Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Recommended Posts

Публикувано

Привет на всички!

Изчетох всичко за проблеми с парното и с риск да ви досадя ще ви поискам съвет - проблема е в това, че не работи първата степен на вентилатора на парното! Останалите си работят ..... засега! От какво се получава така и как може да се оправи?

Колата е Фабия, 1,9 SDI, 2002г.

Публикувано

Същото ми се случи и на мен днес :( Само, че на мен не ми работят първите три степени, само 4-та работи.

 

Утре съм записал час в ЕТ за смяна на реостат и евентуално почистване на моторчето на парното....

Публикувано

Ако никой друг не ми отговори тук, ще съм ти благодарен, ако попиташ в сервиза и за решение на моя проблем. Успех!

Публикувано

Колега, цял ден се ровя по форуми..

 

Питах приятели, питах майстори, обадих се да питам в ЕТ....

 

Всички бяха единодушни....

 

Пали шкодилака и утре сутрин с мен в ЕТ...

 

Труд - 20 лв.

Реостат -60 тина лева.

 

Тези цени ми обявиха...

 

А, почистване на моторчето - 26 лв. за труд.

Публикувано

И още поне толкова за гориво .... от Русе до София :D . Все пак благодаря за поканата!

Публикувано
Колега, цял ден се ровя по форуми..

 

Питах приятели, питах майстори, обадих се да питам в ЕТ....

 

Всички бяха единодушни....

 

Пали шкодилака и утре сутрин с мен в ЕТ...

 

Труд - 20 лв.

Реостат -60 тина лева.

 

Тези цени ми обявиха...

 

А, почистване на моторчето - 26 лв. за труд.

 

Намери си реостата и си го смени сам. Имаш 5 видички да развиеш на джапката, 6 видички на вентилатора, една букса да откачиш на джапката, една букса да откачиш на вентилатора и за около 30 мин. си готов. Вентилатора като го свалиш седи на едни гумени тампони на пластмасата и се вади много лесно. Вадиш и със сгъстен въздух издухваш прахоляка след което пръскаш с WD-40 оста където влиза на втулките. Реостата седи малко по-навътре в лявата част където е филтъра и излиза със издърпване от гнездото си. Реостата си влиза в специално гнездо и няма как да го объркаш като го поставяш.

 

Вентилатор

http://elsaweb.spaghetticoder.org/doc/C ... 28386978/3

 

Реостат

http://elsaweb.spaghetticoder.org/doc/C ... 28386979/3

 

Филтър

http://elsaweb.spaghetticoder.org/doc/C ... 28386981/3

Публикувано

Това не го бях предвидил :lol:

 

Но погледнах в сайта на ЕТ

 

"Фаворит" ООД, гр.Русе, ул.Славянска №17,

тел.:(+ 359 82) 82 15 35, 86 81 46,

факс:(+ 359 82) 82 15 33,

 

http://www.skoda-auto.bg/bgr/contacts/Pages/Contacts.aspx

Публикувано
Колега, цял ден се ровя по форуми..

 

Питах .....

 

Намери си реостата и си го смени сам. Имаш 5 видички да развиеш на джапката, 6 видички на вентилатора, една букса да откачиш на джапката, една букса да откачиш на вентилатора и за около 30 мин. си готов. Вентилатора като го свалиш седи на едни гумени тампони на пластмасата и се вади много лесно. Вадиш и със сгъстен въздух издухваш прахоляка след което пръскаш с WD-40 оста където влиза на втулките. Реостата седи малко по-навътре в лявата част където е филтъра и излиза със издърпване от гнездото си. Реостата си влиза в специално гнездо и няма как да го объркаш като го поставяш.

 

 

Принципно си прав, но в момента нямам инструменти нито подходящи условия а се налага!

 

Иначе обичам, което мога сам, да си го правя...

 

Друго, в ЕТ цената за труд, реостат и гаранция ми се връзва общо, като да ида да си купя оригинален реостат от магазина :-k

Публикувано

От моргата за 15-20 лева по оригинален няма да намериш. Интрумент Т20 и Т25 ако не се лъжа и една права отверка друго не ти трябва. Сам да си почистиш моторчето на вентилатора е най-добрия вариянт и най-сигурен, защото се съмнявам да го направят други както ти го би направил. Колко ще издържи е божа работа пример е на мойта кола и вече 700 000 км си работи безотказно като се има предвид зимата не спира да духа топло, а лятото студено.

