Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

xsenon.bg -не ходете никога там


nikolai_fratev

Recommended Posts

От там сложих ксенон на Супърба и като го изключа премигва и има остатъчно електричество, което е недопустимо и ми казаха ,че си е така .Уж ми сложиха най хубавия ,а той се оказа най евтиния боклук ,само където ме резнаха със 150 лв. А сега и ново 20 левия фар не свети плътно ,а докато свети губи цвят. Направо ще им го закарам в събота и ще им го ударя в главите .Ебати боклуците

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

 

Приятно ми е, инж. Велко Петров, управител на xenon.bg. Първо искам да отбележа, че няма клиент, на който да сме отказали помощ и да не сме потърсили решение на проблем. Ще се постарая да коментирам поста Ви точка по точка.

 

1. По отношение на примигването на изгасени фарове:

 

Тъй като Вашият автомобил управлява фаровете с PWM (Pusle Width Modulation), налага се монтаж на кондензаторни модули, които по същество представляват няколко електролитни кондензатора с голям капацитет в кутийка с букси в двата края, които се свързват в захранващата верига на баласта. Функцията на тези кондензатори е да изгладят падовете на напрежение между PWM импулсите. Без тях на запален двигател ще имате трептене на светлината и, като страничен ефект, възможно е също така да Ви свети индикация за изгоряла крушка.

 

Проблемът с примигването при изключване идва от това, че при някои от по-новите модели на Фолксваген Груп модулът за управление на светлините в изключено състояние подава тестов импулс към фаровете. Този импулс е много кратък и не е в състояние да запали обикновена крушка. Също така не би могъл да стартира ксенонов баласт, свързан директно към фара. Когато обаче добавим кондензатор в захранващата верига на баласта, нещата се променят. По време на краткия тестов импулс кондензаторът получава достатъчно заряд, който после отдава в баласта, успявайки да го "запали" закратко. Единственият начин това да бъде избегнато е да се препрограмира чрез диагностичен уред лайт модула на колата. Компютърната автомобилна диагностика до момента не беше част от дейностите, които извършваме и тъй като проблемът засяга много малка част от автомобилите на пазара, без на практика да пречи на функционирането на фаровете, до момента не сме инвестирали в закупуването на диагностична техника и обучение на служителите в сервизите ни. От вашия пост е видно, че все пак това "присветване" дразни по-взискателните клиенти, така че поемам ангажимент до 11.03.2012 да обзаведем сервиза ни в София със съответната техника и ще Ви поканим за препрограмиране на лайт модула Ви.

 

2. По отношение на цената и модела:

 

Имаме 3 вида системи - EasyLight - 35W с DC изходно напрежение - 48.85 лв, Xenon Express - 35W с AC изходно напрежение - 78.85 лв и 55w с AC изходно напрежение - 98.85 лв. Виждам в базата ни, че на 8.1.2013 г Ви е монтирана системата от 98.85 лв, с услуга монтаж на цена 25 лв и два кондензаторни модула по 14 лв/бр (които от 1.2.2013 г вече са с нова цена от 8.85 лв/бр), общо 152 лв. Ако имате съмнения в разликите между системите, можете да заповядате да Ви закачим един след друг двата по-евтини варианта на единия фар, за да се убедите в осезаемата разлика между силата на светене на трите. Можем да Ви покажем и различната мощност на 55 вата системите в сравнение с 35 ватовите такива чрез измерване с мултиметър. Можем да Ви демонстрираме също, че без кондензаторни модули примигването ще изчезне, но ще имате трептене на светлината и/или индикация за изгоряла крушка.

 

3. По отношение на променения цвят на едната от крушките:

 

Съгласно гаранционните ни условия, при моделите Xenon Express разлика между цвета на двете крушки е гаранционен проблем и подлежи на безплатна подмяна, нещо което не ми е известно други колеги да правят. Когато Ви е удобно, моля посетете сервиза ни за да Ви бъде решен проблема.

 

Бих отбелязал също, че съгласно гаранционните ни условия, ако поради някаква причина закупената система не Ви удовлетворява, сте имали право в рамките на 7 дни от покупката да я върнете.

 

Моля клиентите ни, имащи какъвто и да било проблем с наша система, или по какъвто и да било начин недоволни от наша услуга или служител, да се свързват лично с мен на тел. 0882-93-17-93. Не сме безгрешни, както и няма техника, която да не дава някакъв процент дефекти, но мога да Ви уверя, че когато има проблем, винаги се стремим да го решим.

