Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Recommended Posts

Публикувано

Отдавна се каня,но все не остава време за снимки.Нали все има спорове между бензин и дизел и постоянно казвате ,че дизела цапал колекторите,печка бил,по-трудно се ремонтирал,много се чупел и т.н.Каня се отдавна да го оборя Валдо и тси -тийм :D ,но все нямам време да се занимавам с "глупости".Идват 18тси-та но,повечето са си на километри.Но сега дойде едно на 70 000.Чисто ново е купувано реални са.Та за това съм си играл да снимам ,да не кажете,че колата е много карана и т.н.

Протекла му е водната помпа на 70 000.

Смяната и няма да коментирам каква инжинерна недосмислица е,но понеже не вярвяте че са МАСЛАРКИ,съм ви снимал как изглеждат клапаните на двигател на 70 000.Имат толкова много струпан нагар по стеблата на клапаните,че все едно е на 700 000км.двигател smile091

Заради водната помпа се вади и колектора и с него излязоха /вместо от колектора/от главата 2 от дюзите-СНИМАЛ СЪМ ГИ В КАКВО СЪСТОЯНИЕ СА-кофти са доста.

Снимал съм и колектора колко нагар има за тези километри,защото нали много често пускате снимки на колектори на дизели като лош пример :mrgreen:

приятно гледане на тси тийм

post-2454-138453439802_thumb.jpg

post-2454-138453439809_thumb.jpg

post-2454-138453439812_thumb.jpg

post-2454-138453439814_thumb.jpg

post-2454-138453439818_thumb.jpg

post-2454-13845343982_thumb.jpg

post-2454-138453439822_thumb.jpg

post-2454-138453439824_thumb.jpg

post-2454-13845343983_thumb.jpg

post-2454-138453439833_thumb.jpg

Публикувано

продължаваме

post-2454-138453439836_thumb.jpg

post-2454-138453439838_thumb.jpg

post-2454-13845343985_thumb.jpg

post-2454-138453439853_thumb.jpg

post-2454-138453439855_thumb.jpg

post-2454-138453439858_thumb.jpg

post-2454-138453439861_thumb.jpg

post-2454-138453439864_thumb.jpg

post-2454-138453439866_thumb.jpg

post-2454-138453439869_thumb.jpg

Публикувано

smile048 Покъртен и потресен съм от тези снимки,тя ква стана................май старите мотори 1,2 ХТП ,1,4 и 1,6 МПИ ще излязат по-надеждни и по-безпроблемни от ТСИ-тата !!!

Публикувано

Да допълня. Водна помпа на 1.9 СДИ смених за първи път на 630 000 км и нямаше теч, а лек луфт който седеше така от 250 000 км. Какви са тия 70 к км smile091 smile001

Публикувано

Както всяка нова система с евро нам колко си , която си пърди в носа (така де има рециркулация на изгорелите газове) е нормална таз гледка , а тез дюзи са направо нови с наще супер горива smile049

Публикувано

Теб пък,кой те оторизира да пипаш TSI мотор?!!! smile001 Гледай си печките!

Ти тая си я бъзикал и си и объркал горивния процес!!! ;) smile091

Публикувано

"Дишала" е доста маслени пари идващи от компресора!!!

Публикувано

Освен зацапан колектора е много изметнат и не уплътнява добре - третата снимка със зеленото уплътнение. Доста прах е влязла...

Публикувано
"Дишала" е доста маслени пари идващи от компресора!!!

[-X

турбината си е наред

 

Ама хората я оставиха ,защото губила антифриз,а аз като знам,че от лятото колата вече не е гаранционна и е на реални километри,им казах,че сигурно от някое уплътнение пуска по малко.От студа се е свило-тоест дребен проблем.

Кой ти е предполагал водна помпа на 70 000. Като им кажа ,че водната помпа е за смяна,колектора е за почистване,че клапите скоро ще започнат да запецват и че дюзите трябва да ги чистя на ултразвука.....няма да ми повярват....

ще кажат тоз си търси работа smile091

Публикувано
...Кой ти е предполагал водна помпа на 70 000. ...

и аз не предполагах, че моята ще замине на 7 хиляди, но факт. добре поне, че я хванахме навреме.

Публикувано

Е за това си карам ОК1 !

Сегашната политика на автомобилостроенето е да се произвеждат части ,а не коли :smt0344

А подобни примери с нови коли на по 40-50к. колкото щеш!

Публикувано

E, сега! Едва ли има двигател лишен от възникването на проблеми. По същия начин може да се пусне и тема с дизелов двигател. Няма застраховани нито от TSI, нито от TDI тийм. Качествени горива и навременна профилактика може да спести главоболия smile049

Поздрави и за TDI тийм с добре подреден "кратък" списък... smile027

  • 2 седмици по-късно...
Публикувано

Фабрично TFSI и TSI си горят масло, няма как това да не се отрази. Официално си го пише в книжката. Може би ако се кара по-твърдо ще успява да изгаря тези "налепи", но ако е повече градско...

Публикувано

Моя е CDAA и досега не се е случвало да се наложи да му доливам!

  • 4 седмици по-късно...
Публикувано
"Дишала" е доста маслени пари идващи от компресора!!!

[-X

турбината си е наред

 

Ама хората я оставиха ,защото губила антифриз,а аз като знам,че от лятото колата вече не е гаранционна и е на реални километри,им казах,че сигурно от някое уплътнение пуска по малко.От студа се е свило-тоест дребен проблем.

Кой ти е предполагал водна помпа на 70 000. Като им кажа ,че водната помпа е за смяна,колектора е за почистване,че клапите скоро ще започнат да запецват и че дюзите трябва да ги чистя на ултразвука.....няма да ми повярват....

ще кажат тоз си търси работа smile091

 

:smt017

Прав е колегата. Аз също смених водна помпа на около 70 000 км... губеше антифриз. Само мога да гадая, дали и при мен клапите изглеждат по същият начин. И понеже не съм много запознат, ще ме извините за въпроса... ама без да се отварят, мога ли да усетя по вървежа, дали положението е стигнало повратната си точка. Т.е. какво би могло да се случи ако се кара така?

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.