Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Еуратек в София - коментари от недоволни клиенти


Recommended Posts

Пресна случка от магазина на Еуратек в София-ж.к. Надежда. Отивам преди 7 дни да поръчам топка-хромираната за скоростен лост и кожата към нея за Фабия 1 Елеганс. Докато я поръчвах на място в магазина момчето около 3 пъти ме увери че топката е елегансовата с хромираната плочка и от изкуствена кожа. Поръчах я и след около 5 дни ми пратиха смс да ида да си взема частта.

Отивам аз,продавача че беше излкючително нелюбезен го оставяме настрана и ми вади от склада полиуретанови топка и "кожа" за "Фабия класик",като моите. След като му казах че не е това, ме изкара виновен че това давало по рама и не били виновни те,даже щяло да стане проблем с чехите че не се е усвоила частта. Аз му викам "добре човек, решавам да си купя лети джанти, вие предполагам ще ми докарате четири железни щото колата по рама ви я дава с железни".

Та просто нямам думи, значи аз дето не съм професионалист знам коя топка за кое ниво на оборудване какво представлява а хората с якета и баджове "специалист в Шкода" не знаят, интересно =D> Резултатът 2 часа изгубени за да ида да си "получа" поръчаното и пари за път на вятъра.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес сутринта на телефона за резервни части на Еуратек София, получих цена за стоп машинка за Октавия 1 - 19,26лв..

Човека от резервни части ме свърза със сервиза за да получа цена за замяна: - 16,20лв.

Общо 32,46лв.

Изпратих съпругата ми - тя кара Шкодата!

Издадена ѝ е фактура на стойност 52лв.

В момента се крият като мишки и все още очаквам да ми се обадят!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега , аз преди няколко месеца сменях стоп машинка за около 35лв крайна цена (с част и труд) , само че в Еуратек Варна , така че ... :^o , виж пак какво е правено по колата де (по фактура)

P.S. И аз съм с О1.

... Всъщност , първоначално ми обявиха около 55 лв , но после казаха че за този модел и ДВГ цената е 35 smile049 , така че може и да са объркали по телефона.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Току що идвам от сервиза им.

Начислени са още 16,20 за "изчистване на натрупани грешки от компютъра".

Да ама лятото аз вече веднъж сам си смених стоп машинката и лампата на таблото загасна, без чистене на каквито и да било грешки!

Предложих им утре в 10часа да отида с Шкодата, за да ми демонстрират кое точно чистят!

Не е въпроса за 16-те лева!!! Корекност няма!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега - само да кажа, по конкретен детайл от мнението ти. След като си сменил машинката и лампата е загаснала...това не значи, че и грешката е изчистена! Самата смяна не изчиства грешките - те си седят запаметени в компютъра, докато не се изчистят през VAG-COMа...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Току що идвам от сервиза им.

Начислени са още 16,20 за "изчистване на натрупани грешки от компютъра".

Да ама лятото аз вече веднъж сам си смених стоп машинката и лампата на таблото загасна, без чистене на каквито и да било грешки!

Предложих им утре в 10часа да отида с Шкодата, за да ми демонстрират кое точно чистят!

Не е въпроса за 16-те лева!!! Корекност няма!

Ако не ти бяха изчистили грешките, представи си следната ситуация: отиваш в сервиз за диагностика, намират ти старата грешка и ти казват машинката е за смяна, ти казваш аз я смених, те казват пак дава грешка, ти трябва да решиш ще я сменяш ли за 10-ти път или не. По принцип стара грешка може да те излъже. Представи си, че след смяната на машинката продължава да дава грешка - тогава ще ги обвиниш, че изобщо не са ти сменили машинката. Направили са го, за да тестват резултата от извършената от тях работа. При това условие ти не и ли го направил същото? Правилно е да се чистят грешките, неправилно е да се извършват услуги, които клиентът не е поръчал. За съжаление последното е практика в ЕТ, дори и да не сме пратили жените си, дори и ние да сме там - пак го правят.

Това е дреболия - не се впрягай толкова (за тяхно, но и за твое добро са го направили).

