Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Ежедневни приказки !


Pepino

Recommended Posts

Преди 2 часа, joro-120L написа:

Ок.

 

Не разбирам какъв точно е проблема. Хидравличният крик или работи или не.

Не вдига, не задържа и пропада или те е страх да не падне от крика. Ако не вдига, търси пробка и долей масло. Ако не се оправи - нов.

 

Проблема при евтините хидравлични крикове е , че текат като лейки , отделно започват и да изпускат в един момент (вдигаш колата , сваляш гумата и докато се обърнеш височината е намаляла) .. купувах преди време един и изкара точно три вдигания на Фаворит. При Велко (вече) имам един , който е с посукана рама , но не тече и е купуван в началото на 2000 -те , но за себе си се убедих , че ако нямаш гараж , това е излишен кютук.

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен зимни, летни са на джанти и сам си сменям гумите. Ползвам крика на Супърба.

Крикът трябва да върви перпендикулярно на автомобила. За усукването на крика помага и неправилното му поставяне, наклон на терен, мърдането на автомобила по време на вдигането. Трябва да се наблюдава и да се преустанови вдигането в такъв случай. Да се пусне и донамести крика.

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, joro-120L написа:

....Крикът трябва да върви перпендикулярно на автомобила. За усукването на крика помага и неправилното му поставяне, наклон на терен, мърдането на автомобила по време на вдигането. Трябва да се наблюдава и да се преустанови вдигането в такъв случай. Да се пусне и донамести крика.

Там е работата - аз вдигам само на мостовете , под крика слагам тротоарна плочка за равна повърхност , ръчната винаги е вдигната и има клин под някоя гума и въпреки това тези еднотонни жабки им се огъват ушите , където лагеруват осите на трапеца.

Измислил съм да ги подпра с лента винкел , където се огъват , а от двете страни на рамената на трапеца ще направя канали на осите и ще сложа зегерки .. мисля това да е достатъчно за да спре огъването.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гена, не се съмнявам в твоите действия. Може би е моя грешка, че не уточних това. Колкото и правилно да се постъпва ментето крик си е менте. Засегнах вариант, при който и читав крик може да поддаде. И най-вече за безопасността.

 

преди 56 минути, The Best Forman написа:

Измислил съм да ги подпра с лента винкел , където се огъват , а от двете страни на рамената на трапеца ще направя канали на осите и ще сложа зегерки .. мисля това да е достатъчно за да спре огъването.

Казах ти да си купиш качествен крик и да не се занимаваш с глупости. Този в казана.

С такъв трапецовиден крик жабка съм вдигал 3 т. бус Рено Мастер. Заводска окомплектация е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 3 минути, joro-120L написа:

Гена, не се съмнявам в твоите действия. Може би е моя грешка, че не уточних това. Колкото и правилно да се постъпва ментето крик си е менте. Засегнах вариант, при който и читав крик може да поддаде. И най-вече за безопасността.

Може , този стария хидравличен крик за това е с посукано шаси .. колата тръгна с вдигната ръчна :)

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.