 

Поздрави,

Велко Петров

 

Ксенон Център

тел. 0882-93-17-93

0899-85-16-23

0877-87-07-47

тел./факс 02-48-12-887

 

skype: xenon.center

email: xenon@xenon.bg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Евала, инж. Петров, това е отговор!

 

Очакваме с нетърпение резултата и вече доволния клиент да се похвали!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ви за отговора на 16.3.2013 ще отида до гаража и дано проблемите изчезнат .Искам и да попита ,възможно ли е от xsenona до не ми светят дневните светлини защото от тогава изобщо не се включват.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Евала, инж. Петров, това е отговор!

 

Очакваме с нетърпение резултата и вече доволния клиент да се похвали!

:smt017 +1

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И двете страни получиха право да изразят мнението си. За да не се превръща темата в реклама и слагам ключа. Ако колегата пуснал темата има допълнителен коментар след посещението в сервиза да ми пише лично (или на модератора на раздела или на админа на форума) за да отключа темата за финален коментар.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 седмици по-късно...

Здравей, относно ксенона вече е перфектен, благодарение на момчето от форума "shaft", много ги разбира нещата, и съм му много благодарен.Даже ми махна залагалките, и пари ми върнаха от xsenon.bg.Извинявам се за негативите, но трябва да си вземете софтуерни програми за колите, иначе ще има още недоволни клиенти.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както Ви информирах по телефона, когато в четвъртък Ви се обадих да уточним часа за събота, поръчаните от нас още на 23.2.2013 г. кабели и софтуер пътуват към България, но поради закъснения на доставката ще пристигнат след датата, която бяхме Ви обещали. Затова помолих колегата Shaft да дойде в сервиза в записания за вас час с неговите и да помогне, за което съм му искрено благодарен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При това развитие на нещата темата се маха от черен списък. Всичко е добре, когато завършва добре smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, аз помогнах само, да оправим нещата и да не чака Ники още :) Иначе, както е казал инж. Велко Петров, той много скоро ще си има интерфейс със софтуер и ще си правят нещата на още по-високо ниво (може и диагностика да почнат да правят) :) Моят ксенон също свети много добре (и аз си взех от там), да сложим темата в белия списък или нова да се направи евентуално? Пепи, какво ще кажеш?

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако нямате нищо против, предпочитам да не взимам отношение smile049 Единствено смятам, че не е добра идея точно тая тема да влиза в бял списък :-k

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разбрахме се :) От раз. Благодаря!

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък мисля, че нищо не е нужно да се пипа. Има си тема в "Бял списък". Темата е била за оплакване и първия пост на човека описва точно проблема. Като преименуваме темата какво ще стане? Отваряш тема и съдържанието и е абсолютно протиположното на заглавието? Не е добре [-X

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми поне махнете това s от заглавието. На една камара места се вижда как се пише точно xenon - но автора упорито си слага s навсякъде. ](*,) ](*,)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен е изчерпана и предлагам да бъде заключена.

За да се заключи една тема тя следва да е нарушила грубо някое от правилата на форума. А както е видно, в тази няма нищо нередно. Оценявам желанието ви да удовлетворите един от клиентите си и разбирам защо искате да я заключим. Но не забравяйте, че един търговец не може да има само доволни клиенти и за него само хубави неща да се пишат. Колкото добър и коректен да е. Пък и смятам, че има от какво да си вземете поука.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен е изчерпана и предлагам да бъде заключена.

За да се заключи една тема тя следва да е нарушила грубо някое от правилата на форума. А както е видно, в тази няма нищо нередно. Оценявам желанието ви да удовлетворите един от клиентите си и разбирам защо искате да я заключим. Но не забравяйте, че един търговец не може да има само доволни клиенти и за него само хубави неща да се пишат. Колкото добър и коректен да е. Пък и смятам, че има от какво да си вземете поука.

 

Изключително рядко участвам във форуми, така че до голяма степен не съм запознат с писаните и неписаните правила, просто ми изглеждаше логично, особено след първото заключване със сходни мотиви. Не се притеснявам, че оставянето ѝ отворена ни вреди, ако съдя по google analytics, по-скоро е обратното.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.