Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Recommended Posts

Публикувано (Редактирано)

A как сметна амортизацията на колата?

През разликата на застрахователната сума миналата година и тази година: 3000 лева. Приблизително е, но дава представа.

Редактирано от Vladislav
  • Отговори 427
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • vp81

    32

  • bega4kata

    31

  • angel40

    29

  • mordo

    26

Най-много писали в темата

Публикувано (Редактирано)

:doubleup: за колегата Vladislav. Подкрепям данните и от собствен опит. И аз съм с TSI 1,2 , но е 105 к.с., "набор 2014" :), също. Водя статистика за горивото от първия литър и действително смесения разход е приблизително такъв, при това не мога да кажа, че винаги карам в "икономичен" режим :) Всеки решава сам за дилемата газ - бензин, но аз определено държа на бензина. Динамика при изпреварване, липса на "спъване" при включен климатик и т.н. Само RAPID :)

Редактирано от Pass
Публикувано

Благодаря на всички за мненията.

Ясно че турбото е по-добре, но ЕТ отказват да ги газифицират/поне на мен така ми казаха/

Ако сам го направя, гаранция-франция :-)

Колега Valentin_d колко ти стъпи газифицирането  и къде го направи.

Поздрави!

Цената е малко над 2000лв. за BRC. Колата е от Еуратек, но незнам дали е слагана там уредбата.

Публикувано

Цената е малко над 2000лв. за BRC. Колата е от Еуратек, но незнам дали е слагана там уредбата.

Газовите ги слагат в сервизите на BRC България. Там се и сервизират, сменят филтри и т.н.

Публикувано (Редактирано)

аз не виждам смисъл при този разход на бензин на 1.2 tsi от поставянето на газ според мен необосновано и нерентабилно знаете ли,че при газовите на тси освен газ на определен брой впръсквания се подава и бензин,така има и разход на бензин по-голямо отколкото при mpi

Редактирано от skodafen
Публикувано

аз не виждам смисъл при този разход на бензин на 1.2 tsi от поставянето на газ според мен необосновано и нерентабилно знаете ли,че при газовите на тси освен газ на определен брой впръсквания се подава и бензин,така има и разход на бензин по-голямо отколкото при mpi

Да, знаем за впръскването на бензин. Затова засичам и разхода на бензин по начина пълен резервоар, изминати км. пак пълнене.

Както писах по-горе газ гори от 6 до 6.3 на 100, бензин се връзва от 0.8 до 1.4 на 100км.

 

Всеки сам си преценява. Но на газ е по-евтино. Например като пусна климатика разхода ми се вдига с 1лв на 100 км, а ако бях на бензин щеше да е с 1.8лв за 100км. Същото е с карането със скорост над 100км, изкачване на планини и карене по магистрала на 1-ва с 10км/h в задръстване - както беше това лято по АМ "Тракия". И като теглиш чертата в единия случай е по 0.91, а в другия по 1.95.

Публикувано

Определено и аз съм фен на LPG :sorry:

Проблема за мен е че дилърите в Еуратек не предлагат газифициран TSI :unsure:

Благодаря за мненията!

Поздрави.

  • 2 седмици по-късно...
Публикувано

Имам проблем с Рапида - много се потят стъклата, когато е вали дъжд и особено поради ниските температури.

Получава се ефекта на бирената бутилка извадена от хладилника.

Някакви идеи ?

Оня ден имаше публикация със съвет да намажем със суров картоф челното стъкло, да разхвърляме из купето пакети със сол или стари вестници , които да дръпнат влагата и т.н.

Нещо по-технологично има ли - спрейове, вакси или нещо друго?

Публикувано (Редактирано)

на какви километри е ? може да смениш филтъра на вентилацията а иначе трябва да имаш включена вентилация студен или по-добре топъл въздух

Редактирано от skodafen
Публикувано

Пробегът  е  16,500 километра , вентилацията не помага - включвам климатика за да дръпне влагата, това пък товари разхода на гориво, но друг начин няма.

Миналата зима, която бе първата за автомобила, нямаше такива проблеми.

Публикувано

смени филтъра на вентилацията

Публикувано

И при мен се изпотяват стъклата на автомобила като вали дъжд и единственото спасение е да се пусне климатика. Филтъра за купето го смених, но няма промяна.

Публикувано

   Да не би да си оставяте вентилацията да "върти" въздуха вътре? При мене този проблем не съществува, насочвам обдухването към предните стъкла. Естествено, в началото стъклата са изпотени, но след 5-10 минути всичко е изчистено и не се запотяват. Странно.

   Поздрави.

Публикувано

Смени филтъра на купето, със сигурност е по-черен от икономически емигрант. Имай предвид че веднъж пуснеш ли компресора на климата за отпотяване, трябва да го държиш включен, защото ако го изключиш пак ще почне запотяване.

Публикувано

Защо трябва да пускате климатика когато ви се запотят стъклата? :)

Във втора тема го прочетох и не разбирам?

Пускате си просто парното да духа топло и към предното стъкло и готово.

