме над 50 коли и често някой ходи до ЕТ.

smile035

 

 

колега откакто съм извън гаранция кракът ми не стъпва в ЕТ, т.е имах същия проблем с тампоните като ги сменях там ( говоря за ЕТ Пловдив, има единствено един свестен механик там, който винаги ми е помагал и ме е съветвал за което съм му благодарен (Христо се казва) дори мога да кажа, че жената която е в магазина за авточасти (аксесоари) е в час повече от механиците.. смятай за кво говорим :), та.. намерих свестен сервиз и проблемите се решиха, сега карам поне 30-40000 км с едни тампони, колата е на 240000км, м/у другото посления път като бях в ЕТ имах проблем с вратата на багажника, като се затвори не се отваряше, нещо механизма се беше прецакал.. та казаха ми, че трябва да поръчам нов, обявиха няква измислена сума и 2 седмици поне доставка.. не стига това ами и като са махали кората за да видят адже ба къв е проблема, кората после счупена.. ама иди докажи, че не си е била преди това. драскат там само отвън за драскотини и дали имаш резервна гума и крикове там като я приемат. е НЕ мерси съм , успех колеги.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Това за реването по форумите -не съм съгласен много.Тия са пълни непукисти и безхаберници за мен.Казвам им го в очите,казвам им го и по телефона-ефекта е никакъв.Чакат само да ми мине гаранцията...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

Смяна моторче задна чистачка - 4 часа, а казаха за 30 мин. сме готови.

През тези 4 часа връзка с клиента 0, половин ден загубено време

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 седмици по-късно...
След последния ми положителен пост в тази тема, се налага отново да пиша негативно мнение:

Отивам за пореден път за смяна на тампони - предницата се разтропва на всеки 10-15к км и всеки път сменят тампони и спира да тропа - писал съм вече за това. Този път имам и оплакване от спирачките - звук и вибрация след като се угаси колата от към педала на спирачката. Оставям колата, казват ми, че ще се обадят след като я прегледат. След половин-един час се обаждат и казват - има тампони за смяна, а зукът от към педала е от едно блокче с вакууми. Питат ме да ли да сменят. Аз казвам да сменят тампоните и да не пипат блокчето - не можаха адекватно да ми обяснят какво е това блокче и защо издава звуци. Звуците щели да престанат, ако се смени. Подчертавам, че изрично съм питал колко струват тампоните(около 300лв) и съм казал да ги сменят.

След няколко часа се обаждат, че колата е готова. Отивам и приемчикът ми обяснява как свалили тампоните, преценили, че са ОК и пак ги сложили. Питам го дали си спомня, че съм пожелал да ги сменят. Казва, че да, но тампоните били ОК, те тествали колата из квартала и не тропала. Имайки пред вид предишния ми опит с ЕТ, не споря, а просто си тръгвам. Даже не бях ядосан - вече съм свикнал.

Колата наистина тропаше по-малко след техните интервенции. След 1-2 дни си се разтропа както преди, а сега - около месец по-късно си тропа съвсем официално и звучно на поти всяка неравност - на павета е някаква лудница.

Сега трябва да ходя пак. Загубеното време от предното ходене никой няма да ми отчете. Но пък колата вече не е гаранционна - мисля повече да не я водя там.

За малко да забравя. Опитаха се да ми издадат фактура за труд - неуспешно. Търпеливо чаках около 10 миннути колежката да се пребори с програмата и да накара някой по телефона да и съдейства. След като и казах да изпрати фактурата по пощата или с куриер, тя ми каза "Ааааа, те куриерите искат пари. Ще чакате." Няма "Извинете!" или "Съжалявам за забавянето!". Отговорих, че може да ме наблюдава как си тръгвам, а фактурата да я прваи каквото си иска. Тествах колата из квартала, върнах се да проверя дали е успяла да издаде фактурата - още не беше успяла. Приемчикът се намеси и каза, че ще я изпратят по някой - все пак имаме над 50 коли и често някой ходи до ЕТ.

smile035

Ще си позволя да се самоцитирам, защото това, което пиша е продължение на предния ми пост:

Колата си тропа и ме дразни и нито ми се кара така, нито пък ми се ходи отново в "любимия" сервиз ... така че преди 2-3 седмици помолих колежката, която се занимава с автопарка във фирмата да ми я закара, с надеждата, че ще спестя едно огромно количество нерви в Еуратек, а и тя ги познава по-добре от мен,а и изглежда МНОГО по-добре от мен и ще получи повече внимание от страна на приемчиците, които основно са мъже :mrgreen: . Всичко стана много бързо и лесно - колата ми беше готова само за няколко часа, което включва пътя от "Мачу Пикчу", където работя до Еуратек и обратно. На другия ден си получих колата и познайте каква беше изненадата ми, когато намерих подменените части в краката на пасажера отпред - един шок тампон за амортисьор. А колата си тропа по същия начин. Оценявам като мой пропуск това, че не демонстрирах на колежката как точно тропа колата, надявайки се, че все пак в ЕТ ще успеят да чуят и открият причината и че НЕ Е ВЪЗМОЖНО колата да ходи ДВА пъти за един и същ проблем и то толкова прозаичен като тропане в предницата и да не я оправят.

През следващата седмица колата ще ходи за ТРЕТИ ПЪТ в ЕТ за СЪЩОТО тропане ... този път показах на колежката кога и как тропа и тя обеща да не приема колата без да е отстранен проблемът.

Ще пиша пак. ](*,)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хи хи.

 

Като чета това все повече се убеждавам, че и моите проблеми не са "умишлени" и са си просто "нормални" за ЕТ. Визирам факта, че за един ремонт успяха да объркат и изпратят на два пъти грешни резервни части при което ми забавиха нещата със седмици. Може същата "борбена" чиновничка да ги изпратила. Справила се е със същия успех, както и с фактурата. Сега се чудя дали всички дистрибутори са така или само ЕТ. Ако са само ЕТ повече кола от там няма да купя. Хванал съм се на хорото и ще си го доиграя, но след това пращам колата на свободния пазар и по-далеч от ЕТ. Жалко само за хубавата марка и хубавите коли!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе през годините - все чета за еуратек - и това е единственита причина да не си купя нова Шкода.

 

Преди карах нов Опел, от София-Ауто в гаранция - ужасно добър сервиз, коректност и добро обслужване.

 

Сега си търкалявам старата Фела и си я оправям сам.

 

Та - въпроса ми е - само ЕТ ли са така? Шкода имат ли други фирмени сервизи - в които да се прави гаранционно обслужване?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 месеци по-късно...

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.