Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Добавка за дизелово гориво


Milen Dimitrov

Recommended Posts

За бензиновите колеги : Не слагайте от тази добавка за която иде реч ( super diesel additive ) ! На етикета и пише изрично, че е САМО за ДИЗЕЛ .

За вас има други добавки .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Eто, днес станах по-рано. В магазина. Закупих супердизел адитивът (12,49лв ) и на бензиностанцията. Сипах цялото шише и към 45-50 л нафта. Газ по магистралата напред-назад 25 км. Влезнах в града и започнах да слушам разликата . Слушах, слушах - ник'ва разлика не открих. Нито почна да върви повече, нито шум намаля ( както на място, така и в движение) , при рязко настъпване пак се чуват "авансите" или рзпръсквачите. Продължавам изпитанието в следващите дни и ще докладвам . А дано, ама надали !

;)

 

Тествай, не бързай! Моята не е по-различна от твоята! Няма го "вибраций", както пишат някои колеги, при потегляне - отпуска е. Като се наканиш да дойдеш до Ориндж Каунти-то, ще ти дам да я поджиткаш малко да видиш разликата.

 

В началото, нали ти казвам, изпсувах стотина-двеста пъти и казах, че това е боклук и не става, нищо не направи. Покарай още малко, явно трябва да се разнесе хубавко навсякъде. Ще видиш ;) Аз минах 150 километра, не мога да си позная колата - днес нарочно карах на климатик да видя как е - няма почти никакъв спад на мощността (едва доловим е), както беше преди - тресеше се, забиваше муцуна, едвам тръгваше, подавах газ до 1500 и на полусъединител... Абе, освен мойта да е била запушена нещо още от време оно, та сега да се прочисти и да стана както си трябва - нещо такова да не е станало :unsure:  Иначе, това не е моята кола, идеална е за каране. Дори си измислям всякакви маршрути, колкото мога по-дълго да джиткам... Няма как да си въобразявам за такова нещо, защото го усещам, виждам как се промени, знам я каква беше и каква стана сега... Не знам колко дълго ще се задържи така, обаче нищо общо с предното състояние!

 

Поздрави

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • След ползване на 2т масло в продължение на 20000км не само че нямам оплаквания, а напротив само положителни неща мога да споделя.Първо двигателя от 49-50дб на празен ход в момента е 45-47дб мерено с професионален уред за шумоизмерване.Второ- дюзите не ми бяха в норма 1-цилиндър 0.73 -2ри цилиндър 0,98 -3ти цилиндър 0.73 4тицилиндър-1.47.След употреба на ударно количество а именно 1л 2т хусгварна на 15л нафта изгорена за около 250км,колата я закачих на ваг-ком отново и показанията на дюзите бяха 1-0,0     2-0,0    3-0,0   4-0,10.От тогава до сега сипвам 150мл на 20л дизел и дюзите не са променили показанията си.Трето -колата върви много по-леко,въобще непуши и имам чуството (не съм сигурен)че има по-добро доускорение на висока предавка.Днес сипах Супер дизел адитив без обичайната доза 2т масло в горивото и мога да споделя че колата стана по -нервна в ниските обороти (като че ли малко по пъргава)НО двигателя започна да си притраква построму.Замерих нивото на шума и уреда показа че не съм се излъгал, 50дб на празен ход.Най вероятно добавката има леко агресивно действие и повишава цетановото число.На тези които се чудят дали да сипват 2т масло на помпа дюза и комън рейл им казвам сипвайте без да се притеснявате не превишавайте хомеопатичните дози от 5мл на литър и се радвайте на по безшумните и еластични двигатели.И ето една статия от ауто билд германия която бях постнал но се изгуби докато оправяха форума-         2-тактово масло и дизел

Благодарение на мерките за контрол на замърсяването нафтата в ЕС е почти лишена от сяра и съдържа до 5% био-дизел. Сярата има способности на грес при системи за впръскване под високо налягане. Без сяра, намаленото смазване на новите дизели вече показва отрицателно въздействие върху дългосрочната устойчивост на инжекторите и помпата за високо налягане. Производителите на помпи за високо налягане са реагирали като подменят някои от движещите се части с Teflon, или друг подходящ материал. Въпреки това, дългосрочната надеждност все още не е постигната, както със стария (съдържащ сяра) дизел.

