Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Recommended Posts

Публикувано

Да.Още 3 месеца.Кофтито е,че филтъра се запушва през 500-600км.А с колата се излиза извънградско почти всяка седмица.

  • Отговори 141
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • lakosste

    23

  • pmirchev

    21

  • Milen Dimitrov

    17

  • bega4kata

    12

Най-много писали в темата

Публикувано

Освен да проучиш как стои въпроса с такова почистване.

Публикувано

Принудителна регенерация е възможна на първо ниво.Вече щом е в серв.режим,сваляте и чистите.По ефикасно е почистването като се слага прерарата от към голямата дупка на турбината,не през датчиците.

Публикувано

За мен тая кола има дефект.Лампата светна на 8000км. за първи път.Ще го потърпя още малко и ще му видя сметката.

Публикувано

О,определено има някакъв дефект/проблем.

Публикувано

Моят Суперб е на 30 000км. и нищо не ми е светило до сега. Карам го само извън градско.

Публикувано

Преди време се опитваха нещо,сменяха с по-нов софтуер и все същата работа.Казват,че е от нафтата и било нормално.

Публикувано

Моят Суперб е на 30 000км. и нищо не ми е светило до сега. Карам го само извън градско.

Колега, ти не го ли изтърбуши?

Публикувано

Преди време се опитваха нещо,сменяха с по-нов софтуер и все същата работа.Казват,че е от нафтата и било нормално.

 

Според мен не е нормално, Супърба ми е 4 кола с DPF филтър и на никоя не ми е светла лампата за принудителна регенерация.

Публикувано

Колега, ти не го ли изтърбуши?

Суперб-а си е в гаранция, нищо механическо не е пипано, а и не мисля някога да махам точно DPF-а.

  • 1 месец по-късно...
Публикувано

Знам, че не е най-точното място. Не ми се отваря нова тема, за това доста порових из темите, но тази като че ли отговаря най-много на въпроса ми, макар и не напълно. За това реших да я използвам. Взех си колата нова, от ЕТ. До сега сме изминали около 5000 напълно безпроблемни  километра с нея. Всичко е много хубаво, само че вчера, докато се прибирах ми светна индикация за DPF, едновременно с надпис "Diesel-particle filter: Owner's manual!" на MAXI-DOT

Знам какво означава, както и какво се препоръчва в инструкциите на автомобила. Не ми е ясно само дали е нормално това да се случи толкова скоро. Изминатите километри са предимно в градски условия, само че пак ми се вижда прекалено скоро за чисто нов автомобил. Има ли място за притеснения?

 

П.С. "Помолих" индикацията да изчезне като покарах на 4-та скорост (с около 2000 - 2500 rpm) за около 20 - 30 минути на околовръстното снощи. И тя изчезна - точно както се очакваше.

Публикувано

Няма място за притеснение.

може да смениш веригата бензиностанции.

Публикувано

Бях останал с впечатлението, че предлагат приличен дизел... То и по-честичко извънградско не е зле да се практикува против тези болежки :)

Благодаря!  :cheers:

Публикувано

Бях останал с впечатлението, че предлагат приличен дизел... То и по-честичко извънградско не е зле да се практикува против тези болежки :)

Благодаря!  :cheers:

Като се включи регенерацията трябва да я оставяш  да работи докато се почисти филтъра ако я прекъсваш това убива дпф а 

Публикувано

Имаш предивд когато се забележат симптоми като мааалко по-високи обороти на място при загрял двигател, придружено с мааалко по-висок разход на място? Колко време приблизително отнема тази регенерация? Защото ми се случи на няколко пъти. Както и работа на перката след спиране на двигателя докато все още беше по-студено.

Публикувано

Имаш предивд когато се забележат симптоми като мааалко по-високи обороти на място при загрял двигател, придружено с мааалко по-висок разход на място? Колко време приблизително отнема тази регенерация? Защото ми се случи на няколко пъти. Както и работа на перката след спиране на двигателя докато все още беше по-студено.

точно така различно време отнема когато паднат на 705 800 оборота значи е свършил процеса на регенерация 

Публикувано

Имаш предивд когато се забележат симптоми като мааалко по-високи обороти на място при загрял двигател, придружено с мааалко по-висок разход на място? Колко време приблизително отнема тази регенерация? Защото ми се случи на няколко пъти. Както и работа на перката след спиране на двигателя докато все още беше по-студено.

 

При мен зимата на около 600 км си прави регенерация, това когато имам само градски цикъл. Моето решение е каране по магистралата от Перник до Люлин.

Публикувано

И при мен на един резервоар минат само на градско започва да дава признаци - след загасяне на двигателя остава да работи вентилатора. С едно минаване от Княжево до Горубляне по околовръстното се оправя. Индикацията до сега не ми е светвала никога.

Публикувано

При мен зимата на около 600 км си прави регенерация, това когато имам само градски цикъл. Моето решение е каране по магистралата от Перник до Люлин.

моята я прави на 220 250 270 километра градско но лампа не ми е светвала 

Публикувано

моята я прави на 220 250 270 километра градско но лампа не ми е светвала 

@Milen Dimitrov, веднага си признай каква химия добавяш в горивото!  :)

Публикувано

На мен досега не ми е светвала лампата, но и от самото начало рядко ми се случва да карам само градско. Но момента, в който я вида, че се регенерира (повишени обороти, повишен разход и продължителна работа на перките за охлаждане след като загася колата) отивам да си направя една разходка.

Иначе за химиите, в началото пробвах Liqui Moly колата стана малко по-динамично, но и филтъра си правеше по-чести регенерации, после ползвах Bardhal, няколко пъти, разлика не усетих, но и нямаше регенерациите. След това Mishelle спомена за тези и сега от няколко месеца я ползвам тази на всеки 3000 км. разлика в динамика няма, но и идеята е друга. Ползвах и тази, колата става малко по-динамична и филтъра не си правеше регенерация.

Разхода не съм убеден дали се промени, но май малко падна в рамките на статистическата грешка  :D

Публикувано

Шега беше.  :cheers: Темата за добавките я знам. Вероятно имат общо ползваните добавки със задръстването на филтъра. Просто трябва да се знае коя как действа и за какво точно спомага.  :)

  • 1 година по-късно...
Публикувано (Редактирано)

Моето Сюпърбче 170 кс подмина 100000 км без да е светвала лампа. Нафталин сипвам основно премиум на Шел и ОМВ, но често и на Лукойл, Еко, Петрол...Избягвам само кучите места.Никога не съм слагал добавки и прочие неща...

Редактирано от bubaru
Публикувано

Като генерален извод според мен може да се направи, че проблема с Филтъра, зависи не толкова от това от къде се зарежда, а как се кара колата. Тези които имат по-тежък десен крак, имат по-рядко проблем с ДПФа. Нищо лошо и опасно няма от време на време да показвате на стрелката на оборотомера къде започва червената зона - естествено ако условията позволяват и при влязъл в режим (загрял) двигател. Колата си иска каране и стъпка, не да се правят рекорди за нисък разход, пък после да се чудим защо ДПФа се запушил :)

Поздрави

Публикувано

При редовно каране софийско граЦко, в час пик, на къси разстояния, нито рекорд за икономичност можеш да поставиш, нито да си опазиш ДПФ-а :eusa_think:

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.