Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Добавка за дизелово гориво


Milen Dimitrov

Recommended Posts

За мен евтина добавка няма.  А и предназанчението им е различно, не са халогенови крушки които знаеш какво правят и какво да очакваш. Всяка добавка е с различен състав, така ,че как ще действа е мистерия общо взето. При една може да чувстваш това което искаш да чувстваш и тя е добра, при друга не чувстваш това което ти искаш и тя е лоша добавка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе,пичове как разбирате,кога се самопочиства ДПФ-а?

Я споделете,че нещо не разбрах! :rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе,пичове как разбирате,кога се самопочиства ДПФ-а?

Я споделете,че нещо не разбрах! :rolleyes:

 Като държи по-високи обороти на празен ход. Идикация е също работата на вентилаторите на радиатора след изгасяне на мотора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

250мл за 12.40лв (нещо такова беше)... Купих я от Кауфланд, че ми е най-близко - вносителя си е Сенакс, така, че откъде точно ще се купи - дали да дам 10-15лв за гориво до Сенакс, които са в другия край на София и при тях струва ~10лв, или да отида до близкия Кауфланд за 0лв пеш - май по-добре така.

 

Стигала за 70 литра - аз я сипах почти всичката на 35-40 литра - да е останало към 50-80мл в шишенцето. Колата се преобрази. На етикета пише, че можело само чиста добавка да се вкара, ако се ползва за промиване на системата, така, че си мисля, че няма да стопи нищо, няма какво да прецака - по пътя на логиката, би трябвало да изчисти всичко, но колко са 150-180 грама разтворени в 35-40 литра...

 

Сутринта пак - паля на 5 градуса, колата не изтраква, не изтропва, не се чуди кое бутало или клапан да излязат... просто все едно съм я изгасил преди малко - топла, така се чува и усеща.

 

Поздрави

 

ПП: Имаше 750мл за 20лв или 500мл ще да е било по-скоро - за 20лв. Аз пак такова ще взема другия месец - определено.

да в кауфланд е 12.50 за 250 мл. все още съм зелен с дизелите да споделям мнение но колата работи като часовник,преди месец като я купих пак така си работеше,явно и оня е слагал добавка,вчера видях същата добавка в един склад в пловдив зад ален мак на цена 9.80  

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да в кауфланд е 12.50 за 250 мл. все още съм зелен с дизелите да споделям мнение но колата работи като часовник,преди месец като я купих пак така си работеше,явно и оня е слагал добавка,вчера видях същата добавка в един склад в пловдив зад ален мак на цена 9.80  

Колега, гледай кога е произведена, защото има годност 5 години от дата на производство.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес имах работа в Дървеница и се отбих до представителството на ПроТек. Хората ми направиха много добро впечатление, обясниха ми коя добавка за какво се ползва и какво правят техните добавки. Дадоха ми и каталог да се дерзая  :D

Най-интересното бяха цените, 375 мл я продават за 16,80 лева, а ако искаш 1 литър имаш две опции, наливна в пластмасово шише от туба 25 лева или в оригинална метална опаковка 35 лева. Имат доставка.

 

ПС Цените са с ДДС и не се циганят за фактури.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добра цена са ти дали. За клиентите им това е супер. Но е удар под кръста за дитрибуторите им, което в последно време зачести като практика при доста вносители в най-различни области на търговията...

 

Да пишеш после как е ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Основните им дистрибутори са сервизите, а там цената е съвсем различна. В събота търсих на няколко места и все нямаше.

Края на другата седмица ще имам вече наблюдения.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз да кажа...

 

Първо, огромни благодарности към Юли, който макар и несъзнателно ми помогна и от няколко дни спя по спокойно.

Историята е следната: заради многото проблеми с дизели и все с дюзите, този път си бях казал, че ще използвам редовно добавки , само ОМВ премиум дизел ( нямаме бензиностанция Еко наблизо , а и съм с ОМВ карта), смяна на филтри и т.н.

На всяко зареждане си слагах Castrol TDA и така около 1 г. и 40 000 км. без проблеми, докато преди 2-3 седмици започна темата тук за добавките и реших уж за добро да сложа и аз от прехваления Liqui Moly Diesel Systempflege.След 400 км. на следващата сутрин дюзите тракат, при това, че колата е в гараж. Побелях......

 

След като темата стартира наново, още когато прочетох поста на Юли и поръчах Про Тек- а. Сложих го на около 30 л. и още на първият ден след 100 км. нещата се подобриха. Няколко сутрини вече няма и звук от чукане на дюза.