Изследователскте центрове на добре известните немски автомобилни производители са провели някои дългосрочни тестове на дизел добавки, за да разберат дали някой от тях ще имат влияние върху дългосрочната надеждност на дизеловия двигател.

Резултатите от това проучване: всички дизелови добавки в момента на пазара е не си струват парите!

 

НО: 2-тактово масло, което ние използваме в нашите моторни триони, косачки или във 2-тактови моторни двигатели е доказано, че има изключително положителен ефект върху дизелови двигатели, ако това 2-тактово масло се добавя към дизеловите в хомеопатични дози 1:200. На практика: 0300 литра на 2-тактово масло в 70l дизелов резервоар. 2-тактовото масло ще се абсорбира от дизеловото гориво и ще смазва движещите се части на впръскващата система - помпа и инжектори .

Освен това, 2-тактово масло ще се пази чист дизеловия двигател, тъй като то изгаря напълно като самия дизел.

С други думи, 2-тактовото масло е смного по-ниско съдържание на пепел, както дизела, когато изгори. Това е доказан факт и DPF (дизелови частици (сажди) филтър) не се запушва.

Една допълнителна информация: в Германия, трябва да се представят колите на всеки 2 години с TUV - Технически надзор на организацията - които проверяват, наред с другото, и замърсяването на бензиновите и дизеловите двигатели.

Измерените димности от дизелов двигател, без използване на 2-тактово масло е 0,95.

Същият фактор, с използване на 2-тактово масло е 0,47 - намаляване на почти половината от частици сажди.

Освен това,с употребата на 2-тактово масло в дизеловото гориво ще се увеличат километрите от 3-5%.

 

До всички:

 

Попълнете 0,3 литра 2-тактово масло с всеки резервоар . Вие ще забележите изненадващо голяма разлика в гладкостта на работа на Вашия двигател , нивото на шума е намалена, особено когато двигателят е студен, и икономията на гориво ще се увеличи освен описаните други предимства.

2-тактово масло мога да препоръчвам от моя собствен опит (стойност за цена) е Лики Моли , полу-синтетично. 1052 (синя пластмасова бутилка). Използването на 2-тактово масло се препоръчва също така и за дизелови двигатели без DPF. Ако сте забравили да налеете малка доза 2-тактово масло - няма проблем. Просто налейте в следващия момент.

Всеки, който е използвал 2-тактово масло в неговия дизелов двигател, е потвърдил, че работи по добре.

 

Да не се използва напълно синтетично 2-тактово масло, тъй като е прекалено скъпо и не е наистина необходимо такова високо качество за вашите цели.

 

Използването на 2-тактово масло в дизеловото гориво при нормални обстоятелства не се вижда, тъй като 2-тактовото масло ще се абсорбира от дизела и се формира на емулсия..

Както вече казах, ние трябва да преминаваме на всеки 2 години тех. преглед на изг. газове - TUV, както и на емисионните стойности - измерени са далеч добри показатели с използване на 2-тактово масло, отколкото без. Не е имало случай, в който производителят на колата да е отказал гаранционна поддръжка на автомобили използвали 2-тактово масло(разбира се, без да знае това).

Демонтиране на изпитвани дизелови двигатели след употреба на 2-тактово масло показа, че тези двигатели са били в извънредно чисти и в топ състояние. Така че защо производителя да откаже гаранционно обслужване ?

