Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Recommended Posts

Публикувано

Колеги,нека тези от Вас, които следят моторните спортове, да споделят постиженията на марката.

 

2013_rally_bulgaria_dimitar_iliev_skoda_

s2000.jpg

Публикувано

Есапека Лапи (Skoda Fabia S2000) спечели "Рали дю Вале", което бе последен кръг от Европейския рали шампионат. Ветеранът Оливие Бури (Ford Fiesta RRC) удържа финалния щурм на Крейг Брийн (Peugeot 207 S2000) и завърши на впечатляващата втора позиция.lappi_12_big.jpg

  • 11 месеци по-късно...
Публикувано (Редактирано)

Тази година Есапека Лапи стана европейски рали шампион още преди да завърши самия шампионат. Това стана ясно на тренировките за последния кръг - Рали Корсика, където основният му конкурент за титлата Сеп Виганд (отново с Шкода Фабиа С2000) катастрофира. Това е третата поредна титла за Шкода в Европейския Рали Шампионат.

 

SP_5921_JPG.jpg

Редактирано от axel
  • 3 седмици по-късно...
Публикувано

Демек,новия стар шампион;)

  • 4 месеци по-късно...
  • 2 години по-късно...
Публикувано

Не знам дали е правилната тема, но тъй като вчера се даде старт на 37-то Рали Сливен, реших да споделя снимки на едни от участниците. C.S. ProRally Team Brasov - Dan Girtofan и Тudor Marza със Skoda Fabia R5.

 

post-18714-0-55162300-1504342623_thumb.jpg post-18714-0-10838100-1504342655_thumb.jpg post-18714-0-66967300-1504342690_thumb.jpg post-18714-0-37135100-1504342886_thumb.jpg post-18714-0-99475100-1504342913_thumb.jpg post-18714-0-82205900-1504342940_thumb.jpg post-18714-0-79771500-1504342991_thumb.jpg post-18714-0-59656300-1504343024_thumb.jpg

Публикувано

Имах честта да гледам автомобила и през трите дни от ралито. Уникална кола си е :banger_2:  Според мен стила на каране на Girtofan беше повече за зрелище и пързаляше доста по завоите, вместо да ги взима чисто и да печели време. Доста фенове си насъбра още от първия ден. На мен също ми беше фаворит, въпреки че Пламен Стайков си извоюва заслужена победа :eusa_clap: А ако от Шкода са слушали внимателно, Стайков на награждаването каза че иска да кара догодина Фабия Р5... така че нищо чудно догодина да има 2 Р5-ци :D

Публикувано

Няма как Стайков да кара Шкода догодина, освен ако не изкопа злато в задния двор. Не е апетитна хапка за спонсорите Пламен.

Публикувано

Защо мислиш, че не е апетитна хапка ? Ако аз съм спонсор бих предпочел някой потенциален шампион за сезона, вместо някой дебютант. Примерно за мен пилотите на Хюндай Рейсинг Трофи, не бяха особено атрактивни, макар и в Симеонов и Станчовски  да има потенциал. 

Публикувано

Защото сме малък пазар и няма как да кара за заводски отбор. В България една Р5 втора ръка не могат да си позволят пилотите, да не говорим за български пилот да бъде взет за заводски в топ отбор. Навремето, когато имаше 3-4 пилоти не стана, а сега .....

Единственият шанс е някой спонсор да му даде пари да наеме такава кола за 2-3 състезания и до там. И какъв ще е ефекта-Пламен да бие в състезание с 20 автомобила, от които евентуално може да има 1-2 конкурентни (ако някой дойде от Турция или Румъния).

Публикувано

Бг рали спорта е като БГ футбола. 1 птичка пролет не прави.

Публикувано

Не точно, Стайков не го бутат служебно. Напротив! Дай да не зацапване темата, че точно един зелен футболен хич не е пример.