 

Благодарности на Юли на когото се доверявам изцяло.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз да кажа...

 

Първо, огромни благодарности към Юли, който макар и несъзнателно ми помогна и от няколко дни спя по спокойно.

Историята е следната: заради многото проблеми с дизели и все с дюзите, този път си бях казал, че ще използвам редовно добавки , само ОМВ премиум дизел ( нямаме бензиностанция Еко наблизо , а и съм с ОМВ карта), смяна на филтри и т.н.

На всяко зареждане си слагах Castrol TDA и така около 1 г. и 40 000 км. без проблеми, докато преди 2-3 седмици започна темата тук за добавките и реших уж за добро да сложа и аз от прехваления Liqui Moly Diesel Systempflege.След 400 км. на следващата сутрин дюзите тракат, при това, че колата е в гараж. Побелях......

 

След като темата стартира наново, още когато прочетох поста на Юли и поръчах Про Тек- а. Сложих го на около 30 л. и още на първият ден след 100 км. нещата се подобриха. Няколко сутрини вече няма и звук от чукане на дюза.

 

Благодарности на Юли на когото се доверявам изцяло.

от ТДА доволен ли си ? като си го ползвал толкова време :eusa_think:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз да кажа...

 

Първо, огромни благодарности към Юли, който макар и несъзнателно ми помогна и от няколко дни спя по спокойно.

...преди 2-3 седмици започна темата тук за добавките и реших уж за добро да сложа и аз от прехваления Liqui Moly Diesel Systempflege.След 400 км. на следващата сутрин дюзите тракат, при това, че колата е в гараж. Побелях......

 

След като темата стартира наново, още когато прочетох поста на Юли и поръчах Про Тек- а. Сложих го на около 30 л. и още на първият ден след 100 км. нещата се подобриха. Няколко сутрини вече няма и звук от чукане на дюза.

 

Благодарности на Юли на когото се доверявам изцяло.

Жорка, радвам се, че макар и по трудния начин, си стигнал до правилното решение. И ти благодаря за обратната информация. То и аз с това Liquy Moly сбърках, ама вече експерименти няма да правя. Pro Tec вече два пъти, както писах, ми оправя ядовете - първо след "хубава" ОМВ нафта и второ - след Liquy Moly, варианта от който и ти се оплакваш. За мен това е единствената добавка за поддръжка и почистване, която ще ползвам за напред.

 

TDA на Castrol е една от малкото добавки, за която негативен коментар не се среща или поне аз не съм намирал. Но и няма достоверна информация, която да доказва, че добавката наистина работи според етикета си. С други думи не се знае дали помага, но със сигурност не вреди (за разлика от Liquy Moly, например...). Ползвал съм я, в момента също я ползвам и не смятам, че влияе по някакъв осезаем начин на работата на двигателя. Води се, че смазва, което за помпата би било добре, ако е истина. До сега не съм имал проблем със замръзване на нафтата, но от познати знам, че TDA им е решавал ядове в такива ситуации. Предвид ниската й цена не мисля да спирам използването й. Дали наистина има мазителни свойства ще разбера най-вероятно след години, а ако не аз, то новия собственик на колата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересно ... след като толкова похвалихте дизеловата добавка на Про Тек несъзнателно цъкнах на линка и видях , че продават добавка и за бензинови системи . Да ама аз карам предимно на газ (не , че е проблем да вадя Фобията на магистралата от време на време) , но въпросът е какво се случва , когато се застои гориво с добавка в резервоара ?

Най-много ме притеснява да не се разкапят гумените уплътнители в дюзите и бързите връзки. При дизела е ясно караш , зареждаш и постепенно добавката изчезва , ама в моя случай ще изчезне след 5-10 000 км.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-добре е да звъннеш на вносителя. Ако искаш да си 100% сигурен дали са наясно, драсни един мейл и на производителя. А най-добрия вариант е да прежалиш 30 кила тунджа, праскаш добавката и газ по магистралата. На Български извор нали знаеш какви мръвки правят, разходката, макар и скъпа, ще бъде много яка ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами то сега ми предстои пътуване из прованса , пък на дълго къде 4.5 бензин , там и 7 газ (то и без друго съм набумкал резервоара бая) , та ще видим какъв отговор ще пратят утре

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересно ... след като толкова похвалихте дизеловата добавка на Про Тек несъзнателно цъкнах на линка и видях , че продават добавка и за бензинови системи . Да ама аз карам предимно на газ (не , че е проблем да вадя Фобията на магистралата от време на време) , но въпросът е какво се случва , когато се застои гориво с добавка в резервоара ?