 

Защо производителите на автомобили не препоръчват 2-тактово масло

 

Може би всички знаем, че Mercedes Benz проведе през 2007 г., тест за надеждност, с Mercedes E-клас 320 CDI от Париж до Пекин. Поради факта, че качеството на дизеловото гориво в Източна Европа, Русия и Китай, не отговаря на изискванията, DIN, и Mercedes не е искал да поеме риска техните двигатели да дефектират поради лошо качесто на горивото, общото турне е било придружено от дизелов резервоар за гориво от ЕС. Избрани клиенти на Mercedes могат да кандидатстват за участие в определени части на този тест-тур, адвокати и нотариуси трябва да удостоверят верността на този тест за надеждност.

Въпреки, че Mercedes не харесва излязлия наяве факт, че дизеловите горива, използвани за този тест съдържат 2-тактово масло с цел смазване и запазване чисти двигателите по време на този маратон.

Защо на производителите на автомобили да не се позволи официално хомеопатичните допълнение на 2-тактово масло в дизеловото гориво, има много причини, най-вече от правно естество. Освен това, кой автомобилен производител има интерес от прекомерната надеждност на двигателите им? Техните сервизи ще имат големи проблеми поради липса на работа.

Междувременно "2-тактово масло за дизели" издание привлече интереса на редица университети в Германия, тъй като това 2-тактово масло се е доказало, че има невероятни свойства, ако се добави в малки дози към дизелово гориво (1:200) , особено положително е въздействието върху замърсяването на въздуха, намаляването на консумацията на гориво и подобряването на дългосрочната надеждност на дизеловите двигатели. В дискусиите за и против, ще отнемат известно време. Но веднага след като академичен доклад бъде публикуван от един от нашите университети, това ще се промени много бързо.

Между другото: всички производители на автомобили отхвърлиха добавките на гориво в колите си, и предупреждават, че гаранцията може да бъде засегната. Никой не казва, че гаранцията ще бъде отхвърлена. 2-тактовото масло като свойства не е добавка. Такива дози 2-тактово масло в дизеловото гориво е много трудно да се анализират, както всеки (химически) анализ е с основна функция за идентифициране на вещества, които са вредни. Но 2-тактово масло доказа ,че не е вредно изобщо, точно обратното!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

krasi_soft 

Това го четохме вече, бе мен . На предната страница. И какво от това ? Всеки си има мнение и усеща нещо си . За проба си бях купил една бутилка 2т масло , слагах го по нужната доза и как пък нещо не ме впечатли , как не чух някакъв положителен звук. Не съм мерил с професионален шумомер, но се доверявам на 100% на вградените си уши. Никаква промяна! 

Между другото - това което си мерил с шумомера не е гаранция за вярност. Защо ли ? Ще го обясня много просто. Всеки е забелязал при студено време като влезеш в купето и запалиш дизелака за кво става въпрос . Голем грохот ! При ниски температури всичко гумено се удървя , губи се елстичността на материалите , в резултат на което шумопредаването става близко до това на железото. То тампони на двигател, тампони на носачи, арматурно табло, стелки , шумоизолираща микропореста гума , гуми..., на всички материали шумоизолационните характеристики падат рязко.  

Освен , ако не си мерил в абсолютно еднакви температурни условия - еднакво затоплено купе и една и съща външна температура , както и шумомера да е бил поставен винаги на едно и също място с един и същи ъгъл , също така и човека, който е стоял в купето да е бил един и същи , както и да е бил облечен с едни и същи дрехи...

Но пък те поздравявам за старанието и ти пожелавам все така  занапред !!! :PDT_Armataz_07: 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@shaft , Венци , кефя ти се на сериозния ентусиазъм с който обясняваш положителния ефект при твоята кола , само незнам какво ще пишеш ако я чипосаш ... :wacko_2:   :cheers:

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз към момента карам с Shell FuelSave Diesel + Liqui Molly Super Diesel Additiv... 

 

Сипвал ли си от Shell V-Power Nitro+ Diesel ?

Вече повече от 3 месеца зареждам от този дизел.

При мен има ефект, подобен на този който ти си описал за добавката.

