Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Recommended Posts

Публикувано

Здравейте на всички! Както виждате съм чисто нов във форума. Попрочетох мнения като за начало, но искам да ви помоля да се изкажете по следния казус:

 

http://www.cars.bg/u954679

 

Важно ми е, защото колата ми изглежда много добре. Кажете има ли слаби страни, за какво да оглеждам и кой каквото каже ще е от полза. Благодаря предварително!

Публикувано

Ами какво да ѝ гледаш. Взимаш я и ако има нещо навярно е в гранция все още- поправяш си я за без пари. :)

Публикувано
Ами какво да ѝ гледаш. Взимаш я и ако има нещо навярно е в гранция все още- поправяш си я за без пари. :)

Как разбра, че е гаранционна?На повече от две години е и щеше да е написано според мен ако е в гаранция.Ако изобщо е закупена от ЕТ.

Публикувано

Ами от Еура Тек е закупена, мисля че вече не е гаранционна от съвсем скоро. Аз имах предвид ако някой може да каже как е цената, какво да очаквам от возилото. В момента съм с японска кола (Нисан) и не мога да преценя. Има ли някакви недостатъци, нещо което трябва да ме притеснява. Не ми е първа кола и съм на ясно, че всичко е до късмет. Просто питам за мнения...

Публикувано

Кола на 2 години - 124 000км, 24 000лв. като се има в предвид, че е била служебна - за мен лично не си заслужава. Мисля, че началото на лятото ще пуснат новата Октавия, което автоматично значи, че ЕТ ще се стремят да си изчистят склада от налични автомобили. От друга гледна точка Rapid-а по мои спомени има междуосие колкото Октавия 2 (моля да бъда поправен ако греша) т.е не е никак малка кола. Лично мое мнение е, че тази кола не си прави парите в момента(горе долу по 60 000км. на година си е сериозен пробег, особенно по нашите родни пътища), не знам дали покупката на автомобил ти е спешна, но ако не е, мисля че няма да сбъркаш ако изчакаш малко и пробваш и Rapid-a. Новата Октавия се очаква да почне от около 33 000лв. А приближи ли пускането й, ще започнат и промоциите. Не искам да ангажирам никой с мнението си :smt017

Публикувано
Кола на 2 години - 124 000км, 24 000лв. като се има в предвид, че е била служебна - за мен лично не си заслужава. Мисля, че началото на лятото ще пуснат новата Октавия, което автоматично значи, че ЕТ ще се стремят да си изчистят склада от налични автомобили. От друга гледна точка Rapid-а по мои спомени има междуосие колкото Октавия 2 (моля да бъда поправен ако греша) т.е не е никак малка кола. Лично мое мнение е, че тази кола не си прави парите в момента(горе долу по 60 000км. на година си е сериозен пробег, особенно по нашите родни пътища), не знам дали покупката на автомобил ти е спешна, но ако не е, мисля че няма да сбъркаш ако изчакаш малко и пробваш и Rapid-a. Новата Октавия се очаква да почне от около 33 000лв. А приближи ли пускането й, ще започнат и промоциите. Не искам да ангажирам никой с мнението си :smt017

 

Благодаря за мнението! И аз мисля че парите са повечко, но ми се струва че мога да опитам да сваля поне на 22000 лв. Инъче това че е служебна не винаги е минус, гледана е както трябва и има пълна сервизна история. Просто идеята ми беше някой ако е с такава кола да сподели впечатления - поддръжка, разход, ремонти и др.

Публикувано
...

Благодаря за мнението! И аз мисля че парите са повечко, но ми се струва че мога да опитам да сваля поне на 22000 лв. Инъче това че е служебна не винаги е минус, гледана е както трябва и има пълна сервизна история. Просто идеята ми беше някой ако е с такава кола да сподели впечатления - поддръжка, разход, ремонти и др.

