Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Recommended Posts

Публикувано
То,че щесе сменят е ясно но първо да видя откаде да ги намеря тия пръстени.Гледах на един ротор,че е на шлици всички ли са така или има особености със смяната.

Здрасти аз мойте части ги купих от Фуго провери там.

Публикувано

Леле колко съм прост ... заради таз кабелна обувка съм си скапал един акумулатор , а Фаворита цяла зима седя на трупчета , а аз си търсех под вола теле ... е нема , само муде .

Та на въпроса - преди паля и напрежението почва да расте плавно до 13.9 - 14 В , а с консуматори играеше между 13.6-13.8 и не се вдигаше повече. Сега след като смених кабелната обувка за лампата още със завъртането лампата гасне и кове 14.2В и не мърда ... с консуматори кляка за малко на 13.6 и вдига сам до 13.8 , но за разлика от преди над 1100 об/мин кове 14.2 В без значение колко консуматори съм накачил ... е с екстремно много консумация му се завива свят , но аз никога не включвам всички копчета :mrgreen:

Ай smile027

 

П.П. Явно късното гаснене на лампата е симптом освен за отиващ си акумулатор и за скапана връзка във веригата на лампата.

Публикувано

Докторе smile027

Не е за отиващ си акумулатор , по скоро е за лоша връзка! s_flag

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.