:hello:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Димон благодаря за пожеланията :friends: .Сега по темата не казвам нищо на колегите още повече пък да си налагам мнението,само споделям реални резултати за тези които се чудят какво да сипват в резервуарите си.И да замерванията са правени на едно и също място в гаража Погледнах си дрехите и те бяха същите като миналата година и аз бях същия само малко по-дебел 3-4кг,мястото на уреда е на таблото и преди беше там.Това е.Хайде бъдете здрави, да ви слушат колите,и ви пожелавам на всички весело изкарване на Никулден и последващите празници.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

@shaft , Венци , кефя ти се на сериозния ентусиазъм с който обясняваш положителния ефект при твоята кола , само незнам какво ще пишеш ако я чипосаш ... :wacko_2:   :cheers:

 

 

 

Абе Марто, не искам да я чипосвам за сега (много добре си върви, не ми трябват повече коне) :P Иначе, още се кефя и затова плямпам като малко дете :rolleyes:  Много приятно се кара колата сега...

 

Сипвал ли си от Shell V-Power Nitro+ Diesel ?

Вече повече от 3 месеца зареждам от този дизел.

При мен има ефект, подобен на този който ти си описал за добавката.

:hello:

 

Сипвах я преди няколко месеца за проба - един резервоар изгорях... обаче нищо не разбрах от нея - т.е. нищо не се промени, нито разход, нито вървеж, нищо... Затова не слагам - излишна ми се видя. С обикновения шел доста добре ми е разхода - успя да падне доста при високи скорости, някак се нормализира, но пак зависи откъде се зарежда, защото последния резервоар беше от бул. България и се оказа някаква гадост с която нямаше тяга... 

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тъй, тъй наливай добавки. То общо взето 10-15 пъти като налееш и си платил един чип :) :) :)

 

А вервай ми, в сравнение с чипа, резултата от добавката е като светодиоди на ауспуха :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само си давате парите - файда няма!

Както каза Евгени,по-добре газ за горене.Повечето добавки миришат на газ за фенери,помиришете преди да сипвате.

 

П.П.Димооооо,що си даваш парите за глупости,вземи си едно ирландско - отлежало и ще излетиш!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

П.П.Димооооо,що си даваш парите за глупости,вземи си едно ирландско - отлежало и ще излетиш!

 

Съчетах даването на пари за добавка за гориво с това  за даването на ирланската добавка... :D С един куршум- два заека.

:cheers:  мазничко като 2т масло !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес направих още един експеримент  :D

в двулитрово шише с нафта налях няколко вида масла(каквито намерих из гаража) - неотработен кастрол 10в40, двутактово масло, хидравлично и нещо с неясен произход доста е рядко - всичко пада доста бързо на дъното и се вижда, че си седи там  :P  

Налях си шишенцето в резервоара и пих една студена вода  :sorry:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти разтръска ли го шишето да видиш дали не се разтваря? Двутактовото със сигурност се разтваря. И като видя ,че не се разтваря защо си изля шишето( с неразтвореното масло в него) в резервоара си? Маслото е по-тежко и сигурно затова отива веднага на дъното?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предполагам е като утайката - като го разтръскаш ще се разнесе навсякъде, а като е в покой бавно ще отиде надолу. Няма да хвърлям  нафта заради има няма стотина грама коктейл от масла.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За добавките - успяхте да ме заинтересовате!

Но първо ще направя някои тестове - и тогава ще си кажа мнението! Защото в момента, като не съм слагал - просто нямам мнение.

Пък за двутактовото маслото - започнах да слагам двутактов Кастрол, който се разтваря напълно в нафтата - и съм много доволен!

Същия слагат и още трима мои приятели - всъщност те ме навиха!

Но чак след известно време ще казвам допълнителни впечатления - защото съм едва на края на първия резервоар, та още не мога да се произнеса за постигнатия ефект.

А за по-високото количество добавки ако сложиш - не мисля, че нещо може да се повреди. Мои приятели са слагали така - и нищо лошо не се случи.

Просто хабиш повече добавка - и това е.