Не си разваляй съботата, а се забавлявай.

smile056

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега - само да кажа, по конкретен детайл от мнението ти. След като си сменил машинката и лампата е загаснала...това не значи, че и грешката е изчистена! Самата смяна не изчиства грешките - те си седят запаметени в компютъра, докато не се изчистят през VAG-COMа...

Благодаря за разяснението. smile027

Това нещо не го знаех. :(

Благодаря и на : legaltk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 9 месеци по-късно...

Здравейте колеги

Тази година ми свърши гаранцията (Румстър 1,6TDICR)и си викам "защо ще сменям масло при тях като мога и сам " Та маслото гастрол 5в30 е 75лв за 5л. и филтър 16лв.

Та да си дойдем на темата .

Още като ми "сменяваха" миналата година погледнах двигателя и ми се видя адски чист без следи от масло около филтъра нито пък измито около филтъра(прахта си стоеше) тоест специалистите са "извадили" филтъра дори без капка да падне :D .

Та сега аз като вадих филтъра разбрах, че няма как без магия това да стане с една дума сменили са ми филтър ама друг път ......

Вече съвсем се убедих като видях че на коли на които в моя случай VW са дали поддръжка за тяхна сметка през 5те години удължена гаранция да се сменя масло и филтър на 30000 или 2 години.

Това е малко гадно ....не мислите ли ....явно агрегатите на VW груп са железни и може и на 2 години или 30000 ама що ни взимат паричките .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Та сега аз като вадих филтъра разбрах, че няма как без магия това да стане с една дума сменили са ми филтър ама друг път ......

 

Стига ве :? сигурен ли си че не са го сменили? това е много явно разбира се кирията им е малко и като цяло не си струва да поемат риска smile048

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма риск всичко е пари приятелю за тях , ЕТ не е Шкода това са измамници с повече пари преместили се от Горубляне в Надежда и продават коли .

Капачката на филтъра се намира под едни маркучи и кабели и излиза вертикално, на нея се закрепя елемента и през елемента минава една пластмасова тръбичка която след филтъра стърчи 10-12см тоест да се наакаш няма как да го измъкнеш тва без да капне . А миналата година двигателя ми бе чист като нов след интервенцията а сега си играх да бърша 20мин и пак си има следи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

маха се една хром никелова тръба и така излиза филтъра s_flag

Нищо не се маха само че май не си разбрал, проблема е друг..........

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Та сега аз като вадих филтъра разбрах, че няма как без магия това да стане с една дума сменили са ми филтър ама друг път ......

 

Ти честно ли го написа това??? (facepalm)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След смяната като напръскаш с "обезмаслител" http://www.dn-bg.com/bg/car-parts/produ ... D0%B8.html ,става чисто ново- не личи да е пипано . Поне аз на мойта кола така правя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честно казано, след смяна на масло винаги двигателят е по-чист в сравнение с преди, което ме навежда ни мисълта, че ЕТ си чистят кочинката след смяната. :-k Чак такива цигани да са не ми се вярва. Ама знае ли човек... smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честно казано, след смяна на масло винаги двигателят е по-чист в сравнение с преди, което ме навежда ни мисълта, че ЕТ си чистят кочинката след смяната. :-k Чак такива цигани да са не ми се вярва. Ама знае ли човек... smile049

 

Чистят друг път, Гога...На мен последните два пъти все ми е омазано с масло около гърловината за сипване.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Току що идвам от сервиза им.

Начислени са още 16,20 за "изчистване на натрупани грешки от компютъра".

Да ама лятото аз вече веднъж сам си смених стоп машинката и лампата на таблото загасна, без чистене на каквито и да било грешки!

Предложих им утре в 10часа да отида с Шкодата, за да ми демонстрират кое точно чистят!

Не е въпроса за 16-те лева!!! Корекност няма!

