Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Ежедневни приказки !


Pepino

Recommended Posts

Още едно място, където можеш да отидеш са тези:

https://bunt-adv.com

 

Работят с бай Лазар. Изработват всякакви криви неща.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес навъртях едни бързи километри по т.н. АМ "Хемус" , спокойно по ограниченията и някъде около разклона за Враца нещо изтропа по колата , гледам в огледалото изпаднали ми двата камъка от левия бъбрек (добре , че той остана) ... въпроса е как тия рацери си правят клипчета с обръщане на километража по тези "магистрали"?

Другото ми въпросче е , защо при все , че тоалетните по бензиностанциите са все още безплатни и самите бензиностанции са првз 5 км. , все още се виждат паркирали коли в авариината лента и шофьори вдигнали крак до храстите ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По първия въпрос ще ти кажа (и стова приключвам темата), че на т.н. (да, далеч е от читава магистрала) АМ Хемус, има 2 или 3 завоя, които не могат да се взема с 200 + и то спокойно ако няма трафик. Не искам повече да го дискутирам, че има колеги, които ще се тригърнат и ще ме налазят да ми обяснят некви раЛти, които не ме касаят.

По втория въпрос, ще ти кажа, че аз като един виден пикльо (наливам яко течности и пикая през 3 минути), често спирам на бензиностанция, където се далача с кафе и сок, отивам до WC, а след 15 мин пак ми се ходи и от зор...Никога не спирам на Витиня да го правя, щото обикновено има турболенция до видиадукта и човек може да остане неприятно изненадан...и леко самоопикан  :nea:

Избора с пикането не е мой и на моменти е бая досадно, ама кво да направя...

Редактирано от sauber
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първият урок, който учат децата живеещи в прерията, от своите бащи е никога, ама никога да не пикаят срещу вятъра. Вторият е никога, ама никога, никога да не ядат жълт сняг.

 

А какво значи "далача"? Предполагам не е да консумираш продукти, които подпомагат далака?!? ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес навъртях едни бързи километри по т.н. АМ "Хемус" , спокойно по ограниченията и някъде около разклона за Враца нещо изтропа по колата ,

По-скоро Ботевград.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

А какво значи "далача"? Предполагам не е да консумираш продукти, които подпомагат далака?!? ;)

Като бях малък имаше едни разтворими сокове (отрови) TANG. Пиех по 3 литра на ден и баба ми все ми казваше "Престани да се далачиш". Демек да се наливам излишно, без да съм жаден :)
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Танг пиех и аз като малък, но мойта баба казваше "тумбачиш" :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой знае ли задните подкалници (пластмасовите) от о1 комби 2000г дали стават на 01 хечбека 1998-ма?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

О, допикае ли ми се спирам веднага. Иначе толкова нервно почвам да карам, че чак е опасно. А на магистралата е най добре да свършиш тази работа, щото може да наваксаш pit stop-a :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като бях малък имаше едни разтворими сокове (отрови) TANG. Пиех по 3 литра на ден и баба ми все ми казваше "Престани да се далачиш". Демек да се наливам излишно, без да съм жаден :)

Благодаря за отговора :) както обичам да казвам на книжовен български  Баба knows best!

 

Някой знае ли от какво може да ми се е втвърдила/ сгъстила смазката в пантите на шофьорската врата и как се лекува.

От няколко дена усещам как вратата става все по-трудно подвижна. Другите 3 се затварят с 2 пръста, шофьорската трябва да я тресна за да затвори хубаво, а преди 2 седмици не беше така.

 

Напръсках с WD40 (май беше грешка) след това със силиконов спрей за панти и ефекта е минимален.

Мисля, че нямам провисване на вратата, просто смазката нещо се е прецакала.

 

P.S. това на "новата", не на тази която продавам ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Купи си brake cleaner, без значение от марката. Напръскай обилно пантите, ама обилно! След което си купи ГОИ 54 (всеки оръжеен магазин), която се продава на бурканчета (към 5 кинта, може и по-малко). Вариантите са два :

1. Мажеш с няква клечка

2. Взимаш си една голяма спринцовка, изтегляш от бурканЯ и после "цвръкаш" измежду пантата.

 

Забравяш за случая :)

 

Разликата между конвенционалните смазки, които всъщност не са смазки (WD40, Балистол и прочие) с ГОИ 54 е, че първите нямат достатъчен вискозетет да останат там, където им е мястот. Докато ГОИ-то е буквално смазка тип грес и е на практика вечно. Използва се за консервиране на Карабини, танкови вериги и каквото се сетиш.

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ооо, това беше мнооооооого полезна информация. Ще се обзаведа и аз с едно такова бурГанче. До момента съм ползвал само бяла смазка на MOTIP и честно казано - горе-долу съм доволен, но след известно време пак трябва да се пръска, защото смазката се втечнява от горещините и изчезва... :-/

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Купи си brake cleaner, без значение от марката. Напръскай обилно пантите, ама обилно! След което си купи ГОИ 54 (всеки оръжеен магазин), която се продава на бурканчета (към 5 кинта, може и по-малко). Вариантите са два :

1. Мажеш с няква клечка

2. Взимаш си една голяма спринцовка, изтегляш от бурканЯ и после "цвръкаш" измежду пантата.

 

Забравяш за случая :)

 

Разликата между конвенционалните смазки, които всъщност не са смазки (WD40, Балистол и прочие) с ГОИ 54 е, че първите нямат достатъчен вискозетет да останат там, където им е мястот. Докато ГОИ-то е буквално смазка тип грес и е на практика вечно. Използва се за консервиране на Карабини, танкови вериги и каквото се сетиш.