А не че нещо може да се развали!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето и моя споделен опит с добавките, включително и с Liqui Moly.

 

Малко предистория. До преди няколко години зареждах само на ОМВ. Всичките си коли - газ, бензин и дизел. Преди 3 години, тръгвайки за морето, сипах до горе дизел на ОМВ, София, Младост. Колата вървеше както обикновено. Пристигнах без ядове (е, как ядове, нали съм сипал на ОМВ...). 3 дена не бях карал колата докато жената не поиска да отидем до Бургас. Тръгваме ние и след километър-два се започна с едно яко придърпване при по-рязко подаване на газ. Все едно карам кола с яко мръсен карбуратор. При плавно доускорение проблем нямаше. Натисна ли повече - мъка. Веднага намерих координатите на най-близкия представител на Опел в Бургас - Дженеръс Ауто. Пристигам там, нарочно не изгасих колата, за да могат евентуално по-лесно да констатират проблема. Да, знам, могат по всяко време да хванат грешката и с Оп-Ком, дори да я бях загасил. Вкараха я в сервиза. Идва приемчика след половин час и ми вика "имам съмнение за липса на налягане в горивната система, трябва да я разкачим цялата". Не можа да отговори на въпроса ми какво е показал Tech2 или Оп-Ком като грешка... Стана ми ясно, ще съм хранилка за нищо. Разбира се, отказах му. Аз съм дошъл на почивка със семейството, не да харча луди пари по сервизи. За далеч по-малко пари щях да си откарам колата с рапартак до София и там да я дам на моя майстор. Приемчика, видимо недоволен отида да каже да ми изкарат колата. В това време дойде един от монтьорите в сервиза и ми подшушна да си купя една опаковка от добавките, които продават и да сменя бензиностанцията. Купих си едно кенче Pro-Tek Common RailDiesel System Clean & Protect  за почистване на горивната система, заредих на Лукойл и след няколко километра проблема изчезна... Това беше първия път, в който се убедих в качествата на тази добавка.

 

Втори случай. Седя си аз във форума на Шкода и чета темата за добавките :) Хвалите Liqui Moly. От доста време насам зареждам само на Еко. Там има добавки на тази фирма. Бум едно кенчен в резервоара за почистване на горивната система Liqui Moly Diesel Systempflege, а после и нафтичка. На следващия ден минах около 250 км извън града, по магистралата. Колата видимо вървеше доста прилично, имаше една идея повече ряз. Познавам си автомобила, така че съм сигурен в това, което констатирах като динамика. Прибрах се вечерта. Гаража ми е топъл, но и да не беше, това не е фактор. На следващия ден излизам за работа. Аха да запали колата, ама нъц. Въртях около 5-6 секунди докато реши да запали. Реших, че е инцидентно. Само че забелязах друго. Всяко палене в рамките на близо седмица, след като колата е седяла поне няколко часа, беше трудно. Все едно съм сменил горивния филтър и и не съм го напълнил с нафта до горе. Ако запаля час-два след гасенето - никакъв проблем. Иначе колата пак си вървеше без забележка, с минимално повишена динамика. Само че на третия ден след сипването на добавката, при някои доускорения започнах да забелязвам осезаемо придърпване, а след заигрвака с педала на газта, за да видя в какви обороти и при коя предавка го прави, двигателя влизаше в сервизен режим... Тук следва да подчертая, че изключвам вероятността проблема да е от нафтата, защото на една и съща бензиностанция зареждам вече близо година. Да, може точно тогава да е имало кофти гориво, но при положение, че в същото време използвам добавката на Liqui Moly Diesel Systempflege, ясно е на къде се накланят везните. От Дженеръс Ауто са спряли продажбата на Pro-Tek Common RailDiesel System Clean & Protect и я ползват само вътрешно сервизно. Или поне за София е така. Намерих добавката в близост до работата ми. По спецификация я дават едно кенче на един резервоар през 5000 километра за поддръжка и едно кенче на 15 литра за интензивно почистване. Сипах, разбира се, с по-високата концентрация. Минах около 150 км същия ден. На сутринта колата запали от четвърт. Това е втория път, в който добавката на Pro-Tek ми решава проблема. И лично за мен това е едно от най-добрите предложения на нашия пазар за поддръжка на горвината система, доказало се при мен.

