Jump to content

skoda-club-bulgariaskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Малко акъл от разбирачите...за една "барака" ???


snaiperisto

Recommended Posts

Дилемата е следната :

 

Заигравам се с един "агент" , иска да ми продаде една Фабия 1.2 12V (като моята) , обаче е страшна "щайга". Изключваме за момента техническото състояние , то ще бъде дълга тема . Та искам да споделя това-онова и някой да каже туй-онуй евентуално.

 

Та , колата не бачка на безнин - незнайно защо , но и на метан нещо не е много в ред. Паля и тя държи около 2000 оборота , газта не реагира...нещо като авариен режим...рязко врътване на ключа и се "оправя"...форсира се , но празния ход е много зле , тресе се двигателя. Колата е била в сервиз , защото не е палела , там "майстора" който е ровил в нея казва , че на компа му излизало нещо от рода на "грешка ЕГР". Неговата теория е , че празния ход се влияел от три места (датчици) и единия е този ЕГР и затова мотора се тресе. Отделно , сложил някакъв кабел от компа на колата , през ЕГР-а , та чак до някакъв датчик , от другата страна на двигателя. Питах го какъв е случая , каза че някъде "инсталацията е прекъсната" и той за по лесно , "захранил датчиците" , за да може да работи двигателя.

 

Има ли истина и логика в тия простотии според вас и наистина ли този ЕГР- датчик (клапан) бърка цялата работа ?

 

Отделно , че свети на таблото "ESP" е без коментар.

 

 

 

 

 

пп Знам че с драскане по форума , кола не се ремонтира , ама ме човърка отвътре да драсна два реда , а и да ми дадете акъл , къде в София да я закараме утре тая кола , някой наистина разбиращ от тия Шкоди , да каже каква и е болката...щото такава е уговорката с продавача , първо да съм на ясно със ситуацията и после плащам?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 2 цилиндъра ли е като е запалена ?

 

 

Не , на три си бачка.

 

Трудно я палим , но когато успеем , бачка си на три цилиндъра , форсира се...поне когато не е в авариен режим.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за бензина- помпа, кабели, букси, филтър, дюзи, гориво и т.н. За метана - ако е като газта да иска първо на бензин да работи добре и тогава да се настройва на метан. Мисля че първо трябва да и върнеш живота на бензин и тогава да го мислиш метана. За аварииния режим нямам идея там има диагностици да се надяваме някой да ти отговори ако е разбрал какво питаш. За грешките съм разбрал от бегачката че не я ли копираш директно от вагкома е трудно да се гадае каква е точно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за бензина- помпа, кабели, букси, филтър, дюзи, гориво и т.н. За метана - ако е като газта да иска първо на бензин да работи добре и тогава да се настройва на метан. Мисля че първо трябва да и върнеш живота на бензин и тогава да го мислиш метана. За аварииния режим нямам идея там има диагностици да се надяваме някой да ти отговори ако е разбрал какво питаш. За грешките съм разбрал от бегачката че не я ли копираш директно от вагкома е трудно да се гадае каква е точно.

 

 

Е...наспах се и са трябва да търся "диагностици" , ама идея си нямам , къде .

 

Бе то в другите форуми , все има по няколко "форумни сервиза" , а тука нема...поне в София...или аз не съм "в час" , а?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

има едно подфорумче със заглавие БЯЛ СПИСЪК. Някога да си го поглеждал?

 

 

Бе , кво да гледам в тоя списък...гледал съм го и кво?

 

Някой казва " Много съм доволен от едикойси...монтираха ми DRL на късите" , друг: "Там ми смениха професионално...маслото и всички филтри" , трети : "...сервиза не е специализиран за Шкода , ама съм много доволен"...е за какво да чета?

 

Аз питам за някой , които разбира от VAG и не е само "гайкаджия" . Ако ми трябва някой , да ми сменя шарнири и биалети , това е друг случай.

 

 

martines -13 , май я "отсвирих" тая Шкода наистина , просто "аритметиката" не ми се върза.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за бензина- помпа, кабели, букси, филтър, дюзи, гориво и т.н. За метана - ако е като газта да иска първо на бензин да работи добре и тогава да се настройва на метан. Мисля че първо трябва да и върнеш живота на бензин и тогава да го мислиш метана. За аварииния режим нямам идея там има диагностици да се надяваме някой да ти отговори ако е разбрал какво питаш. За грешките съм разбрал от бегачката че не я ли копираш директно от вагкома е трудно да се гадае каква е точно.

 

 

Е...наспах се и са трябва да търся "диагностици" , ама идея си нямам , къде .

 

Бе то в другите форуми , все има по няколко "форумни сервиза" , а тука нема...поне в София...или аз не съм "в час" , а?

ами ползвай форумните майстори на фолксваген,ауди,или сеат за София,като не ти харесват от нашия
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.