 

Аз съм със същата :) Само, че зелена. Поддръжка - масло и филтри - 200-220лв - сам си ги сменям за 1 час. Гориво - каквото и да е, все харчи, както и да я караш - пак си го харчи. При мен разхода е около 6 средно - повече градско се кара, извънградско постижението ми при 150-170 настъпване почти през целия път е 5.5 с включен климатик. Потропва тук там - пластмаси и други простотии, ако си човек, който иска да му е всичко точно и да му е тихо - определено трябва да слушаш радио, иначе ще ти е гадно. Шумна е, като си по павета и т.н., но на мене не ми пречи. Моята я имам от 000 005 км и единственото нещо, което съм правил по двигателя е да сменям консумативи и едни подгревни свещи - сега е на почти 53 000км и е на кръгло 3 години. Настъпвал съм я както безпощадно, така и съм я карал прекалено бавно и кротко. Колата е силна :) Като мотор, не знам, но не съм карал повече от 110 коня кола, като лична и т.н. - затова казвам, че върви и на мен ми стига. Други хора казват тромава е. Единственото, което съм видял като недостатък на мотора е, когато се качиха 4-ма + водача = 5 човека в колата, пуснах климатика, клекна и едвам вървеше - чувствах се като с претоварен бус - бучи на място и не може да тръгне. Обаче 99% от времето се возя сам, и не ми се струва тромава за 105 коня. Като я настъпя се усеща дърпането - дърпа от 1900 до към 3000 оборота, след това само бучи и поддържа скорост - трудно ускорява във високите обороти. Други ремонти не е видяла - само наливам нафта и я чистя, да не захваща паяжини. Колата се кара всеки ден - предимно градско.

 

На снимките от обявата виждам, че е високо ниво, има си и мултифункционален волан. Това, че е поддържана в ЕТ, не винаги значи, че е добре гледана колата. Добре гледана е, когато е изкарала повече километри с оригиналните части на нея - тогава я е гледал добре човека, защото не е трошил окачване и тем подобни неща. Познавам хора, които на 30-40 000 километра изпосмениха 50% от частите на колата, защото карат като каруцари, други които на 200 000 нищо не са сменили - това е разликата между добре и зле гледани коли.

 

От мен същото - цената е малко височка, но колата изглежда запазена на снимките - и все пак е на малко години... може би си аслужава. Аз бих преценил само на място, също и като й огледам двигателя и я огледам отдолу цялостно.

 

Пфф.. друго не мога да се сетя - казвай, ако нещо друго те интересува специално - да го опиша, иначе, специално аз, ако пак трябва да правя избор - бих отново взел същото.

 

Поздрави

Публикувано

Като алтернатива: Октавия с двигател 1.6 ТДИ с ниво на оборудване "селекшън" в момента в ЕТ е 29 916 лв с ДДС. Вярно няма такива "благини" като тази от обявата, но е чисто нова на 0 км! Оборудването включва Макси дот, алуминиеви джанти, СД, подлакътник, климатик, ел. стъкла и огледала, фарове за мъгла, дневни светлини, сензор за дъжд и т.н....напълно прилично оборудване.

Публикувано

Ако съдя по моята кола, която взех - Октавия 1 - парите са МНОГО! Моята кола беше на 2 години и 5 дни, тъкмо излезнала от гаранцията, 1.9 TDI, ниво на оборудване L&K, 120.000 км. Спазарих я на 16000 лева. Лично аз, за тези пари /22000/, които мислиш, че може да постигнеш с преговори бих избрал нещо доста по-различно, че дори и ново. Успех в избора!

Публикувано

И според мен цената е висока, все пак за тези пари можеш да си купиш 2 октавии, но малко по-стара година.

Публикувано

Според мен цената на тази кола не си заслужава. Няма ESP, няма ксенонови фарове, стереото е стандартното, моторът е слабичък (за мощност говоря, а не за издържливост), километрите са доста (като се имат предвид българските пътища). Освен това, както и другите казаха, след няколко месеца ще пуснат Октавия 3 и всички наличности ще бъдат пуснати от Еуратек с още по-големи отстъпки от сегашните.

 

Като плюсове на колата виждам кожения салон и това, че километрите ѝ са навъртени само за 2 години, т.е. колата най-вероятно е карана на извънградско, т.е. на дълго равномерно каране с топъл двигател, където двигателят се износва най-малко.

 

Ако аз трябва да избирам между по-мощен мотор и кожен салон, без никакво съмнение бих избрал по-мощния мотор.

 

Чудя се също и кой е навъртал по 60 хиляди километра на година с Октавия, тъй като за такива километри си трябва кола от един клас по-нагоре (иначе с Октавия би било доста изморително), което ме кара да си мисля, че едва ли я е карал някой шеф, а по-скоро някой служител, който е трябвало да пътува често по страната.

