Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Recommended Posts

Публикувано

Има теч по ел .веригите някъде, акумулатора ми пада ако колата(Румстер 2006г. 1.4 бензин) не се пали 1-2 дни през зимата. Трябва да има теч някъде. Някой знае ли нещо по въпроса? Мерси!

 

gogata: Колега, много те моля да пишеш една идея по-грамотно. Този пост ти го редактирах, разчитам, че няма да се налага да го правя повече. Благодаря! smile027

Публикувано

Ами премери консумацията с ампермер. \:D/

Публикувано

акумолатора на колко години е?от къде тече,и как разбра че има теч

Публикувано

Батерията е на 6-7 месеца BOSCH-проверена и тествана от представителството на фирмата,през лятото няма проблем- но през зимата -дори сега ,тия дни не е мн. студено ако не карам два дни -и батерията е паднала -не може да запали, като го заредя малко с зарядно -пали.

Затова предполагам че има теч ,иначе не би трябвало да пада толкова бързо. Мисля че проблема беше същия и с предишния акумолатор-оригинален от Шкода.

Мерси за отговорите ,чакам за още !

Ако премеря с ампермер -какво трябва да показва ,колега?

Публикувано

Консумация мериш ... откачаш едната клема и свързваш ампермер между клемата и акумулатора и гледаш какво показва ... ако е в рамките до 100 mA всичко е ОК , от 100 нагоре е зле - започваш да вадиш бушони докато намериш виновника .

Публикувано

Гаранция при повече от 50 mA обикновено не се признава.

Публикувано

виж лампата на жабката може да свети като е затворена!!!!!!!!!!

Публикувано

Консумацията я мери 30 мин след като си загасил и нищо не си отварял

Публикувано

Консумацията трябва да бъде доста по-ниска от 100мА. Може би към 10-20 максимално!

Другото, което е важно, да премериш с волтметър колко зарежда алтернатора.Пак на клемите на акумулатора, но без да ги откачаш от него.

 

п.п. Ако не знаеш да боравиш с мултицет и не си сигурен какво правиш, по-добре не пипай нищо!

Публикувано

Благодаря на всички отговорили!!

Мисля че ще намеря проблема -май е радиото,хем го монтира оторизирана фирма от Шкода-така са го свързали че ми оттича ток, дори да не се използва,със свален панел,и напълно изключено.Ще пиша когато съм сигурен 100%.

За да проверя алтернатора какво трябва да показва волтметъра в покой и раб. двиг. на празен ход??

Мерси предврително-голям кеф е когат сам си решиш проблема -благодарение на Вашата помощ-Благодрая на целия сайт ,на модераторите и всички!! =D>

Публикувано
........

За да проверя алтернатора какво трябва да показва волтметъра в покой и раб. двиг. на празен ход??

......

 

На запален двигател и вдигнат преден капак, изключваш консуматорите (фарове,вентилатор на парно и т.н.), трябва да е напрежението около 12,5-13 волта минимум.На около 1500-2000 оборота трябва да се повишава на около 13,5-14 волта, но не повече от 14,5-14,8волта.

Публикувано

Благодаря ти -pepino-жив и здрав !! !=D> много точна инфо!!!

Публикувано

Имал съм същия проблем ,след слагане на радио,правилно си се ориентирал,,около 20 мА било нормално .Същото може да е и от алармена система.

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.