Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Проблeм с двигателя!


yohi

Recommended Posts

Колата изведнъж загуби мощност и не можеше да се изфорсира. Оборотите играеха от 1800 до 2100 при натиснат педал на газта.

И преди ми се е случвало -проблема беше с бобина на 2ри цилиндър, след подмяна всичко беше ОК

VAG-COM даде следната информация:

 

16685 - Cylinder 1 Misfire Detected

P0301 - 35-00 - -

 

Сменихме бобината - не е тя!

Сменихме свещ - и тя не е, продължава да работи по същия начин.

 

Какво следва?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Принципно грешката значи че няма запалване на дадения цилиндър. Странно е че не се е оправила след смяната на Бобината и Свеща. Може да пробваш да смениш местата на старата бобина с такава на друг цилиндър, за да видиш да не би новата бобина също да е проблемна или да не е сложена правилно. Ако проблема остане може да потърсиш по-нататък защо няма запалване в цилиндъра и от къде идва тока за бобината да не е букса или нещо подобно. От вибрациите може някой кабел да се е скъсал.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да пробваш да смениш местата на старата бобина с такава на друг цилиндър, за да видиш да не би новата бобина също да е проблемна или да не е сложена правилно.

Точно това е направено вече

Проблвма остава!

Според Ross Tech :

16685/P0301/000769 - Cylinder 1 Misfire Detected

Possible Causes

 

Ignition system

Fuel injectors

Fuel pressure

Running out of fuel

EVAP canister purge valve

Evaporative emission system

Low compression

Base engine problems

Controle Module damaged

 

Special Notes

 

This feature search for engine misfire in a specific cylinder. Most of the time the cause for a misfire is a lack of combustion in a cylinder due to absence of spark, poor fuel metering, or poor compression.

И след като изключихме свещ и бобина другите неща ми се виждат плашещи

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да пробваш да смениш местата на старата бобина с такава на друг цилиндър, за да видиш да не би новата бобина също да е проблемна или да не е сложена правилно.

Точно това е направено вече

Проблвма остава!

Според Ross Tech :

16685/P0301/000769 - Cylinder 1 Misfire Detected

Possible Causes

 

Ignition system

Fuel injectors

Fuel pressure

Running out of fuel

EVAP canister purge valve

Evaporative emission system

Low compression

Base engine problems

Controle Module damaged

 

Special Notes

 

This feature search for engine misfire in a specific cylinder. Most of the time the cause for a misfire is a lack of combustion in a cylinder due to absence of spark, poor fuel metering, or poor compression.

И след като изключихме свещ и бобина другите неща ми се виждат плашещи

 

Мерете компресията направо и сваляйте главата. Това е положението с тези моторчета...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След подобна по значение грешка на дизелова Октавия, се оказа скъсана пружина на клапан. Не знам доколко може да се приложи на бензинова Фабия това.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробвах този уикенд колата малко на извън градско.

Открих проблеми - отново!

Когато колата е запалена и си е оставена да работи има едно леко притрисане на двигателя.

Когато се кара, примерно при 3000 оборота, след отпускане на газта и след това подаване отново има едно придърпване.

Другото което ми направи впечатление беше разхода - на маршрут който обикновенно ми дава 5.8-6.2 сега ми даде 7.2.

 

След смяната на дюзата нямаше грешки при закачане на ваг-ком.

Реших тази сутрин да проверя какво се случва и:

 

4 Faults Found:
16891 - Idle Control System RPM Higher than Expected.
           P0507 - 35-10 - - - Intermittent
16490 - Manifold / Barometric Pressure Sensor (G71) / (F96): Implausible Signal
           P0106 - 35-00 - -
16555 - Fuel Trim: System Too Lean: Bank 1
           P0171 - 35-00 - -
16555 - Fuel Trim: System Too Lean: Bank 1
           P0171 - 35-00 - -
Readiness: 0110 0101

 

Какво следва сега, от къде да почнем?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Майстора е мой много близък човек, не е сменял нищо освен дюзата.

 

По скоро на мен ми е интересно кои са тези сензори G71 и G70

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Manifold Pressure Sensor (G71) - Налягане на колектора

Mass Air Flow Sensor (G70) - MAF

Ако не бъркам някъде... Да не би майстора като е сглобявай да не е напаснал нещо по гарнитурите на входящия колектор и да смуче въздух от някъде другаде... Чел съм при Голф4 за едни O-пръстени коиото се късат и правят мизерии, да не би тука да е нещо подобно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След малко по детайлен оглед установихме че на дроселовата клапа има отчупено парченце (в основата до оста).

Предполагам това е проблема защтото от там смуче повечко въздух.

И подяволите - как е възможно тази клапа да е направена от пластмаса! Видях на едно малко по старичко Поло тази клапа си беше метална

Има ли варянт да се смени само "перката " (или там както се нарича)?

Или трябва да се смени целия блок?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

при работа на постоянно каране клапата няма как да окаже такова влияние. относно разхода и оборотите като направи номер размърдай датчика за водата и виж как се държи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

И така след поредно разглобяване и този път старателно почистване, ето какво излезна:

 

IMAG1966cr.jpg

 

и малко по детайлно:

 

IMAG1966crack.jpg

 

сета грябва да се подмени целия детайл или може само "перката" (или не знам как се нарича - може би клапа)?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще ползвам темата на колегата, понеже забелязах сходни симптоми с тези при мен, надявам се да няма нищо против. При мен забелязвам подобен проблем, а именно при работа на мотора на празен ход претриса доста неприятно двигателя от време на време. При подаване на газ, отново на място и поддържане на 2000 оборота примерно, точно при претрисането оборотите спадат с малко и пак се възстановяват. При движение на скорост, при връщане и наново подаване на газта се получава едно замисляне и придърпване. Незнам дали си въобразявам но и колата е някак си по мудна, ускорение се усеща щом мине 3000 обората, а преди това не беше така. Свещите са чисто нови, няма никакви записани грешки в компютъра, почистил съм дросела. Сега се сещам че преди време беше записана грешка на датчика на разпределителния вал /този който е отгоре на мотора/, който беше подменен но с такъв от Euro 07 и съответно след изчистване на грешката повече не я давал. Възможно ли е тоя неоригинален датчик да бърка нещо работата?!? Колата е Поло, 1.2 8v BBM е кода на мотора, 60к.с.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може бобините да правят номера при мен беше нещо продобно на Seat-a и не след дълго едната си замина.

Иначе къде точно се намира дроселовата клапа, за да проверя какво е положението при мен, че нито съм я чистил, а дава някакви подобни симптоми (по-леки, но все пак профилактика му е майката). Трябва ли да се разколачи половината двигател или само със сваляне на капака ще имам достъп? :-k

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля че това което съм снимал е дроселовата клапа.

При мен се сваля "лесно".

Маха се пластмасовия капак на двигателя, развиват се 4 винта, изкарва се куплунга и това е.

Мърсотията е от долната страна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.