Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Еуратек в София - коментари от недоволни клиенти


Recommended Posts

ET никога не са се славили като специалисти по турбините. Това лог файлове и живи данни при тях ... забрави.

 

Бе това е гаранционен сервиз, много искате от тях.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами при условие че е платил колегата пълен преглед да  я изкарат извънградско.Нали са капацитети по Шкоди уж....А ако беше по-сериозен проблема...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ET никога не са се славили като специалисти по турбините. Това лог файлове и живи данни при тях ... забрави.

 

Бе това е гаранционен сервиз, много искате от тях.

То че е така, е така....

Но не трябва ли да разбират поне малко повече?

Все пак и парите, които дерат - не са никак малко!

За най-елементарен преглед, нещо просто - 50 лева!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пълният преглед е над 80 лв.

А лог файл, ако няма грешки и/или оплаквания не мисля, че е редно да се прави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е така,турбината или клапана и за управление ако не работят коректно,може и да не запише грешка,освен това ако дюза или дебитомер не работят каректно,къщо не записва грешка.Ако центровката не е точна,също не записва грешка....агр-а ако си заминава ...мога още много да изброявам....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това го разбирам, но не виждам как ще се прави лог на всеки един автомобил по тази причина...

Едва ли го правят и в сервизите на останалите вносители.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичките официални са така, поне тия дето аз съм им сърбал попарите. Но това е нормално, там работят по предписания. В тия предписанията актуатора е част от турбината и се сменя с все турбината, като гръмне турбината :) И много други такива. За чии им е да записват логове, тях какво ги бърка дали турбото се мъчи или дали дебитомера е на 70%? Като се строши, клиента обръща джобовете и те така...

 

Всичко това си е в реда на нещата де, не само в БГ е така. Не случайно и на Запад има и други сервизи освен официалните... нищо че там са богати... уж.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дали е 50 или 80 лв. хич не ме интересува, исках им пълен преглед, а те ми казаха 50 лв. Ако кажат 100 лв. и толкова бих платил, но при положение, че има смислен резултат и те вършат реална работа. То ако това е прегледа да си бях наел един подемник с/у 10-20 лв. на час. При тия бих ходил само за смяна на масло заради готините печатчета в сервизната книжка. Аз и затова се обърнах към тях, да ми потвърдят сервизната история на колата, която купувах. Най-забавното е, че и това не свършиха като хората, защото си били сменили системата и можаха да ми дадат данни след 2010 г. за поддръжката на съответната кола.

 

Няма нужда някой да ме успокоява или да ги защитава  :eusa_naughty:  вече съм голямо момче  ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дали е 50 или 80 лв. хич не ме интересува, исках им пълен преглед, а те ми казаха 50 лв. Ако кажат 100 лв. и толкова бих платил, но при положение, че има смислен резултат и те вършат реална работа. То ако това е прегледа да си бях наел един подемник с/у 10-20 лв. на час. При тия бих ходил само за смяна на масло заради готините печатчета в сервизната книжка. Аз и затова се обърнах към тях, да ми потвърдят сервизната история на колата, която купувах. Най-забавното е, че и това не свършиха като хората, защото си били сменили системата и можаха да ми дадат данни след 2010 г. за поддръжката на съответната кола.

 

Няма нужда някой да ме успокоява или да ги защитава  :eusa_naughty:  вече съм голямо момче  ;)

Нормално е да искаш да те обслужат като хората!

Пък като не го правят..... ясно е какво следва.

И аз заради това почти не стъпвам вече там. :eusa_naughty:

Защото и простите неща не ги правят както трябва!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Браво на ЕТ София за това, че изпратиха автомобилът ми с фактура за чужд автомобил и освен това успяха да объркат и договора за покупко-продажба. Някой ден ще мръдна до Надежда да им окача тиквените медали :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

Ето ви още един пример за "компетентността" на "специалистите" от ЕТ.

Отивам с проблем - лампичката на акумолаторе не свети при даване на контакт, след запалване алтернатора не започва да зарежда веднага акумулатора.

След подаване на газ (вдигане на оборотите) започва да си зарежда.

Обяснявам надлежно проблема и оставям колата за ремонт.

Стои колата 2 дни, след обяснение, че са я разглобили едва ли не на части и резултата е - трябва да ви се поднови инсталацията и евнтуално грешката е в компютъра (нов комп - 1000 лв и 10 дни чакане).

