Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Ксенонче - Octavia 2 Facelift retrofit Xenon.


shaft

Recommended Posts

Здравейте,

 

Днес намерих малко време да си монтирам ксенончИ-то. От няколко дни стои на рафта вкъщи и чака да го сложа - взех си го от Xenon.bg, въпреки, че бях скептичен дали ще ми хареса ксенон тъй като това ми е първия ксенон...

 

След като изчетох "целите интернети" и понеже мислех, че ще ми дава грешка, ще премигва и други такива гадости, заради ШИМ управлението... Накрая се оказа, че не ми дава нито грешка, нито мига, нито прави някакви проблеми... Накратко - доста добре изглежда и ми харесва.

 

Снимах и баластите, но нещо явно не ми се е запаметила снимката, че тоя Андроид съм го омазал от толкова много хаквания и т.н. - ще снимам скоро и ще покажа, сори за което.

 

Накратко - ксенончето е 35w с AC баласти, а крушките са 4300К с метален H7 цокъл (идеята ми е главно да почна да виждам нощно време на пътя, затова сложих ксенон с 4300К цвят).

 

Трябваха ми нови "бази" - това са пластинките, които застопоряват крушката зад лупата във фара. Оригиналните "бази" са като на картинката, и през тях не може да минат буксите на ксеноновата крушка:

20130223_084901.jpg

 

Затова си взех 2 такива, да не прецаквам моите и си реших проблема (малко донапасване се наложи, защото не са 1:1 - трябваше леко да им доизвия едното крайче, което минава под стопера във фара - става за 3 секунди с клещи):

2010.8.25_16.24.28_9337.jpg

 

Пробих си капачките на фаровете (моите са от гумените - не знам при другите какви са) с тръбичка с диаметър на 0.20ст:

20130223_084628-800.jpg

 

Напъхах крушката, застопорих я и прекарах кабелите (снимал съм само сглобения вариант, че нямах много време за снимки):

20130223_084907.jpg

 

Тук е първият тест - да няма "ефекта на капака" ("...сложихме капака и то спря да работи..."), както каза колегата karamba. Можете да видите разликите между най-стандартния Осрам H7 Халоген 55 вата (вляво) и 4300K Ксенон 35 вата (вдясно).

20130223_084140-800.jpg

 

20130223_084147-800.jpg

 

20130223_084153-800.jpg

 

И вечерта погледнах реглажа как е (не беше мръднал хич) - ето го как е в момента:

20130223_192818.jpg

 

А това е с О-срамките:

20121015_220324.jpg

 

 

И съм очарован от осветеността:

20130223_193029.jpg

 

И това е с халогеновите:

20121015_220559.jpg

 

Пак ксенона:

20130223_193340.jpg

 

Снимките са кофти, защото и колата е адски, ама адски мръсна! Близките дни ще трябва да я изкъпя малко... И така :)

 

Общо взето много културно стана всичко. Аз съм доволен за момента от резултата...

 

Благодаря на Xenon.bg и в частност на инж. Велко Петров - той си знае :) Също и на Пепи (karamba) за помощта и отзивчивостта!

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както обещах ето и баластите:

Ляв:

20130224_113616.jpg

20130224_113621.jpg

 

Десен:

20130224_113628.jpg

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси :) Иначе, вече като пусна дългите и ме хваща срам :D Хич не светят - от тях няма файда в момента... Като ги вдигна максимално високо и светят страшно далече, а като пусна дългите само леко пожълтява светлината, въобще не се осветява нищо в повече... Трябва да си прегледам нещата отново, но това ми направи впечатление вчера по тъмно...

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имам нужда от регулиране на фаровете, че все нещо не ги налучквам.... Дай идея къде да ходим да ни ги регулират на "машинка"...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пфф, преди няколко месеца търсих, човек... и разбрах, че почти навсякъде донастройват на ръка... въпреки машинката. Аз искам единия хоризонтално да го размърдам, че нещо ми сочат много централно - един в друг. На бул. България в Друмник - мисля, че те бяха там - питах и ми казаха, че на машинка го правят - 15лв за двата... По телефон само съм ги чувал...

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз там съм ходил точно за това, ама на предишните фарове.... Много рано затварят, аз не мога по-рано от 18:00 да си тръгна от работа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 месеци по-късно...

Как стой въпросът с Bi-xenon-a, т.е. в случая с ксенон на дългите. Има ли смисъл в случая и изобщо може ли да се постави?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да се направи H1 система за дългите и H7 система за късите - т.е. две системки. Може да се направи - да. Според мен няма абсолютно никакъв смисъл :) Дългите са... меко казано само за красота, ако искаш да си сложиш, да не правиш микс от жички и с ксенонови крушки... При мен, на лупите, абсолютно никакъв смисъл нямат дългите :) Дългите са рефлектор, а късите са лупи - като пусна ксенона и фаровете ги пусна на най-високото възможно - светят доста по-напред от дългите. Накратко, за мен няма смисъл от ксенон на дългите, ако не е само за красота/консистентност, разбира се.

 

Другите може да се изкажат по друг начин :) За мен е това, което казвам.

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

Дългите са... меко казано само за красота, ...

 

Не знам как е при теб, но аз всеки ден минавам по път който от равен рязко става наклон. Ефекта от лупата е че не виждам абсолютно нищо над линията на отрязване и без дълги съм като сляп. С други думи казано - дълги и къса са две различни бири. На къси виждаш до една линия (освен ако не заслепяваш насрещните), а на дълги зрителното поле е в пъти по-широко. И особено при пътувания нощно време извън града хич не са за пренебрегване. Но аз не бих сложил ксенон на дългите. Едни крушки +Х вършат чудеса без промяна в системата. А и да им е малък живота не е проблем. И без това не се кара толкова много на дълги smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи като мене, каквото съм направил, общо взето. Ксенон на късите и на дългите съм с NightBreaker +90% в момента. Т.е. без ксенон на тях, това имам предвид.

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Не знам как е при теб, но аз всеки ден минавам по път който от равен рязко става наклон. Ефекта от лупата е че не виждам абсолютно нищо над линията на отрязване и без дълги съм като сляп. С други думи казано - дълги и къса са две различни бири...

 

 

Пепи, снощи като се прибирах имах точно такава ситуация и мнението ми се промени страшно много! Определено дълги си трябват, но не и ксенонови, защото няма смисъл... Но много прав си бил за ситуацията! Определено!

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.