Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Ежедневни приказки !


Pepino

Recommended Posts

Преди 2 часа, joro-120L написа:

Ок.

 

Не разбирам какъв точно е проблема. Хидравличният крик или работи или не.

Не вдига, не задържа и пропада или те е страх да не падне от крика. Ако не вдига, търси пробка и долей масло. Ако не се оправи - нов.

 

Проблема при евтините хидравлични крикове е , че текат като лейки , отделно започват и да изпускат в един момент (вдигаш колата , сваляш гумата и докато се обърнеш височината е намаляла) .. купувах преди време един и изкара точно три вдигания на Фаворит. При Велко (вече) имам един , който е с посукана рама , но не тече и е купуван в началото на 2000 -те , но за себе си се убедих , че ако нямаш гараж , това е излишен кютук.

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен зимни, летни са на джанти и сам си сменям гумите. Ползвам крика на Супърба.

Крикът трябва да върви перпендикулярно на автомобила. За усукването на крика помага и неправилното му поставяне, наклон на терен, мърдането на автомобила по време на вдигането. Трябва да се наблюдава и да се преустанови вдигането в такъв случай. Да се пусне и донамести крика.

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, joro-120L написа:

....Крикът трябва да върви перпендикулярно на автомобила. За усукването на крика помага и неправилното му поставяне, наклон на терен, мърдането на автомобила по време на вдигането. Трябва да се наблюдава и да се преустанови вдигането в такъв случай. Да се пусне и донамести крика.

Там е работата - аз вдигам само на мостовете , под крика слагам тротоарна плочка за равна повърхност , ръчната винаги е вдигната и има клин под някоя гума и въпреки това тези еднотонни жабки им се огъват ушите , където лагеруват осите на трапеца.

Измислил съм да ги подпра с лента винкел , където се огъват , а от двете страни на рамената на трапеца ще направя канали на осите и ще сложа зегерки .. мисля това да е достатъчно за да спре огъването.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гена, не се съмнявам в твоите действия. Може би е моя грешка, че не уточних това. Колкото и правилно да се постъпва ментето крик си е менте. Засегнах вариант, при който и читав крик може да поддаде. И най-вече за безопасността.

 

преди 56 минути, The Best Forman написа:

Измислил съм да ги подпра с лента винкел , където се огъват , а от двете страни на рамената на трапеца ще направя канали на осите и ще сложа зегерки .. мисля това да е достатъчно за да спре огъването.

Казах ти да си купиш качествен крик и да не се занимаваш с глупости. Този в казана.

С такъв трапецовиден крик жабка съм вдигал 3 т. бус Рено Мастер. Заводска окомплектация е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 3 минути, joro-120L написа:

Гена, не се съмнявам в твоите действия. Може би е моя грешка, че не уточних това. Колкото и правилно да се постъпва ментето крик си е менте. Засегнах вариант, при който и читав крик може да поддаде. И най-вече за безопасността.

Може , този стария хидравличен крик за това е с посукано шаси .. колата тръгна с вдигната ръчна :)

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това може да се случи най-вече на път. Ако си спукал гума и си спрял на банкета или опесъчената(непочистената) част от платното, макар и да е равно, може да ти се хлъзне колата дори и с вдигната ръчна. Ако сменяш гуми или правиш някакъв ремонт, можеш, а и трябва да подбираш чисто място, за да избегнеш подобна ситуация.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За да не се случи, задължително се подпира Задното колело и от двете страни. Дори и на равно. На пътя, ако нямаш клинове, а аз нямам, търсиш камъни. :) В къщи имам подходящи гредички, но все не се сещам да си направя две клинчета. Иначе, като сменям гумите я подпирам с две туули единички.

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз си карам с един хидравличен крокодил вече 13 години. Купих си го от Илиенци за голфа защото неграмотни гумаджии/майстори му бяха огънали праговете и падаше от оригиналния крик. После на октавията 10 години, сега го ползвах и Волвото, което гони 1.8 тона. Леко омасляване има, но не изпуска. Лошото е, че ми е леко нисък за волвото. Ще си взема две трупчета за целта. 

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 3 часа, niki написа:

Аз си карам с един хидравличен крокодил вече 13 години.

Крокодилът е стабилен. Стъпва на 4 точки и голяма площ. На Супърба /а може би и на другите Шкоди/ щатния крик, който ползвам, контакта му със земята е два пръста. Да, той е за аварийни ситуации на пътя.

И в горния си пост пропуснах да кажа. Когато пусна колата от крика и махам подпирачките на колелото, едната е винаги затисната и я вадя със зор. Това означава, че колата мърда. Даже чувам и скърцането на накладките.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако забиете 2 кучки под отсрещно колело на моста, на който е мотора /клинове, камъни, тухли, плочи и др. / според ме не е особено важно колко тона може да вдига крика, който ползувате. Ако не сте блокирали отсрещно колело по такъв начин и терена има наклон, крик крокодил също може да ви подведе. Той е на колела. С един Билщайн със стъпка 5х5 см, паянтов и безподобен боклук на пръв поглед, оборудван на някакво старо Ауди вече 10-тина години вдигам на пролет и на есен 3 коли за смяна на сезонните колела. С блокирането на колело отпред и отзад под гумата обаче никога не съм правил компромис. Вдигане на ръчната спирачка преди това няколко пъти ми е изигравало лоша шега и ако е била вдигната задължително я отпускам. Чупил съм жила на ръчната при увисване на колелото.

Ако сте в гората и е валял дъжд под крика трябва да поставите стабилна опора, най-добре парче дебела дъска, в никакъв случай тухла.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, ogich написа:

Ако забиете 2 кучки под отсрещно колело на моста, на който е мотора /клинове, камъни, тухли, плочи и др. / ...

В предишен пост написах, че се подпира задното колело. Причината е, че предният мост е управляем и може да мръднат колелата, да се навие волана към спънатото колело, макар и минимално. Задното колело ми се вижда по-сигурно. Това си е моя теория. До колко е логична, не знам. До сега не съм пробвал с подпиране на предно колело. Нямам и намерение.

 

Преди 2 часа, ogich написа:

Ако не сте блокирали отсрещно колело по такъв начин и терена има наклон, крик крокодил също може да ви подведе. Той е на колела.

Още по-добре. Тръгва заедно с колата.:) Компенсира изместването.

 

.

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, ogich написа:

Въпроса е къде ще спре. 😉

Важното е, че няма да падне от крика. ;)

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За sauber - тия от общината са решили да те опровергаят , я виж и ва'ща маала колко ремонти ще захващат , че и твърдят , че ще оправят бакиите от предишни некачествени ремонти :)

ЦЪК

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 16 часа, The Best Forman написа:

За sauber - тия от общината са решили да те опровергаят , я виж и ва'ща маала колко ремонти ще захващат , че и твърдят , че ще оправят бакиите от предишни некачествени ремонти :)

ЦЪК

 

 

Да оправят, кавали. Това са някви улици по 200 метра. Новината е като че пускат окончателно цялото трасе на Хемус :D

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.