Питам лампичката свети ли - отговор "да" всичко е наред.

Казвам сглобявайте и ще се оправям. Отивам да си я приемам - лампичката свети нон-стоп - каква е причината? - акумулатора не се зареждал.

Казвам - това не е вярно, дайте мултицет да проверим, оказа се че си е напълно в ред, зарежда си но след подаване на газ.

Питам нали затова я бях докарал?  - отговор - "Е да ама има проблем в електриката и компа не го разбирал, а и алтернатора не бил оригинален. "

Взимам си колата, отивам при наистина майстор, за около 20 мин - включени на обратно  жички.

Оправи ги човека - сега всичко е наред, поне с лампата

Няма да ви обяснявам колко ми струваше "ремонта" при ЕТ.

Аз си мислех, че там хората имат схеми, разбират си от работата, все пак са фирмен сервиз.

Така, че наистина не мисля повече да стъпя там!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм замервал на шкодата, но на нивата започва да зарежда след като веднъж минеш 2500 оборота. По спомен така беше и на опела. Та не знам дали не си отишъл без проблем при ЕТ. Като изключим не светещата лампа за зареждане де.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Още  един разочарован от ЕТ.

Купих Октавията от ЕТ преди два месеца като употребяван „проверен” автомобил. Търговецът се кълнеше, че всичко й е наред и няма никакви забележки. Тъй като до сега винаги е била на обслужване в ЕТ (според сервизната книжка и фактурите от предишния собственик) реших и аз да й направя годишното обслужване там. При предаването на колата в сервиза обърнах специално внимание на приемчика, че понякога се чува странно стържене при спиране. Звукът е като при триене на метал в бетон. Той нещо си отбеляза и каза, че нямам грижи, те техниците при годишния преглед всичко обстойно ще прегледат и ако има нещо – ще го оправят. На следващия ден ми се обадиха, че колата е готова и освен смяната на маслото са сменили само един лагер на лявата главина – всичко друго било на „шест” – работела перфектно. Естествено това беше добра вест за мен, защото очаквах доста повече неща за подмяна и съответно по-тлъста сметка. 

За съжаление радостта ми не трая дълго, защото след ден –два стърженето се появи отново. Започнах да се съмнявам в желанието на ЕТ да се занимават с такива „старини” като моята Октавия ’99 и след консултация с колеги от срещата пред НИМ отидох при едни познати – AutoTed в Люлин. Майсторите от пръв поглед разбраха проблема – оказа се, че задните дискове са с ръб, задните накладки са почти износени. След смяната им, вече няколко дни карам – няма досадно стържене. Е, какво им пречеше на „специалистите” от ЕТ, след два обстойни (според тях прегледа) да фиксират и отстранят проблема?!

Да не се заричам, но съм силно разочарован от ЕТ и вероятно скоро няма да ги посетя. Бях решил изцяло да им се доверя и да си поддържам колата там, въпреки, че от началото на януари са си вдигнали разценката за труд – неясно на какво основание, но при това положение, ще разчитам на познати и на помощ от колеги от шкода обществото. ;)
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Монтьора, който ми поддържа колата, беше на мнение, че трябва да се направи компютърна диагностика, защото не откриваше причината за странен шум при работещ двигател. Препоръча ми да отида в "Еуратек", понеже там нямало начин да не са с най-добрата диагностика... Бях посрещнат вежливо от служител, на чийто бадж се открояваше титлата "инженер". Изслуша ме внимателно и подчертано съчувствено. Каза ми че ще ми струва 34 лева и ще се заемат с диагностиката веднага. Беше 9.10 часа. Останах впечатлен, даже бях склонен да пренебрегна и оспоря мнението на колегите от форума и да публикувам нещо хубаво в "белия" списък...