 

Според мен справедливата цена за тази кола е 19000 лв, но едва ли ще можеш да свалиш дотам.

Публикувано

Малко отклонение...

София-Варна-Бургас...Бургас-Варна-София. Малко повече от 550 в посока и толкова обратно. Всяка седмица отиване-връщане = 1100х52...57200 на година. Лично съм го правил това доста време. То това се случва за един ден де, но за 2 години са си 115000 км. И не е уморително толкова, нито е често пътуването. Октавията е перфектен автомобил за една такава работа. Не, че Е300, някое 525 или А6 бих отказал, но и с Фабия бива :)

Публикувано

Колега, карам същата, но комби.

 

Ако питаш за колата - няма грешка. Мотора си е екстра, возията също - няма да сбъркаш ако избереш този модел. Кожения салон е плюс разбира се, за който се е бръкнал да си го поръча. Минус в твоята е, че няма автопилот, а от познат майстор знам, че на октавиите климатроника им прави проблеми след 2-3 години, не че се случва на всеки, но е проблем, който изниква сравнително често.

 

Сега относно точно тази, която си харесал - вярно, че е на 2 годинки, но парите са много според мен. Даже и след пазарлък ми се струва надценена. Колегата по-горе го е казал - 18-19 хилки би била по приемлива цена, но за 20 и нагоре би трябвало да се намери нещо по добро. По мое мнение, гледай за коли до 4-5 годинки, така цената ще е по-ниска, а двигателя дали ще е на 2 или на 4 разлика не би трябвало да има.

 

Поздрави и успех с избора.

Публикувано

Колега , и според мен парите точно за тази кола са много. За подобна сума определено може да се намери нещо друго. Както и други колеги споменаха , скоро излиза Октавия 3 ...

Публикувано

Подкрепям горните мнения.Изчакай да видиш какви отстъпки ще пуснат на новите.Може също и нов Рапид-по малък е,ама новото си е ново.А на тази наистина и искат много пари.

Публикувано

За още малко отгоре има и доста прилични Супъб-и :smt004

Публикувано

http://abs.euratec-auto.eu/Public/home.aspx

 

http://skoda-auto.bg/BGR/prices/Documen ... 012013.pdf

 

Привет, колега. Мое лично мнение, след като хвърлих едно око на цените в ЕураТек тази е безумна - пак казвам за мен. При положение,че има Октавия с 5 години гаранция за под 30 000 лв. не виждам смисъл. Доста е карана тази колица и единствено кожения салон и мулти волана са в повече като екстри. Октавия се предлага и с право на данъчен кредит без каквито и да е промени по купето и интериора. 30 000 лв - 20% ДДС - 24 000 лв. и получаваш чисто нов автомобил, който няма да го мислиш 5 години поне. А като излезе Октавия 3, както казват колегите - цените ще са още по-ниски.

 

Поздрави.

Публикувано

В ЕТ в момента има RS ка на 89000 км за 20000 к.Турско синьо-мноо е яка s_flag

Публикувано
...30 000 лв - 20% ДДС - 24 000 лв...

offtopic: само леко да коригирам изчисленията ти, колега. 30000-ДДС=25000 smile027

Публикувано

Е добре нали е 20 процента ДДС.20% от 30000 са 6000 демек 24000 без ДДС...Поне аз така знам.

Публикувано
Е добре нали е 20 процента ДДС.20% от 30000 са 6000 демек 24000 без ДДС...Поне аз така знам.

На пръв поглед е така, обаче данъчната основа е 25000, като прибавиш ДДС-то и става на 30 000. smile049

Публикувано
Е добре нали е 20 процента ДДС.20% от 30000 са 6000 демек 24000 без ДДС...Поне аз така знам.

 

30000/1.2=25 000 smile049

Публикувано

Ок съгласявам се :lol:Пък и то ако имаш 24 ще изкараш и 25 s_flag

Публикувано
30 000 лв - 20% ДДС - 24 000 лв.
:smt017 Все пак колегата lubomirov1985 е банкер - там сметките малко по - различно изглеждат. Това е в кръга на шегата smile159 s_flag

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.