Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Питане до bega4kata за предни тампони на О2 .


димон

Recommended Posts

В горната част на предните амортисьори на О2 стои тампон. Тампонът е съставен от горна- гумена част и долна част лагер в гумена вложка. Лагерът е поставен в тампона с известен натяг, но все пак може да се извади лесно с ръка. Горната част е завита в бомбето с 3 болта - неподвижна. В нея ( доколкото разбирам) е захванат и амортисьора.В Долната част стъпва пружината .

При излизане от легнал полицай ( да речем) гумата заедно с пружината слизат рязко надолу и тук идва въпроса дали в този момент лагера се опитва да се измъкне от горната част на тампона? Ако наистина е така то следва, че аксиален луфт в предницата винаги ще има...Но понеже не мога да си го представя бих искал Сами да внесе малко яснота, макар да знам , че го мързи да пише обстойно... :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тампона е стегнат в амортисьора и в бомбето-пружината винаги го притиска,дори и като слиза надолу

тези тампони се разбиват в часта на лагера-там се появява луфт,който може да се чува-те са отделно тампоните 46лв.и лагера 30 лв.

Колко и рязко да пропадне колелото в дупка или след легнал полицай,амортисьора винаги забавя хода надолу и никога не може да е по-бързо това движение,от скоростта на разпъване на пружината.Тоест винаги има голяма притискателна сила.

Надявам се съм бил подробен този път

п.п. казах ти смени аморт.и ще се оправи слуха ти и ще спинкаш по весел

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В горната част на предните амортисьори на О2 стои тампон. Тампонът е съставен от горна- гумена част и долна част лагер в гумена вложка. Лагерът е поставен в тампона с известен натяг, но все пак може да се извади лесно с ръка. Горната част е завита в бомбето с 3 болта - неподвижна. В нея ( доколкото разбирам) е захванат и амортисьора.В Долната част стъпва пружината .

При излизане от легнал полицай ( да речем) гумата заедно с пружината слизат рязко надолу и тук идва въпроса дали в този момент лагера се опитва да се измъкне от горната част на тампона? Ако наистина е така то следва, че аксиален луфт в предницата винаги ще има...Но понеже не мога да си го представя бих искал Сами да внесе малко яснота, макар да знам , че го мързи да пише обстойно... :D

Що , го занимаваш , само ще ти доразвали колата , :lol: . Не го слушай много , че да не си хвърлиш парите излишно за нови амортисьори .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Димо, някъде ти бях писал за тези лагер-тампони. Аз вече два пъти ги сменям - на около 50 000км и после пак на 100 000км. Моята предница е много тежка обаче - 2,0 + DSG + стоманена кора... пък и доскоро бях с едни тежки 16-ки джанти. След всяка смяна всичко утихва. Като смених и амортисьорите и съвсем заспаха нещата. Слушай Сами бре - разбира ги нещата!

 

smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кала,той Димо има слух на тигър,чува камъче 1мм. защипано в грайфера на задна дясна гума....

А на теб съм приготвил нов ротор за турбото и нов файл.Безплатно естеств. за редовни като тебе клиенти.Чакат те на склад.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сами, мерси за подробния и прецизен отговор - не е за мен, а е за един приятел! smile027

И внимавай - почваш да ме конкурираш! smile091

Майтап бе - никога не можеш да ме биеш по многословие! [-X

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.