Най-много ме притеснява да не се разкапят гумените уплътнители в дюзите и бързите връзки. При дизела е ясно караш , зареждаш и постепенно добавката изчезва , ама в моя случай ще изчезне след 5-10 000 км.

Днес ми казаха, че не е хубаво добавката да застоява в резервоара.

Ако си решил да пробваш ПроТек те съветвам, да отидеш до магазина на вносителя. Хората са коректни и мисля, че ще получиш добър съвет.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От Castrol TDA мога да кажа, че не намирам някаква очевидна разлика в работата на двигателя, нито като да е по тих или по мощен или каквото и да е, но го ползвам против влагата и за смазване. Абе с надеждата да работи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз да кажа...

...На всяко зареждане си слагах Castrol TDA и така около 1 г. и 40 000 км. без проблеми, докато преди 2-3 седмици започна темата тук за добавките и реших уж за добро да сложа и аз от прехваления Liqui Moly Diesel Systempflege.След 400 км. на следващата сутрин дюзите тракат, при това, че колата е в гараж. Побелях......

 

След като темата стартира наново, още когато прочетох поста на Юли и поръчах Про Тек- а. Сложих го на около 30 л. и още на първият ден след 100 км. нещата се подобриха. Няколко сутрини вече няма и звук от чукане на дюза.

 

 

Колега, за дизеловата кола в гаража ти ли става дума ? Поясни , ако обичаш как чуваш тракането на дюзата! Дебело като бутален болт или тънко като " клапани" ?

Редактирано от димон
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересно ... след като толкова похвалихте дизеловата добавка на Про Тек несъзнателно цъкнах на линка и видях , че продават добавка и за бензинови системи . Да ама аз карам предимно на газ (не , че е проблем да вадя Фобията на магистралата от време на време) , но въпросът е какво се случва , когато се застои гориво с добавка в резервоара ?

Най-много ме притеснява да не се разкапят гумените уплътнители в дюзите и бързите връзки. При дизела е ясно караш , зареждаш и постепенно добавката изчезва , ама в моя случай ще изчезне след 5-10 000 км.

То и бензин без добавка не е хубаво да се застоява дълго.Трябва редовно обновяване.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В петък следобед си смених въздушния филтър, налях двойна доза Castrol TDA както е по разписание, дизел Еко догоре и газ към Белград.

Резултатът - София - Белград - 4.1 разход по комп и 80 км\ч средна скорост.  Факт е, че за 3-те ми пътувания по този маршрут тази година толкова нисък разход не съм постигал (със сравнима скорост на пътуване). Предния път бях на 4.4.

На какво се дължи не знам :) Факт е и, че за първи път пътувах вечер, пък още от 105-цата съм забележил, че по-добре работи колата при нощно каране...
 

Иначе относно добавката не намирам някаква разлика в шума на мотора (да е станал по-тих). Важното е мотора да я усеща, не аз. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да става въпрос за дизеловата кола от гаража. X3

Не искам да определям звука от какво се чува, за да не Ви подведа, но че е от дюзи, съм абсолютно сигурен, защото на 3 коли вече съм го имал този проблем и мнооогоооо точно диагностицирам звука от дюзите. Поне досега не съм се подвеждал. Въпреки, че е по- добре и аз да сбъркам поне веднъж що се касае до моите коли.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Моя Супърб 2.0 TDI скоро ще навърти 5хил. км., да му слагам ли добавка за почистване на дюзите? Все пак е почти нов. От скоро ползвам Castrol TDA, още нямам впечатление.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За 150к км съм слагал 3 пъти. Разлика почти не намирам. Дефакто едно хубаво каране (примерно 2-3к км) по магистрали изчиства системата идеално. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моя Супърб 2.0 TDI скоро ще навърти 5хил. км., да му слагам ли добавка за почистване на дюзите? Все пак е почти нов. От скоро ползвам Castrol TDA, още нямам впечатление.

Ако решиш да ползваш добавка, не ти препоръчвам да ползваш тези на Liqui Moly, просто не се отразява добре да DPF филтъра.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да четох за това по горе. Може би ще ползвам PRO TEC common rail dizel sistem clean & protect. Въпроса е дали на тези километри на които е колата ми е необходимо?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.