Публикувано

Въпросния реостат ще оправи ли и моята първа степен на вентилатора, след като останалите си работят нормално??

Публикувано

Нямам идея. По принцип 4 степен е директна и не минава през реостата за това като изпуши той парното може да работи на 4 степен, но не е препоръчително продължително време да караш така. За липса на 1 степен може самия блок който управлява да е сдал нещо багажа. Врътката където е отзад има цял блок който управлява клапата за топло/студено, степените на парното, клапата за циркулация, климатика и позициите от куде да духа. Свалянето му е съпроводено със разглабяне на половината табло :( , а и трябва да имаш друго да пробваш дали е от това проблема. Изчакай някой друг да ти даде мнение, защото има хора които разбират, но може да не са влизали още и да са видяли питането ти.

Публикувано

А дали няма предпазител само за тази първа степен??? Все пак ти благодаря още веднъж!!!

Публикувано

http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=5&t=276719

 

Нямам идея но реостата по принцип е да определи на коя степен да работи вентилатора. Може и той нещо да е сдал багажа. Какато при колегите от оффроад форума.

http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=79428

Публикувано

Ако проблема е във врътката, навярно ще се простя с първата степен .... не ми се разглобява половината табло, както казваш!

Публикувано

Изглежда, че само аз имам този проблем???

Публикувано

Май само ти го разглеждаш толкоз философски тоз проблем и за да ти стане ясно как работи таз платка ще се опитам да ти обясня принципа на работа (до колкото ми са познанията) ... та имаш 3 съпротивления вързани последователно , а от ключа идват 4 жици като четвъртата е директната за най-високи обороти , първата скорост се подава в началото на веригата и минава през трите съпротивления , втората скорост се подава след първото и минава през две , а третата скорост се подава през последното съпротивление ... при теб е изгоряло (прекъснало) само първото съпротивление от платката и не работи само първата скорост , ако беше изгоряло само второто нямаше да работят първа и втора и те така ... надявам се да съм успял да те убедя , че със смяна на платката ще ти се оправят всички скорости на моторчето.

Публикувано
Изглежда, че само аз имам този проблем???

дидко досаден си бе просто :D smile159

Публикувано

Съжалявам ако, съм обидил някого с досадните си въпроси. Не съм искал да се правя на прост и ако съм можел сам да стигна до тези изводи, нямаше да си задавам въпроса. Но от снимките които видях на въпросната платка видях, че има само едно съпротивление и затова се зачудих защо ще спре само едната степен, а не трите заедно. Благодаря ви!

Публикувано

Три съпротивления в един керамичен блок са .

Публикувано
Изглежда, че само аз имам този проблем???

 

Проблема на парното и вентилатора е описан добре в тези теми

 

viewtopic.php?f=8&t=13971

 

viewtopic.php?f=8&t=18737

 

отнема не повече от 20 мин в студа. Това и аз съм си го оправил

 

 

П.П. Вече нямам Шкода но ...

Публикувано

Благодаря на всички!

Публикувано

Tрябва да подмениш или да прескочиш термопредпазителчето в корпуса на реостата , то отговаря за междинните степени, прекъснало ти е. Такъв проблем не е само на Шкода.

Публикувано
Tрябва да подмениш или да прескочиш термопредпазителчето в корпуса на реостата , то отговаря за междинните степени, прекъснало ти е. Такъв проблем не е само на Шкода.

Ако е термопредпазителя, нямаше да липсва само 1-ва степен...

Публикувано

Проблема е решен, след смяна на блока със съпротивленията или термопрадпазител /не му знам точното наименование, затова ще му сложа снимка/

post-5988-138453444445_thumb.jpg

Публикувано

Термопредпазителя е това сребристото, което е в долната част на снимката.

Когато блока се нагрее над определена температура (пише я на корпуса на термопредпазителя), той прекъсва веригата. Разбира се работи и като обикновен предпазител. Макс. ток също е написан в/у корпуса.

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.