И при мен на Октавията се потят понякога - пускам само духалки на ЕКОН на 22 градуса без компресора да работи и за нула време стъклото е ОК вече. Все едно на 105-цата все климатик съм пускал да ме спасява в такива ситуации :D

 

Ако аз бъркам нещо, моля поправете ме :)

Публикувано

При силен дъжд, съответно висока влажност, само парното не помага. Климатика изсушава въздуха и ефекта от парното е значително по-голям, съответно прозорците се изчистват значително по-бързо. Проблема е, че при под 7 градуса климатика не се включва  ;)

Публикувано

Защо трябва да пускате климатика когато ви се запотят стъклата? :)

Във втора тема го прочетох и не разбирам?

Пускате си просто парното да духа топло и към предното стъкло и готово.

 

:PDT_Armataz_07: И аз никога не съм пускал компресора с цел изсушаване.

Публикувано

Понякога се налага да се пуска, когато още няма достатъчно топло...

Освен, ако няма електрическо отопление на челното стъкло :tongue_1:

Публикувано

Стъклата се потят изключително много когато вали дъжд. Имам опит с доста автомобили и това е автомобилът, чийто стъкла се потят много повече от на всички останали. Филтъра е сменен и не е включено въздуха да се върти в купето. При пускане на климатика това изпотяване се премахва за 1 минута, докато като се пусне да духа топло са необходими поне 10-на минути за да се изчистят стъклата.

Публикувано

   Аз нямам горните наблюдения при Рапид Спейсбек. В периода 9-11 ноември пътувах София-Русе. На отиване ме пра дъжда. На връщане дъжда беше проливен, придружен на места с гъста мъгла. Външната температура варираше между 9 и 12 градуса. Парното беше нагласено на 22 градуса, духалките - към стъклата и в краката. Отлична видимост без следи от запотяване по стъклата никъде в купето. Явно в 1.2 tsi и 1.6 tdi са влагани различни материали... При мене при студена кола и запотени отвътре прозорци са необходими 3-5 минути, за да мога спокойно да шофирам, като остава запотено по краищата на челното стъкло, което не пречи на видимостта.

   Поздрави.

Публикувано

Мордо ти пътуваш в бъдещето, браво! Според мен има различни възприятия на писалите в темата за запотени и чисти стъкла.

Публикувано (Редактирано)

Забравих да спомена, че от сума ти години ползвам разни препарати против изпотяване на стъклата, но третирането е само веднъж годишно - късната есен :sorry:

Редактирано от stefan l
Публикувано

Мордо ти пътуваш в бъдещето, браво! Според мен има различни възприятия на писалите в темата за запотени и чисти стъкла.

:blush: Завръщане в бъдещето. Грешка, бре. Става въпрос за октомври. Я виж в колко часа съм писал мнението и то с едно полуотворено око.

Поздрави.

Публикувано (Редактирано)

Привет на феновете на Шкода :)

Моля за съвет от притежателите на Rapid с трицилиндровия двигател.

По принцип търся автомобил на газ и от сегашните промоции предлагат Rapid и Fabia  с MPI мотори които могат да се газифицират.

Fabia 86 коня ми се вижда добра но багажника е малък а още имам нужда от пространство за багаж. Дилъра ме осведоми че комби вариант няма :(

За Rapid. На пръв поглед човек си казва "мани го тоя 3 цилиндров мотор"  но сигурно не е толкова зле щом е в упротреба и може би има и положителни страни :)

Молбата ми е да споделите мнения за това животно.

Не съм любител на гонките.

Как се представя като разход/ясно че не е 6.3 на газ/, спъва ли се с климатик, как се държи на дълъг път/да кажем 120 км в час/

Благодаря предварително.

Поздрави.

Здравей, карам такъв Rapid, 75 коня, една от първите в България, вече е на около 3 години, на 35,000 километра вече, на газ. 120 изобщо не са ѝ проблем, по книжка максималната ѝ скорост е 178 и с динамиката на магистралата съм сигурен, че може да ги вдигне. 1-ва, 2-ра и 3-та скорост са по-къси(за в града), 4-та и 5-а са за дълги пътувания. Все пак вземи по-големия двигател, при изпреварване си е страшничко, при положение, че НИКОГА не предприемам опасни маневри и винаги карам по правилата. А и след 15,000 километра се разработва изцяло :) . Общо взето, много си обичам колата нищо, че е спъната :) .

Редактирано от KaloyanBeshev
  • 2 месеци по-късно...
Публикувано

Привет! Предстои ми покупката на Шкода, колебанието ми е между Фабия 110 к.с. и Рапид 90 к.с., и двете с ниво Edition, DSG 7. Подкарах Фабията и ми се стори добре. За съжаления нямам време да подкарам и Рапид-а. Фабията ми се струва малко по пипната от към външен вид, но в същото време ми се струва малка. Според мен при дълго пътуване на возещите се на задната седалка може да им се стори малко тясно - макс 2 души.

Споделете мнения/опит относно двата модела.  :plate_please:

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.