Jump to content

skoda-club-bulgariaskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Демонтаж на акумулатор


yohi

Recommended Posts

При затворен капак на кутията, махаш преградата между кутията и капака на фара- ще я видиш.

Ако е нужно, махаш и капака на фара.

Отвиваш с камък 13 винта на крепящата планка.

Отваряш капака на кутията ЧАК сега.

Махаш масата.

Махаш плюса.

Вадиш.

При монтажа закачаш първо плюса.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За 2005 мисля ,че конструкцията на кутията е друга. Там има 3 щипки ако не се лъжа, от двете къси страни на батерията и една на задната страна. Откачат се с дълга отверка. Или на ръка ако се стига. Кабелите също са стегнати и трябва да се освободят. Кутията се дърпа и вади напред към кабелите. Това по памет, като цяло голяма тъпотия, моята кутия е добре напукана от ваденето. Плюса и минуса е ясно как се свалят и отдолу се маха планката да освободи батерията , с един болт.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Повода да ви попитам това е следния:

Една сутрин докато запалих колата и започнах да чистя сняг и лед. Беше пуснато парното на 2 реотаните на стъклото и фаровете се бяха запалили сами (много консумация). Когато приключих с почистването влизам в колата и гледам бая лампи светят по таблото. Реших по "уиндолски" да изгася и да запаля отново, но уви- колата не изкаше дори и да завърти. Това между другото се случи и миналата година веднъж. След като ми казаха че най вероятно алтернатора ми е за ремонт аз се съгласих и предприех нужните действия. Обаче мой познат ме попита дали съм подал газ след като запаля... . Започнахме да мерим: Акумолатора в покой 12.83V. Паля колата без газ - 11.7V и пада. Подавам газ 13.8V, с всички консуматори които се сетих (е може и да съм пропуснал) 13.7V. И се оказа че грешката е вярна - алтернатора зарежда, ама след подаване на малко газ първоначално, а ако не се подаде си харчи ток от акумолатора без да зарежда. Това нормално ли е? Ако да, съм безкрайно изненадан да го разбера след 8 години каране на този автомобил!

 

п.с. не знам дали заглавието на темата е точно и ако е нужно ще го променим

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва да си зарежда и без да си подавал газ. Но при всички консуматори и на празен ход има голяма вероятност да не може да смогне и да си дефакто на акумулатор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се за правописната грешка!

 

Ситуацията е следната.

Паля колата без да подавам газ и тогава напрежението върху клемите на акумулатора е 11.7 след като дори и веднъж се подаде газ то става 13.7-13.8 и не пада по надолу. Ако не се подаде газ пада надолу от 11.7

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробвай да запалиш, да подадеш газ и да изчакаш 3-4 минути и тогава да замериш. Имам подозрение, че при "ритането" на газта леко позареждаш и е необходимо малко време да спадне отново.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробвах твоята идея!

Запалих - 11.8 и падна до 11.6

пипнах газта - 13.75

в следващите 12 минути промяната беше 13.74-13.75-13.76-13.75

Направи ми впечатление че след подаването на малакото газ в началото двигателя леко се потресе и оборотите се размърдаха малко под 800 и малко над 800 след това се успокои. Все едно съм натоварил двигателя - предполагам това е тръгването на алтернатора.

Странно се държи!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Направи ми впечатление че след подаването на малакото газ в началото двигателя леко се потресе и оборотите се размърдаха малко под 800 и малко над 800 след това се успокои. Все едно съм натоварил двигателя - предполагам това е тръгването на алтернатора.

Странно се държи!

Фелата ми прави същият номер понякога -ако запаля без подаване на газ, държи странно ниски обороти и най-малкият консуматор се опитва да я загаси (понякога с успех) - но съм забелязал, че е предимно в судени мъгливи сутрини. Все си мисля, че при мен проблемът е от влагата и/или от дроселовата клапа, но така и не се размърдах да проверя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Почвам да си мисля, че по някаква причина не ти пуска възбудителната намотка... Може да е нормално с цел да се разтовари стартера (все пак не му трябва да върти и генератора) ... И ефекта може да се появява само при паднал акумулатор. Пробвал ли си да го заредиш?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еее нямах избор, този петък е зареждан за последно.

Не е кой знаеш какъв проблем когато знам какво прави, но идиотско е при запалена кола в даден момент да ти светнат всички лампи и ако се опиташ да я "рестартираш" да няма ток. И двата пъти когато го е правила това е било в студено време докато чистя колата от сняг.

Единствено се чудя дали това е нормално или има софтуерен или хардуерен проблем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ново 20.

Проблема бил от лампата за акумолатора на таблото. Казаха ми да погледна дали свети, НЕ СВЕТИ. Тя участвала във възбудителата верига на алтернатора!

Реших да проверя дали просто не е изгоряла. Е да ама не. Не е крушка а диод. Моето мнение е че е много малко вероятно той да е изгорял.

 

Идеи кой да го оправи?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тия дни си взех термометър с волтметър. Поведението на зареждането е точно като при теб. Паля и стои на 11-12 волта. След като мина 2000-2500 оборота качва на 13.5-13.8 волта. След това с всички консуматори пада до към 13.3-13.4.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.