Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Нестабилни обороти след смяна на ремаци на 2.5 ТДИ двигател


Ajderev

Recommended Posts

Здравейте колеги,

 

Смениха ми всички ремаци, водната помпа и термостатът.

В момента в покой оборите играят около 800-850 сидейки по оборотомера на таблото :smt0344. Преди това ги ковеше на 850 пак съдеки по оборотомера на таблото.

Има ли нещо което мога да проверя аз или да направя, или да я карам към сервиза отново ?

Четох из нета, че ресет на ACU-то и да се обучи на ново можело да реши проблема. Имали нящо вярно в това и ако да как се прави ?

 

Благодаря предварително на отзовалите се !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, ходи в сервиза. Трябва да закачат VAG-COM и да видят на колко градуса е зацепен ремЪка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Четох из нета, че ресет на ACU-то и да се обучи на ново можело да реши проблема. Имали нящо вярно в това и ако да как се прави ?
не

нещо са объркали я центровката на помпата,я на някой вал...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес я покарах 70км градско. И отверме на време беше добре от време на време мърдаха оборотите 800-850 като е на свободна.

Като не е работила час, работи стабилно, проблема се появява след 30 мин работа на двигателя ](*,) .

От сервиза ми казаха, че са я тествали за по 10 мин и на компютарната диагностика всичко изглеждало ОК.

Друго ми казаха че сменили маркучите за обратна нафра от дюзите, че старите очевидно били нацепени и изпускали нафта по двигателя.

Казаха че е възможно някои от тях като се нагрее на пускал въздух и това да предизиквало проблема след като поработи 30 мин. Това възможно ли е ?

Също казаха като имам път кам Пловдив да я закарам да ги проверят и не било проблем да се кара известно време така, да не ходя специално за това(аз сам е Сф а сервиза Плд).

 

Ако някой има идей или коментари ще се радвам ако ги сподели.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 година по-късно...

Колега оправи ли проблема? Някой друг има ли информация, защото и аз съм със същия проблем, описан от колегата, отново на 2.5тди, само че с четирите кръга отпред...

Предварително Благодаря  bia.gif 

 

 

П.П. питам тук, тъй като из целия google, audi и  vw форумите, не намерих нищо. това е единствената тема, която открих с такъв проблем на душегуба nixweiss.gif

Редактирано от SCHwabata
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес я покарах 70км градско. И отверме на време беше добре от време на време мърдаха оборотите 800-850 като е на свободна.

Като не е работила час, работи стабилно, проблема се появява след 30 мин работа на двигателя ](*,) .

От сервиза ми казаха, че са я тествали за по 10 мин и на компютарната диагностика всичко изглеждало ОК.

Друго ми казаха че сменили маркучите за обратна нафра от дюзите, че старите очевидно били нацепени и изпускали нафта по двигателя.

Казаха че е възможно някои от тях като се нагрее на пускал въздух и това да предизиквало проблема след като поработи 30 мин. Това възможно ли е ?

Също казаха като имам път кам Пловдив да я закарам да ги проверят и не било проблем да се кара известно време така, да не ходя специално за това(аз сам е Сф а сервиза Плд).

 

Ако някой има идей или коментари ще се радвам ако ги сподели.

 

Това, което са ти казали в сервиза, за дюзите или за маркучите - са абсолютни глупости!

Изпускали били нафта по двигателя..... Дрън, дрън, та пляс. Нали ако изпускаха - ти щеше и преди да имаш същите симптоми. А ти такова нещо не пишеш да си имал.....

Тъй че няма такова нещо. И не им вярвай!

Просто не им се занимава - ето това е. И искат да те отсвирят!

Колегите са ти написали вероятните причини - центровката на помпата, тоест избягали градуси, или центровката на някой вал.

Тъй че ги изюркай - да си досвършат работата.

Или ако им нямаш вяра  - отиди в друг сервиз.

А тия ги изтипосай в черния списък - да ги знаем, та да не ходим там! :eusa_naughty: :eusa_naughty: :eusa_naughty:

Че аман от такива "баш майстори"!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 години по-късно...

Колега при този двигател смяната на ангренажния ремък е сложна процедура и не всеки майстор я знае. Нужни са специални инструменти за заклинване на валовете. С белези по зъбните колела не става и се наблюдават описаните от теб симптоми. Когато се сменява ангренажния ремък задължително се прави според процедурата на VAG!!! Главоболията, които създават неграмотните майстори са ужасно много. От личен опит те съветвам да си изискаш парите от сервиза в който са ти извършили услугата по смяна на ангренажния ремък и да потърсиш квалифицирани специалисти по тази тема. В краем случай в твое присъствие да направят презацепване на двигателя с нужните инструменти

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.