 

Между другото, в случая качеството явно се влияе и от цената. Беладжията Liqui Moly Diesel Systempflege струва 10.80 лв., а Pro-Tek Common RailDiesel System Clean & Protect - двойно, 22 лв. И двете добавки са подходящи за Common Rail система, каквато е моята, описана в горните два случая. Затова отпада и фактора за грешно подбрана добавка.

 

Въпрос на лична гледна точка е кой какви изводи ще си направи от моя опит. Аз повече няма да експериментирам с продукти на Liqui Moly, без значение кой и колко ги хвали. Ако искате по-тиха работа, най-вече на студено и при студен двигател, за мен по-добрия избор е Castrol TDA, който ще ви пази нафтата и от замръзване.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси за информацията!

А за цената - щом си си решил проблемите без разглобяване, цената на добавката всъщност е най-малката грижа!

Но всичкото това - го чета с голям интерес!

Редактирано от stivi797
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Юли, не съм наясно точно с двете добавки, но дали едната (тази от която си доволен) не е за профилактика? Демек да се ползва рядко - за почистване на тракта. Незнам дали редовната и употреба няма да се окаже даже вредна... Докато другата, от която Венци е доволен... засега... явно е добавка за всекидневно каране.

 

Просто си разсъждавам на глас де...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Те почистващите добавки е ясно, че  не са за всекидневна употреба. Те се слагат през 2000-5000 км, зависи от производителя. Но ако ползваш подобрители на горивата(Castrol TDA, цетан бустери) , които са за всекидневна употреба, няма да ти се налага да ползваш почистващи добавки. Всекидневните добавки също в по-малка степен почистват, но не това е главната им цел. Тя горивна добавка дето да не почиства няма. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Юли, не съм наясно точно с двете добавки, но дали едната (тази от която си доволен) не е за профилактика? Демек да се ползва рядко - за почистване на тракта. Незнам дали редовната и употреба няма да се окаже даже вредна... Докато другата, от която Венци е доволен... засега... явно е добавка за всекидневно каране.

 

Просто си разсъждавам на глас де...

И двете добавки, които аз съм посочил са за почистване, т.е. следва да са за профилактика, но не за регулярно използване. Както и двете са подходящи за Common Rail (от каквото аз имам нужда).  С две основни разлики:

1.Никъде на опаковката или в описанието на Liqui Moly не пише за препоръчителния интервал на използване, което за мен е странно. На Pro-Tek това е описано, виждал съм го на STP и т.н.

2.На добавката на Pro-Tek има описани две дозировки - едната е за почистване, другата, по-разредената, е за профилактична употреба през 5000 км.

 

За мен е факт, че въпросната добавка на Liqui Moly ми направи проблем, а пък тази на Pro-Tek два пъти ми помага. С което не искам да кажа, че всичко на Liqui Moly е боклук или че не става. Но след като съм се опарил от един техен продукт, друг не бих използвал.

 

На базата на собствения си опит смятам да ползвам постоянно Castrol TDA и веднъж на 4-5000 км Pro-Tek Common RailDiesel System Clean & Protect.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, и да ви питам - пробвал ли е някой от вас тази последната добавка, на Про тек - при дизел тип "помпа-дюза"?

И ще има ли ефект и при такъв дизел - как смятате?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Голяма дилема с тези добавки! Хубава тема, доста неща се изписаха- все интересни! Мненията показват нагледно нашата мила и хубава нафта!

 

За добавка за почистване и профилактика не съм компетентен, но  за добавка в горивото  и двигателя мога да драсна някои и друг ред.