  • 10 месеци по-късно...
Публикувано

Koлеги до рали Сливен, остават няколко седмици :banger_1:  Тази година ще се радваме на две Фабии Р5 :) Едната е точно тази румънската на Girtofan(по-горните постове) и съвсем новата придобивка на Мирослав Ангелов. Вече я видях на рали Твърдица. Изглежда мнооого добре :) Може да гледаме оспорвана битка ;)

Публикувано

За съжаление в събота на рали Harghita, Dan Girtofan e претърпял тежък инцидент и няма да вземе участие в рали Сливен. Важното е че всички са добре. Р5-цата е вън от строя :nea:
37179063_1863402113725562_31117083972720

  • 2 месеци по-късно...
Публикувано (Редактирано)

Не съм хейтър, не ме разбирай погрешно, но от тях се искаше просто да стигнат до финала, колата им е класи над останалите. Сега извинявай ама състезание между R5 и R2 е смешно. В истинските шампионати, такова нещо не се допуска даже.

 

Иначе Шкодата е добра, това е известно, а екипажа следва да се докаже в реална борба в своя клас извън България.

Редактирано от Цецо75
Публикувано

Поправи ме, ако греша, но R2 са в клас RC4, а R5 влиза в клас RC2. Тоест, не са си преки конкуренти в класовете. Виждаш, че на Рали България, Йордан Атанасов/Янаки Янакиев с EVO9 (RC2), даваше по-добри времена в събота на 2 от 3 отсечки, и ако не беше техническата повреда в скоростната кутия, можеше и да излезе победител. Наясно съм, че да държиш темпото на заводско проектиран рали автомобил е много трудно, но нека се радваме на възможността да го наблюдаваме по нашите трасета, защото не виждам скоро да се напълним с R5-ци, пък и може и този да не остане в България много време.
Според мен трябва да се работи в насока, да се привличат колкото се може повече чужди екипажи (Румъния,Турция,Сърбия,Италия и т.н). Ясно е че 500 000 лв. за покупка на такъв автомобил в България от български отбор, клони към фантазии... просто чергата ни е бедна, иначе си имаме всичко.. и пилоти, и майстори, и трасета....

Публикувано

...иначе си имаме всичко.. и пилоти, и майстори, и трасета....

Колко щеше да е хубаво ако имахме и федерация.

Публикувано

Мислих да спомена темата, ама умишлено се въздържах... Най-вероятно сме на едно мнение :)

  • 2 години по-късно...
  • 1 година по-късно...
  • 4 месеци по-късно...
Публикувано

Първа поява по отсечките, първа победа. :) 

687A5FFB-15BE-4DA8-AD0A-2341D652AE58.jpeg

  • 2 години по-късно...
Публикувано
19.10.2018 в 11:59 Маринпетрофф написал:

Исправьте меня, esli oshibayus, но R2 относится к классу RC4, а R5 относится к классу RC2. То есть прямых конкурентов в классе они не находят. Вы можете видеть, что Ралли Болгарий Йордан Атанасов/Янаки Янакиев на EVO9 (RC2) показал результат Лучши в субботу 2 из 3 партаков, а esli - без технического боя в коробке передах, на моге вьити победелем. Я знаю, что они сложным образом поддерживают темп развития завода по производству раллийных автомобилей, но дайте Будему Рэйди понаблюдать за нами на нашем маршруте, потому что я ее не вижу, кроме моей по соседству, я собираюсь заправить R5, и здесь они не могут оставаться в Болгарии.
На мой взгляд, после работы в определенных направлениях они привлекают внимание к тому, как может навредить иностранная команда (Румыния, Турция, Сербия, Италия и т. д.). Понятно, что 500 000 левов за покупку этого автомобиля в Болгарии, болгарский коммандос, склон, фантазироват... просто наш ковер плохой, иначе в нашей стране он все еще.. и водители, и хозяин, и мусор....

Абсолютно си прав за класификацията - R2 е RC4, a R5 е RC2, и не са директни конкуренти. Атанасов и Янакиев с EVO9 наистина показаха страхотни резултати и явно имат потенциал, който заслужава внимание. Определено трябва да се радваме, че имаме такива машини и екипажи на нашите трасета, особено като се има предвид, че R5 колите са голяма рядкост при нас. Съгласен съм напълно за привличането на чуждестранни екипажи - това само ще повдигне нивото на състезанията ни и ще направи ралитата по-интересни. За съжаление 500 бона за такава кола са абсурдни за българските стандарти, но пък нашите пилоти и механици наистина са качествени. Най-големият проблем си остава асфалтът и инфраструктурата, които не са на ниво. Все пак, стискам палци да видим още такива коли на нашите трасета и да се развиваме в правилната посока! 

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.