Jump to content

skoda-club-bulgariaskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Eл. проблем


gkojuharov

Recommended Posts

Здравейте колеги smile001 Наскоро си взех Skoda Fabia 1.4 mpi 60 коня и понеже нямаше радио свалих от другата кола.Но като го сложих се появи един проблем. При всяко вадене на ключа сякаш радиото се ресетва и като подам на контакт плюе всеки път диска, което е малко досадно и губи настроиките на радиостанциите. Впоследствие забелязах че при включни къси светлини премига постоянно дисплея на радиото, а и също забелязах че при изключени фарове но забравен мигач светят габаритите, което е много странно.Някои има ли представа от каде може да идва този пробелм ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

когато е на мигач и не е на контакт или запалена трябва да ти свети само габарита от страната на която си забравил мигача и е нормално. За другия проблем го имах преди време на един блаупункт и така не успях да го реша и махнах цд-то, но при теб може и някой кабел да прави проблеми с тези примигвания. Както е казал колегата може и нареждането на кабелите по буксата да не е правилно и да липсва нещо на мястото си.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси много, ще погледна утре за плюса.А това нещо свързано с акумулатора ли е?(извинявайте за невжеството, но почти нищо не разбирам от електричество). А за радиото най-странното е че на другата кола не го прави този номер, но нямам друго радио да пробвам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

буксата ако е оригинална на нея трябва да има черен, червен, жълт, кафяв и др. цветове и всеки е за различно нещо и ако преди теб са слагали цд което е трябвало да се преместят оригиналните позици за да върви сега ти трябва да ги наредиш според твоето цд. Има плюс от контактен ключ постоянен плюс и др за тонколоните. Твоето цд има схема най вероятно кои кабел на кое краче да е и трябва да провериш дали са наредени правилно на буксата че така може и да го прецакаш. Може проблема да е и друг и като не разбираш има жичкаджии специално за цд-та и ще ти вземат 20на лева да ти го направят вместо да го изгориш или запалиш колата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси много smile001 Еми ще карам без радио докато взема някакво друго, което да го сложи някой който разбира. Аз така и не ги харесвам сд-та остряла работа :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://www.fabia-vrs.com/technical-info ... tegration/

 

Прочети на коя букса какво е. Днес пренареждахме една буксата. Ако си намериш правилния инструмент не е голям зор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето как е в scenicа и си работи без проблем

img20130106133309.jpg

и във фабиата

img20130106135654.jpg

Ето и схемата на радиото като А8 е заземяването.

img20130106135929.jpg

Другата буксичка доколкото разбрах е за колонките, а с тях нямам проблем и предполагам няма нищо за разместване.А евентуално с обикновени инструменти разместват ли се кабелчетата или си има специален за тази работа? Също забелязах,че буксата на която крачето е по средата(В scenica се явява B според схемата на радиото и са сложени повечето кабелчета-тоест за кабелчетата за колнките. Поне аз така го разбирам),а на фабиата повечето кабелчета са въразни към тази букса, на която крачето и по-изместено надолу.Тази разлика от модела на радиата ли идва или аз нещо се бъркам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това имах впредвид:

буксичката с крачето по средата scenica

img20130106133734.jpg

fabiata

img20130106135735.jpg

и буксичката с крачето в единия край:

scenica

img20130106133728.jpg

fabiata

img20130106135744.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мъчиш се. Казах ти и то се вижда на цд имаш схема кой цвят на кое гнездо трябва да е. Червен, жълт, черен и кафяв основно са захранване. Лилави, сини, розови и смесени цветове са за колоните и др. Гледаш кой цвят на схемата от цд трябва да е на даденото гнездо от буксата и го местиш там. Казах ти ако не разбираш не се мъчи да не изпуши нещо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, дадох ти линк. В него има схема на пиновете, защо просто не погледна кой пин за какво е?

 

И двете букси са с по 8 пина, при мен и двете са пълни. Кафява - колони - съответно ти си само с предин, черна - захранване. Трябва само 2ри пин да ти е свободен. Понеже фабричните радиа обменят информация с компютъра, много винавай какво и как свързваш, да не си изпържиш ECU-то. И такъв случай е имало от неправилно свързване на радио.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря отново за отговорите, по-добре някой разбиращ да го направи :D Предолагам във почти всеки сервиз би трябеало да може да го направят ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тая драма я преживях като купих Фабията , трябва да се изведе от някъде допълнителен - постоянен "плюс" и да се върже на единия от двата захранващи кабела на касетофона - червения или жълтия , сега не си спомням. Тогава вече , всичко става тип-топ , хем музиката гасне като извадиш ключа , хем не губи памет и помни станциите.

 

В моя случай беше лесно , щото си взех "плюс" от таксиметровия апарат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То си има постоянен плюс на буксата , само трябва да се сменят местата на червения с бялата нишка и жълтия с червената нишка ... нищо не се реже , а само се вадят от буксата и се завъртат ... той Иво го е написал по-горе smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То си има постоянен плюс на буксата , само трябва да се сменят местата на червения с бялата нишка и жълтия с червената нишка ... нищо не се реже , а само се вадят от буксата и се завъртат ... той Иво го е написал по-горе smile049

 

 

Щом казваш...аз няма да се "натискам".

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На Фабия е синьо-черен плюсът от акумулатора и са два.

 

Буксата е на два реда, като на единия са четните номера на другия нечетните. Четните са на нивото на палеца за заключване в радиото. А букса:

 

1 – ‘Gala’ – Инфо за скорост за авт. увеличаване на звука /САМО ЗА ОРИГИНАЛНИ РАДИА/

3 – Диагностика – K линия /САМО ЗА ОРИГИНАЛНИ РАДИА/

5 – Terminal 30 – + 12V акумулатор през предпазител 45 номер

7 – Terminal 30 – + 12V акумулатор през предпазител 45 номер

 

2 – Mute – Телефон

4 – Запалпане - 12V при включено запалване

6 – Terminal 58b – Подсветка

8 – Terminal 31 – Земя

 

Силовото захранване трябва да е само от 5 или 7 пин! Не се замостват отделните пинове!

 

Довечера ще добавя и цветове.

post-1221-138453439351_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря много колега за ичерпателния отговор. smile159 Утре ще пробвам и ще споделя резултата. smile001

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Последен въпрос :D А пиновете с нещо подбно на малка кукуичка ли се вадят понеже дърпах, но нямаше резултат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Контричката би трябвало да са две и са от горна и долна страна. Там където е големия отвор в предната част и прилича на плюс като едното отворче е по-малко се бърка и се натискат двете контри.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Инструмента представлява дръжка от отверка, а на върха има две тънки пластини, прича на пинсетите от швейцарските ножчета. Преди да се вкара откъм плюса, трябва да се извади общото законтряне. Отстрани има един жълт квадрат, подхваща се с нещо остро и се изважда. А самите контри на пина без инструмет ми се вижда невъзможно да се извадят.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря колеги за всичко!!! smile035 И аз вподледствие видях клинчето и го извадих и с отрязана фиба успях да ги извадя. :D Сега всичко е на 6, само пак примигва като включа фаровете, но не е болка за умиране :D Благодаря отново. =D>

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря колеги за всичко!!! smile035 И аз вподледствие видях клинчето и го извадих и с отрязана фиба успях да ги извадя. :D Сега всичко е на 6, само пак примигва като включа фаровете, но не е болка за умиране :D Благодаря отново. =D>

На буксата идва + и при включване на фаровете за просветка. Незнам на кой изход беше ,но сигурно имаш нещо закъчено на сд то към него

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.