Използвам от 2 години добавката на XENUM VX500, (http://www.bulmotors.com/%D0%B0%D0%B2%D1%82%D0%BE%D0%BC%D0%BE%D0%B1%D0%B8%D0%BB%D0%BD%D0%B8-%D0%B4%D0%BE%D0%B1%D0%B0%D0%B2%D0%BA%D0%B8/%D0%B4%D0%BE%D0%B1%D0%B0%D0%B2%D0%BA%D0%B8-%D0%B7%D0%B0-%D0%B4%D0%B2%D0%B8%D0%B3%D0%B0%D1%82%D0%B5%D0%BB%D0%BD%D0%BE-%D0%BC%D0%B0%D1%81%D0%BB%D0%BE/%D0%B4%D0%BE%D0%B1%D0%B0%D0%B2%D0%BA%D0%B0-%D0%B7%D0%B0-%D0%BC%D0%B0%D1%81%D0%BB%D0%BE-xenum-vx500) вярно, скъпичка си е, но аз съм доволен.

Не съм от хората които имат някакви нагласи: Еййй, дадох толкоз пари за тва, не може да няма ефект! Както обясних за 2тактовото заедно с добавката  на Лики Моли, така и за тази добавка съм повече от доволен. Работата на мотора , палене, гасене.....има си МИНИМАЛНИ,ама съвсем МИНИМАЛНИ, но все пак разлики.

Малко да изместя темата и за една друга добавка, дето за мен: Мамата си джаса!

http://www.bulmotors.com/%D0%B0%D0%B2%D1%82%D0%BE%D0%BC%D0%BE%D0%B1%D0%B8%D0%BB%D0%BD%D0%B8-%D0%B4%D0%BE%D0%B1%D0%B0%D0%B2%D0%BA%D0%B8/%D0%B4%D0%BE%D0%B1%D0%B0%D0%B2%D0%BA%D0%B8-%D0%B7%D0%B0-%D1%82%D1%80%D0%B0%D0%BD%D1%81%D0%BC%D0%B8%D1%81%D0%B8%D0%BE%D0%BD%D0%BD%D0%B8-%D0%BC%D0%B0%D1%81%D0%BB%D0%B0/%D0%B4%D0%BE%D0%B1%D0%B0%D0%B2%D0%BA%D0%B0-%D0%B7%D0%B0-%D1%82%D1%80%D0%B0%D0%BD%D1%81%D0%BC%D0%B8%D1%81%D0%B8%D0%BE%D0%BD%D0%BD%D0%BE-%D0%BC%D0%B0%D1%81%D0%BB%D0%BE-xenum-vx-gear
Преди беше по евтинка, сега доста са я вдигнали, но тя имаше МНОГО ГОЛЯМО ВЛИЯНИЕ! Още когато сложих керамиката, първа влизаше трудно..... Смених масло, не помогна. Сложих тази добавка още тогава (преди 5-6 години някуде беше 32лв.), заспа. Всичко започна да влиза плавно и мазно!
От тогава, на всеки 50-60хилки, когато си сменям и маслото в скоростната кутия си купувам и добавката.
За мен тя наистина действа! Не знам дали има отношение, но след 20-30хилки с керамиката ми се появи проблем със 4та скорост (синхронизатор дефектен видно от темата ми в Проекти). Ремонтът беше извършен в Хоби Кар Русе, когато си взимах колата , гл. мех. (май вече не работи там) Юри и г-н Пантелеев ме питаха: Да не си сменял кутията? Тя вътре е като нова? (тя си беше на 70-80хилки някъде тогава).... Не знам дали тази добавка в маслото (която слагам от както кутията е на 40хил км. е оказала някакво влияние. То като цяло HDS кутиите са здрави!

Преди ползвах добавка:

на Лики Моли- Мотор протект (за 50хил,км) по препоръка на esto за 50хил.км.  като на смените на маслото си слагах Бардал Турбо Протект (не знам дали е било здравословно) и съм нямал също никакви проблеми!

 

Всеки си има собствено мнение. Аз не искам да налагам моето, просто прилагам собствени впечатления!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.