Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Помощ за моята Фелиция!!!


BECETO

Recommended Posts

Помогнете.Изчезнаха ми токовете.Смених делко,комутатор и няма и няма...Не прави искра.Къде да търся вече проблема не знам.Колата е Шкода Фелиция-1999г.Комби.С карбуратор е...Моля дайте идеи...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Или няма маса на комутатора или имаш сработил имобилайзер ... мери ли на жиците на комутатора има ли 12 В ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какви части взе - китайски ли или са втора ръка от кола?

Последното , което се сещам или да не работи палеца или да не прави контакт с капачката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въпроса е дали идва ток до комутатора при контакт. Ако идва и пак не пали може да е повреден датчика в делкото.

 

ПС комутатор от Фаворит е най-добрата оферта.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Такаа ... комутатор Вика си е болест ... преправях такъв по схемата на оригинален фаворитов и вече става за нещо ... по-добре си намери комутатор от Фаворит (от тез в металните кутий) и чак тогава можеш да търсиш проблеми в колата smile049

Бобинката в делкото можеш да премериш с мултицет (около 1.5 кОм мисля , че и беше съпротивлението) , но комутатора можеш да хванеш само с осцилоскоп .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Старата я карах със същия три години без проблем.Сега новият и собственик също няма проблеми с нея...И ни виждам защо пък като е чисто нов ще ми прави проблем?!Но все пък аз съм жена и не разбирам кой знае колко.Но за съжаление в нашия град няма избор на добри ел. майстори.Така,че за това се обърнах към форума.До сега със старата всичко решавах чрез вас и доста рядко ми се е налагало да ходя на майстор,но с тази явно ще бера ядове?!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Утре сутрин пуснете една жица от минуса на акумулатора до някое от болтетата на комутатора , вижте дали опира палеца в контактора на капачката , ако запали печелиш , ако ли не ще мислим други варианти , но пак казвам виждал съм анатомията и изработката на такъв китец и смея да кажа , че на него не може да се разчита .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Помогнете.Изчезнаха ми токовете.Смених делко,комутатор и няма и няма...Не прави искра.Къде да търся вече проблема не знам.Колата е Шкода Фелиция-1999г.Комби.С карбуратор е...Моля дайте идеи...

захранване

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Истината е една!!!Не вярвай на всеки и не давай на всеки да ти бара колата. Пропуснах да кажа , че докато стигнр до майстора сърдечно благодаря на Бони и Пламен от Разград !!! Макар и нова в техния клуб , те веднага се отзоваха на помощ!!!Благодаря Ви още веднъж!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще кажа това,което ми каза майстора.Т.к. първоначално отидох при пишман майстор се оказа,че той ме накара да купя ново делко.Купих такова за 40лв. от авто морга.Пак не запали.каза комутатор.Купих нов от Шкода сервиз-Русе-35лв.Сама си го смених и пак никакви признаци.Майстора каза,че е бубината.Но на мен ми писна да давам пари и хайде на еладжия.Замъкнаха ме с дърпане(за което благодаря отново на Боби и Пламен).Запретна ръкави майстора и всичко от начало.настрои новото делко.Провери комутатора.Даде признак на живот.Почисти леглата на свещите.Смени ги с Бош.Врътна и тя замърка,като коте.Попитах какво и беше,а той ми каза,че тази кола е била при него преди три години.Правила е проблем бубината на делкото.И от там е горял комутатора.Сменил ги и е искал да направи настройка на делкото,но собственика е отказал под претекст,че настройката я правят само във Варна.И така,карам си я сега без проблем.Наложи се да сменя и кабела-захранващия от делкото към бубината,защото бяха с различни накрайници.този на бубината с щифт,а на делкото без.Като скоча в дупка и изчезваше тока.Взех кабел от жигули и сега върви,не моеш я стигна.Като се замисля той собственика е знаел за проблема.От 2200лв ми я даде доброволно за 1500лв...Жив и здрав да е...Аз я оправих и сега си я карам със здраве.Ако искаш опиши ми точно проблема и аз ще попитам този майстор и ще ти пиша?!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 месеци по-късно...

Е...вчера и аз останах без ток. Няма съпротивление на изводите които идват от делкото. Искам да попитам бобината сменяли се или направо делкото.

Според една информация можело да се смени, но никой не се наемал. И дали да се занимавам сам да сменям или при майстор, че със зацепването да не се обърка нещо. Последно такава операция съм правил '91 г. на Жигули, но техните бобини май бяха външни.

Благодаря предварително !!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.