Хиляди благодарности  :hi:. 

Още след малко ще посетя кварталния оръжеен магазин да закупя ГОИ54 и след процедурата ще споделя резултата.

Пък ако харесам, може и карабина да купя, така и така вече имам смазка :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хиляди благодарности  :hi:. 

Още след малко ще посетя кварталния оръжеен магазин да закупя ГОИ54 и след процедурата ще споделя резултата.

Пък ако харесам, може и карабина да купя, така и така вече имам смазка :)

 

Нали :D Първо си купуваш патрони, които ти харесват на вид и после търсиш какво да ги стреля :D 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поговорката която аз знам е: "дайте да зашием балтон на това копче", че и моята работа е такава.

Много са ми далечни оръжията, дори и казарма не съм ходил (за което съжалявам на 10%). 

 

Мисля че едни 2 месеца строева подготовка в лятото между 11 и 12 клас няма да са излишни на днешната младеж или някакъв подобен синтезиран курс, без гаврата разбира се.

Аз бих си пуснал детето на такова място без притеснение. Тъкмо ще му се рендоса малко характера и ще научи неща полезни за всеки мъж.

 

Аз сега като се събера с приятели на маса си мълчим цяла вечер, защото нямаме казармени истории за разказване ... :tongue_1:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само да дам съвет - не прекалявайте със смаската. Излишно количество смазка е потенциал за събиране на мръсотия там! Мажете само там, където има контакт метал-метал и то не много. Тъничък филм да се получи :)

Това е принципа, който използвам и при оръжията :) Като отворя карабината или пищова на колега и е чаЛ. Няма чистене. Щото го е въргалял в смазка навсякъде без да е нужно и е станало МАЗАЛЯК.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато бяхме в казармата постоянно си говорехме за маса. А сега като сме на масата, говорим за казармата. Същото е и сега в работата :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз сега като се събера с приятели на маса си мълчим цяла вечер, защото нямаме казармени истории за разказване ... :tongue_1:

 

И по-добре. Че тая "казарма", в която са били по-голяма част от населението е...заеби. Усъвършенствани познания по слугинаж, боядисване на бордюри, миене на подове и непрестанно усвояване на бойни техники като пълнене на пълнител, безразборна стрелба с трасиращи, стрелба на 1000м., сглабяне-разглабяне на карабина и чистенето й. Все супер важни неща...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само да дам съвет - не прекалявайте със смаската. Излишно количество смазка е потенциал за събиране на мръсотия там! Мажете само там, където има контакт метал-метал и то не много. Тъничък филм да се получи :)

Това е принципа, който използвам и при оръжията :) Като отворя карабината или пищова на колега и е чаЛ. Няма чистене. Щото го е въргалял в смазка навсякъде без да е нужно и е станало МАЗАЛЯК.

 

Е то това е ясно, но добре, че казваш, все пак... Като всяко нещо - щом прекалиш и става лайна с праз. Яко мръсотия, яко прах и става като шкурка или запича... 

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой знае ли от какво може да ми се е втвърдила/ сгъстила смазката в пантите на шофьорската врата и как се лекува.

От няколко дена усещам как вратата става все по-трудно подвижна. Другите 3 се затварят с 2 пръста, шофьорската трябва да я тресна за да затвори хубаво, а преди 2 седмици не беше така.

 

Напръсках с WD40 (май беше грешка) след това със силиконов спрей за панти и ефекта е минимален.

Мисля, че нямам провисване на вратата, просто смазката нещо се е прецакала.

 

След което си купи ГОИ 54 (всеки оръжеен магазин), която се продава на бурканчета (към 5 кинта, може и по-малко). Вариантите са два :

1. Мажеш с няква клечка

2. Взимаш си една голяма спринцовка, изтегляш от бурканЯ и после "цвръкаш" измежду пантата.

 

Забравяш за случая :)

 

Разликата между конвенционалните смазки, които всъщност не са смазки (WD40, Балистол и прочие) с ГОИ 54 е, че първите нямат достатъчен вискозетет да останат там, където им е мястот. Докато ГОИ-то е буквално смазка тип грес и е на практика вечно. Използва се за консервиране на Карабини, танкови вериги и каквото се сетиш.

 

ГОИ-54 не е подходяща за този случай... Не може да се вкара между триещите се части на пантата (нито с клечка, нито със спринцовка), без да се разглобява. Освен това, с времето, тази смазка клеясва (втвърдява се), особено ако се замърси. Да, използва се за консервация, но не е подходяща за движещи се части в дългосрочен план. Ако се използва, трябва да се сменя по-често. За пантите на вратите, аз използвам двигателно масло - нищо не скърца и не заяжда...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вадил съм консервирано с ГОИ 54 АК на 6-7 години. Спичания няма. Това, че спича е стар мит. Полагането с шпатула също. Говоря от опит. Пантите на колата ми, както и по оръжията ми са намазани с нея и никога никакъв проблем не съм имал :)

Спринцовката трябва да е с игла, това съм пропуснал да уточня :) Аз поне така го ползвам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Спича и още как. Въпрос на температурни разлики. Това не е смазка, а консервант. Спечена пак консервира, но не смазва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има сух тефлон под формата на спрей- върши отлична работа. Аз обаче съм фен на медната грес и пръскам обилно по пантите- цапа зверски, затова облепям тук-там преди да напръскам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.