Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Recommended Posts

Публикувано

Може ли малко разяснения по графиката? Доколкото разбирам чешкия червеният пик показва максималната мощност, другото по-ниско червено - макс. въртящ момент /125 Нм при 6000 об./, зеленото - някакви загуби на мощност, синьото - мощност на колелата, т.е. на хАсфалта - макс. 60 катъра при тия обороти, тука сигурно съм в грешка, или пък се гледат червените цифри в дясно - 150? :-k

  • Отговори 254
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • Skoda 130LR/h

    87

  • fulcrum

    55

  • joro-120L

    21

  • SKODA 105 RS

    19

Най-много писали в темата

Публикувано
Може ли малко разяснения по графиката? Доколкото разбирам чешкия червеният пик показва максималната мощност, другото по-ниско червено - макс. въртящ момент /125 Нм при 6000 об./, зеленото - някакви загуби на мощност, синьото - мощност на колелата, т.е. на хАсфалта - макс. 60 катъра при тия обороти, тука сигурно съм в грешка, или пък се гледат червените цифри в дясно - 150? :-k

Митко , дясната ордината е функцията на въртящия момент(N.m) от оборотите ( абцисната ос , аргумента) а лявата

функцията на мощността(к.с) от оборотите( честотата на въртене на коляновия вал).

точката на пресичане на средните две графики е в областта на оптималния разумен тунинг на 781.135/136 мотора. Зелената

графика е дадената по - ниска (загубите в трансмисията , сцеплението на гумите , аеродинамката..)

 

Мощността на коляновия вал на двигателя се мери с други способи за натоварване - тарирани електрически генератор

и механична или хидравлична спирачка , но това, разбира се ,в лабораторни условия.

 

И да благодарим на Настас за дискусията и представянето на графичния материал! :) s_flag smile159

Публикувано

А тези данни при каква конфигурация на мотора са замерени?

Публикувано

11.2 степен, разширени портове на 30мм. , 278 на 265 вал , 4-1 генерация запалване 10 градуса базово 30 на 4500 33 на 5500 95 к.с., 130 Nm

7_539_154082__2012-06-20_12-17-25_98.jpg

 

Стандартен 136

104,19 Nm 3686ot/min.

64,75 PS 4977ot/min.

 

7_539_154082__2011-10-28_23-04-34_16.jpg

Публикувано

При вал 278/265 непременно и по твърди пружинни двойки на клапаните! s_flag

Публикувано

Извинявам се за тъпия въпрос, ама има ли някаква опасност за двигателя, ако се кара със стоковите пружини ?!

Публикувано

Ако се кара до 5000об./мин. проблем не би следвало да има.

Публикувано

Несбъднатата мечта на Хашек - запалителна система на Bosch за рейс Шкода :D

 

sam0963r.jpg

Публикувано

Благодарение на колегата lent се сдобих със разпределителен вал от 136Х (68к.с). smile035 Сега остана , да намеря карба. А да попитам, от какво и от къде може , да се намерят твърдите пружини на клапаните? И за това запалване на бош. Тази кутия от дясно , каква е ?

Публикувано
Благодарение на колегата lent се сдобих със разпределителен вал от 136Х (68к.с). smile035 Сега остана , да намеря карба. А да попитам, от какво и от къде може , да се намерят твърдите пружини на клапаните? И за това запалване на бош. Тази кутия от дясно , каква е ?

За 268 вал не ти са необходими.Това е АТ захранващ блок от комп , за да захраня схемата на запалването и проверката на

работоспобността на елементите и.

Публикувано

Ако ползваш стандартните пружини, може да подложиш по една шайба около 2мм.

Публикувано

Аз искам да питам тия 30 градуса предварение при 6000 оборота как се постигат ?!

Публикувано
Има игра със тежести и пружини ;)

http://skoda-virt.cz/cz/clanky/nabidky- ... ni-motoru/

 

И малко подкачване на диагностична и измервателна апаратура ( по възможност) - амперметър , стробоскоп , осцилоскоп. ;)

Публикувано

От линка разбрах, че за всеки вал се правят различни настройки, но кое, как и защо ?! Намерих инфо и за смукателния колектор как трябва да се преправи, но тия тежести и пружинки са ми тъмна индия. Ако се намалят тежестите, по-къси пружини ли се слагат или по-твърди? Каква е зависимостта ?!

 

 

Има игра със тежести и пружини ;)

http://skoda-virt.cz/cz/clanky/nabidky- ... ni-motoru/

Публикувано

 

 

Аз искам да питам тия 30 градуса предварение при 6000 оборота как се постигат ?!

Питай бат' си Наско, колко серпентини от химикалки ползва :) и как спира плочката.
Публикувано
Аз искам да питам тия 30 градуса предварение при 6000 оборота как се постигат ?!

питай бат си наско колко серпентини от химикалки ползва :) и как спира плочката

Ей , и за това не ползувам чешко. :D

Публикувано

 

 


питай бат си наско колко серпентини от химикалки ползва :) и как спира плочката

Ей , и за това не ползувам чешко. :D


Аз сега, като мина съм намислил нещо за едно въже, ама ще видим. Нека махне цапаницата над устната, да не боцка пък ще видим!
Публикувано
Благодарение на колегата lent се сдобих със разпределителен вал от 136Х (68к.с). smile035 Сега остана , да намеря карба. А да попитам, от какво и от къде може , да се намерят твърдите пружини на клапаните? И за това запалване на бош. Тази кутия от дясно , каква е ?

За 268 вал не ти са необходими..

Колегата lent каза , че вала е 248/248. А да попитам , колкото повече се качват градусите толкова са по-добри параметрите на вала ли ?

Публикувано

Колкото са по- големи градусите, толкова повече ти отваря клапаните и ги държи по дълго време отворени. Съответно имаш по- добро пълнене и изпразване на цилиндрите. Е и разхода трябва да се качи малко.

Публикувано

Ще карам с вал 136Х изпускателна с-ма 4в1 олекотен маховик карбуратор вебер ауспух от мотоциклет.

Публикувано

А например вал с параметри 265°/258° или 280 градуси от каква Шкода пасват, или са специални (спортни), които се продават за Фаворит Форман?

  • 2 седмици по-късно...
Публикувано

Настаско , то за научни цели и лабораторни упражнения по съответната учебна дисциплина по ТТ , (я къде отидох)

 

Иначе - върхът на сладоледа , без коментар - заинтригува ме! :D

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.