Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Проблем при палене - гасне всичко преди да запали


acioice

Recommended Posts

Здравейте,

надявам се да не ме плюете много и знам че трябва да се отиде на майстор но имам въпрос:

въпроса ви го задавам както ми го зададоха на мен:

 

Сутрин при първо палене на колата след подгряване като се завърти до край ключа за контакт гасне цялото табло и се чува тракане на нещо (предполагам реле) трябва да се задържи ключа в това положение поне 3-4 секунди за да запали колата.

 

Това е информацията която имам

Акумулатора е нов, след като запали по този начин колата си пали от четвърт без никакъв проблем. Това го прави единствено и само когато температурите са падали под 0 градуса и само при първо палене.

 

Ако е нужна нопълнителна информация мога да я взема

Колата е 1.9 SDI като моята.

 

Благодаря на всички

 

PRR: Толкова ли е сложно да се напише смислено заглавие вместо многозначителното "Въпрос" !??!?!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Акумулаторът ти е с ниско напрежение. Или той е проблемен или нещо дърпа ток цяла нощ.

Aкумулатoра е на 10-на дни 74 аh.Колата няма аларма и привидно няма консуматори които да са включени (плафони, фарове и т.н.) Генератора е замерван при покупката на акумулатора и е в нормите (Или поне така казват). Другото което е странно защо го прави само сутрин на студено? Не би ли трябвало ако нещо дърпа ток да го прави при всяко палене?

 

PRR: Толкова ли е сложно да се напише смислено заглавие вместо многозначителното "Въпрос" !??!?!

 

Благодаря че си отделил от времето си да го направиш както е според изискванията на форума.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Акумулатор. Прави го сутрин на първо ралене, защото се е разреждал цяла нощ. След като веднъж запали, маслото се е разбило вече, двигателя е затоплен леко и алтернатора е посъживил батерията и пали по лесно.

Не мога да ти отговоря дали имаш фабричен дефект в акумулатора или някаква отечка по ел. частта.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Акумулатор. Прави го сутрин на първо ралене, защото се е разреждал цяла нощ. След като веднъж запали, маслото се е разбило вече, двигателя е затоплен леко и алтернатора е посъживил батерията и пали по лесно.

Не мога да ти отговоря дали имаш фабричен дефект в акумулатора или някаква отечка по ел. частта.

 

 

Благодаря , явно ще ги пращам на майстор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Задържане за няколко секунди и пали. Търси маса. Тича ти някъде прескача/стопля/ и пали. Не пипай стартер и друго. Може да е клема на +. Тоци.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е плафона в багажника или кой да е друг плафон, те се управляват от компютър и максималното им светене е до час. Дори и при повредени микроключета по вратите. По-скоро радиото дърпа ток.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е плафона в багажника или кой да е друг плафон, те се управляват от компютър и максималното им светене е до час. Дори и при повредени микроключета по вратите. По-скоро радиото дърпа ток.

 

Сутрин при първо палене на колата след подгряване като се завърти до край ключа за контакт гасне цялото табло и се чува тракане на нещо (предполагам реле) трябва да се задържи ключа в това положение поне 3-4 секунди за да запали колата.

 

 

За какво радио и каква цветомузика говорим.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Таблото умира защото няма ток. Ти не си ли пробвал да запалиш с изтощен акумулатор? Всичко гасне и оживява когато запалиш. Ако проблемът е постоянен ще го има на всяко палене, а това се получава сутрин, след като през нощта падат температурите. По някаква причина на акумулатора му пада напрежението. Може е да защото колата се кара на малки разстояния и не може да зареди акумулатора, може да е по утечка, може и новият акумулатор да е дефектен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте

Вчера се прибраха от майстор днес всичко е наред, за карането на къси разстояния на колата сте прави но проблема се оказа доста тривиален! Оказа се че клемата на минуса има нагар и след почистване (сода за хляб и вода) днес няма никакъв проблем. Благодаря на всички които изразиха мнение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.