Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

фелиция дизел проблем с обогатитела


gogalov

Recommended Posts

здравеите колеги проблема е следния, при сяко едно палене на на двигатела когато е загрял ми се включа подгряване и слез запалването на мотора обогатила се исключа слет 5 минути смених дачика смених вакум маркучета релето също смених но нищо недаде резултат и последното за капак ми качи и расхода близо с 2 литра

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здравеите колеги проблема е следния, при сяко едно палене на на двигатела когато е загрял ми се включа подгряване и слез запалването на мотора обогатила се исключа слет 5 минути смених дачика смених вакум маркучета релето също смених но нищо недаде резултат и последното за капак ми качи и расхода близо с 2 литра

 

1! Дизела няма обогатители смукачи и пр...! Има аванс

2! Какъв е мотора? 1,9 предполагам.

3! С каква помпа е Bosch или Lukas?

Давай повече инфо за колата, не само предистория... smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да на лукас е помпата и си работи много добре само етози проблем дето ми създава ме дразни уникално и ако скоро него открия от каде идва ще се сменя колата

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да на лукас е помпата и си работи много добре само етози проблем дето ми създава ме дразни уникално и ако скоро него открия от каде идва ще се сменя колата

 

Аванс корекртора при помпи лукас е от типа термопатрон с жило. Може би се е прецакал термо елемента и не регулира аванса коректно. При загрял мотор, жилото му трябва е е отхлабено докрай-дори 1мм повече. Ако не е охлабено го разхлаби. Сутрин на студен двигател го провери дали е опънато. При температура от около 50-60градуса трябва да започне да отпуска отново. а тия 2 литра отгоре ми миришат на избягала центровка. Трака ли сутрин на студено?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не няма никаво тракане пали ли си от парвото завъртане бес никакв проблем съмняваме дали не е от дачика на температурата да не е заминал че преди мине средата на дачика на таблото и се включаше перката а сега застава на нормална температура и перката се включа

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не би трябвало да има връзка. Тази помпа е напълно механична и единственото електрическо нещо е клапана за нафтата.

Провери както ти казах привода(жилото) на аванса при топъл двигател. И как разбираш че е дала аванс като не се променя тракането на мотора. Ако се вдигат оборотите е друга бира.Те не се влиаят от аванса. Другаде е проблема...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега това го проверих днес и е така като почне да загрява се охлабва но неми е ясно защо ми включа свещите да подгряват

 

Така кажи де smile175 , температурен датчик smile159 !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

проблема е решен скъсан кабел от дачика расказа ми играта денс и дачик купих и пак нестава на такова място се беше скъсал че разглобих половината кола благодаря колега темата може да се търка от модератора

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Що да се търка ... утре на някой друг може да се скъса жицата и ще трябва всичко на ново да се пише .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.