Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Ежедневни приказки !


Pepino

Recommended Posts

Лайстните на фейслифта са по-тесни. Явно, предната врата е от фейслифтова О1. Пиша го, просто да знаеш, защо има разлика.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Велко, тя Е от фейсова О1, даже я свалихме от комби. Изобщо не съм гледал лайстните, а и не съм знаел преди, че има разлика в тях.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прагът искаш да го мажеш директно или първо ще го обработваш?
Бих заложил на второто, да свалиш старата боя, да почистиш хубаво основата (поне в района на деформацията и малко наоколо), след което грунд на Вюрт или Фертан, а отгоре Боди. Има сиво и черно, по твой вкус, не е като боя, седи шагрен, но пази от камъчета и не му пука от сол, сняг и други гадости. Е, ще се наложи да направиш и двата прага, за симетрия, ама си струва.

На Мерцедеса си бях смачкал праг в един пън и така го направихме (само дето аз я карах да изправят прага) - вече 15 години си се кара с това Боди и не е мръднал.

  • Благодаря 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На първо време ми се ще да го обработя колкото да не го подхване ръждата, а и докато взема окончателно решение какво ще следва. Той няма как да се изправи, освен след рязане и заварки после.

Но като се знам какъв съм, най-вероятно ще сложа нов праг след време, дори и като взема друга кола, тази ще си я оставя. Не мисля да я продавам на някой за некви никакви пари или да я бракувам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, Алекси Георгиев написа:

Той няма как да се изправи, освен след рязане и заварки после.

Алекси, питай майстор на ПДР дали може да се изпъне. Ако там не става, при тенекеджия. Рязане, заварки, нов праг, в краен случай.

 

Преди 9 часа, Алекси Георгиев написа:

С какво да го третирам, което поне малко ще му даде защита?

Където е гол метал, задължително първо с преобразувател на Вюрт и после мацай с каквото искаш. Може и само боя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 мисля че могат да го оправят ,но въпросът е на каква цена ще потърся координати на един майстор, ако колегата иска да я закара да му направи оферта 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 6 минути, skodafen написа:

 мисля че могат да го оправят ,но въпросът е на каква цена ще потърся координати на един майстор, ако колегата иска да я закара да му направи оферта 

Ами, аз се включих, защото разбрах, че иска да си оправи и прага.

ПДР е най-доброто решение. Единствено се съмнявах дали ще стане, защото е дълбоко и на усилено място.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прага почисти с вода и напляскай с 3в1 , докато решиш какво да го правиш . Старата врата използвай за упражнения, така и така е за кофата. Попринцип стъкло лесно се сменява , ама Март месец , на тези температури ,аз не бих. Април ще станат по - човешки. Отделно че при Фабия 1 след фейслифта , тавата с механизма за повдигане е занитена за вратата и т.н. Играй си, забавлявай се. Свършили сте чудесна работа, даже и луфтовете си отиват... :)

 

Eто ти и Шегрен на спрей, и си готов за временно 10лв е и има даже сив https://www.ars-avtomateriali.com/produkt/шегре-на-спрей-novol-сив-бял-черен-500-мл/?v=9e4cd37833e0

Ето ти и грунд на Новол, ама за мен няма смисъл https://www.ars-avtomateriali.com/produkt/епоксиден-грунд-на-спрей-spectral-under-395-антикоро/?v=9e4cd37833e0

Отдолу на пода има дупки в прага с гумени тапички, ето ти парафинче. https://www.ars-avtomateriali.com/produkt/парафин-на-спрей-carsystem-500-мл/?v=9e4cd37833e0

 

Прагчета за рязане на парчета https://www.autodoc.bg/rezervni-chasti/prag-11792/skoda/octavia/octavia-1u2/13085-2-0

  • Благодаря 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 36 минути, joro-120L написа:

Ами, аз се включих, защото разбрах, че иска да си оправи и прага.

ПДР е най-доброто решение. Единствено се съмнявах дали ще стане, защото е дълбоко и на усилено място.

Туй може да се опъне на ПДР -те , но има инструменти за точково заваряване и обратен чук , на тоз принцип има поне три системи за изправяне , ама дали някой из България ги ползва ...

  • Благодаря 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 27.02.2025 г. at 19:51, The Best Forman написа:

Туй може да се опъне на ПДР -те , но има инструменти за точково заваряване и обратен чук , на тоз принцип има поне три системи за изправяне , ама дали някой из България ги ползва ...

 

Ползва, ползва. Има едни ПДРаджии в Дружба. Няма дент да им се е опънал. Единствения дент е цената, ама той се опъва на собственика, не на майсторите.