Ако не ти бяха изчистили грешките, представи си следната ситуация: отиваш в сервиз за диагностика, намират ти старата грешка и ти казват машинката е за смяна, ти казваш аз я смених, те казват пак дава грешка, ти трябва да решиш ще я сменяш ли за 10-ти път или не. По принцип стара грешка може да те излъже. Представи си, че след смяната на машинката продължава да дава грешка - тогава ще ги обвиниш, че изобщо не са ти сменили машинката. Направили са го, за да тестват резултата от извършената от тях работа. При това условие ти не и ли го направил същото? Правилно е да се чистят грешките, неправилно е да се извършват услуги, които клиентът не е поръчал. За съжаление последното е практика в ЕТ, дори и да не сме пратили жените си, дори и ние да сме там - пак го правят.

Това е дреболия - не се впрягай толкова (за тяхно, но и за твое добро са го направили).

Не си разваляй съботата, а се забавлявай.

smile056

 

абе наистина чистенето на грешки е задължително...ама пък и такива пари да струва?! можеше да не взимат пари за това при положение че са взели за машинката и труда им... НАЛИ ТРЯБВА ДА СЕ ОТЛИЧИШ от гаражните майстори?! да предложиш по добър продукт а не само да разчиташ на името еуратек.

къв е проблема чистенето да е БЕЗ ПАРИ ?? става бързо за секунди не влагаш части и най важното ОТЛИЧАВАШ се от другите...все повече се убеждам че са софиянци най важен е принципа прецакай другарче...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След смяната като напръскаш с "обезмаслител" http://www.dn-bg.com/bg/car-parts/produ ... D0%B8.html ,става чисто ново- не личи да е пипано . Поне аз на мойта кола така правя.

 

Ама верно ли има такива неща ....

Ехо колеги ние това си го знаеме не ни требе жокер ама когато си е мръсно прашно и така нататък е съмнително а и смяната стана за час ,,,,на дали са го изсушили с сушоар .... :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Моята е била подържана гаранционно в ЕТ. Аз я взех след това. Смених й маслото на автоматика и според майстора на това масло му е била първата смяна - беше на 180 000 км. Трябваше да е втора, в книжката пишеше че е сменяно. Отделно от това знам че ангренажи на документи се сменят... но това е било преди, в момента може и да е различно положението, не знам. Знам и хора, които взимат нови коли и не ги обслужват гаранционно по сервизите, а при тяхни си майстори. Всеки сам си решава

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отделно от това знам че ангренажи на документи се сменят... но това е било преди, в момента може и да е различно положението, не знам.

Не искам да съм адвокат на никого, но това звучи меко казано несериозно. За масло както и да е, въпреки че пак е несериозно, но за ангренаж... Нали мотора ще стане на салата.. Ще си сложат главата в торбата и ще рискуват репутацията на марката като цяло за няколко стотин лева? Вярно, че живеем в страната на неограничените абсурди и парадокси, но все пак..

 

Ти откъде имаш тази информация ?

 

Аз съм бил 2-3 пъти в Еуратек и като цяло съм доволен от обслужването им.

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 месеци по-късно...

Отзив за сервиза на Еуратек:

Случката е следната - купуване на кола, за която плащам за пълен предпродажбен преглед на стойност 40 или 50 лева. Пълния преглед включва и тестово шофиране от механик, който обаче явно не прави диагностика в движение.  Купих колата с установени забележки шок тампони на задните амортисьори и крушки на задния номер за смяна. След първото излизане извънградско се оказа, че колата забива и влиза в сервизен режим, като проблема се оказа огромна дупка от гнилоч на актуатора. Кой гледал, кой диагностицирал, не знам, ама както се казва - пълна трагедия

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отзив за сервиза на Еуратек:

Случката е следната - купуване на кола, за която плащам за пълен предпродажбен преглед на стойност 40 или 50 лева. Пълния преглед включва и тестово шофиране от механик, който обаче явно не прави диагностика в движение.  Купих колата с установени забележки шок тампони на задните амортисьори и крушки на задния номер за смяна. След първото излизане извънградско се оказа, че колата забива и влиза в сервизен режим, като проблема се оказа огромна дупка от гнилоч на актуатора. Кой гледал, кой диагностицирал, не знам, ама както се казва - пълна трагедия

Този проблем на градско каране много трудно се хваща. Най-лесно се проявява във високите обороти при изкачване по магистрала. Радвай се, че не е турбо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.