В халето за диагностика имаше само една черна "Фабия" и въпреки, че ми казаха, че ще ми се обадят, когато приключат, реших че работата е за 30-40 минути и не е нужно да се прибирам. Купих си вестник от будката отсреща и седнах в кафето да чета и да чакам. След третия вестник, вече беше близо 12 часа, започна да ми става интересно! Халето беше все така празно. В него продължаваше да се стои кротко черната "Фабия", докато моята скучаеше на паркинга пред халето. Към 15 часа бях направил солиден оборот от вестници и минах на списания. През цялото време, понякога през халето с провлечена походка минаваха поединично или на групички униформените техници на "Еуратек". Нито един друг автомобил не влезна там и не беше обслужван. В 16.15,  с бавна стъпка, един младеж се приближи към колата ми и благоволи да я вкара в халето. Изкара я след около 20 минути. В 17 часа телефона ми иззвъня и бях уведомен, че диагностиката е направена и мога да си получа автомобила. Влезнах с отдавна приготвените пари, но... Беше ми заявено, че дължа 76 лева, понеже освен диагностика, се наложило и да изчистят грешките от компютъра. Попитах дали диагностиката е показала наличието на някакви проблеми? Отговора беше: "Не". Тогава какво сте чистили?! То си имало някакви системни грешки, които се трупали и трябвало да се почистят. Платих си като стой та гледай и след цял загубен ден, набутване с пари и несвършена работа, взех единственото правилно решение: НИКОГА ПОВЕЧЕ НЯМА ДА ИМАМ РАБОТА С "ЕУРАТЕК"!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За по малко от час според мен, след като си имал свободен ден......това нещо щеше да е свършено от колеги от форума.

Влизаш в списък с телефони, намираш колегите от СФ които имат ВАГ-КОМ ....отиваш до тях и си готов за без пари за такава интервенция.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз 1 вия  последен път като бях в ЕТ Пловдив и така ме замотаха им обясних простичко че няма да им платя нищо..Гледаха ме тъпо 3 минути и ми върнаха ключа.Още по-интересно е че над 50 процента от техниците коиот бяха в Пловдивския клон сега са в сервиз Люси.Поне за мен ЕТ е пълна пародия и освен за обслужване на гаранционни коли за друго не става...А цените няма да ги коментирам просто...Сега се сетих че като я чипнах минах оттам да си купя сини крушки за халогени,попитах за спортен филтър и един *** от магазина като започна да ми обяснява как чипа видиш ли "изцеждал жизнените сокове на двигателя и изведнъж спирала да върви"...Компетентни са отвсякъде.Ако обаче ремапа се предлага от тях сигурно ще се спукат да убеждават хората как няма по-хубаво нещо...

Редактирано от dentist
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз 1 вия  последен път като бях в ЕТ Пловдив и така ме замотаха им обясних простичко че няма да им платя нищо..Гледаха ме тъпо 3 минути и ми върнаха ключа.Още по-интересно е че над 50 процента от техниците коиот бяха в Пловдивския клон сега са в сервиз Люси.Поне за мен ЕТ е пълна пародия и освен за обслужване на гаранционни коли за друго не става...А цените няма да ги коментирам просто...Сега се сетих че като я чипнах минах оттам да си купя сини крушки за халогени,попитах за спортен филтър и един *** от магазина като започна да ми обяснява как чипа видиш ли "изцеждал жизнените сокове на двигателя и изведнъж спирала да върви"...Компетентни са отвсякъде.Ако обаче ремапа се предлага от тях сигурно ще се спукат да убеждават хората как няма по-хубаво нещо...

А на мен горе-долу същите неща ми ги бяха обяснявали в софийския ЕТ.... преди година и половина.

За жизнените сокове, и за вървежа - как изведнъж спирала да върви.

И си мисля - да не би да е същия човек?

Слаб, леко прегърбен и плешив.

С толкова дълбокомислен и категоричен тон ми го каза - та чак ми стана смешно.

И си казах - как си вярват толкова?

И колко такива коли идват при тях - с изцедени сокове?

Редактирано от stivi797
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 6 месеци по-късно...