 

Аз обаче бих само обработил прага и да си остане с тая си форма. Малко пречи на аеродинамиката, ама това е при каране с над 200 според мен. До 200 све е у реду 😉

  • Благодаря 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам Skoda 120 GL табелка, но ме е страх да я залепя за спойлера (не знам с какво лепило), за да не падне, че няма шпилки. Вчера реших да взема от Шкода магазина каквато и да е стокова , че да не седят дупките на маската. (навремето съм виждал и чисто нова Skoda 105 S).  К** , няма нито в Ebay , нито в Amazon. Взех една стара моя , в ужасно състояние, пооправих я с червен лак за нокти , че нямам друг и сега , за ебавката утре ще ходя на маникюр , да ми ударят един безцветен подхранващ лак при маникюристката до входа... Как ли ще се получи? :)
0-02-05-0bcdc789b9e3566e90a43e1653e91c69

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Tук има някаква частична яснота ,засега , какво се случва с мпс без го и гтп, ако е на фирма или частно лице @16:40

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Саше , тези констатират нарушение , а нашите коли просто си седят по гаражи и хамбари и събират прах .. има разлика ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами ... Аз съм 50/50.

От една страна служебните автомобили се ползват повече, т.е. рушат повече, следователно трябва да ползват повече. Освен това, както е описано в статията, при служебните автомобили винетката е фирмен разход, т.е. излиза поне с 20% по-евтина от тази на частните лица. Освен това 87/120лв са 35/48 литра гориво, т.е. няма и едно отиване до Варна (че до Бургас може и да успее някой). Т.е. пак са нищо. 

От друга страна поддръжката на пътищата е доста ... недостатъчна, да го кажа политически коректно, т.е. плащаме и получаваме нищо. Но и трябва да се почне от някъде. Първо пари и след това ремонти или първо ремонти и след това пари ... От гледна точка на държавата е първото ;) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 3 часа, The Best Forman написа:

Ай ЧЕСТИТО , който си е писал колата на фирмата ще има скъпа винетка.

Тази дама е доста арогантна и често говори абсолютни простотии. Хайде да вземем тази част от изказването ѝ:

Цитат

Например, автомобили, отдавани под наем от физически лица, но реално използвани за стопанска дейност, трябва да попаднат в обхвата на увеличените такси. Такъв е случаят с учебните автомобили, които често са регистрирани на физически лица, но генерират приходи от обучение на шофьори. Изключването им от увеличението би довело до нарушаване на принципа на конкурентоспособност.

Това са автомобили, които почти не излизат извън рамките на населените места. Но трябвало да ги ощавят, защото си изкарвали печалба с тях?!

Цитат

Справедливо разпределение на тежестта: По-високите такси за фирмените автомобили ще доведат до по-справедливо разпределение на финансовото бреме между бизнеса и гражданите.

Комунизма си отива, спете спокойно деца. Да, ама не!

Освен това в проектобюджета вече е предвидено увеличение на цената на винетките от 1 април - годишната за коли до 3,5т се връща на 97 лева. Заложено е и увеличение на ТОЛ таксите. Тя що сега реши да сее на корена ряпа?

 

Естествено в предложението на този жена не е залегнало единственото, което според мен е вярно:

Преди 2 часа, PRR написа:

...служебните автомобили се ползват повече, т.е. рушат повече, следователно трябва да ползват повече.

вероятно си имал предвид "плащат повече", с което съм съгласен, особено ако говорим за N1 и N1G. Но не съм съгласен с нещо друго:

Преди 2 часа, PRR написа:

Освен това, както е описано в статията, при служебните автомобили винетката е фирмен разход, т.е. излиза поне с 20% по-евтина от тази на частните лица

Как ги измъдри тези "поне 20%"? Да, разход са, тоест в максималния случай 10% от данък печалба. И това зависи от счетоводната политика и разпределението "лично-служебно" ползване.

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 16 минути, Izolini написа:

...

вероятно си имал предвид "плащат повече", с което съм съгласен, особено ако говорим за N1 и N1G. Но не съм съгласен с нещо друго:

...

Как ги измъдри тези "поне 20%"? Да, разход са, тоест в максималния случай 10% от данък печалба. И това зависи от счетоводната политика и разпределението "лично-служебно" ползване.

...

Точно "рушат" съм имал предвид - ползват по-често пътната мрежа, т.е. я износват повече, т.е. я рушат. 

Ами 20% ги сметнах, като сметнах, че едно си взимат 10% от печалбата, а след това и още 10% от горивата, които също са им разход. И, може и да греша, но само в България съм чувал за "лично-служебно ползване". В "нормалните" държави колата е или лична или служебна. И, дори да се ползва за лична, се третира като служебна. 

 

Но, подозирам, че това предложение ще отпадне ... за добро или лошо.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 40 минути, Izolini написа:

Тази дама... често говори абсолютни простотии

 

Абсолютно подкрепям.

"Веща" е по всички въпроси и се изказва като последна инстанция.

Все пак не забравяйте, че не представлява държавен орган, а само собствената с фирмичка с гръмкото название "Европейският център за транспортни политики".

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.