Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Въпрос за стъпково моторче.


martin_284

Recommended Posts

Колата е 1.3 МПИ 136B. От известно време на бензин при рязко подаване на газ заглъхва и изобщо не върви. На газ почти не се усеща. Това моторче има ли TPS ? Не съм го разглобявал.Но като му гладам принципа на работа мисля че няма. ? Чистил съм дроселовата клапа , свещите са добри пробвал съм и с други не е от това. smile175

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В клапата е всичко ... няма отделно моторче като при моното .

Да , знам как е , но къде да търся проблема ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз лично бих започнал от почистване на дюзи и смяна на горивен филтър и евентуално мерене на налягането на помпата ... в общи линии това може да се направи на сляпо без четене .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз лично бих започнал от почистване на дюзи и смяна на горивен филтър и евентуално мерене на налягането на помпата ... в общи линии това може да се направи на сляпо без четене .

Горивния филтър се каня от 2 месеца да го сменя и се няма време. Филтъра е на 8 години. :D Тая фелиция има ли начин да се направи да работи на 900 оборота ? 800 ми се виждат доста ниски.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Филтъра е на 8 години.

Само на 8 ... че той още гаранционен бре :mrgreen:

По каталог даже дават 750 при загрял мотор ... при монотo e лесно - врътваш леко TPS -a , ама при MPI -то мисля , че всичко е фиксирано зад пластмасовия капак от лявата страна на клапата .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако й свалиш оборотите прекалено ще ти светне датчика за маслото ;) Иначе и на 500-600 ще хлопа някво. За 1,6 минимума е 800, а препоръчителни са 900 (някво мазане трябвало да има)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако й свалиш оборотите прекалено ще ти светне датчика за маслото ;) Иначе и на 500-600 ще хлопа някво. За 1,6 минимума е 800, а препоръчителни са 900 (някво мазане трябвало да има)

 

Да,само че същия мотор като твоя,но с друго ЕКУ работи на 650 об./мин. на ПХ.При Голф 3 мисля беше на 650 об./мин.,а при Поло - 900.Така че предполагам механиката на мотора е сметната да има що-годе добро мазане и при 650об./мин.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И какъв е начина да ги вдигна ако въобще има такъв ?

 

Ако питаш за вдигане на оборотите на 1,3 инж. , има и по-лесен начин. :)

Жилото на клапата има реглаж. smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако питаш за вдигане на оборотите на 1,3 инж. , има и по-лесен начин.

Жилото на клапата има реглаж.

Правил съм го тоя номер , но след продължителна работа почва нещо да се бърка. Оборотите почват да играят , гасне.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.