Да си излея и аз мъката. Онзи ден (понеделник) отивам в ЕураТек София-Надежда (след няколко неуспешни опита на различни майстори да диагностицират проблема с неработещите ми стопове) и им оставям колата. Оказва се, че Body Control Module-a е за смяна - греда. Както и да е, смениха го и ми звъни приемчикът: "Колата е готова". Отивам аз, плащам, взимам си я и 50 метра по-късно установявам, че бордовият компютър и скоростомерът ми не работят. Връщам се веднага обратно и обяснявам за проблема. "Компетентният" и "кадърен" майстор Тихомир Дилов я закача наново на диагностика колата и констатира на глас в мое присъствие, че таблото ми било, цитирам, "за кофата", защото, видиш ли, било отваряно и бърникано по него. Неоспорим факт, наистина, на таблото са сменяни подсветковите диоди И НИЩО ДРУГО НЕ Е ПИПАНО. Фактът, че след тази интервенция в продължение на повече от година не съм имал никакви проблеми с въпросното табло, до намесата на Тихомир Дилов в понеделник, разбира се, не се отчита. Премълчах си. Както и да е, успя да подкара бордовия компютър и скоростомера. Прибирам се у дома в края на работния ден, вкарвам колата в гаража и тогава установявам, че не ми работи визуализацията на парктроника на дисплея. В последствие установявам, че комфорт функцията на прозорците също не е активна, едното стъкло не е обучено след свалянето на акумулатора и още ред други дреболии в модул 09.Cent.Elect, които са ресетнати след смяната на BCM-а, но не е счетено за необходимо да бъде "налят" предишният кодинг от стария BCM. Проверявам настройките на парктроника в съответния модул във VCDS - всичко е активно и би трябвало да работи, но не. Връщам се вчера сутринта в ЕураТек и с гневен тон обяснявам как държа когато си оставя колата с един проблем, да не ми я връщат с 3 нови. Приемчикът веднага реагира (няма да споменавам името му, защото той няма пряка вина в случая, освен може би фактът, че е редно да проверява по-внимателно автомобила, който е приел, преди да го издава на клиент, но се надявам да е било моментна слабост, тъй като наистина човекът има много работа, няма спор; освен това при предишните ми посещения в ЕураТек съм оставал винаги с добри впечатления от него и някак не ми се иска да ги помрача) и ме праща при мениджър Следпродажбено обслужване. Обяснявам му и на него ситуацията и в крайна сметка, с изрична негова намеса, автомобилът веднага беше вкаран на диагностика, като разчистиха 1-2 коли, които бяха преди мен, и след около половин-един час в крайна сметка си получих колата в предишното състояние. Фактът, че прагът на шофьорската врата изглеждаше почти като при наводненията през пролетта тази година, въобще го пренебрегвам, щото той е най-малкият проблем в случая, макар че продължавам да се дивя на начина на влизане в и излизане от кола на някои хора - трупешката с двата крака върху прага...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Една събота през ноември посетих Еуратек София за смяна на двиг. масло, маслен и поленов филтри. Тъй като разполагах с литър неразпечатано масло Castrol Longlife, реших да доплатя за 3,5 литра наливно масло от същата марка. Тъй като двигателят ми побира 4,2-4,3 л.(Yeti 2.0 Tdi CR) пресметнах, че ще ми останат 200-250 мл. за доливане. Така и стана, но....до сутринта на другия ден.  В неделя вдигам щеката на маслото при студен двигател и констатирам, че същото е под минимума на щеката. Доливам останалите ми около 200-220 мл. от бутилката и нивото се качи до малко под максимума на щеката.

 

Според "специалистите" в Еуратек, двигателят ми в момента е с 4,5 литра двиг. масло! Силно се съмнявам за което.

Правете си изводите сами.

Следващия път само с предварително закупено бутилирано масло и по възможност да ми се осигури пряка видимост до автомобила по време на процеса на обслужване. Както между другото е в повечето нормални европейски държави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо ходите там? Аз там повече не стъпвам - и оттогава нито си късам нервите с глупости, нито съм имал някакви проблеми.

Елементарно е - щом ги хванах 2-3 пъти в дребни издънки, и повече не стъпих при тях.

И не съм имал проблеми с по-едри неща.

А вие - чакали сте да ви се случат по-големи проблеми, и чак тогава стигате до кардинални решения.....

Защо?

Щом се дънят за дреболиите - ще се дънят и за по-големите неща. И е нормално да е така.

Така че просто решението е да се избягва този сервиз.

А другото решение - да се разправям, и да им седя на главите...... Хайде сега, искам и моите нерви да запазя. 

Така че - пътя за там съм го забравил!

Редактирано от stivi797
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо ходите там? ...

Поради обективни причини е добре автомобил в гаранция да се обслужва в оторизираните сервизи. ;)

Естествено, както всички добре знаем - това има и своите негативи.  :sorry:

Редактирано от kokarosta
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.